Šta je novo?

Siemens Gigaset C470IP (ili bilo koji bežični IP telefon)

PJ

Moderator
Super Moderator
Učlanjen(a)
03.09.2000
Poruke
12,395
Poena
1,445
Da li neko ima iskustva sa bežičnim PSTN/IP telefonima?

Panasonic Detc500 je otkazao poslušnost, a s obzirom da fiksni skoro i ne koristim, razmatram kupovinu nekog hibrid telefona. Klasična linija + IP.

Vidim da je ovaj Gigaset C470 ispod 100€, što mi je prihvatljivo.
Interesuje me da li podržava call forwarding?
Da li može ručno da se podesi IP provajder (ili mora ono selektovanje kroz zemlje)?
Da li ima neki konektor za handsfree? Retko koristim fiksni, ali kada koristim, to je gotovo ceo dan, pa mi slušalica sa mikrofonom na DECT 500 mnogo znači.

Ako ga neko poseduje, da li bi mogao da pošalje screen shot web interfejsa?

Siemens generalno ne volim (imam jedan ISDN gigaset i prilično me nervira :)), tako da je dobro došao predlog i za druge proizvođače (IP)telefona.
 
Ja isto jako slabo koristim fixni, uglavnom primam pozive pa sam se zato i odlucio na kombinaciju istog.

Podrzava call forwarding Voip-a, a koliko vidim u web interefejsu nema forwarding fixnog.
Moze rucno da se podesi IP provajder, 6 profila.
Takodje mozes da podesavas sam kodeke, da li dozvoljavas prijemne pozive, odlazne i za voip i za fixni.

Ono sto mi se pogotovo svidja, kada nisam kuci duzi period i iskljucim slusalicu iz struje baza pamti bukvalno sve.

Konekcija je super, do sada nisam imao problema sa prekidanjem. Bez problema zvoni Voip broj iako nije otvoren port u routeru (to sam jos jedino video na linksys uredjajima)

Mislis bluetoth handsfree ili? Cini mi se da na njemu ima 2.5mm izlaz

Uradicu ti u ponedeljak shotove web-a.

Ja licno obozavam Siemens :D Pogotovo ISDN Gigaset koji imam od '99 i radi savrseno, a preziveo je sve moguce "srpske" struje udare, radi super call forwarding i ... :)
 
Ako ima 2.5mm, to bi bilo fantastično, jer imam super Panasonic headset sa 2.5mm konektorom (koji ne radi na mobilnim telfonima sa 2.5mm?!).

Da li VoIP pozive regularno prima i kada neko preko software-a poziva tvoje korisničko ime? Tj. ako nemaš dial in broj?

Tih 6 SIP-ova, praktično znači da mogu da podesim 6 različitih provajdera da u isto vreme budu dostupni? Ili mogu da pdoesim 6, a biram jedan koji je dostupan?

Ako razgovaram preko VoIPbustera, a neko me pozove na Poivy, da li dobijem signal da je dupla veza? Da li mogu da napravim konferencijsku vezu?

Ajde kad ti bude pri ruci, proveri jel ima taj 2.5mm konektor, jer sve ostalo je manje važno...
 
Nemam kod sebe 2.5mm ali sam izmerio i 2.5mm je ulaz, jedino kada budem bio u BG-u da ponesem, da se vidimo i da probas.

Prima reguralno preko software-a kada pozoves korisnicko ime.
Ovo za razlciite provajdere cu proveriti cim budem kuci.
 
Ne moraš da ga vučeš, otiću naredne sedmice da ga kupim, a za poivy sam ostao dužan bar piće, pa se vidimo nekom prilikom ;)
 
OooK, tek danas sam stigao da ga pokupim i uzeo sam C475IP. Razlika je što ovaj sa 5 na rkaju ima sekretaricu, koja mi je apsolutno bespotrebna, ali je sam telefon bio 550 din jeftiniji od 470 :d

Prvo sam se smorio koliko sporo radi web interfejs, ali sam onda uradio update software-a (vrlo jednostavna procedura) i sada je odziv preko browsera mnogo bolji.

Podesio sam dva VoIP accounta (voipbuster ima predefinisan, a poivy sam uneo ručno) i account za koji imam UK dial in broj sasvim regularno prima poziva. Nisam probao da pozivam preko korisničkog imena, sa računara.

Kada sa Poivy broja pozovem drugi fiksni kod kuće, regularno upostavim vezu (javio mi se faks, pa čujem da pišti :d ), ali kada pozovem mobilni (probao 63 i 64 brojeve da zovem), Gigaset kaže da sam uspotavio vezu, broji sekunde i posle vidim da mi je poziv naplaćen, a moj mobilni telefon uopšte NE zvoni. Da li je to neki privremeni problem sa Betamax provajderima ili ...?!
Pokušao sam nekoliko puta i PoivY regularno skida 11.5 centi za svaki poziv, a VoipBuster 24 centa, piše i dužine poziva...a meni mob ne pozvoni...

Da nije do onih stun servera koje nisam upisa? Doduše, ni predefinisani voipbuster ga nije uneo...

Update: BTW radi Panasonic 2.5mm headset :)
Na Panasonicu nijedan drugi nije hteo da radi, osim tog Panasonic koji sam jedva našao u to vreme.

Update 2: Izgleda da je problem sa pozivanjem mobilnih telefona bio privremen. Sada radi OK.
 
Poslednja izmena:
Ja nisam imao tih problema, ali u zadnje vreme primecujem da mi cesto gubi vezu sa bazom iako je udaljen nekih 15m i nema prepreka izmedju.

Ja sam za sada prezadovoljan sem toga sa bazom (pocelo se desavati pre 2-3 dana).
 
Mobilne brojeve u Srbiji neće da zove dok sam ulogovan preko web interfejsa :trip:
Kada isključim browser i sačekam malo, regularno poziva mobilne brojeve.

Prvih nekoliko IP razgovora je zvučalo savršeno, ali posle toga je počeo da secka. Usko grlo može da bude samo UL, a njega imam 512kbps, tako da nema šanse da je to. Sad sam ga prebacio u "optimized for low bandwidth", pa ću kasnije probati.

U toku noći je baza pravila 100-150kb na sat, a niko nije dirao telefon. Verovatno za održavanje veze sa VoIP provajderima. Povremeno napravi i malo veći protok. Skoro 5MB u toku noći.
Ovaj priemrak sam uzeo kao test za neke lokacije gde internet plaćam po protoku i sa ovim protokom bi me svaki telefon koštao ~3€ mesečno samo da stoji na standby :d
 
Upravo se logovah na web interface i bez problema sam nazvao sebe na mob.

Ja sam pre nekih mozda mesec dana bio 2-3 dana na 128kbps uploadu, nikakvih problema nisam imao. Podesen mi je na maximum za kvalitet razgovora.

Nakon tvog posta sam merio potrosnju, do 21 i 30 (12h) potroseno svega 80kb.

Ne znam da nema jos neke razlike izmedju c470 i c475 osim u sekretarici.

PS: Ono sto sam primetio, kada pustim download na toj liniji na maximum (vuce oko 720kb/s, paket 6mbps) u toku razgovora mozda na nekih 20minuta jednom secne razgvoro. Znaci to je situacija gde je opterecena liniji kompletno.
Isto to sam doziveo sa linksys-ovom opremom.
 
Za 25h, nije bilo ni VoIP ni klasičnog telefoniranja, samo jedan propušten poziv, napravio je ukupno 3.023.605 bajtova protoka.

Proleteo sam kroz sva podešavanja i isključio sam automatsku proveru za novi firmware, automatsko usklađivanje časovnika sa vremnom na serveru, preko weba nema kontrole sekretarice, ali proverio sam na slušalici, sekretarica je isključena, a jče sam isključio pristup Gigaset.net-u.

Koliko VoIP provajdera imaš registrovano (da održavaju konekciju), kada imaš samo 80kb protoka za 12h?
Ja imam 2 (poivy i voipbuster).

Da li na neki način sa ove slušalice mogu da pozovem VoIP buster korisnika na korisničko ime?
 
Imam samo jedan provajder registrovan kuci, voipbusterpro.
Ne znam kako, jedino ako program za merenje protoka nije slagao ali u to cisto sumnjam.

Citao sam negde da je moguce da pozoves, ali se nisam puno oko toga cimao jer uglavnom koristim brojeve.

Gde si uzeo C475IP ako nije tajna?


PS: Problem sa signalom baze se resava iskljucivanjem Eco Mode-a.
 
C475 sam uzeo u Comtrade-u u Ušću.
Otišao sam tamo, jer su mi bili najbliži Comtrade u kome su imali C470 i A580 IP na stanju, ali ovaj drugi nema 2.5mm konektor za headset. A onda vidim 475 za manje para nego 470. Na istoj polici. Prodavac je to odmah prijavio nadređenima :d

Za merenje protoka sam gledao statistiku na ruteru, ali stvarno ona sijalica blinka na svakih max 60 sekundi, pa opet na 10-15 i tako u krug.

Ako slučajno naletiš negde na ovo uputstvo za pozivanje na korisničko ime - javi.
Verovatno je neka fora sa memorisanjem u imenik.
 
Nazad
Vrh Dno