- Učlanjen(a)
- 16.12.2001
- Poruke
- 11,720
- Poena
- 1,020
Nakon blagotvornog degustiranja ove sjajne igre rekoh da se i ja malko jafim sa utiski 
Igra je izvanredna, medjutim, steta je sto je po mom misljenju zakasnila. Zasto zakasnila - pa vrlo prosto. U ovom trenutku postoji more ww2 taktickih igara koje su ili izasle u proteklih mesec-dva ili ce izaci tokom narednih mesec dana. Naravno, ovo je najkvalitetnija od svih njih, ali dok se vlasi dosete...
Dalje, igra dolazi u trenutku (objektivnog) zasicenja trzista ww2 stvarima. Cak su i revieweri poceli da kukaju kako im je dosta taktickih-relatime-poteznih-borbenih-simulacija sa tematikom ww2. Tim pre sto se krenulo u stancovanje vec vidjenih ideja, sa par novih statistika i idenjem na to da se kontrolise sto veci broj sto razlicitijih jedinica, sto samo stvara smesu tesko upotrebljivih pokretnih meta za protivnika...
E pa Soldiers je susta suprotnost tome. Kontrolise se jedan relativno mali (kad se uporedi recimo sa Blickrigom) broj vojnika ali kontrola...savrsena ! Postoji mali milion taktickih elemenata, od menjanja municije tenkovima (umesto eksplozivnih granata za unistavanje pesadije stave se armor-piercing za borbu sa tenkovima) i goriva za njih, preko zilion mogucnosti koje ima pesadija, zakljucno sa totalno, ali totalno deformabilnim terenima. Kao sto rekoh milion mogucnosti, cak je igra mozda i prebrza za ovako duboku igru...
Recimo uzmete tenk i jednostavno prodjete kroz sumu ili kucu ruseci sve pred sobom. Ovo donosi i jedno debelo ogranicenje - niposto, ali niposto nemojte selektovati razlicite jedinice u okviru jedne grupe (moja preporuka) jer to moze izazvati katastrofalne posledice. Naime, jurisnici mogu da krenu u totalni napad dok bombasi otpozadi raznose i njih i protivnika, ukoliko selektujete pesadiju i tenk pozdravite se sa pesadijom
i slicno. Recimo ja sam u zelji da postavim zasedu nekom konvoju selektovao sve i kursor mi se ispred kuca promenio u indikator da tu pesadija moze da udje. Medjutim kako su mi i tenkovi bili selektovani, a pesadija bila mnogo bliza i prva je stigla do kuca, kad su naisli tenkovi i pregazili sve doslo je do bliskog kontakta moje pesadije sa obrusavajucim zidovima i padajucim krovom sto im je health intenzivno smanjivalo do nule :d Naravno, ja jadan sam hteo da postavim tenkove iza kuca i da izletim kad naidje konvoj...
Ponavljam, SJAJNA igra, steta sto nije dosla pre jedno godinu dana, da usmeri trziste u pravom smeru takticke igre sa ne tako velikim brojem trupa (ali opet vise nego dovoljnim) umesto razvijanja 2000 jedinica na ekranu-masa-ultra-nemam kontrole igara poput Sudden Strikea, Blickriga i slicnih nekontrolabilnih stvari.
Igra je izvanredna, medjutim, steta je sto je po mom misljenju zakasnila. Zasto zakasnila - pa vrlo prosto. U ovom trenutku postoji more ww2 taktickih igara koje su ili izasle u proteklih mesec-dva ili ce izaci tokom narednih mesec dana. Naravno, ovo je najkvalitetnija od svih njih, ali dok se vlasi dosete...
Dalje, igra dolazi u trenutku (objektivnog) zasicenja trzista ww2 stvarima. Cak su i revieweri poceli da kukaju kako im je dosta taktickih-relatime-poteznih-borbenih-simulacija sa tematikom ww2. Tim pre sto se krenulo u stancovanje vec vidjenih ideja, sa par novih statistika i idenjem na to da se kontrolise sto veci broj sto razlicitijih jedinica, sto samo stvara smesu tesko upotrebljivih pokretnih meta za protivnika...
E pa Soldiers je susta suprotnost tome. Kontrolise se jedan relativno mali (kad se uporedi recimo sa Blickrigom) broj vojnika ali kontrola...savrsena ! Postoji mali milion taktickih elemenata, od menjanja municije tenkovima (umesto eksplozivnih granata za unistavanje pesadije stave se armor-piercing za borbu sa tenkovima) i goriva za njih, preko zilion mogucnosti koje ima pesadija, zakljucno sa totalno, ali totalno deformabilnim terenima. Kao sto rekoh milion mogucnosti, cak je igra mozda i prebrza za ovako duboku igru...
Recimo uzmete tenk i jednostavno prodjete kroz sumu ili kucu ruseci sve pred sobom. Ovo donosi i jedno debelo ogranicenje - niposto, ali niposto nemojte selektovati razlicite jedinice u okviru jedne grupe (moja preporuka) jer to moze izazvati katastrofalne posledice. Naime, jurisnici mogu da krenu u totalni napad dok bombasi otpozadi raznose i njih i protivnika, ukoliko selektujete pesadiju i tenk pozdravite se sa pesadijom
Ponavljam, SJAJNA igra, steta sto nije dosla pre jedno godinu dana, da usmeri trziste u pravom smeru takticke igre sa ne tako velikim brojem trupa (ali opet vise nego dovoljnim) umesto razvijanja 2000 jedinica na ekranu-masa-ultra-nemam kontrole igara poput Sudden Strikea, Blickriga i slicnih nekontrolabilnih stvari.