soko
Čuven
- Učlanjen(a)
- 26.10.2002
- Poruke
- 1,163
- Poena
- 650
Videh danas na Sezamovom sajtu informaciju da uz ADSL pakete daju SpeedStream 6515 Wi-Fi ruter. Doplata je 2000 + PDV.
Onako na papiru specifikacije deluju skroz pristojno a brand bi trebalo da garantuje da su tacne.
Posto sam ja vec doplatio 1500+PDV za onaj nesrecni Conexant prosle godine kad sam uvodio ADSL bilo mi je logicno da mogu da im ga vratim i uz doplatu razlike uzmem ovaj novi model. Mislim, nisam se tim Conexantom vozio na posao ili sedeo na njemu pa da se nesto pohabao. Isti je kao i prvog dana.
E to sto je meni logicno njima nije:
U korisnickom servisu kazu da mogu da dobijem taj novi ali uz doplatu punog iznosa.
Ok, pitam sta da radim sa onim starim, jel da ga ostavim sebi?
Nee, morate da ga vratite.
Pa dobro, vraticu ga, vi meni vratite 1500, ja doplatim 2000 i svi srecni.
Ne, ne vracamo novac.
Znaci na kraju transakcije ja treba da ostanem sa tim novim ruterom i 3500 dinara manje a nekoga ko sad uvodi adsl ce to isto kostati 2000 din.
A to sto je meni taj Conexant sluzio da bih mogao da koristim njihove usluge tj. sto je njima isti taj Conexant sluzio da od mene naplate cca 250e za dosadasnje usluge? To se ne vazi?
Pa da su ozbiljni, pozvali bi sami stare korisnike, zahvalili se na lojalnosti i poverenju i ponudili zamenu bez doplate. Narocito u svetlu cinjenice da se sada moze promeniti provajder bez bojazni od gubitika porta na centrali. Npr. kod PTT-a je sve veci popust kako prolazi vreme, neki imaju osetno nize cene nego Sezam......BTW kod mene ta opasnost ne postoji posto sam jedan od retkih u mom kraju sa ADSL-om preko ISDN linije.
OK, razumem ja korisnicki servis. Oni o strategiji firme znaju ono sto im neko napise i kaze. Meni izgleda da je menadzment Sezama mislio pre svega o novim korisnicima a da ovakvu varijantu nisu ni razmatrali. Ova iz kor. servisa kaze da im je ta oprema stigla pre 3 dana pa mi je donekle i jasno zasto jos nisu sve razradili. Ali iskreno se nadam da ce naci neku varijantu i za nas koji im vec duze vreme ostavlajmo svoj novac. Da bih to ubrzao poslao sam mail manageru i direktoru prodaje u Sezamu a ako ne bude odgovora poslacu i menadzmentu.
Verujem da ima jos korisnika koji imaju slicnu opremu i probleme sa njom pa bi bilo dobro da im svi posalju mail sa slicnim zahtevom. Mislim da ce posle dosta takvih mailova sigurno resiti da nam omoguce zamenu ovih jadnih Conexanta. Generalno, ja sam Sezamom skroz zadovoljan i ne bih menjao provajdera. Siguran sam da ce i ovaj put cuti glas korisnika ponuditi nam fer uslove kao nagradu za lojalnost.
P.S. Link ka ovoj temi sam poslao i Sezamu, zato se ne cudite nekim recenicama koje su pre svega njima namenjene.
Onako na papiru specifikacije deluju skroz pristojno a brand bi trebalo da garantuje da su tacne.
Posto sam ja vec doplatio 1500+PDV za onaj nesrecni Conexant prosle godine kad sam uvodio ADSL bilo mi je logicno da mogu da im ga vratim i uz doplatu razlike uzmem ovaj novi model. Mislim, nisam se tim Conexantom vozio na posao ili sedeo na njemu pa da se nesto pohabao. Isti je kao i prvog dana.
E to sto je meni logicno njima nije:
U korisnickom servisu kazu da mogu da dobijem taj novi ali uz doplatu punog iznosa.
Ok, pitam sta da radim sa onim starim, jel da ga ostavim sebi?
Nee, morate da ga vratite.
Pa dobro, vraticu ga, vi meni vratite 1500, ja doplatim 2000 i svi srecni.
Ne, ne vracamo novac.
Znaci na kraju transakcije ja treba da ostanem sa tim novim ruterom i 3500 dinara manje a nekoga ko sad uvodi adsl ce to isto kostati 2000 din.
A to sto je meni taj Conexant sluzio da bih mogao da koristim njihove usluge tj. sto je njima isti taj Conexant sluzio da od mene naplate cca 250e za dosadasnje usluge? To se ne vazi?
Pa da su ozbiljni, pozvali bi sami stare korisnike, zahvalili se na lojalnosti i poverenju i ponudili zamenu bez doplate. Narocito u svetlu cinjenice da se sada moze promeniti provajder bez bojazni od gubitika porta na centrali. Npr. kod PTT-a je sve veci popust kako prolazi vreme, neki imaju osetno nize cene nego Sezam......BTW kod mene ta opasnost ne postoji posto sam jedan od retkih u mom kraju sa ADSL-om preko ISDN linije.
OK, razumem ja korisnicki servis. Oni o strategiji firme znaju ono sto im neko napise i kaze. Meni izgleda da je menadzment Sezama mislio pre svega o novim korisnicima a da ovakvu varijantu nisu ni razmatrali. Ova iz kor. servisa kaze da im je ta oprema stigla pre 3 dana pa mi je donekle i jasno zasto jos nisu sve razradili. Ali iskreno se nadam da ce naci neku varijantu i za nas koji im vec duze vreme ostavlajmo svoj novac. Da bih to ubrzao poslao sam mail manageru i direktoru prodaje u Sezamu a ako ne bude odgovora poslacu i menadzmentu.
Verujem da ima jos korisnika koji imaju slicnu opremu i probleme sa njom pa bi bilo dobro da im svi posalju mail sa slicnim zahtevom. Mislim da ce posle dosta takvih mailova sigurno resiti da nam omoguce zamenu ovih jadnih Conexanta. Generalno, ja sam Sezamom skroz zadovoljan i ne bih menjao provajdera. Siguran sam da ce i ovaj put cuti glas korisnika ponuditi nam fer uslove kao nagradu za lojalnost.
P.S. Link ka ovoj temi sam poslao i Sezamu, zato se ne cudite nekim recenicama koje su pre svega njima namenjene.