nsvladimir
Cenjen
- Učlanjen(a)
- 04.03.2013
- Poruke
- 956
- Poena
- 195
Da li je neko uspeo da smartwatch zakači na Unifi mrežu? Moj Galaxy Watch je uopšte ne vidi dok se na druge wifi mreže kači bez broblema.
Почетак следећег месеца.Da li neko zna kako iskljuciti UniFi? Uredjaj je Technicolor CGA2121, na njemu ne postoji UniFi opcija u okviru wifi-a. Ranije sam imao Cisco ruter, nisam imao UniFi na mrezi, iako mi je bio aktiviran na profilu.
Deaktivirao sam iz SBB profila, ali i dalje je prisutan... Mozda i dalje vazi opcija da je potrebno 24h ili koliko vec (sledeci mesec) da se izvrsi promena...?
Ukoliko je taj nalog koji si povezao (portal mojsbb login podaci) i taj modem vezan za tog korisnika, pristup UniFi mreži neće biti omogućen. Na svakom drugom UniFi AP-u će taj isti nalog raditi.Da li vam radi konekcija na Unifi? Hteo sam klincu da omogućim konekciju na telefonu da troši unifi kada je u dometu ali dobijam "connected, No internet" iako sam u kući sa SBB modemom i pun Unifi signal.
Da li si uspeo da iskljucis. Ja ne mogu da pronadjem na mojsbb uopste opciju da moze da se iskljuci.Mozete li da isključite Unifi preko mojsbb portala? Meni pokazuje neku serversku grešku kada pokušam.
Ako si ushao na mrezhu, a nemash internet, jedino oni mogu da ti pomognu... osim ako ne nadjesh neki detaljniji podatak, zbog chega netje...Drugari, kupio sam nov mobilni i podesio parametre za UniFi i povežem se ali nema interneta. Na istoj lokaciji drugi (stari) mobilni se bez problema povezuje na UniFi, kao i tablet. Sve potpuno isto setovano.
Probao sam nekoliko različitih porodičnih naloga, ni sa jednim ne mogu, nema interneta.
Probao sam u svojoj zgradi i dva sprata niže da se zakačim na komšijin UniFi, sa novog mobilnog opet nema interneta a sa starog se zakači bez problema.
Dva puta sam zvao naprednu podršku i rekli su mi da je to do mog uređaja i da kod njih sve dobro radi i da ne mogu da mi pomognu. Rekao sam im da imam android 13, kažu nema to veze.
Šta mogu da uradim još? Hvala! 😉
Ali na istoj lokaciji i sa istim podešavanjima stari mob i tablet se lepo konektuju, tako da podrška kaže "nije do nas". Probao sam sve čega sam mogao da se setim.Ako si ushao na mrezhu, a nemash internet, jedino oni mogu da ti pomognu... osim ako ne nadjesh neki detaljniji podatak, zbog chega netje...
Nekako probaj da debagujesh, ali sa obzirom da se ti servisi i telefoni prave tako, teshko je izvutji te informacije... ne znam samo, jel ti uopshte radiAli na istoj lokaciji i sa istim podešavanjima stari mob i tablet se lepo konektuju, tako da podrška kaže "nije do nas". Probao sam sve čega sam mogao da se setim.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari