Šta je novo?

Sony Dcr-dvd105

sumanut

Čuven
Učlanjen(a)
02.11.2003
Poena
650
Ja sam totalni laik za kamere, interesuje me gore navedeni model. Procitah na forumu da kvalitet dvd kamera nije isti kao kod kamera sa trakom valjda pa da vas pitam ukratko jel vredi ovo 500 € ili za te pare ima nesto bolje?

Imaš gomilu dobrih miniDV kamera (Sony, Panasonic, Canon..) za dosta manje para, a koje su (bar po meni) bolja opcija...

Inače, ta kamerica se može naći za 420 evra. :)

DVD kamere su za totalne pochetnike koji hoce da stisnu dugme, snime a onda ubace u DVD player i to gledaju. Ko je malo zahtevniji od toga, nece je kupiti iz prostog razloga shto je razlika u kvalitetu vidljiva, a kvalitet ionako nije neki specijalan na 1CCD kamerama.