Šta je novo?

skener bearpaw 2400 problem

set

Čuven
Učlanjen(a)
14.06.2003
Poena
619
Imam problem sa skenerom bearpaw 2400 kada skenira malko je bucniji kod pomeranja transportera i ponekad se cuje kao da se nesto lomi unutra a i slika je negde na pola izoblicena na ostalim delovima je sve OK. Ako neko zna sta moze da bude uzrok ovom kvaru i kako da ga resim hitno mi je potrebno

Nisi naveo da li je do sada radio kako treba ili si ga nedavno uzeo... deluje kao mehanički kvar, na sredini je slika izobličena verovatno zbog nepravilnog hoda transportnog mehanizma (poremećeno kretanje nosača na tom delu i sl.). Ako je u garanciji reklamiraj ga, pošto je verovatno zreo za servis.

ps. trebao si postaviti temu u sobi Periferije.

Stari Mustek skeneri su imali dve "šine" za transportni mehanizam, novi imaju samo jednu i nekakvu plastičnu vođicu, što ne deluje baš kao pouzdano rešenje i verovatno je tu problem.

taj skener sam dobio od profesora da ga opravim kao temu za prakticni rad on ga je koristio do sada i kaze da je se cuje malo vise kada se krece transporter. ja sam ga probao ali neznam kako je radio kad je bio ispravan ali se cuje kao da nesto puca kada se krece transporter i to bas kad dodje negde oko pola. Odneo sam ga danas u servis pa ce da vidimo da li oni mogu da ga rese.

Poslednja izmena:
jel zna neko gde mogu da nadjem neko servisno uputstvo za taj skener i neko objasnjenje kako rade skeneri ali da bude na srpskom. I da li neko zna ko je i da li ima uopste zastupnika odnosno servis za mustek skenere

Nemam pojma za servisno uputstvo, ali Mustek na svom sajtu ima iznenađujuće dobar tutorial o skenerima uopšte (bar ga je nekad imao).

ako je neko rasturao taj skener mogao je videti da je sina postavljene na kilavoj plastici= svaka deformacija poremetice geometriju sine i vodjica.
Ovo je cesto posledica stavljanja casopisa i knjiga preko poklopca skenera. Mozda bi zakretanje sine i podmazivanje pomoglo, ali nisam uveren.