Da ažuriram javnost sa najnovijom informacijom od juče.
Naime, pošto mi u decembru ističe ugovor sa SBB, i pošto su u međuvremenu i ostali operateri (MTS i Yettel) počeli da pružaju interneta i kablovske na mojoj adresi (NS), pre par dana sam kontaktirao SBB kao njihov dugogodišnji korisnik da čujem koje oni uslove nude.
Kontaktirao sam ih mailom, a oni su zamolili za br. telefona da me kontaktira njihova služba prodaje, što se juče i desilo.
Ukratko, za stare korisnike nude dve opcije i obe uslovljavaju ugovorom na 24 meseca:
1) ako ostanem na Eon Full nude 4 meseca po dinar i 20 meseci po 3.999 din, dakle 79.984 din ukupno, odnosno 3.332 din mesečno,
2) ako pređem na Eon Premium nude 18 meseci cena Fulla (3.999) i 6 meseci puna cena (4.999), dakle 101.976, odnosno 4.249 din mesečno.
Ne nude ništa od novih uređaja, niti servisa (pominje mi da imam HBO GO
(znači on ni ne zna da je to sad Max) i potpuno otključan video klub), ne garantuju da će na Premium internet protok stvarno biti 600/300 Mbps.
Dakle sve u svemu jedno veliko ništa.
Takođe imam zamerku na način komunikacije dotičnog uposlenika SBB, koji je u jednom trenutku deformalizovao razgovor u stilu "mogu da TI ponudim" i sl.
Kruna razgovora je bila ta kad sam mu rekao da moram da razmislim, baš se iznenadio kako se nismo dogovorili, a bio je spreman da utefteri dogovor i pošalje ugovor na potpis.
Mislim da ću iscimati sad ove druge da vidim šta nude i da mi to napišu napismeno u mailu da mogu još da iscimam SBB, jer je ovo što nude smešno i očigledno žive u prošlosti kada su bili jedini operater u tom delu NS.