Šta je novo?

sta je ovo?

zigic

Čuven
Učlanjen(a)
14.09.2004
Poruke
1,954
Poena
660
alternate pixel center i dxt texture formats u D3D
z-buffer i triple buffering u open gl.
zanima me sta je najbolje staviti za igre. ako uopste znaci nesto.
 
najbolje da ti u sve bude od ovog iskljuceno osim ako nemas jacu graficku
 
z-buffer ukljuci...inace ce ivice na presecima(npr izmedju podova i zidova) jezivo da izgledaju
 
kai-tracid je napisao(la):
najbolje da ti u sve bude od ovog iskljuceno osim ako nemas jacu graficku
za mene je jos uvek 9600xt jaca :-devil-:
nex999 je napisao(la):
z-buffer ukljuci...inace ce ivice na presecima(npr izmedju podova i zidova) jezivo da izgledaju
z-buffer daje force 16 i 24 bit i disabled a force obicno znaci lose.jel da?
i to je za igre koje koriste openGl, a one su cini mi se retke? koje su najpoznatije?
A triple buffering?
 
Slobodno stavi 24bit buffering. Ako (sto je malo verovatno) budes imao problema sa tim, stavi 16bit...(to su opcije koje bi inace trebalo da su po defaultu vec ukljucene u samom engineu igre)-al ti openGL ljubazno ponudi da se zezas sa tim
Tripple buffering je malo hardverski zahtevnija opcija, nesto kao unapredjenje gorepomenutog.I to po meni mozes slobodno da koristis, na racun po nekog frejma.
Open GL koristi doom3,i sve na tom engineu-quake4 i dolazeci naslovi (prey) a izgleda da ce i unreal3 biti openGL(sto je po meni strava)
 
Vrh Dno