Šta je novo?

Sins Of a Solar Empire: Rebellion

Jovyland

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
27.12.2006
Poruke
6,392
Poena
595
Moja oprema  
CPU & Cooler
Ryzen 5 5600
Matična ploča
MS B350M Mortar Arctic
RAM
16GB DDR4 HyperX 3200Mhz
GPU
XFX Qick RX 6700XT
Storage
1 TB SSDa + 3TB HDDa
PSU
Seasonic MII EVO 520W
Monitor
DELL G2724D
Laptop
HP Pavilion Aero 13
Steam
jovyland
Pristup internetu
  1. Optički internet
  2. Mobilni internet
Brojne novine i izmene - redizajniran sistem ekonomije, nove klase brodova (Titani od 15 km), primetno unapredjena grafika. Sve u svemu, izlgeda epic! :)

header_sins_of_a_solar_empire_rebellion.jpg


“The combat and economic systems in Fallen Enchantress have been completely redesigned to offer a more satisfying gameplay experience while streamlining unnecessary aspects from the first game. Combat is now based on the attributes of Initiative, Accuracy, Dodge, Crit Chance, Spell Resistance, and Spell Mastery, which make for a far more complex system than the relatively primitive one in War of Magic, and will allow for deeper combat and gameplay. You'll have to account for your units' encumbrance now as well, which will give them penalties if not managed appropriately. The economy is also much improved, as Stardock has tried to streamline the building process to make it more accessible and less unwieldy by integrating food tiles into housing to take up less space. They've also implemented new features like tax rates, which trade the productivity of your city for money.”

Sins: Rebellion:

“Stardock will be expanding upon SOSE's massive scale with gigantic super star destroyers. In comparison to the new 15-kilometer-long Titans, your regular 1-kilometer star destroyers are going to seem like schooners. “

Novi trejler...
[YOUTUBE]og0aMApQCfU[/YOUTUBE] [YOUTUBE]90D44l8qiBM[/YOUTUBE]

Screenshots...
1B7C078C3A66D956731C0A36F12DC1DB63DB6B05

screenshot.3_lg.png

Sins-Rebellion-Titan-Combat-1.jpg

SinsRebellion_beta1_5.jpg

ScreenShot_34.jpg
http://www.sinsofasolarempire.com/store#rebellion
 
Poslednja izmena:
uraaaaaaaaaaaa! :p
Bolju vest nisam mogao da procitam u ovoj sobi...cekam ovo vec godinama...prvi deo je meni bio najbolji space rts, stvarno sam uzivao igrajuci....balavim :banana:
 
Poslednja izmena:
Trenutno najprodavanija igra na Steamu - očekivano :banana:.

Kupiću prilikom prvog sniženja.

Ko je imao prethodni deo, mogao je u pretprodaji kupiti za 10 $ manje.

Trinity sam igrao puno, ali je glavna mana bila nedostatak podrške za višejezgarne procesore i jedino je bilo bitno da je frekvencija procesora što viša.
 
Odigrah tutorial da se podsetim malo. Nisam igrao još od osnovne igre.
Još uvek je isto kako se sećam, čisti RTS, samo izmešten u svemir (što naravno nije loše za ljubitelje RTS-ova).
Grafika je već malo zastarela, ali se vidi da je igra sazrela u međuvremenu i da je sve utegnuto do maksimuma.
 
Takodje samo sam probao tutorial i to osnovni gameplay posto je proslo prilicno od izlaska osnovnog SSE-a i lici da je sve isto, sto je samo plus za ovu igru...jedva cekam vikend da probam jednu kampanju pa cemo moci vise reci...
 
cek jel ima SP kampanja ili kao SP gradis sam u beskraj?
 
Poslednja izmena:
a nema normalna kampanja?

pa ne znam sta mislis pod tim "noirmalna"?
nema story driven kampanje vec skrimish protiv AI-a, dakle sa zadatkom protiv AI-a...koliko se secam u prvom delu je bilo posedovati toliko i toliko sistema ako se ne varamili unistiti nekog od protivnika i sl. tome...
 
Ovakvoj vrsti igara uopšte nije potrebna kampanja. Svaka partija je kampanja za sebe ;)

Prosto odigraš tutorijale, pa onda kreneš u 1v1 protiv easy kompa, pa onda neku mapu sa četiri igrača, a onda povećavaš težinu po želji ;)
 
Ovakvoj vrsti igara uopšte nije potrebna kampanja. Svaka partija je kampanja za sebe ;)

Prosto odigraš tutorijale, pa onda kreneš u 1v1 protiv easy kompa, pa onda neku mapu sa četiri igrača, a onda povećavaš težinu po želji ;)

Dandy je potpuno u pravu, ovde je kljuc u menadzmentu i igra je oslobodjena price u cilju posvecivanja cistom menadzmentu i slobodi istog, zavalis se i polako gradis svoje carstvo a prosla igra cak i na easy nije bila naivna koliko se sacam...
 
Jedno pitanje: da li je ovo samostalna ekspanzija, ili moram da imam i prethodne delove?
 
Još jedno pitanje. Da li je moguće kretanje brodova po sve 3 koordinate, ili može samo po površini?
Prvi put igram igru, sviđa mi se kompleksnost, ali mislim da je homeworld imao bolju mehaniku i lepše mi je izgledao.
 
Samo po jednoj ravni.
Nije ovo isti tip igre kao Homeworld. U Homeworld-u si imao mnogo manje brodova i stvari koje se događaju istovremeno, a nisi ni imao ovako složen sistem istraživanja tehnologija i baratanja resursima.
 
Jedan je Homeworld nema nijedne igre koja je na njegovom nivou, eh Relic give us H3 ffs....
 
Pa jbm li ga... 3D kretanje brodova jeste kul i realno, ali mislim da ovde ništa bitno ne bi donelo gameplay-u, pošto ionako nema veze sa koje strane gađaš brodove, a gravity well-ovi su ograničenog radijusa pa nema ni neke potrebe za taktičkim manevrima.
Da ne pominjem da 3D užasno komplikuje upravljanje brodovima, pa je Homeworld to uspevao da izvuče zahvaljujući tome što je u svakom momentu učestvovao ograničen broj istih.
 
Odigrah tutorial da se podsetim malo. Nisam igrao još od osnovne igre.
Još uvek je isto kako se sećam, čisti RTS, samo izmešten u svemir (što naravno nije loše za ljubitelje RTS-ova).
Grafika je već malo zastarela, ali se vidi da je igra sazrela u međuvremenu i da je sve utegnuto do maksimuma.
Već smo raspravljali, SoSE nije čist RTS već hibrid RTS-a i 4X ;).
a nema normalna kampanja?
Nikad nije ni postojala :d. To ne znači da ne postoji pozadinska priča. Postoji i na osnovu nje Ironclad je i napravio igru ;).
Još jedno pitanje. Da li je moguće kretanje brodova po sve 3 koordinate, ili može samo po površini?
Prvi put igram igru, sviđa mi se kompleksnost, ali mislim da je homeworld imao bolju mehaniku i lepše mi je izgledao.
Homeworld je drugačiji tip igre. Ne postoje tri koordinate, ali si primetio da brodovi idu jedni ispod drugih. Ovo ima uticaja, npr. kada fregate prolete ispod Gauss topa koji se onda zaokrene na dole, a u međuvremenu ga napadnu od gore, pa dok se ne okrene... Dakle, nije pravi 3D, ali nije ni čist 2D.
 
Igram od subote igru. Po meni je originalni SoSE jedna od najboljih igara ikada.

Otkucaću zaključak odmah: Rebellion ne vredi 30 € za veterane i ljubitelje originalnih Sinsa i ekspanzija. 20 € je ok što je skoro i bila cena u predprodaji za vlasnike originala (mada vidim da i dalje ta opcija stoji na sajtu). Za one koji igraju prvi put, cena je ok.

Nažalost, Rebellion pati od boljki iz originala: i dalje ne postoji podrška za višejezgarne procesore, i dalje pati od late game usporenja, grafička karta je potpuno nebitna (ja sa mojom igram sve na max detaljima), bitno je imati što brži procesor (frekvenciju) i rekao bih da je 4 GB RAM-a dovoljno.

AI je doživeo izmene. Medium je de fakto easy (AI ima penale) i smešno lako ga je zgaziti (ne važi za piratske baze). Tek na hard je ravnopravan, a i tu kako kad.

Igra je nažalost slomljena za MP i meni je naprosto neverovatno da je beta toliko dugo trajala i da očigledni debalansi koji upropašćavaju MP nisu otklonjeni. Videćemo šta će biti sa 1.03. Problem je još izraženiji što ni moderi ne mogu da isprave te stvari (igra je dosta modabilna) jer su hard coded.

Šta je slomljeno? Vasari Loyalists, Vasari Rebeles i korvete.

Vasari lojalisti = Borg.
Vasari pobunjenici = Borg lite (u kasnoj igri su Borg).

VL su toliko jaki da je potpuno besmisleno igrati 1v1 sa istima ako ste bilo ko drugi. Spaliće vas kao Đenku za pola sata :mad: i nema šanse da ga zaustavite. Podrazumeva se da je VL igrač imalo upućen. Ako se igra timski (5v5 je omiljeno), ukoliko protivnički tim ima VL, toliko i vaš mora jer se drugačije nema šanse.

VR su laka verzija VL-a. Imate šansu da ih pobedite pre nego što dođu do titana i zvezdane baze. Ako dođu, GG je neminovan.
Kultorask + Orkulus = zvezda smrti koja melje sve pred sobom :mad:.

Ja igram sa TEC lojalistima (kasnije ću isprobati i pobunjenike) koji bi bili sasvim ok da nisu upropašeni po pitanju Novalith topova. Jedino oružje koje može da parira Vasari Borgovima je unakaženo – možete imati samo jedan Novalith.

Advent je najgori i najmanje se igra sa njima, ali bolji igrači mogu izaći na kraj sa TEC-om.

Koliko vidim, pirati su dosta poboljšani i pojačani :banana: (po uzoru na modove) što je za pohvalu.

Što se tiče novih brodova – titani su dobra ideja, ali ne najbolje izvedena. Sve rase su dobile po jedan novi kapitalni brod. Sviđa mi se Korsev sa opcijom zauzimanja tuđih brodova. I na kraju...

Ultimativni brod – korveta. Jedinica je totalno slomljena (naročito Vasari verzija) jer se jedino ona isplati praviti na početku igre tako da se sve partije na početku vode ko će više naspamovati korveta :crash:.

Uputstvo za igru u PDF-u imate u direktorijumu igre. Tu je dosta toga dobro objašnjeno.
 
Poslednja izmena:
Ja igram ovih dana kada stignem i prilično je zarazna igra.
Interfejs i ceo sistem upravljanja je odličan. Sad sam se setio zašto posle Supreme Commander-a dugo nisam mogao da igram ni jedan RTS, a da ne osetim klaustofobiju :p (hint: slobodni zoom-out)

Odlična igra za ljubitelje svemirskih strategija, pogotovo ako vole RTS dinamiku igre.


Odakle ti da možeš da napraviš samo jedan Novalith top? Ja sam ih imao više u prošloj partiji sa TEC-om.


Jedno možda glupo pitanje... čime Vasari mogu da zauzmu rudnike u sistemima koji ne mogu da se kolonizuju?
 
Poslednja izmena:
ja sam tec rebel u 1v1 igri, vec deset sati, i ne mogu da pobijem vl-e...sve mi je na maximumu kapitalci 12, titan, 30 gausa, star base, 80 garda korveta, 3 repair platforme, sve razvijeno do maximuma jedino mi prostaje da stancujem crusere, incom mi je 14/s, 4.5 metal i 2.2 kristal sa 4 planete i ne vredi...oni dodju-popuse, ali kada ja odem i ja fasujem, pirate uopste ne placam toliko sam jak da mi samo sluze da podignem expirience brodovima...odlicna igra!
 
Poslednja izmena:
Dajte ljudi ko igra ovo da se organizujemo za MP meč (Tunngle). Ja mogu noću posle fudbala - od 23 časa.

Jedno možda glupo pitanje... čime Vasari mogu da zauzmu rudnike u sistemima koji ne mogu da se kolonizuju?
Rudnike zauzima Colony fregata - druga ikonica od Colonize (Crew Extractor).
 
Još utisaka o igri.

Igrao sam 2v2v2v2 na nekoj large mapi (24 planete/asteroida sa jednom zvezdom). AI sam stavio na Hard. Ja sam bio TEC lojalista sa istim takvim saveznikom (Hard Fortifier). Ostali AI su bili uvek jedan Agressor sa još nekim drugim tipom. 2 su bili Vasari lojalisti, 2 Advent lojalisti i 2 Advent pobunjenici. Moj AI saveznik je drobio sve redom. Ja sam se dugo patio sa južnim Advent komšijom. Mogu potvrditi da je AI na hardu pravio titane, čak je moj saveznik napravio Novalith top i rokao na sve strane, uključujući i pirate :guitar:. Takođe, hard AI i te kako troši kredit na pirate.

Korvete su brutalne. Imao sam nekih 40+ komada i pravi su teror u takvom broju. Za „udri i beži“ strategiju su majka. Ne može ih ništa uhvatiti. Jedino su ranjive na spore Flak fregate i u ludilu ne ulećati u iste inače su ekspresno raznesene. Takođe klonite korvete od piratskih brodova jer su super efikasni protiv istih (zbog tipa napada). Ja sam bio napao tako grupu koja mi je došla. Za 2-3 minute su mi zbrisali većinu korveta, a da su piratski brodovi jedva bili ogrebani.
 
1.03 patch

Sve pohvale za Ironclad i Stardock. Poslušali su savete/pritužbe na forumu i novim 1.03 patchom, igra je napravila ogroman iskorak unapred.

Zbogom korveta spamu :d. Sad ne služe ničemu, ali će biti ispravljeno sledeći put (dobiće novi tip napada).
Vasari su i dalje jaki, ali ne više toliko.

28 Jun 2012
[ Interface ]
Weapon damage numbers on entity Infocards now take into account damage from All For One, Savage Thrill and Militia Weaponry (actual damage was always correct, it just wasn't accurately displayed on the Infocard).
Fixed a mixup between the TEC and Advent flagship's Infocard icons.

[ Gameplay ]
Increased chance on all Corvette passive abilities from 2.5% to 5% per shot.
Changed all Corvette forward/aft weapons from damage type Composite to AntiLight.
Removed the ability for Flagships to bomb planets. This was unbalancing Capital Victory with early rush sniping that players couldn't recover from or defend adequately against.
Changed health on Desert/Terran Home Planets (i.e., starting planets) to 1875/3750/5600/7500 from 1500/3000/4500/6000 to help players better defend against early rush sniping.
Various tweaks to corvette movement (to make them turn a bit smoother).
Reduced Pirate Mission (via Diplomacy) costs to 3250/4775/6075/13525/25575 from 7500/11500/12500/19500/35000.
Increased number of potential upgrades per Pirate raid from 1 to 2.
Flagships will now behave more like capital ships for the purposes of fleet formations and cohesion.
Updated all Corvette research techs to not allow Corvettes to be built it there's not enough labs for them.

TEC

Added NotInvulnerable constraint to TimedCharges ability target filter.

TEC Loyalist

Decreased max stacks on Disrupt Engines corvette passive from 5 to 4.
Added new autocast condition for Group Shield ability on the Ankylon titan.

TEC Rebel

Increased range on Snipe (Ragnarov titan) from 15000/16000/17000/18000 to 18000 at all levels.
Decreased antimatter cost of Snipe from 80/85/90/05 to 70 at all levels.
Decreased damage on Snipe from 2000/3000/4000/5000 to 1200/1600/2200/2600.
Changed Snipe Overcharged damage from 3000/4500/6000/7500 to 2400/3200/4400/5200.
Increased impulse on Explosive Shot to 2000000 from 1700000 (Ragnarov titan).
Increased damage on Explosive Shot Overcharge from 900/1500/1950/2400 to 1200/2000/2600/3200.
Increased Scattershot Overcharge damage (Ragnarov titan) from 375/750/1125/1500 to 500/1000/1500/2000.
Increased Ragnarov titan's Gauss weapon cooldown from 6.0 to 6.5.
Increased Ragnarov titan's Rail Gun damage from 975 to 1000.
Decreased max stacks on Cripple Defenses corvette passive from 10 to 5.

Advent

Fixed phase missile block on Advent culture techs to give proper (positive) buff.
Removed 'minelayer' role type from Advent carrier cruisers to prevent them from building squadrons of useless homing mines.

Advent Loyalist

Updated Subjugating Assault ability on Coronata titan to no longer fail if the player doesn't have enough fleet supply.
Added target constraint to Domination and Subjugating Assault abilities to prevent Flagships and other non-controllable vessels from being affected.
Fixed a bug that caused Coward's Submission research ability to always lose the chance roll to convert.

Advent Rebel

Purification ability (Eradica titan) antimatter cost reduced from 80/80/80/80 to 65/60/55/50.
Strength of the Fallen ability (Eradica titan) duration increased from 60 to 120; range increased from 2000/2500/3000/3500 to 3500/4000/4500/5000.
Increased conversion chance on Reanimation from max of 10% to max of 15%.
Increased conversion chance of Return of the Fallen from max of 10% to max of 15%.
Updated Protection of the Unity CultureShieldRegenAmount to a max of 150% at level 3. Note you will only get the full benefit if your ships are within a fully saturated region of your culture.
Advent Repair Bays should no longer have the Recharge Shields ability.
Recharge Shields should now have the correct HUD icon.
Flagships can no longer be Resurrected or Reanimated.

Vasari

Create Support Nanites (Rankulas capital ship) aiUseTime changed to OnlyInCombat from AnyTime; aiUseTargetCondition changed to Any.
Fixed incorrect weapon type on Assault Nanite armor reduction ability (Rankulas capital ship). Should now debuff structures as intended.
Updated wave cannon particle on the Kortul battleship to better match the model.
Replaced Returning Armada for Kostura Prototype on the Vasari race select screen.
Updated wave cannon particles on Jarrasul Evacuator and Vasari Flagship to better match their models.

Vasari Loyalists

Dark Capital Ship summon ability cost decreased from 3000/400/250 to 2010/270/170; cooldown reduced from 600 to 300.
Dark Combat Fleet summon ability cost decreased from 7200/960/600 to 3300/700/430; cooldown reduced from 600 to 240.
Dark Support Fleet summon ability cost changed from 7200/960/600 to 5000/1025/980; cooldown reduced from 600 to 240; fleet supply spawned range increased from 90 to 120.
Increased max stacks on Disable Hull Repair corvette passive from 5 to 10.
Change Suffusion damage on Vorastra titan from Physical to Energy.
Changed Vorastra titan PulseWave damage type to Wave; increased damage from 102 to 135; changed PhaseCannon damage type to PhaseMissile and increased damage from 148.75 to 165. Titan will still use newer weapon particle types.
Increased Vorastra titan's max targets per bank from 2 to 3.
The Maw ability (Vorastra titan) will now properly award XP for consumed ships.
Reduced all resource bonuses from Stripped to the Core by 33% for Ice, Desert, Terran and Volcanic planet types.
Moved Civilian Evacuations from Tier 3 to Tier 4.
Moved Mobile Rulership from Tier 4 to Tier 5.
Moved Shipboard Labs from Tier 5 to Tier 7; reduced number of labs per capital ship from 2 to 1.
Moved Stripped to the Core from Tier 6 to Tier 8.
Fixed bug that was causing Solitary Path to not award bonus fleet supply in all cases.
Fixed a crash bug with Stripped to the Core that would occur if a planet changed ownership during the scuttle process.

Vasari Rebels

Increased max stacks on Disable Shield Emitters corvette passive from 5 to 10.
Decreased Nano Leech ability (Kultorask titan) restore hull amount from 5/10/15/20 to 2.5/5/7.5/10; decreased antimatter restore rate from 4/6/8/10 to 2/3/4/5; changed action count from 15/20/25/30 to 20; updated duration from 15/20/25/30 to 20; removed CapitalShip from targetfilter and added Corvette.
Changed Kultorask PhaseMissile damage from 125 to 150; changed PulseWave damage type to Wave and increased damage from 145 to 176; changed PhaseCannon damage type to PhaseMissile. Titan will still use newer particles.
Increased Kultorask's side targets per bank from 1 to 2.
Fixed bug that would prevent Gravity Pulse ability (Kultorask titan) from autocasting.
Vasari Rebel starbases that can phase jump are now properly affected by phase destabilization debuffs.

[ Sound & Music ]
Added new music tracks for all players' 'neutral' scores.
Fixed a bug that was causing Pirate taunts to loop if the target player researched Truce Amongst Rogues.
Fixed bug that prevented Loyalist players from hearing the new music tracks.
Hooked up missing AllyFlagshipDestroyed voice over for all players.
Fixed incorrect AllyTitanDestroyed voice over for all players.

[ Modding ]
Added latest version of Particle Forge to the game's install directory.

[ Misc ]

Various string updates/fixes.
Updated manual with various typo fixes.
 
Vrh Dno