Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ako vam ne treba javna ip adresa i televizija sjajni su.
 
Trebaju mi samo Arene FHD :)
 
Данас у улазу окачено мтс пакети 14-18 месеци за 1дин.

Šta kažu, da li je moguće kod Telekom Srbije ukupan iznos podeliti na broj ugovorenih meseci i plaćati svaki mesec isti iznos tokom ugovorne obaveze?
Recimo uzmem Box 3 (Fiksna + Net + TV) na 24 meseca sa 12 po 1 dinar a koji kosta 3.500 din, pa pomnozim 12 x 3500, to je 42.012 pa kada to podelim na 24, znaci da mesecno tokom 24 meseca placam 1.750,5...

SBB akviziter mi je rekao da je to moguće kod SBB-a i to računaju kao pretplatu... ali isto tako Telekom Agent prodaje na terenu mi je rekao da to nije moguće, to ne može da bude pretplata kod Telekoma nego mora prvih 12 mesic po 1 din a drugih 12 meseci pun iznos?
 
ovo nije tema o poređenju ponuda nekoliko provajdera, kao i o ponudama (agenata/akvizitera kod) drugih provajdera. hvala na razumevanju
 
SBB akviziter mi je rekao da je to moguće kod SBB-a i to računaju kao pretplatu
da, preplata bez T, i to ću ja uraditi, te odmah početi da im plaćam 3.000 mesečno, jer toliko izađe u proseku (6m po dinar, i 18m puna cena EON FULL-a od 3.999 dinara)

psihološki mi tako odgovara (nit sam ja, nit oni, u nekom dobitku/gubitku zbog toga)...
 
Данас у улазу окачено мтс пакети 14-18 месеци за 1дин.
Mozes li da uslikas flajer? Hvala

Ako imam ugovor za tv u sbb i hoću telefon i internet da li mogu da dobijem neki mesec po rsd? U korisnickom centru mi 3 lika rekli 3 različite stvari
 
Poslednja izmena:
Ima fora i 20m za din. Ne smem da otkrivam izvor :). Potrebno je da ste u Sbb, da se na vas vodi i da box bude na vase ime.. I da, morate mnogo dobro da znate nekog iz Mts-a.
 
Pozdrav ekipa, je l mi moze neko reci koja je generalna procedura za raskidanje ugovora sa SBB-om? Istekle su mi 2 god ugovora, sad moram da odem kod njih da im najavim i pokrenem raskid ugovora, ali koja je fora sa otkaznim rokom, da li opremu vracam tek nakon 30 dana ili istog dana kad pokrenem raskid ugovora? Nema mi smisla da placam dodatnih mesec dana, a da ne koristim usluge :D
 
Opremu vraćaš po isteku tih 30 dana.
 
Ima fora i 20m za din. Ne smem da otkrivam izvor :). Potrebno je da ste u Sbb, da se na vas vodi i da box bude na vase ime.. I da, morate mnogo dobro da znate nekog iz Mts-a.

Kakvo otimanje korisnika. Znači kada pozoveš MTS, lozinka je "trenuto sam na SBB-u" hoću da pređem kod vas šta nudite :)
 
1. Kako radi optika u SBB kod onih koji je imaju?
2. Net i tv ne prave probleme?
3. Tv i net idu iz jednog ONT ili ima neki media modul prvo pa onda ruter iz kog idu utp kablovi (net, eon box), koaksialni (ko hoce CAM) i sam wifi?
4. Kakav je wifi, radi li 2,4MHz i 5MHz preza istovremeno za vise starih i novijih uredjaja?
5. Kako radi premotavanja unazad na EON box-u (ne na EON tv aplikaciji) ?
6. Majstori monteri kakvi su, uredni ili hoce da uprljaju?
7. Mogu koristiti staru koaks i utp instalaciju (od mts-a, SN) ili razvlace svoju?
 
@Zeha
Ako su ti kablovi ispravni i ako bi kroz takve išao signal, ne vidim potrebu da ih menjaš. To ti daje odgovor i na prethodno pitanje. Ako nisi mislio da se izuvaju, što neće uraditi, najveći nered ostave prilikom razvlačenja kablova, možda ako treba stavljati ormarić za ruter. Ne očekuj da će kablove elegantno i pedantno smestiti, počistiti posle bušenja, pričvršćivanja, terminisanja kablova. Osim ako ih ne podmažeš možda kojom crvenom.
 
1. Kako radi optika u SBB kod onih koji je imaju?
2. Net i tv ne prave probleme?
3. Tv i net idu iz jednog ONT ili ima neki media modul prvo pa onda ruter iz kog idu utp kablovi (net, eon box), koaksialni (ko hoce CAM) i sam wifi?
4. Kakav je wifi, radi li 2,4MHz i 5MHz preza istovremeno za vise starih i novijih uredjaja?
5. Kako radi premotavanja unazad na EON box-u (ne na EON tv aplikaciji) ?
6. Majstori monteri kakvi su, uredni ili hoce da uprljaju?
7. Mogu koristiti staru koaks i utp instalaciju (od mts-a, SN) ili razvlace svoju?
Koristim njihov tv / net već 20tak godina, od toga poslednje četiri godine na ovoj adresi (NS je u pitanju).

Ovo su moji utisci, ujedno i odgovori na tvoja pitanja:
1. nemam optiku, koaksijalac...
2. ima problema možda pet-šest puta godišnje kada su neke veće havarije
3. kod mene idu iz jednog
4. wifi je krš teški, kod mene ne pokriva dve od četiri sobe stana od 75m2. Za ove četiri godine nisu prstom mrdnuli da to reše, a zvao sam ih bar 20 puta. Na kraju uzeo malo bolji ruter da mi baca Wifi, a na onom njihovom Tehnikolor sranju od rutera isključio opciju deljenaj wifi. Ista priča i na 2,4 i na 5, možda je na 2,4 signal jači.
5. radi premotavanje bez problema,
6. majstori su najsvetlija tačka cele saradnje, ljudu dođu brzo, poštuju zakazani raspored, često hoće da urade i više od zahtevanog, međutim limitirani su opremom (tj. nedostatkom iste) pa često mogu samo softverski da pokušavaju da srede nešto...
7. mislim da da, kod mene je već sve bilo razvučeno, samo su pustili signal u to ON čvorište...

Nadam se da sam pomogao.
 
1. Kako radi optika u SBB kod onih koji je imaju?
2. Net i tv ne prave probleme?
3. Tv i net idu iz jednog ONT ili ima neki media modul prvo pa onda ruter iz kog idu utp kablovi (net, eon box), koaksialni (ko hoce CAM) i sam wifi?
4. Kakav je wifi, radi li 2,4MHz i 5MHz preza istovremeno za vise starih i novijih uredjaja?
5. Kako radi premotavanja unazad na EON box-u (ne na EON tv aplikaciji) ?
6. Majstori monteri kakvi su, uredni ili hoce da uprljaju?
7. Mogu koristiti staru koaks i utp instalaciju (od mts-a, SN) ili razvlace svoju?
Mislim da sam ti nešto "ukrupno" već pisao, ali evo po tačkama:
1. Odlično! Imam iskustvo kod roditelja i sad kod sebe u stanu. Nema greške, brzine su propisane, nemam prekide.
2. Ne prave, sve radi odlično.
3. Sve zavisi od instalacije koju zateknu. Kapiram da je princip gde ima koaks rade prevezivanje na svoju istalaciju, koriste postojeću opremu. Tako su kod mojih iskoristili kabl Pošta neta, nisu razvlačili svoje, osim optike do rutera. Kod mene je bio Beogrid UTP kabl, to nije kablovska, nemam koaks, pa je jedini kabl u kući optičko vlakno, a box povezan s ruterom. Za mene je to san snova jer prezirem kablove. Bolje nije moglo.
4. Imam obe mreže istovremeno, koristim 5 Ghz jer su mi veće brzine na telefonu, 2,4 je zatrpana zbog brojnih komšija. Domet mi je potpuno isti kao na starom Beogrid ruteru na 2,4. Pokriva skoro ceo stan, negde naravno manje, ako prolazi kroz tri zida.
5. Radi savršeno.
6. Zavisi koja ekipa ti dođe, moja ekipa je bila bolja nego kod mojih. Bili su pedantniji i lepše su uradili posao. Stvar je stepena samo, nije da su ovi drugi katastrofa, ali uporediva je razlika. Takođe, mislim da može da se bira način instalacije: moji roditelji imaju optiku s onim kutijetinama, ja ne, vlakno do rutera. Svaka ekipa ima verovatno obe opreme u kolima, predloži šta ti više odgovara. Uredni su i ljubazni, nije bilo bušenja pa ni prljavštine. Ja sam bacio stari Beogrid UTP kabl, to i nije njihov posao, pa sam bacio i neke sitne stvari koje su ostavili za sobom, nije mi teško.
MORAM DA DODAM: imaju odlične ljude na terenu, profesionalni i precizni, došli su u minut u dogovoreno vreme. Njihovi intervali su na dva sata, rekao bih jer otprilike toliko traje sve (sat-dva).
7. Koaks da, ostavio sam i svoj LAN kabl od rutera do laptopa jer ne koristim Wifi, hoću stabilnost.

Pitaj ako treba još nešto.
 
Odo ja u SBB.
Porucio EON Premium...
Dovidjenja MTS, dobar dan SBB.
Razlika u ceni je cak i za mene, koji ne voli da se menja usluga, pregolema da bi je oprostio...
Imam 14 dana vremena da se predomislim ako nesto ne valja. ;)
 
Samo polako, dogovori se oko detalja, nadgledaj, prilagodi sebi i bićeš zadovoljan. Takođe, istakao bih da im je podrška odlična, kako na društvenim mrežama tako i ona telefonska. Postoji i anketa uz e-račun, pa pozovu ako se dala loša ocena. To se zove komunikacija s korisnicima i feedback, podrazumeva se u sferi pružanja usluga ali ne kod nas...
 
Moji posle ko zna koliko godina (15+) na sbb-u prešli poslednje 2 godine na MTS i pre neki dan zovu iz SBB-a i bez problema nude 12 meseci za dinar!

A kad su prelazili u MTS pitali su da dobiju 6 meseci i nije moglo, sad može duplo odmah :D
 
Zdravo, imam ovaj novi ruter HGW SDMC NE1611B, izgleda kao Ubee, crn, malo glomazan, debeo, nema ni jednu oznaku na kutiji ili samom uređaju, kao da je white-label.

Tek sam počeo da ga koristim i primetio da sam na mobilnom telefonu u WiFi 5G režimu neprekidno gubi signal i dobija, samo nestaje ikonica i vraća se, što je izluđujuće. U istoj prostoriji gde je ruter, full signal. Na mobilnom mi se to nikad nije dešavalo a koristio sam milion WiFi mreža. Na mobu izvuče 100Mbps/s DL uz druge sobe.
Napomena: tablet i laptop kada zakačim na 5G ne gube WiFi kao mobilni. Nisam još testirao desktop računare. Čudno.

Na WiFi 2,4G nema gubljenja mreže i to radi, ali je download 8 Mbps/s na istom mernom mestu (stabmena zgrada, svaki stan ima ruter, gužva na opsegu). Kanal je stavljen na "Auto".

Hteo sam da pitam oko WiFi 5G podešavanja, da li je ovo što je default dobro ili nešto da promenim (Channel 36 stoji, a postoji i "auto").

Podešavanja za WiFi 5G:
3NGRNdp.png


Hvala svima najlepše. Inače, Ubee mi je radio bez greške za sve i bio sam vrlo zadovoljan.
 
I kod mene stoji tako isto.
Ali sam isključio wifi, koristim svoj ruter za to.
Tehničar koji je montirao rekao mi je da posle mene ide na drugu adresu, korisnika koji se žalio na wifi. Rekao je i da je imao problem sa wifi kod korisnika kome nisu promenili strujni adapter, već koristili stari, od Ubee.
 
Poslednja izmena:
Hvala! Pošto mi WiFi na 2G ne prekida na mobu da li kanal da ostavim na Auto ili sam da uradim speedtest na svim kanalima? Pogledam WIFi Analyzer app kod mene, ali već sam probao, svi ključni kanali su puni signala drugih rutera u mojoj zgradi.

Šta bih mogao da uradim, probam? 😎
 
Auto, danas ces tesko naci kanal koji nije opterecen....
 
^ potpuno sam svestan toga.
Vezano za wi-fi 5g opseg, juče u poruci napisao sam da na mobilnom telefonu neprekidno gubim wi-fi 5g mrežu (iako je pun signal, 100Mbps DL), gubim, dobijem, gubim dobijem, i naveo sam da mi se to ne dešava sa tablet i desktop računara isto na 5G.

Sada bih da prijavim da se dešava ista stvar ali ređe. Startovao EON app da gledam film na EON-u na tabletu, i u prvih 20 min nekoliko puta je izgubio Wifi 5G mrežu, da sam morao da prekidam film, startujem iz početka, tražim gde sam stao...

Ne sviđa mi se to, ima li nekog podešavanja na mom ruteru da to rešim? To mi se nije dešavalo sa Ubee ruterom nikada.
Wi-fi na 2G se ne gubi ali je 8 Mbps.
Šta mi savetujete? Ovako ne može da ostane. Hvala! 😉
 
^ potpuno sam svestan toga.
Vezano za wi-fi 5g opseg, juče u poruci napisao sam da na mobilnom telefonu neprekidno gubim wi-fi 5g mrežu (iako je pun signal, 100Mbps DL), gubim, dobijem, gubim dobijem, i naveo sam da mi se to ne dešava sa tablet i desktop računara isto na 5G.

Sada bih da prijavim da se dešava ista stvar ali ređe. Startovao EON app da gledam film na EON-u na tabletu, i u prvih 20 min nekoliko puta je izgubio Wifi 5G mrežu, da sam morao da prekidam film, startujem iz početka, tražim gde sam stao...

Ne sviđa mi se to, ima li nekog podešavanja na mom ruteru da to rešim? To mi se nije dešavalo sa Ubee ruterom nikada.
Wi-fi na 2G se ne gubi ali je 8 Mbps.
Šta mi savetujete? Ovako ne može da ostane. Hvala! 😉
Ja ti savetujem da pozoveš SBB podršku i zakažeš terenskog radnika da probaju da t reše problem sa pucanjem WiFi...
 
^ Dodatak: resetovao sam ruter i sada sam potpuno izgubio WiFi 5G. Kada se ulogujem na 192.168... na ruter vidim da je 5G enabled, moj SSID stoji, ali posle i nekoliko reseta i vađenja iz struje više nema 5G mreže ni na jednom uređaju. o_O
Ovaj ruter me mnogo nervira!
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno