Johnny_z11
Slavan
- Učlanjen(a)
- 24.04.2011
- Poruke
- 770
- Poena
- 215
Jel vratio neko dosad igru na Steam i trazio povracaj novca? Kakva su iskustva? Koliko je trajalo, jel bilo nekih problema, i tome slicno?
Pokrenuo sam zahtev za vracanje igre i povracaj novca jos 3. marta. Igra je uklonjena sa naloga posle nekih 40-ak minuta, ali evo sad je 25. mart, sredstva na racunu su jos rezervisana i stoje rezervisana bezveze i nisu mi dostupna na koriscenje. Bio sam strpljiv dve nedelje i ocekivao da se resi dotad, ali sad ova treca nedelja mi nije bila jasna, tj zasto toliko dugo traje. Usao sam u 4. nedelju i mislim da ovo nema smisla.
Otisao do ekspoziture Inteze i posto nista ne moze da se resi tamo, receno mi je da napisem mail Intezi (ciju internet karticu sam koristio) da mi odblokiraju sredstva, ali u odgovoru sam dobio cudan zahtev da ja sad kontakiram Steam i da od njih trazim informacije tipa, iznos, authorization code, vreme, datum... tj. neki detaljan izvestaj da su odradili povracaj i da nece kasnije da izvrse potrazivanja. Pre toga sam poslao screenshot maila koji sam dobio od Steama da je povracaj novca odobren... Ne razumem koja je fora da sad ja u elektronskom placanju budem posrednik dvema bankama za tako nesto, i da ja trazim informacije od prodavca, ili njegove banke (u ovom slucaju moram sve preko Steama) i da ih isporucujem svojoj banci... Zar to ne bi oni trebali da odrade? Ili, kako mi je napisano u mailu od Inteze, da cekam 17. april koji predstavlja 45 dana od rezervacije sredstava, i ako se za to vreme ne izvrsi placanje, onda novac nije vise rezervisan i mocicu da ga koristim... Ne razumem zasto je ovo ovoliko zakomplikovano... Btw, u medjuvremenu sam ipak napisao mail Steamu sa molbom, jer ne preostaje mi nista drugo, ali iskreno ne ocekujem da mi se brzo jave, niti ocekujem neko resenje u dogledno vreme... Jel to realno da se ovo ovako radi? Meni ne deluje ovo OK...
Pokrenuo sam zahtev za vracanje igre i povracaj novca jos 3. marta. Igra je uklonjena sa naloga posle nekih 40-ak minuta, ali evo sad je 25. mart, sredstva na racunu su jos rezervisana i stoje rezervisana bezveze i nisu mi dostupna na koriscenje. Bio sam strpljiv dve nedelje i ocekivao da se resi dotad, ali sad ova treca nedelja mi nije bila jasna, tj zasto toliko dugo traje. Usao sam u 4. nedelju i mislim da ovo nema smisla.
Otisao do ekspoziture Inteze i posto nista ne moze da se resi tamo, receno mi je da napisem mail Intezi (ciju internet karticu sam koristio) da mi odblokiraju sredstva, ali u odgovoru sam dobio cudan zahtev da ja sad kontakiram Steam i da od njih trazim informacije tipa, iznos, authorization code, vreme, datum... tj. neki detaljan izvestaj da su odradili povracaj i da nece kasnije da izvrse potrazivanja. Pre toga sam poslao screenshot maila koji sam dobio od Steama da je povracaj novca odobren... Ne razumem koja je fora da sad ja u elektronskom placanju budem posrednik dvema bankama za tako nesto, i da ja trazim informacije od prodavca, ili njegove banke (u ovom slucaju moram sve preko Steama) i da ih isporucujem svojoj banci... Zar to ne bi oni trebali da odrade? Ili, kako mi je napisano u mailu od Inteze, da cekam 17. april koji predstavlja 45 dana od rezervacije sredstava, i ako se za to vreme ne izvrsi placanje, onda novac nije vise rezervisan i mocicu da ga koristim... Ne razumem zasto je ovo ovoliko zakomplikovano... Btw, u medjuvremenu sam ipak napisao mail Steamu sa molbom, jer ne preostaje mi nista drugo, ali iskreno ne ocekujem da mi se brzo jave, niti ocekujem neko resenje u dogledno vreme... Jel to realno da se ovo ovako radi? Meni ne deluje ovo OK...