Šta je novo?

Star Wars 1313

High end pc naravno (rekli su u videu).
Pa nisam ja kriv sto bioware stavlja shitty teksture :d, scifi sanduci na prvu ruku koje sam mogao da nadjem, ali i da su bolji jasno se vidi.
Evo ponovo (izvukao sam frejm iz trejlera), da li ti onaj robot izgleda ista losije on onog iz Samaritana kada pogledas materijal i teksture.
 

Prilozi

  • robot.jpg
    robot.jpg
    245.2 KB · Pregleda: 180
  • Samaritan_Realtime_Demo_Sm.mp4_snapshot_02.29_[2012.06.07_11.52.32].jpg
    Samaritan_Realtime_Demo_Sm.mp4_snapshot_02.29_[2012.06.07_11.52.32].jpg
    179.8 KB · Pregleda: 169
Poslednja izmena:
Jedino mu fali jos malo teselejshuna:p
 
Ma ok, razumeo sam, nego sam cisto stavio jos jednu sliku gde se i direktno vidi da ne ispade da stavljam samo ME jer tamo izledaju lose. :D
 
Odgledah ponovo oba dema. Meni je glavni pomak osvetljenje definitivno. Samaritan demo ima taj prepoznatljiv UE "look" iako je doradjen mblur, dof i refleksije. Svetlo je prosto previse stripovsko i "arty" dok je SW demo meksi i vise "filmski". U svakom slucaju, ocekujem jako vizuelno impresivne igre sledece godine.
 
U svakom slucaju, ocekujem jako vizuelno impresivne igre sledece godine.

Šteta što će po mehaničkoj kompleksnosti i skillu potrebnom za igranje biti mnogo iza Uo Poko, Bubble Bobble, GZDooma :D. I prodaće se u 2-3M+ primeraka bez obzira da li bile krš ili prosek jer mase privlači sjaj/visoke produkcijske vrednosti + milioni u marketing. I naravno, forumski seal of awesomeness - x godina ispred svega što postoji™®©.
 
Poslednja izmena:
Nemoj tako, odavno nismo videli taj seal:D
 
 
and_it_s_gone_by_celeith-d5div3y.jpg
 
Ako ubiju ovaj naslov ... bas cu se smoriti. ***. napokon u najavi neka SW igra koja valja.

Grafika je na nivou ali iz ovoga sto se da videti, gejmplej je mix Mass Effect i Splinter Cell/Assassins Creed fazona. Meni to nije vrh, vise bi voleo krsten FPS kao Jedi Knight sa kvalitetnim kontrolama i borbenim sistemom a bez ovih izreziranih scena od kojih pati svaka nova igra.
 
Iskreno ovako su lozili i za Force unleashed sa pricom kako je fizika nevidjena, kako je ai neverovatan. Na kraju znamo svi kakva je igra bila.
 
Meni je bila mesavina Dragon Ball-a i Star Wars-a....
 
I šta fali tome?

Solidna igra da se čovek iživi popodne-dva i to je to. Isto kao i COD-ovi i ostatak takvih igara. Sve je lepo utegnuto, jaka produkcija itd. i zabavi to čoveka, ali u suštini je potpuno forgettable.

Dok dođeš do pola takve igre, ne sećaš se ni šta si radio na početku. :d

Šta si inače očekivao od tog žanra, kotor?

Ja sam zato željno iščekivao 1313 zbog mračnije atmosfere i celog koncepta, ali prc... Dizni kaže no no...

Nadao sam se nečemu što će biti barem na nivou Republic Commando-a, ali...
 
Poslednja izmena:
Steta stvarno je djelovala premocno igra, i osim toga grafika je vrhunska, pomislio sam da je cgi u momentima.
 
Iskreno ocekivao sam neki novi Outcast. Za mene je bilo stvarno previse magija i DB elemenata. Slazem se sa tobom da je zanimljiva za igranje nedeljom posle rucka, ali meni licno nije legla.

Secam se kada sam gledao ovaj klip bio sam vau, a ono u realnosti nista od toga.
 
Pa normalno je da će svi uvek da nas lože do nebesa, a da će da ispune samo deo obećanog (u najboljem slučaju). To se zove marketing. :d

Zato se ja i ne uznemiravam mnogo oko tih stvari, očekivanja i tako to, već sudim o nekoj igri tek pošto je pokrenem na svom kompu.

U suprotnom, ako se izložim na hajp ima samo da se razočaram kad pokrenem igru, koliko god na kraju ispala dobra ili loša.

Ovako ne gajim velika očekivanja pa lepo provedem dan-dva i uz prosečne ili gore AAA napucane naslove. I dobro je što kampanje u takvim igrama traju tako kratko, jer duže često ni ne izdržim da igram takve igre.

Što se TFU-a tiče, mnogo su napucali glavnog lika, ali mislim da igra ne bi funkcionisala sa strane gejmpleja da su sveli te ludorije na neku normalu, to je takav žanr jednostavno. Pogledaj sve igre tog tipa i videćeš da svi vitlaju neka predimenzionirana oružja, skaču u nebesa i oni i neprijatelji kad ih odvali itd. itd. tj svi likovi u takvim igrama su neki tamo džedaji, muda sarme.

Ali i pored toga, meni je i prvi i drugi deo TFU bio ok. Zezanje s fizikom je ipak odrađeno za klasu bolje nego u većini AAA ostvarenja, sve je bilo solidno upeglano i igrivo s pola mozga, ali me je zato Republic commando oduševio.

A pošto nikad nisu izbacili drugi deo (iako bi trebalo, s obzirom kako se završila igra), nadao sam se da će 1313 biti bar približno dobar, s obzirom na sve ono što smo videli do sada.

1313 je po konceptu bio najsličniji Republic commandu, po meni barem.

Baš šteta. Voleo bih da ipak nešto neko izmulja da se rad na igri nastavi, mada čisto sumnjam.

Evo recimo, Prey 2 je preuzeo da radi drugi studio, ali iznova, pa možda kojim čudom bidne nešto i za ovo.

Ali Dizni sigurno ima neke svoje planove, koji verovatno uključuju Džar Džar Bingsa u nekoj fensi platformi ili tako nešto.
 
Poslednja izmena:
Pa bogami Dice radi novi Battlefront sto znaci da ipak nisu digli ruke od Star Wars-a. Slazem se i ja da je steta sto je 1313 tako zavrsio, no takodje nije mi jasno kako to da uloze pare u igru i naprave donekle nesto i onda to ostane nedovrseno do kraja. Mislim uradili su veci deo igre koliko se moze videti sto ne urade jos malo i izdaju igru i barem vrate pare ako nista drugo. Nego ovako gde je sve palo u vodu.
 
Neće ovo tako lako biti otkazano (skroz na skroz). SW ima ogromnu publiku, kao što Damke kaže, i profit (uz dobar marketing i gameplay hype-ove) je veoma lako ostvarljiv kroz par meseci od izlaska igre (možda i ranije).

Da l' neko od developer-a čeka izlazak next gen konzola, pa da prione na posao i da izbaci ovu igru na tim platformama ili nešto drugo (autorska prava), videćemo. Al' mislim da će u naredne 2-3 godine neko zagristi za igru i dovršiti je.
 
I eto nama novog Duke Nukem Forever-a za nekih 5-6, a možda i 10 godina.

Trebalo bi da za te dve tri godine igra odavno bude izbačena na tržište, za pc i next gen konzole, a ne da tek tada neko nastavlja rad na njoj.

Lepo je sve krenulo, a onda se pojavio Dizni... mislim da je najveći problem Dizniju taj što radnja ove igre i njena najavljena mračna atmosfera i ne odgovara previše Diznijevoj publici, zato mislim da je i došlo do problema.

Ali Dizni je isto tako kupio i Marvel, ali ne može sve da razvodnji toliko po njihovom ukusu, tako da se nadam samo da je neko restrukturiranje u pitanju i da će se rad na igri nastaviti, ali možda od strane potpuno novog developera.

Ko zna šta će biti od ovoga, ali svakako bih voleo da se ova igra dovrši valjano ili bolje da je ni ne izbacuju...
 
Poslednja izmena:
Kako sve pisu tesko da ce izaci igra ikada. No, ono sto me zanima i volio bih vas pitati jeste sta se dogadja s ovakvim naslovima sto se otkazu? Dali sve pada uvodu tj. Dali sve izbrisu? Ili negdje cuvaju gdje niko nema pristup tome? Mislim ako je permamentno otkazano koja je onda svrha cuvati ista od toga?
 
No, ono sto me zanima i volio bih vas pitati jeste sta se dogadja s ovakvim naslovima sto se otkazu? Dali sve pada uvodu tj. Dali sve izbrisu? Ili negdje cuvaju gdje niko nema pristup tome? Mislim ako je permamentno otkazano koja je onda svrha cuvati ista od toga?

Najbolji primer za to ti je ovaj intervju, gde je objašnjeno sve u vezi otkazivanja jedne druge sw igre, kotor trojke:

http://www.eurogamer.net/articles/2013-07-31-fear-is-the-path-to-the-dark-side
 
Vrh Dno