Šta je novo?

SBB UniFi

Da li je neko uspeo da smartwatch zakači na Unifi mrežu? Moj Galaxy Watch je uopšte ne vidi dok se na druge wifi mreže kači bez broblema.
 
Imam problem sa Unifi mrezom SBB-a u poslednjih nedelju dana. Koristim Unifi da povremeno gledam Eon bez ogranicenja jer imam MTS internet. Vec nedelju dana kada se povezem na Unifi, telefon prijavljuje da internet nije dostupan iako je uredno povezan.
 
Isto i kod mene.
 
I kod mene ne radi, ni na jednoj lokaciji.

Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
 
UniFi

Da, ne radi već nekoliko dana. :(
Uredno spojen na mrežu, signal odličan, ali nema izlaz na NET (naravno ni na EON)
Samo se isključilo pre nekoliko dana.
I tako skoro na svim lokacijama u gradu (a kažu ljudi i u NS)

Zavisno koga dobijete, odgovori su: "Nemamo pojma, nemoguće, možda vam je slab signal ili ste potrošili promet" , pa sve do "Da, upoznati smo sa problemom, ekipe su na terenu"

Zovite podršku, kontaktirajte ih pismeno, usmeno, lično u poslovnici... možda bude rezultata.
Od pisanja na forumu.. slaba vajda.. ne čitaju njihove službe ovo.
 
UniFi

Proradilo! :)
Bar kod mene na Karaburmi radi (UniFi i EON). Nadam se da radi i kod ostalih.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Proradio u Kragujevcu.
 
Da li zna neko kako da prevazidje ovo ogranicenje na jedan sat preko UNIFI?
A da nije da se kaci na svoj UNIFI? :)
 
Da li neko zna kako iskljuciti UniFi? Uredjaj je Technicolor CGA2121, na njemu ne postoji UniFi opcija u okviru wifi-a. Ranije sam imao Cisco ruter, nisam imao UniFi na mrezi, iako mi je bio aktiviran na profilu.

Deaktivirao sam iz SBB profila, ali i dalje je prisutan... Mozda i dalje vazi opcija da je potrebno 24h ili koliko vec (sledeci mesec) da se izvrsi promena...?
 
Poslednja izmena:
Koliko znam mozes da im trazis da ti onemoguce UniFi, ugase na routeru (to mogu oni, ne mozes ti) ali onda neces biti u mogucnosti da koristis tu uslugu za na dalje.
 
>>

Ovde mogu sam da deaktiviram/aktiviram, nego ne znam da li ova opcija sto pise za sledeci mesec vazi i za deaktivaciju, ili samo za aktivaciju..
Ono sto je cudno, posto sam juce dobio EON, danas sam zvao podrsku, trazio za instrukcije za deaktivaciju UniFi, lik iz tehnicke podrske me ubedjuje da je nemoguce da se deaktivira na ruteru, nakon mog insistiranja, kaze "u redu, deaktiviracu vam, restartovacu vam ruter i posle 10min. bice deaktivirano"...
 

Prilozi

  • sbb_UniFi.png
    sbb_UniFi.png
    28.5 KB · Pregleda: 141
Da li vam radi konekcija na Unifi? Hteo sam klincu da omogućim konekciju na telefonu da troši unifi kada je u dometu ali dobijam "connected, No internet" iako sam u kući sa SBB modemom i pun Unifi signal.
 
Da li neko zna kako iskljuciti UniFi? Uredjaj je Technicolor CGA2121, na njemu ne postoji UniFi opcija u okviru wifi-a. Ranije sam imao Cisco ruter, nisam imao UniFi na mrezi, iako mi je bio aktiviran na profilu.

Deaktivirao sam iz SBB profila, ali i dalje je prisutan... Mozda i dalje vazi opcija da je potrebno 24h ili koliko vec (sledeci mesec) da se izvrsi promena...?
Почетак следећег месеца.
 
Mogao si da proveriš da li ti radi unifi (ako ga imaš) umesto što odgovaraš na dve godine star post 😋🙂
 
Da li vam radi konekcija na Unifi? Hteo sam klincu da omogućim konekciju na telefonu da troši unifi kada je u dometu ali dobijam "connected, No internet" iako sam u kući sa SBB modemom i pun Unifi signal.
Ukoliko je taj nalog koji si povezao (portal mojsbb login podaci) i taj modem vezan za tog korisnika, pristup UniFi mreži neće biti omogućen. Na svakom drugom UniFi AP-u će taj isti nalog raditi.
 
Ne radi ni sa kredencijalima za Moj SBB sa druge adrese. Dobije IP adresu, konektuje se ali nema interneta.
 
Moguce da nije do uputstva, nesto petljaju. Uredjaj koji mi je radio mesecima poslednjih dana se povezuje, ali nema pristup internetu. Znaci .1x auth prodje, dobije adresu, pinguje gw, ali dalje ne ide.
 
Pozdrav ljudi, zna li iko kako moze da se raskine ugovor sa SBBom ako je osoba koja se pretplatila na paket u inostranstvu? Inace, ugovorna obaveza je istekla, ovo je ono "podrazumevano" produzenje
 
Не мораш да раскидаш уговор јер је истекао.
Тј. има уговор, али немаш уговорну обавезу. Одеш у пословницу и најавиш да хоћеш да се одјавиш, али мораш да сачекаш месец дана од дана када поднесе захтев за прекид сарадње (нешто као и кад даш отказ у фирми 15 дана).
 
Problem je što je potpisnik ugovora u inostranstvu...
 
Trebalo bi da može mailom to da se uradi. Ako baš smaraju odštampaj taj zahtev za raskid, potpiši ga, skeniraj i pošalji im...
 
Mozete li da isključite Unifi preko mojsbb portala? Meni pokazuje neku serversku grešku kada pokušam.
 
Moj sbb, internet, unifi pa skroz dole
 

Prilozi

  • Screenshot_20230211-144953_Moj SBB.png
    Screenshot_20230211-144953_Moj SBB.png
    179.4 KB · Pregleda: 35
Malo pre sam probao da isključim UniWi, ali čim sam ga deaktivirao izgubio sam celu WiFi mrežu u kući. Ponovo ga aktiviram i WiFi se vrati.
Odkud sad to, u čemu je stvar?
 
Drugari, kupio sam nov mobilni i podesio parametre za UniFi i povežem se ali nema interneta. Na istoj lokaciji drugi (stari) mobilni se bez problema povezuje na UniFi, kao i tablet. Sve potpuno isto setovano.

Probao sam nekoliko različitih porodičnih naloga, ni sa jednim ne mogu, nema interneta.

Probao sam u svojoj zgradi i dva sprata niže da se zakačim na komšijin UniFi, sa novog mobilnog opet nema interneta a sa starog se zakači bez problema.

Dva puta sam zvao naprednu podršku i rekli su mi da je to do mog uređaja i da kod njih sve dobro radi i da ne mogu da mi pomognu. Rekao sam im da imam android 13, kažu nema to veze.

Šta mogu da uradim još? Hvala! 😉
 
Drugari, kupio sam nov mobilni i podesio parametre za UniFi i povežem se ali nema interneta. Na istoj lokaciji drugi (stari) mobilni se bez problema povezuje na UniFi, kao i tablet. Sve potpuno isto setovano.

Probao sam nekoliko različitih porodičnih naloga, ni sa jednim ne mogu, nema interneta.

Probao sam u svojoj zgradi i dva sprata niže da se zakačim na komšijin UniFi, sa novog mobilnog opet nema interneta a sa starog se zakači bez problema.

Dva puta sam zvao naprednu podršku i rekli su mi da je to do mog uređaja i da kod njih sve dobro radi i da ne mogu da mi pomognu. Rekao sam im da imam android 13, kažu nema to veze.

Šta mogu da uradim još? Hvala! 😉
Ako si ushao na mrezhu, a nemash internet, jedino oni mogu da ti pomognu... osim ako ne nadjesh neki detaljniji podatak, zbog chega netje...
 
Ako si ushao na mrezhu, a nemash internet, jedino oni mogu da ti pomognu... osim ako ne nadjesh neki detaljniji podatak, zbog chega netje...
Ali na istoj lokaciji i sa istim podešavanjima stari mob i tablet se lepo konektuju, tako da podrška kaže "nije do nas". Probao sam sve čega sam mogao da se setim. :rolleyes:
 
Ali na istoj lokaciji i sa istim podešavanjima stari mob i tablet se lepo konektuju, tako da podrška kaže "nije do nas". Probao sam sve čega sam mogao da se setim. :rolleyes:
Nekako probaj da debagujesh, ali sa obzirom da se ti servisi i telefoni prave tako, teshko je izvutji te informacije... ne znam samo, jel ti uopshte radi
wifi sa tog telefona? Pretpsotavljam da si to probao? Ako radi wifi, onda je neshto do njih...
 
Nazad
Vrh Dno