tozovac
Čuven
- Učlanjen(a)
- 07.03.2003
- Poruke
- 1,253
- Poena
- 755
Ovu poruku dobijem s vremena na vreme (jednom u par meseci, nekad i češće), i onda odradim ovo http://support.microsoft.com/kb/810894 i sredi se na neko vreme. Ali smara čitava procedura, pa me zanima da li postoji nešto što može preventivno da se uradi da se ne pojavljuje ova j*bena poruka, koja mi blokira sve printere i nakon pomenute procedure moram sve štampače ponovo da instaliram. Video sam na netu i neke druge varijante, ali ova mi je nekako delovala najpouzdanije, i zato je se držim (ko pijan plota).
OS: Win XP pro SP3
MB (možda nije ni važno): P5KPL SE
Ključni printer: HP 1020 (driver je sa HP-ovog sajta)
Mislim da je ovde problem štampač HP LaserJet 1020, jer i kad je bio samo on instaliran, isto se dešavalo.
Da li ima neko slično iskustvo? Zašto se ovo dešava?
OS: Win XP pro SP3
MB (možda nije ni važno): P5KPL SE
Ključni printer: HP 1020 (driver je sa HP-ovog sajta)
Mislim da je ovde problem štampač HP LaserJet 1020, jer i kad je bio samo on instaliran, isto se dešavalo.
Da li ima neko slično iskustvo? Zašto se ovo dešava?