Šta je novo?

Skladistenje slika

PeroS

Poznat
Učlanjen(a)
27.09.2022
Poruke
261
Poena
40
Moja oprema  
Mobilni telefon
Iphone 13 mini
Pristup internetu
  1. Optički internet
Zdravo, zanima me predlog sta kupiti za skladistenje slika(dugorocno resenje, plus da znam da cu za par godina moci da ih pogledam i prebacim, da ne propadne uredjaj ili ne postane prevazidjena tehnologija), ako ima neko konkretan predlog posto sam potpuni laik na ovu temu.
Hvala unapred!
 
dropbox,onedrive,goggle one....
 
"posto sam potpuni laik na ovu temu"
Pa izgleda da je došlo vreme za učenje.
 
Ja sam kupio 2 diska od 4TB izvađena iz nekog servera, zdrava 100%, iskopirao na oba isti sadržaj i spakovao u kutije. Ako mi zatreba da gledam, zakačim samo jedan. Nije realno da oba crknu istovremeno, a verovatno neće nijedan.
 
Zdravo, zanima me predlog sta kupiti za skladistenje slika(dugorocno resenje, plus da znam da cu za par godina moci da ih pogledam i prebacim, da ne propadne uredjaj ili ne postane prevazidjena tehnologija), ako ima neko konkretan predlog posto sam potpuni laik na ovu temu.
Hvala unapred!
Nešto ovako možda:


Jedan takav koristim baš u tu namenu. Veoma jednostavno se podešava i fabrički dolazi u RAID 1 režimu, što znači da sve što se na njega kopira automatski udvaja na oba diska. Takođe, podacima može da se pristupi na razne načine, iz lokalne mreže i van nje.
 
kupiš NAS (ima barem 1 tema) sa podrškom za RAID (minimum 2 diska), npr poput predloženog WD-a mada sam ja pre za uređaj bez diskova kojem se ubace diskovi predviđeni za NAS

eventualno kupiš i eksterni disk, kao dodatni vid bekapa

i/ili cloud, ima već tema (mislim u delu "on-line servisi")
 
ako si antiprotivan davanju para a tek ideji da gugli i drugari rovare po tvojim sadržajima, syncthing na fon i na komp(ove). kako načiniš fotku na fonu, tako se pojavi na kompu, izgubiš/promeniš fon, vrate se sa kompa na fon i tako to.
 
Hvala svima, stekao sam ideju sta mi odgovara i treba 😉