Šta je novo?

Sta kupiti uz ove zvucnike....?

implant

Čuven
Učlanjen(a)
26.11.2003
Poena
619
Nisam neki vajni audiofil.....samo sam resio da uzmem nesto bolje od kompjuterskih zvucnika koji se nude za male pare.......tako da sam uzeo par polovnih zvucnika (trosistemaca, 140W) Pioneer CS-5030...

Elem...zanima me kako da odaberem pojacalo za njih......isto cu uzeti nesto polovno za manje pare...odvojio sam 150eura...pa, na sta da obratim paznju...? kako da izaberem? Gde da trazim...? I tako to.

Jel moze neko da pomogne....Posto sam laik...odgovor na moje pitanje bi pomogao mnogim ljudima, koji kupuju slicne stvari...

10x in advance...

Ajde postuj sliku tih zvucnika. Ja imam istu neku seriju CS-565. Koliko si platio ti tvoje zvucnike, ako nije tajna?
A sto se pojaca tice, mislim da za te pare mozes da uzmes super starije polovno pojacalo! Mislim ja bih pre uzeo neko starije a vrh ponude, nego neko staro 1-2 godine sa brdom elektronike.....za iste pare. Pogledaj na yuoglasi.co.yu valjda.
Sudeci po mojim pojacalima i mojim CS-565 od 60w muzicke snage, za te zvucnike bi ti trebalo neko pojacalo od bar ~100w izlazne snage po kanalu, kazem bar jer sto je jace pojacalo to je bolje i za samo pojacalo a i za kvalitet zvuka.
E sad sta imas za 150 evra ne znam, neko iskusniji ce vec da zna pa da preporuci neko.

evo je slika.......platio sam ih 50eura...kupio od drugara

Prilozi

• Picture_resize.jpg
    Picture_resize.jpg
    63.6 KB · Pregleda: 212
Za pojacalo pogledaj na oglasi.co.yu, moze se uvek naci neki stariji Marantz ili Rotel i za manje para :,,:

Poslednja izmena:
Jel ima taj tvoj drugar jos neke takve zvucnike???
POgledaj na oglasima, pa pitaj ovde...sta te zanima

he...nema, ovo su bili njegovi...;)

sto se tice oglasa, na netu neznam gde da gledam....oglasi.co.yu ne rade,,,,yuoglasi su takodje problematicni...stvarno ne znam da li negde na nasem netu ima OK malih oglasa...ne preostaje mi nista drugo nego da kupim halo oglase...

Sta mislite o ovome: