Šta je novo?

Serious Sam HD remake

psyman

Slavan
Učlanjen(a)
23.07.2007
Poruke
558
Poena
319
Those of you that remember the first two installments of Serious Sam (the First and Second Encounters) will recall the games were famous for massive outdoor areas, hordes of enemies, and for pushing the technology envelop at the time by richly supporting the DirectX 7 feature-set.

Now it seems the two games will be remade for the PC and XBox with better graphics. Check out the screenshots as they look great. I absolutely love classic games that are remade like this.

story

sceenshots

source
 
izgleda bolje tj nista posebno....zasto li se uopste i bakcu sa remadovanjem starih igara...
 
A kad ce ovo da izadje?
 
Zar nije ovo samo za box 360?
 
Potvrdjeno je i za PC
 
Too old !
 
strasno ! igra nije valjala ni kad je izasla,a oni rade HD remake, gluplji FPS nisam nikad igrao. al bar su se trudila nasa braca. :D
 
Lupetate.Semovina je kultna igra. Bice cool igrati jos jednom u novijoj grafici.
 
Tako je. A pogotovo je bilo interesantno da se prelazi u coop-u.
 
Da Sem je bio kul :) horde losih monstruma te jure a ti samo saltas naoruzanje i pucas :)
Odigrao sam ga bar 4 puta :)
 
uuuu pa SSam je bio vrhunska tabačina do iznemoglosti, pogotovo sa Co-Op modom.
Videti refleksiju rakete u (granitnom) podu svojevremeno je bilo moguće samo u SS.
 
ne mogu da verujem da vam je Ozbiljni Simo extra igra ! pored toliko dobrih FPS igara, Simo je trigger happy igra i nista drugo.
 
Pa bila je kad smo se igrali i ložili na to. Bila je i prilično napredna, tehnički. A neki valjda nešto i prerastu, izgube interesovanje, to ne znači da je SSam bio loš.
 
kad je bese Sima izaso ? 2000-te ?
Pazi igra je bila monotona ista, znaci sam pucaj,pucaj, ali non stop pucas. :D
 
Da, u Co-op modu je bilo bas interesantno. Makljaza do iznemoglosti.
 
Lol :) slazem se ,igra nije Half-Life ,al ***,za ubijanje dosade je bila sasvim adekvatna :) mislim ono.
 
super, ako volite takve igre, ja nikako ne volim igre u kojima nema izazova.
 
Da bre rokas dok ti mis ne crkne, uzmes drugi i nastavis dalje :p
Psiho nije fora u izazovu nego u napucavanju. Ako je igra dobro odradjena, podje ti voda na usta od silnog pucanja, pa veliki boss-ovi, milina :)
 
Ja to nisam mogao da igram duze od 5 minuta, osecao sam se kao salterski radnik dok sam igrao.
 
^Nije poenta da igra bude frustrirajuca, vec izazovna kao npr Farcry, FEAR, HL 2. Ako razumete sta ocu da kazem.
Svako moze da napravi ultra giga mega hardcore hard mode da te ubije jedan monster i igra se pretvara u cistu frustraciju. :D
 
Pa nije frustrirajuca, na hard modu morash malo da vodish racuna gde i kako pucash. I ne postoji izazovna single player pucacina. Ako hocesh izazov onda igrash online. Kompjuterske igre generalno a pogotovo FPS-ovi (bio to Serious Sam ili Half Life, nebitno je) ne zahtevaju inteligenciju da bi bio uspesan. Poenta pucacine je da dobro izgleda i da bude zabavna. Serious Sam je svojevremeno ispunjavao oba uslova i samim tim je dobra pucacina (kao i Painkiller i legendarni Doom).

Jedina veza (ne)inteligencije i video igara jeste cinjenica da su neki ljudi spremni da se prilagodjavaju inferiornom kontroleru (kad su pucacine u pitanju) da bi se igrali na odredjenim sistemima ;).
 
Odigraj jednom Killzone 2 pa ces videti dal je dzojped inferioran ili je zanimljivije biti ne ultra precizan. :D
 
Ne misli on da je dzojoped los, vec da ako nema brzih i naglih okreta u ovoj igri, nece igra biti ista. Nece biti fast paced, vec slow paced i onda vise nije ista igra. Najbolji primer za to je bio Quake 3 koji je na konzolama izgledao totalno drugacije nego na pc-u.
 
psihoyu prestani da davis :) i vrati se u sobu sa konzolama.
 
Pretpostavljam da ce konzolna verzija imati autoaim slican Halo igrama. Jedino tako moze da se priblizi brzina igre PC verziji.
 
Vrh Dno