Poslednjih nekoliko nedelja veza je zajebavala, ili je uopste nismo imali (verovatno zbog radova). Onda jednom kad se vratila, radila je normalno, osim na jednom racunaru koji uopste nema vezu. Tako je bilo nekoliko dana - svi racunari imaju normalan net, osim jednog. Mreza radi; to znaci, taj racunar vidi ostale preko switcha, znaci vidi i switch. Linkovi od switcha do routera i od routera napolje takodje rade, jer ostali racunari imaju net.
Prekjuce sam imao napad spolja. Napad je pogodio samo dva racunara koja imaju Last XP v17, ostali racunari koji imaju obican XP nisu imali nikakav problem. (Jedan od napadnutih racunara je taj koji nije imao izlaz na web)
Sada ni ovaj drugi (napadnuti) racunar nema net. Ostali i dalje imaju.
(Sorry zbog dosadne i redundantne price, ali zelim da sve bude jasno)
Setio sam se da je SBB pre 4-5 godina znao da mi blokira zarazen racunar i pozvao sam korisnicku podrsku. Hteo sam da proverim da li je mozda to, i u svakom slucaju da covek udje preko SBB-ovog WAN-a u moj LAN i da mi kaze sta vidi. (Bio sam upalio samo dva racunara. Jedan koji ima normalan net, i jedan koji nema)
Medjutim, operater je samo kao papagaj ponavljao - "Ako nas signal stize do vaseg modema, greska je kod vas." Ja sam kao papagaj ponavljao - "Dobro, samo mi recite da li je moguce da vas sistem blokira nas racunar, zato sto je ovaj zarazen?". On ne odgovara, nego ponavlja svoje...
Ja onda zatrazim da on sa svog racunara udje u moj LAN i da pogleda ta dva racunara. On opet ponovi svoju mantru i dodade - "zovite coveka koji vam odrzava mrezu". Nisam ni imao energije da mu kazem da sam ja taj covek koji odrzava mrezu i da mreza radi "kao singerica". Rekao sam "Hvala" i prekinuo vezu...
Vrlo je moguce da za problem nije kriv SBB. Ali, kad vec korisnicka podrska ne funkcionise kako ja mislim da treba, molim iskusne juzere da mi kazu dve stvari:
1. Da je nekom skoro bio blokiran racunar zato sto je zarazen? (na SBB-u, naravno)
2. Ako hocu da covek iz SBB-a sa svog racunara udje u moj LAN, pogleda vidljive racunare i otvori neki dijalog sa mnom o tome sta vidi - kojim recima to da mu trazim, pa da me poslusa?
Prekjuce sam imao napad spolja. Napad je pogodio samo dva racunara koja imaju Last XP v17, ostali racunari koji imaju obican XP nisu imali nikakav problem. (Jedan od napadnutih racunara je taj koji nije imao izlaz na web)
Sada ni ovaj drugi (napadnuti) racunar nema net. Ostali i dalje imaju.
(Sorry zbog dosadne i redundantne price, ali zelim da sve bude jasno)
Setio sam se da je SBB pre 4-5 godina znao da mi blokira zarazen racunar i pozvao sam korisnicku podrsku. Hteo sam da proverim da li je mozda to, i u svakom slucaju da covek udje preko SBB-ovog WAN-a u moj LAN i da mi kaze sta vidi. (Bio sam upalio samo dva racunara. Jedan koji ima normalan net, i jedan koji nema)
Medjutim, operater je samo kao papagaj ponavljao - "Ako nas signal stize do vaseg modema, greska je kod vas." Ja sam kao papagaj ponavljao - "Dobro, samo mi recite da li je moguce da vas sistem blokira nas racunar, zato sto je ovaj zarazen?". On ne odgovara, nego ponavlja svoje...
Ja onda zatrazim da on sa svog racunara udje u moj LAN i da pogleda ta dva racunara. On opet ponovi svoju mantru i dodade - "zovite coveka koji vam odrzava mrezu". Nisam ni imao energije da mu kazem da sam ja taj covek koji odrzava mrezu i da mreza radi "kao singerica". Rekao sam "Hvala" i prekinuo vezu...
Vrlo je moguce da za problem nije kriv SBB. Ali, kad vec korisnicka podrska ne funkcionise kako ja mislim da treba, molim iskusne juzere da mi kazu dve stvari:
1. Da je nekom skoro bio blokiran racunar zato sto je zarazen? (na SBB-u, naravno)
2. Ako hocu da covek iz SBB-a sa svog racunara udje u moj LAN, pogleda vidljive racunare i otvori neki dijalog sa mnom o tome sta vidi - kojim recima to da mu trazim, pa da me poslusa?