Šta je novo?

Sta mislite o HP Photosmart E337 ?

4999 dinara? Nije mnogo, ali u svakom slucaju ne bih bacao ni toliko para za HP-ov aparat. Mozda eventualno... da mi ga neko pokloni za rodjendan ili Novu Godinu :D ... pa bi i onda skupljao prasinu u vitrini. Zavisi koliko ti ocekujes od aparata.

Pozdrav!
MrBigJump.gif

Ocekujem da pravi solidne slike tj. treba mi aparat za pocetnike jer ipak sam ja amater u fotografiji :)

Izgleda primamljivo, ali moram da te upozorim da sam u proteklih pet godina video tri mrtva HP-a, a ni jedan, na primer Canon, Fuji, Sony...pre bih pojurio nesto polovno za te pare.

Evo za sta sam ga ja kupio. Ides na poslovni put, treba ti idiJot da uslikas tamo par situacija (pijane koleginice & stuff), a ako ga negde i zaboravis ili ti ga neko digne nije greda. Za ove situacije je mnogo zahvalniji nego da teglim 300+ eur aparat.
Medjutim, nista od solidnih slika, posto ovaj aparat pravi prilicno ocajne slike. Takodje ako si amater u fotografiji koji bi ipak da nauci ponesto i da mozda nekad predje na nesto ozbiljnije opet nista jer je ovo zaista pravi idiJot, znaci upali/okini/ugasi su jedine tri radnje koje imaju smislenu funkciju na njemu.
Moje licno misljenje, pruzi se jos malo do nekog canona A4xx ili A5xx ili idi na nesto polovno ako je bas frka za kes.

Poslednja izmena:
Hvala shpajz na savetu. Raspitao sam se jos malo kod drugih ljudi i oni su mi dali slicne savete. Odustao sam od hp-a i ostalo je da stekam za neki canon ili nikon ;)

ja sam pazario i prezadovoljan sam, stiglo mi za jedan dan i pravi odlicne slike naspram mog prethodnog hpa od 2.1mpx, super stvar za malo novaca.

hp ne volim vise ni u crtacima da vidim ! ni za dzabe ! imam iskustva sa jednim cijeg imena ne zelim ni da se secam !

Ovo je krs neopevani. Ja ih i ne racunam u foto aparate nego u lego kocke, kao dodatak, za decu do 7 godina. Naravno, ovo vazi samo uz uslov da su ta deca retardirana, polu corava i 100% daltonisti...i sirocici bez igde ikoga.