Šta je novo?

[split] Neispravan telefon - reklamacija?

qaz

Slavan
Učlanjen(a)
11.02.2007
Poruke
659
Poena
320
:mad::mad::mad:

Ja uzmem neki paket pre 10 dana i dobijem onaj LG mala cokolada. Telefon sav nikakav, gasi se pri svakom pokretu slajdera.... Ladno su mi danas rekli da nemam opciju da ga zamenim za nov telefon, nego da ga nosim u servis. Kakav odjeb!:wall:
A super im je sto im dajem 2k dinara svakog meseca.:mad:
 
Izvini, ali nisi u pravu. Odluci sta ces pre odabira, a kad odaberes zivi s tim izborom. Ako je neispravan-popravice se. Ako nisi zadovoljan telefonom-sam si kriv sto nisi bolje odabrao. Nasta bi to licilo kad bi svako vracao nesto kad mu se ne svidi
 
Ma daj molim te, nemoj mi reci da ti je normalno da nakon 10 dana koriscenja ja imam kvaran uredjaj i treba da se majem, gubim vreme i zivce po raznim servisima.
OK mozda im je politika takva, mozda i nije protivzakonita, ALI ja takvima ne zelim da ostavljam 2k i kusur dinara mesecno. Nek im 'lebom neko drugi decu 'rani.

Sta li bi bilo da sam dao 500 evra za telefon a da se ovo dogadja, ne smem ni da zamislim. Nego.. to je vec neka druga prica.
Poenta je da se oni cigance za 1 dinar. Ja im ostavljam pare od 2000-te. Nece da ide to tako vise, neka muzu svoje strine malo.
 
Mogao si da uzmes tel od 500e pa da se pokvari posle 9 dana, jel bi to znacilo da je taj jeftiniji bolji jer je izdrzao dan duze? Shit happends. Uostalom, ako se neki uredjaj pokvari, krivica nikad ne moze da bude do prodavca, vec ili proizvodjaca ili korisnika. Ajde realno objasni sta su ti oni krivi. Da su ja**re, jesu, ali zbog nekih drugih stvari, ne zbog takvih kakve su se tebi desile
 
Mogao si da uzmes tel od 500e pa da se pokvari posle 9 dana, jel bi to znacilo da je taj jeftiniji bolji jer je izdrzao dan duze? Shit happends. Uostalom, ako se neki uredjaj pokvari, krivica nikad ne moze da bude do prodavca, vec ili proizvodjaca ili korisnika. Ajde realno objasni sta su ti oni krivi. Da su ja**re, jesu, ali zbog nekih drugih stvari, ne zbog takvih kakve su se tebi desile
Poenta na mestu :smoke:

Osim toga, qaz - imao si onu opciju da, u prvih 72 sata, prijavis da sa telefonom nesto nije u redu i odmah bi dobio drugi, bez suvisne polemike i drame. A tri dana ti je valjda sasvim dovoljno da utvrdis da slajder ili sta vec ne radi kako valja.
Ne razumem kako i zasto ti je trebalo 10 dana da utvrdis tako nesto...
 
Ma nema veze, pomirih se sa cinjenicom da od tog telefona nema nista...
Inicijalna nervoza ukombinovana sa mojom impulsivnoscu mi je govorila da mudrijas koji me je pre**** da potpisem ugovor na 2 godine treba da pojede telefon od dinar, mozda i bolje sto ga nisam nasao na prvu loptu... ko zna zasto.
Elem, ta poslovna politika je trula i mozda je bila primenjiva pre 10-ak godina, sada moraju malo vise od toga. Imas samo obaveze, a prava onako, slabije.
Nisam znao za to pravilo od 72h, otkud to? Neki interni mts pravilnik ili neki zakon?
10 dana mi je trebalo zato sto sam se samo javljao na tel. Doduse primetio sam da se ugasio par puta za to vreme, ali dao sam mu sansu. Mnogo me mrzi da se makljam po prebukiranim servisima, nikad lepa iskustva nisam imao.
 
Ma nema veze, pomirih se sa cinjenicom da od tog telefona nema nista...
Inicijalna nervoza ukombinovana sa mojom impulsivnoscu mi je govorila da mudrijas koji me je pre**** da potpisem ugovor na 2 godine treba da pojede telefon od dinar, mozda i bolje sto ga nisam nasao na prvu loptu... ko zna zasto.
Elem, ta poslovna politika je trula i mozda je bila primenjiva pre 10-ak godina, sada moraju malo vise od toga. Imas samo obaveze, a prava onako, slabije.
Nisam znao za to pravilo od 72h, otkud to? Neki interni mts pravilnik ili neki zakon?
10 dana mi je trebalo zato sto sam se samo javljao na tel. Doduse primetio sam da se ugasio par puta za to vreme, ali dao sam mu sansu. Mnogo me mrzi da se makljam po prebukiranim servisima, nikad lepa iskustva nisam imao.

Pa po pravilniku MTSa imas 72h da vratis telefon ukoliko nije ispravan, mada po zakonu imas rok od 7 dana! :)

Tu informaciju sam dobio od radnika MTSa! :D

Ali ipak se drzite ovih 72h! :d
 
Ma nema veze, pomirih se sa cinjenicom da od tog telefona nema nista...
Inicijalna nervoza ukombinovana sa mojom impulsivnoscu mi je govorila da mudrijas koji me je pre**** da potpisem ugovor na 2 godine treba da pojede telefon od dinar, mozda i bolje sto ga nisam nasao na prvu loptu... ko zna zasto.
Elem, ta poslovna politika je trula i mozda je bila primenjiva pre 10-ak godina, sada moraju malo vise od toga. Imas samo obaveze, a prava onako, slabije.
Nisam znao za to pravilo od 72h, otkud to? Neki interni mts pravilnik ili neki zakon?
10 dana mi je trebalo zato sto sam se samo javljao na tel. Doduse primetio sam da se ugasio par puta za to vreme, ali dao sam mu sansu. Mnogo me mrzi da se makljam po prebukiranim servisima, nikad lepa iskustva nisam imao.

Ma, razumem te... kratak je fitilj u danasnje vreme ;)
A tek ovo za servise te razumem... prosto pozelis da bude "ma istripovao sam se, nije se ugasio sam od sebe, mora da sam ja tu nesto pipnuo". Sve, samo da ne zavrsi u servisu ;)

A sto se tice "pravila 72h" - Marko-Dj, rezident mt:s informator na ovom forumu :D:D:D
 
Ova tema dodje kao grupna terapija LOL:d
Sad mi je lakse, stvarno:D
 
Evo price u celini: potpisem ugovor na 24 meseca sa mts-om i dobijem telefon za dinar, LG bl20. Posle 10 dana telefon ne radi. Posle mesec dana namolim se da ga odnesem u mts da mi to regulisu. Oni me upucuju na servis. Idem do servisa, gde mi majstor kaze da ce biti za 3 nedelje gotovo, to je neka realnost. Vec sam se pomirio sa cinjenicom da nakon 10 dana lajt koriscenja imam felericnu napravu. Trazim od majstora neki tel na revers, da premostim to neko vreme od 3 nedelje, jer kuci vec imam jednu karticu koja 20 stoji. Majstor mi kaze da on ima samo pokvarene telefone, i da trazim tel od onoga ko mi uzeo pare. Logicno. Odem u mts - NEMA kazu mi. Ne da nisu meni hteli da daju telefon, vec to UOPSTE ne rade!
E sad vi sto radite u mts-u, kazite mi - kako da ja trosim ono sto placam 2100 dinara ako ce mi aparat biti u servisu mesec dana?
 
Evo price u celini: potpisem ugovor na 24 meseca sa mts-om i dobijem telefon za dinar, LG bl20. Posle 10 dana telefon ne radi. Posle mesec dana namolim se da ga odnesem u mts da mi to regulisu. Oni me upucuju na servis. Idem do servisa, gde mi majstor kaze da ce biti za 3 nedelje gotovo, to je neka realnost. Vec sam se pomirio sa cinjenicom da nakon 10 dana lajt koriscenja imam felericnu napravu. Trazim od majstora neki tel na revers, da premostim to neko vreme od 3 nedelje, jer kuci vec imam jednu karticu koja 20 stoji. Majstor mi kaze da on ima samo pokvarene telefone, i da trazim tel od onoga ko mi uzeo pare. Logicno. Odem u mts - NEMA kazu mi. Ne da nisu meni hteli da daju telefon, vec to UOPSTE ne rade!
E sad vi sto radite u mts-u, kazite mi - kako da ja trosim ono sto placam 2100 dinara ako ce mi aparat biti u servisu mesec dana?

Rade, ja znam da rade... Sada zasto tebi nisu odradili, ne znam.
Jesi li im trazio u poslovnici telefon na koriscenje?
 
Rade, ja znam da rade... Sada zasto tebi nisu odradili, ne znam.
Jesi li im trazio u poslovnici telefon na koriscenje?

Naravno, i to vrlo eksplicitno. Nema šanse da me službenik nije razumeo. Cuo je moj problem, osetio moje nezadovoljstvo i video gnev u mojim očima. Ja sam nasamaren da potpišem ugovor na 2 godine, i tu se njihova briga o meni završila. Što se njih tiče

1. pokvari mi se tel
2. lik koji mi je uvalio ugovor me zavlači 5 radnih dana, a na kraju me upućuje na poslovnicu, gde će mi po njegovom navodu dati tel na korišćenje, a ovaj servisirati
3. u poslovnici me upućuju na servis. Ja sam želeo da telefon ostavim u poslovnici, s njima imam ugovor, njima plaćam 2100 dinara mesečno. Službenik insistira da sam odnesem telefon u servis, jer ako ga ostavim u poslovnici telefonu će trebati 2-3 meseca (!) da stigne do servisa. Servis je geografski udaljen 100 m od poslovnice.
4. odnosim tel u servis. Zahtevam tel na korišćenje, serviser mi kaže da on ima samo neispravne telefone koje servisira... upućuje me na mts.
5. vraćam se sa onim papirom iz servisa u poslovnicu. Tražim telefon i iskazujem nezadovoljstvo. Službenik mi kaže da oni to uopšte ne rade, ali da zna na šta mislim. Kažem ponovo da su me napravili na budalu i da ću možda i raskinuti ugovor sa njima. Službenik me gleda i sleže ramenima. Ja odlazim nezadovoljan i besan.
6. pljujem ih po forumu.
 
Pa kada si toliko iskazao nezadovoljstvo onda zaista ne znam zasto ti nisu dali! :D

Ali ozbiljno, trebao si da im napravis frku...trazis sefa poslovnice itd. Kad bi ih malo pritisnuo valjda bi ti dali mob na koriscenje.
Uopsteno sve to zavisi od poslovnice do poslovnice, a mozda i od telefona do telefona...zaista ne znam kakve kriterijume imaju.

A u kojoj si poslovnici bio, ako sme da se zna?
Ako kazes da je servis na 100m od poslovnice onda pretpostavljam da je Delta City u pitanju?
Znam da tamo kod buvljaka ima jedan ovlasceni servis...
 
Ma daj molim te, nemoj mi reci da ti je normalno da nakon 10 dana koriscenja ja imam kvaran uredjaj i treba da se majem, gubim vreme i zivce po raznim servisima.
OK mozda im je politika takva, mozda i nije protivzakonita, ALI ja takvima ne zelim da ostavljam 2k i kusur dinara mesecno. Nek im 'lebom neko drugi decu 'rani.

Sta li bi bilo da sam dao 500 evra za telefon a da se ovo dogadja, ne smem ni da zamislim. Nego.. to je vec neka druga prica.
Poenta je da se oni cigance za 1 dinar. Ja im ostavljam pare od 2000-te. Nece da ide to tako vise, neka muzu svoje strine malo.

Sta bi bilo da si dao 500€ kod nekog prevaranta koji ima svoju radnju koja se bavi prodajom mob. telefona. Ako zakon ne vazi za njih, zasto bi za Telekom ?
To sto si ostavljao pare od 2000-te, dobijao si neku uslugu za to,ma kakva bila.

Ovo je nebeska zemlja i dosta je toga naopako postavljeno, pocevsi od nas samih.
 
Sta bi bilo da si dao 500€ kod nekog prevaranta koji ima svoju radnju koja se bavi prodajom mob. telefona. Ako zakon ne vazi za njih, zasto bi za Telekom ?
To sto si ostavljao pare od 2000-te, dobijao si neku uslugu za to,ma kakva bila.

Ovo je nebeska zemlja i dosta je toga naopako postavljeno, pocevsi od nas samih.

Bas tako, ne znam zasto i do cega je... Ljudi kod nas imaju izgleda nesto usadjeno, i misle zato sto negde ostavljaju pare (naravno za odredjene usluge) da ce dobiti nesto za dzabe/jeftinije!

Ti ako placas pretplatu, u okviru pretplate imas odredjene besplatne minute i ti bukvlano to placas... Ako ti ne odgovara, promeni tarifu!
 
E sad vi sto radite u mts-u, kazite mi - kako da ja trosim ono sto placam 2100 dinara ako ce mi aparat biti u servisu mesec dana?
Ne moras ti da trosis to (te minute i poruke) uopste, cak ni kada ti je ispravan telefon... ali ces vala da platis, nemoj da brines uopste :D:D:D
 
Sta bi bilo da si dao 500€ kod nekog prevaranta koji ima svoju radnju koja se bavi prodajom mob. telefona. Ako zakon ne vazi za njih, zasto bi za Telekom ?
To sto si ostavljao pare od 2000-te, dobijao si neku uslugu za to,ma kakva bila.

Gde to ne vazi? To su sitne jaj*re koji i prevare nekog tu i tamo... one cutljive i dobre ljude. Da vidis kako se uvijaju pred zivom silom, trzisnom inspekcijom i policijom!
Zakon je isti za sve i mora se postovati. Ne razumem kako tako javno podrzavas nepostovanje zakona i opravdavas takvo ponasanje jedne velike i uz to monopolisticke kompanije. I oni imaju valjda nekakve obaveze prema meni, ne samo ja prema njima.
A za ovo od 2000te - ja sam bio lojalan korisnik, uredno placao. Nisam ni ocekivao neki povlasceni polozaj, ali nisam ocekivao ni toliki nemar za PRVI problem koji mi se desio za tu deceniju(!). Bukvalno kao u nekom domu zdravlja - idi tamo, cekaj onamo, treba ono da dobijes ovo. Sreca pa sad postoje i drugi, a jos veca sreca da se blizi mogucnost prenosenja broja.
Ja sebe svrstavam u najNEzahtevnije korisnike. Koliko li se nerviraju oni najzahtevniji?
 
Ali ozbiljno, trebao si da im napravis frku...trazis sefa poslovnice itd. Kad bi ih malo pritisnuo valjda bi ti dali mob na koriscenje.
Uopsteno sve to zavisi od poslovnice do poslovnice, a mozda i od telefona do telefona...zaista ne znam kakve kriterijume imaju.

A u kojoj si poslovnici bio, ako sme da se zna?

U pitanju je glavna poslovnica u Nisu. Servis je u Dusanovom bazaru, mislim da je Comtrade, ali nisam siguran.
Zar moram da budem nekakav huligan da bi me tretirali dobro? Mojih 2100 dinara isto vredi kao i 2100 dinara nekog coveka koji psuje sluzbenike i hoce da ih bije.
Verujem da ne samo ti, vec niko ne zna kakve kriterijume imaju. Oni bi morali da imaju neki pravilnik o tome, makar u njemu pisalo da je jedini kriterijum licna procena sluzbenika.
 
Sto se tice trzisne inspekcije itd., to cisto sumnjam da moze da pomogne... Telekom je i dalje drzavna firma, dok to tako ostane nece tu mnogo moci nikakva inspekcija!

E sad sto se tice Nisa, tu zaista ne znam sta da ti kazem...ali inace mislim da su po poslovnicama van BGa dosta neobavesteni i neadekvatno obucavani sluzbenici!

Ima takvih i po BGu, gde ima zaista katastrofalnih slucajeva... A kako je po ostalim gradovima ne zelim ni da znam. Sto nije nikakvo opravdanje, ali nazalost takva je situacija.

U svakom slucaju, ja znam za situacije da su ljudima davale telefone na revers. Jeste da je bilo mozda 1-2 slucaja, ne vise...ali opet su im odradili.
 
Ja ne znam kako ovde neki brane telekom samo od jedne stvari...dobio sam uz ugovornu obavezu telefon od telekoma u garanciji,nebitno da li je za din ili vise dobio sam ga DA BIH MOGAO da ispunjavam ugovornu obavezu koju sam potpisao!
Obzirom da je tel u garanciji NE MOGU da ispunjavam ugovornu obavezu i KRAJ!Samim tim ugovorna obaveza ne bi trebalo da vazi!
Oni moraju da daju drugi tel na revers i svako ko kaze drugacije je bezobrazan!

Podsecam da je zakonski rok 45 dana za garanciju a u comtrade u BG ce vam tel popraviti izmedju 42-44 dana u to budite sigurni,meni jesu 2 puta za 2 godine...

Svako poredjenje sa privatnim radnjama i tel od 500eu je cista glupost...dobijeni telefoni od telekoma su se pokvarili telekomu(garancija) a ne meni zato sto su mi oni dali aparat sa kojim cu GARANTOVANO da koristim njihovu uslugu 2 god...

E sad sto je ovo Srbija,nece ni to dugo,polako ostaje samo ime...drugarici je crkao thouch u telenoru i odmah je dobila spremljenu zamenu...
 
Moguce je dobiti i telefon u MTS-u, kao zamenu za pokvareni... Ali je problem u tome, da retko kada oni taj telefon imaju u magacinu.

Evo npr. znam par ljudi koji su isli da reklamiraju C6 i da su trazili da im zamene sa ispravnim ali dzabe kada oni sami nemaju na lageru!
 
Moguce je dobiti i telefon u MTS-u, kao zamenu za pokvareni... Ali je problem u tome, da retko kada oni taj telefon imaju u magacinu.

Evo npr. znam par ljudi koji su isli da reklamiraju C6 i da su trazili da im zamene sa ispravnim ali dzabe kada oni sami nemaju na lageru!

Ma daj molim te kog lažeš, pa još ovako javno. Ko je još ČUO da mts daje telefone na revers, a kamo li da ih daje.
 
Ma daj molim te kog lažeš, pa još ovako javno. Ko je još ČUO da mts daje telefone na revers, a kamo li da ih daje.

Ti kada uzmes telefon, imas 72 sata da ga vratis ukoliko nije ispravan i dobijas novi! Naravno ako ga imaju...

Mada po zakonu, koliko se secam, zvanicno kao rok se daje 7 dana...

EDIT: Ja sam CUO i VIDEO! :D A znam i slucaje kada su davali ljudima najobicnije telefone dok im je telefon na servisu...ali retko!
 
Poslednja izmena:
To o čemu ti pričaš možda postoji na nivou nekog izuzetka, tj. neko nekom ''čini'' i ''završava''. Zvanično toga nema, telefon ide na servis kad ga reklamiraš.
 
Da li po novom zakonu za zaštitu potrošača mogu da tražim da mi zamene odmah telefon koji mi je crkao(uzet u decembru prošle godine) ili će morati da ide u servis, a meni se baš i ne čeka... To sam bio uspeo da uradim sa crknutom veš mašinom koja je naravno bila u garanciji, odmah sam dobio novu, pa sad kakva je situacija sa MTS-om i telefonima?

Što se telefona tiče, u pitanju je Huawei u8110.:smash:
 
skoro sam u poslovnici mts-a cuo razgovor prodavacice i kupca mobilnog telefona, gde je devojka iz mts-a rekla da "ukoliko se desi neki problem sa telefonom u roku od tri dana, donese ga u poslovnicu - menjaju odmah za novi, posle toga - servis".

isto se desilo mojoj sestri sa nekim sony ericsson-om, pobrljavio posle nedelju dana, iz mts-a su nas uputili na servis. sreca kvar je bio bezazlen, posle toga je bilo sve ok...
 
Nazad
Vrh Dno