Šta je novo?

Sony NV-U93TC ?

Milcha

Slavan
Učlanjen(a)
26.07.2007
Poena
319
Kupio sam doticni uredjaj .

Medjutim totalni sam laik i koliko vidim ovde na forumu ko god da je pomenuo bilo koji uredjaj od sony-a rekli su mu beyi dalje od toga ili ga baci kroz prozor.

Interesuje me da li mogu da skinem za njega neke mape ili ne i ako mogu koje i kako da ih ubacim.

Totalni sam laik tako da bi voleo da dobijem detaljno uputstvo ili neki link sa preciznim objasnjenjima, kako i sta da uradim ako nesto moze da se uradi.

Hvala unpared,

Nasao sam koji mi update karata treba

NVD-U12E.eur

E sad vidim da ga ima na torentima i po rapidshare-u

Da li mogu da skinem samo taj update i da ne platim 100e ili tu ima neka caka?

Posto da se kupi kod naseg uvoznika kosta 100e

Iz iskustva sa Sony navigacijama, mogu da ti kažem da postoje 2 tipa. Jedne se lagano "otključaju" i ubaci IGo8 sa potrebnim kartama, a kod nekih je to jako zahebano i lako može da se upropasti uređaj. Ako ne znaš šta radiš, prepusti to nekom ko zna.

Pa kome to i pokusavam da pitam ?

Nasao sam neki Sony call centar za navigacije, oni me uputili na neki telefon generalnog distributera koji je ovlasceni servis u Beogradu ( to je onaj za 100e ), a covek koji mi se javio na taj telefon prvo me zavlacio 5 puta kako treba da ga nazovem za 5min pa ce sve biti uredu i nakraju mi rekao da on tu nista ne moze da uradi zato sto je sve softvere prodao nekim dilerima, kao i mape sa njima. :sceptic:

Dajte kljudi neki dobar servis ili bilo sta da odu da mi roknu to i da ne razmisljam ja da lupam glavu

Hehe

Dali mi odlican savet, da ga prodam !

Edit:

Ortak mi je preporucio neki Mio MooV 330 kaze da njemu extra radi i da nije problem ubaciti mape cele Evrope u njega. Da li neko moze da mi objasni kako se to radi ?

Poslednja izmena: