Šta je novo?

sta da radim?

filipfg

Slavan
Učlanjen(a)
26.06.2007
Poruke
478
Poena
320
Internet provajder AVCOM.

Ocigledan problem agregacije ili opterecenja na cvoristu. Ujutru do nekih 9h, sve radi normalno, ping, youtube, download, a kako dan odmice krece zona sumraka. Od 17h net totalno neupotrebljiv, i tako svaki dan, preslikane situacije, stim sto vikendom i ujutru ne radi kako treba.
Malo pre pingujem google i ide tipa ping
30
30
130
90
pa preskoci

E sad ja zvao njih 2 puta kao pisali reklamaciju, i javi mi se lik pre neki dan kaze bili majstori i sredili problem. Ja bio na poslu, dodjem kuci, kad ono same old story.

Neam pojma sta da radim, a nemam mogucnosti za adsl a nema ni drugog provajdera kablovskog u zgradi.
 
Pa na tebi je da odlucis dal ces da nastavis da placas ili da ostanes bez neta.
 
Pocni sa naslovom koji ukratko informise citaoce sta se nalazi u post-u. Naslovi tipa "Vazno", "Obavezno procitati", "Sta je ovo" itd. nisu primereni na ozbiljnom forumu IMO
 
Pocni sa naslovom koji ukratko informise citaoce sta se nalazi u post-u. Naslovi tipa "Vazno", "Obavezno procitati", "Sta je ovo" itd. nisu primereni na ozbiljnom forumu IMO
Upravo tako.
Zbog toga i odgovor u istom stilu:
Ne znam sta da radis!
 
ok, pogresio sam u naslovu.

Inace da sam formulisao naslov drugacije, jel bi imao sta da mi kazes? Ne bi, zato troluj na drugom mestu.
Mislim da sam u poruci lepo opisao situaciju, dovoljno da neko ko zna nesto moze da mi pomogne.
 
Zovi, zovi i smaraj. Jedini način. Ako si potpisao ugovor sa njima, sigurno su se ogradili od ovakvih stvari (brzina je maksimalna, ne zagarantovana... itd). Takve provajdere koji imaju običaj da se veoma često vade na tu stavku zovu pilićari i njih izbegavaš kilometrima.

Na kraju krajeva, obrati se Ratel-u i vidi šta će da ti kažu. Pričam ti ovo jer sam pre 3 godine imao sličnu situaciju sa jednim provajderom i bili su vrlo kooperativni. Na kraju sam uspeo sve da sredim sa provajderom bez nekog njihovog (Ratelovog) daljeg uplitanja.
 
Poslednja izmena:
Pa smaracu, sta drugo da radim, i mene smaraju da smaram servis kad posalju nesto na reklamaciju, to tako ide. :)

Nego me interesuje, kako oni to mogu da poprave? Npr prosire na neki nacin cvoriste, mislim da li bi se uopste cimali zbog jednog korisnika koji se zali, a ostalih 200 npr koje je nakaceno na tu lokaciju njima je ok... Da li im to iziskuje mnogo materijalnih troskova itd.
 
Iskreno sumnjam da ce oni nesto mnogo da poprave, cak i ako ih budes smarao. Cak i ako poprave pod pritiskom ratela, velika je sansa da ti radi ok 2 meseca i onda opet da krene po starom. Taj provajder je jednostavno neozbiljan, i nisam cuo lepe stvari o njima. Ja bih se na tvom mestu (posto nemas mogucnosti za adsl ili neku normalnu kablovsku) raspitao da li imas u blizini nekog ok wireless provajdera da odradi posao dok ne dobijes mogucnosti za neku dobru opciju preko kabla.
 
Vrh Dno