Šta je novo?

Silent Hunter III

Skaki

Čuven
Učlanjen(a)
06.08.2002
Poruke
207
Poena
619
Jel neko probao ovu igru? Kakvi su utisci?
 
Izgleda da je toliko dobra da se nema vremena za opis...
 
Kako nema, svugde je opisana i svugde je dobila fenomenalnu ocenu, pogotovo su je ishvalili u SK-u. Znaci, ko voli takve igre, ne sme da propusti!
 
Nisi me razumeo, onaj ko je sad igra nemoze da se odvoji od igre koliko je dobra da bi odgovorio na moje pitanje... :d
Jos kad bi je mogao nabaviti za neke male pare... :wall: pa da i ja zaronim u dubine atlantika...
 
Poslednja izmena:
Silent Hunter III je nastavak prethodna dva izdanja sa bitnim poboljsanjima, kako grafike tako i igrivosti. Radnja igre smestena je u period od 1939 do 1945, dakle za vreme WWII i kao sto svi znaju, tema je borba Nemaca za nadmoc na Atlantiku.

Moze se igrati u 4 varijante: Career, Single Mission, Naval Academy i MultiPlayer. Prve 3 sam probao i manje vise su ciljevi isti. U prvom slucaju upravljate podmornicom od pocetka do kraja rata, u drugom slucaju jedna misija, i Skola za podmornicare. Multyplayer nisam probao, ali obzirom na prethodno mogu misliti kako je.

Realisticnost i istorijsko pracenje radnje je uradjeno odlicno, tako da kako se razvijala tehnologija Nemaca tako ce i igrac biti u mogucnsti da menja podmornice, torpeda....

U toku igre pored znanja matematike (prvenstveno trigonometrije, radi odredjivanja pravca kretanja meta i mesta susreta, tako i ukoliko zelite da predjete sa automatic na manual mode za gadjanje torpedima), bice potrebno i dosta zivaca, jer je time compression mali (barem meni, no na svu srecu moze se povecati), i gomila strpljenja, jer nije bas tako lako zveknuti torpedom C3 Cargo npr.

Pored navigacije i borbi, pored brodova, imacete bliske susrete i sa saveznickom flotilom (razaraci, krstarice, nosaci aviona, camci....), ali i sa avionima, bice potrebno da upravljate i svojom posadom (koja se zamara kako vreme odmice), i da posle zavrsene misije im podelite medalje, unapredjenja i zanimanja.

Nakon svake misije dobijate poene koji vam koriste da poboljsate kako posadu tako i naoruzanje.....

Ja je igram od pocetka izlazenja i navukao sam se samo tako...zarazno je, barem meni.

Ukoliko neko zeli da menja interface i sl...www.subsim.com... Gomila modova za SHIII
 
Poslednja izmena:
Najbolja i najrealnija WW2 simulacija podmornice,ali zbog tolikog realizma nije zabavna.
 
Podmornicki rat na Atlantiku nije sigurno bio zabavan, nego surov i komplikovan, od ambijenta do akcije - sve je bilo u uzas!!!

Zbog toga i postoje simulatori, za razliku od igara...pa ko voli nek uziva.
Razvojnom timu kapa dole...porucujem original !
 
A koliko kosta original i gde ima da se kupi ???
 
starac je napisao(la):
Najbolja i najrealnija WW2 simulacija podmornice,ali zbog tolikog realizma nije zabavna.


Realizam moze toliko da se spusti da od simulacije postaje arkada tako da ce biti zabavna za sve ljubitelje u-boat-ova. Sve preporuke.
 
Nasao sam SH3, daleko jeftinije...
 
Ortak mi skinuo sa neta, znaci za dz... :smoke:
 
Poslednja izmena:
Hm... pa tvoje pitanje je bilo vezano za original... ;-)
 
The_Grunf je napisao(la):
Realizam moze toliko da se spusti da od simulacije postaje arkada tako da ce biti zabavna za sve ljubitelje u-boat-ova. Sve preporuke.

Da,ali to nije to.

U nekim stvarima su pretjerali,recimo kada gadjas razarac sa plotunom torpeda,imas jednu priliku za napad,i lako ce se desiti da nijedan torpedo nece pogoditi.
Torpeda i ne dodju do cilja,vec se pokvari upaljac,prerano eksplodiraju...,i ako nisi dovoljno daleko od razaraca,ili ako si kasno poceo bjezati prebrzi razarac ce te sigurno stici i razvaliti dubinskim bombama,u suprotnom ces se sa njim vise sati ganjati i nadmudrivati.Ako i uspijes pobjeci neces ga opet moci napasti,jer ce biti predaleko.

Kad ovako popusis par puta postaje zamorno.
 
Poslednja izmena:
jorgovan je napisao(la):
Hm... pa tvoje pitanje je bilo vezano za original... ;-)
Ali ja nijednom nisam rekao da hocu original da nabavim... :d
 
starac je napisao(la):
Da,ali to nije to.

U nekim stvarima su pretjerali,recimo kada gadjas razarac sa plotunom torpeda,imas jednu priliku za napad,i lako ce se desiti da nijedan torpedo nece pogoditi.
Torpeda i ne dodju do cilja,vec se pokvari upaljac,prerano eksplodiraju...,i ako nisi dovoljno daleko od razaraca,ili ako si kasno poceo bjezati prebrzi razarac ce te sigurno stici i razvaliti dubinskim bombama,u suprotnom ces se sa njim vise sati ganjati i nadmudrivati.Ako i uspijes pobjeci neces ga opet moci napasti,jer ce biti predaleko.

Kad ovako popusis par puta postaje zamorno.

A sta su to pretjerali?? Zadnja stvar na svetu koja bi pala na pamet komandantu podmornice usred atlantika je da se "kaci" sa saveznickim razaracima... Ako je sam razarac, mogu da pokusaju iznenadjenje - pa sta im nebo da, ali ako promase i otkriju svoj polozaj...borba za goli zivot!!!
Razarac je u pravilu izuzetno brz, sa sjajnim manevarskim sposobnostima.
On u pravilu nije predvidjen kao meta "kriegsmarine", nego je prokletstvo od kog se krije svaka podmornica...
Znam da je napad na razarac izuzetno zabavan izazov, ali to su "Unreal" fore samog igraca - a ne greska simulatora...
 
golub je napisao(la):
A sta su to pretjerali?? Zadnja stvar na svetu koja bi pala na pamet komandantu podmornice usred atlantika je da se "kaci" sa saveznickim razaracima... Ako je sam razarac, mogu da pokusaju iznenadjenje - pa sta im nebo da, ali ako promase i otkriju svoj polozaj...borba za goli zivot!!!
Razarac je u pravilu izuzetno brz, sa sjajnim manevarskim sposobnostima.
On u pravilu nije predvidjen kao meta "kriegsmarine", nego je prokletstvo od kog se krije svaka podmornica...
Znam da je napad na razarac izuzetno zabavan izazov, ali to su "Unreal" fore samog igraca - a ne greska simulatora...

Nije to greska simulatora,nego igra je takva,teska.
Puno bolje i zabavnije bi bilo da se kombinacijom vjestine,iskustva,analizom situacije pogodi ili promasi cilj.U SH je toga premalo,unistavanje cilja i prezivljavanje zavisi prije svega od srece,spleta okolnosti,i tu vjestina igraca nemoze doci do izrazaja.

To jeste dosta realno,ali nije zabavno.
 
Mislim da je izvlacenje iz akcije (izbegavanje razaraca) ipak moguce vestim manevrisanjem... zaokretanjem, dubinom, provlacenjem u senci brodova u konvoju, cinjenicom da razarac tesko "cuje" podmornicu pozadi zbog buke vlastitih motora,...itd.
Neke su mi akcije u pocetku izgledale bezizlazne, ali sam kasnije uspeo da ih "izradim", cak mi je to izvlacenje bilo vrlo zabavno...

Imaj na umu da su svake naredne godine rata sve bolji sonari na razaracima, da te cesto spasava voznja u ostrom zaokretu (kontra od zaokreta razaraca) kad metri znace zivot ili smrt...itd.
Ma stvar je uradjena vrhunski, samo treba imati slobodnog vremena za kombinovanje i ponavljanje akcija.
A da je tesko - tesko je, 90% Denitz-ovog ljudstva nije prezivelo 1943/44 na Atlantiku, najgori gubici od svih rodova oruzanih snaga...

Original je dobar zbog patch-eva koji izlaze...
 
Ma moze se to proci,ali previse vremena uzme.
Igra je odlicna.
 
Ja igram na "realism" od 80%, iskljucene su mi neke bezvezne opcije.Trenutno sam u decembru 1943, sa potopljnih 750000t, oborenih 30-ak aviona, i 20 warship-ova. Igra nije teska, ako se stavis u poziciju podmornicara.....cim vidis warship, odma' BEZIS, prosto ko pasulj, ako imas srece da ga presretnes, najbolja pozicija za napad na razarace je kada ti dolaze pod uglom od 0 stepeni, dakle pravo na tebe, dubinu torpeda podesis na "plitko" i sibnes 2 komada kada ti je na razdaljini od oko 1500m. Da ne zaboravim, cim vam Watch Officer, ili Radioman, jave za kontakt, odmah u dubinu i ukljucujete "rig for silent running"...i ostar zaokret, jedini lek. Inace ako vas cuje....odoste u dubine. Jos nesto, trudite se da ne drzite persikop non-stop na povrsini, spustajte ga i podizite. Sto se tice nisanjenja, i torpeda...kad provalite kako se to radi by "manual" tesko ce vam se destiti da promasite, na extremno malim razdaljinama, manjim od 500 metara, ne zaboravite da upaljac podestite na "impact".

Koga jos nesto interesuje...

Korisni link:

www.subsim.com

Mogu se naci i modovi, nove misije, a na forumu upustva za sve i svasta, pod uslovom da vas ne mrzi da citate.
 
Da ne bih pravio novi post,iako ovom ima dobre 2 godine,imam jedno pitanje u vezi ove igre.
Naime zanima me kako mogu da pročitam pristiglu poruku kod radioman-a?
Trenutno prolazim kroz Naval Academy,i u prvom ispitnom zadatku znaćete koji je da ne objašnjavam,piše da moram pažljivo pratiti zadatke iz radio poruka koje primam da bih uspešno prošao ispit,ali kada mi radioman javi da je stigla nova poruka i ja odem u njegovu prostoriju i sednem na njegovo mesto,i dalje ne mogu da pročitam poruku.
 
Vrh Dno