Šta je novo?

Start with Windows

DON

Čuven
Učlanjen(a)
01.01.2005
Poena
620
Kako da namestim da mi se neki program startuje automatski sa ucitavanjem Wina ako on nema u opcijama da se sam podize? Znam da verovatno treba neko malo programiranje ili sta vec, znaci totalni sam laik po pitanju programiranja. Ako moze objasnjenje sto jednostavnije. Ako je bitno, program je LDC++, ali mislim da nema veze.

Ubacis u Startup folder u Start meniju shortcut programa.

Brz odgovor, nema sta.
Hvala puno.

E sad da pitam ja ovo isto, ali da se ne ulogujem, kako onda. Dakle ako nisam ulogovan, dzaba startup...
Kako???? Help!

Malo su kontradiktorne prva i druga recenica, pa nisam skapirao da li ti treba da se ulogujes automatski pri startapu ili ne? I na sta da se logujes? Na DC++?

Da probas nekako da ubacis u registry?

Misli da se program startuje kao service.

E sad da pitam ja ovo isto, ali da se ne ulogujem, kako onda. Dakle ako nisam ulogovan, dzaba startup...
Nije džaba. Postoje razne startup sekcije, neke od njih su na "per user" bazi, neke se startuju za svakog usera. Najbolje je da instaliraš program Starter (ima mnoštvo takvih programa, ali ja mislim da je ovaj najbolji i njega koristim), iz njega ćeš lako moći da barataš tim stvarima i da odrediš gde hoćeš da ti se nešto startuje.

Što se servisa tiče, postoji program koji obične aplikacije startuje kao servise, ali ja to nikad nisam probao, verovatno neko može da da opširniji info.

Dešava se da neki programi traže administratorska prava i da neće da rade pod nalogom koji nije admin. Postoji par programa koji su u stanju da pojedinačnu aplikaciju startuju sa administratorskim pravima i pod nalogom koji nije admin. Ja koristim jedan čijeg se imena trenutno ne mogu setiti (ali pisao sam, mislim, ovde negde o tome), a pre neki dan videh da se i na SnapFiles pojavio neki novi program koji radi isto.

Meni sad nešto nije jasno, važi li ovo i za Win XP? Jer tamo piše:

APPLIES TO
• Microsoft Windows 2000 Server