Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Mislim da je ovo povecanje brzina samo alibi za neko skorije povecanje cena. Jednostavno, ne vidim razlog zasto bi vecim brzinama dodatno opterecivali svoju infrastukturu ako ne moraju.
Zato sto ih nista ne kosta a toliko brzine ionako skoro niko ne koristi. Ponekad pri skidanju fajlova ali to se zavrsi za koji minut i to je sve...
 
Možda neko ima iskustvo da su nerazumni pa da ne gubim vreme. Po meni je nenormalno da ćute 5 meseci, nikakvi računi i sad odjednom zaračunaju svaki mesec po 1400 din održavanje. A ja niti sam imao uslugu ni račune ni obaveštenje.
Da nisi nesto precutao? Uvek imas telefonsku podrsku, facebook, imas e-mail, napises email na [email protected] prilozis sliku dokumenta kad si se odjavio i da si vratio opremu. Zasto bi ti naplacivali odrzavanje lepo ih pitas ako si sve regularno uradio. Advokat je skup a e-mail ne kosta nista.
 
Jel bese u SBB prolazi fora da raskinem ugovor, pa supruga uzme na sebe novi,kao novi korisnik?
 
Da nisi nesto precutao? Uvek imas telefonsku podrsku, facebook, imas e-mail, napises email na [email protected] prilozis sliku dokumenta kad si se odjavio i da si vratio opremu. Zasto bi ti naplacivali odrzavanje lepo ih pitas ako si sve regularno uradio. Advokat je skup a e-mail ne kosta nista.
Bio sam do njih. Ispalo je da je pre 20+ godina otac uveo kablovsku a ja net. I ja kao raskinuo net (uzeli mi svu opremu i d3). Pitao sam ih da li postoje jos neke obaveze na toj adresi, rekla mi radnica ne i to je to. Posle evo 5 meseci salju mi na gomilu racune za "odrzavanje" ~1400din x 5 a ja nemam ni analognu televiziju a kamoli bilo sta drugo.
Zameram im:
1. Nije mi radnica rekla da treba i otac da dodje da ukine to odrzavanje.
2. Nisu mi odmah sledeci mesec poslali racun da znam da nesto nije uredu
3. Nisam imao nikakvu uslugu od njih, makar da sam N1 gledao analogno pa bi im i oprostio
4. Niko me nije ni pozvao, a preko 20godina im placam najskuplje pakete bez dana kasnjenja (osim jednom kad sam zaboravio, zvali me za 3 dana da pitaju da li je sve ok, odmah posle razgovora sam uplatio racun). Mislio sam da je s vernim korisnicima malo profesionalniji pristup.

Rešio sam da sačekam do sutra da storniraju račune, ako ne ide žalba ratelu, kontaktiranje advokata da vidim kako mi naplaćuju uslugu koju nemam i teranje mak na konac.
 
Bio sam do njih. Ispalo je da je pre 20+ godina otac uveo kablovsku a ja net. I ja kao raskinuo net (uzeli mi svu opremu i d3). Pitao sam ih da li postoje jos neke obaveze na toj adresi, rekla mi radnica ne i to je to. Posle evo 5 meseci salju mi na gomilu racune za "odrzavanje" ~1400din x 5 a ja nemam ni analognu televiziju a kamoli bilo sta drugo.
Zameram im:
1. Nije mi radnica rekla da treba i otac da dodje da ukine to odrzavanje.
2. Nisu mi odmah sledeci mesec poslali racun da znam da nesto nije uredu
3. Nisam imao nikakvu uslugu od njih, makar da sam N1 gledao analogno pa bi im i oprostio
4. Niko me nije ni pozvao, a preko 20godina im placam najskuplje pakete bez dana kasnjenja (osim jednom kad sam zaboravio, zvali me za 3 dana da pitaju da li je sve ok, odmah posle razgovora sam uplatio racun). Mislio sam da je s vernim korisnicima malo profesionalniji pristup.

Rešio sam da sačekam do sutra da storniraju račune, ako ne ide žalba ratelu, kontaktiranje advokata da vidim kako mi naplaćuju uslugu koju nemam i teranje mak na konac.
Lopovska posla
Bezi od njih ali i od superS...A🤬
 
@Olujche,

Koliko sam ja ukapirao iz tvog pisanja tvoj otac je ima kalovsku TV kod SBB i nije ju odjavio, ti si na svoje ime uzeo neki paket kod SBB i posle nekog vremena raskinuo si ugovor.
Ako ja kapiram dobro kad si pitao oni nisu imali sta da ti odgovore jer kablovska TV je glasila na ime tvog oca a ne na tvoje ime. E sad ako ti oac nije ziv tu vec ulazimo u domen ostavine gde naslednici nasledjuju i dugove ostavioca a ti si naslednik. Ako ti je otac ziv ne vidim zasto bi racuni stizali na tvoje ime. Kako mislis sacekacu jos sutra da oni storniraju ako se nisi zalio, misis procitace ovde, ovo je forum, nema veze sa sbb. Ne bi vise da ulazim u slucaj jer je komplikovano kao da niste mogli uzeti sve na jedno ime nego svaka vaska obaska pa sad ispalo da ugovor nije raskinut za SBB TV itd...
 
Obratio sam se njima(na mail i u poslovici), ne očekujem da neko od njih čita ovde bilo šta. Ali forum je zgodno mesto da neko u budućnosti naleti na sličan problem s njima i pročita moje iskustvo. Račune koje su poslali je na njegovo ime, ali ja živim tu i ne razumem što prvi mesec nisu naplatili održavanje 1400din pa da odem kod njih, platim i ugasim to. Nisam pravnik ali mislim da nije uredu da mi uzmu svu opremu a naplate mi održavanje. Na stranu to što me nisu obavestili niti poslali račune na vreme.

Ps radi se o vremenu od pre 20-25 godina. Kad je SBB tek krenuo. Ko će ga znati gde je taj ugovor i koje je ime na njemu. Zato sam pitao da li ima tajl adresa i taj broj jos neka dugovanja.
 
Obratio sam se njima(na mail i u poslovici), ne očekujem da neko od njih čita ovde bilo šta. Ali forum je zgodno mesto da neko u budućnosti naleti na sličan problem s njima i pročita moje iskustvo. Račune koje su poslali je na njegovo ime, ali ja živim tu i ne razumem što prvi mesec nisu naplatili održavanje 1400din pa da odem kod njih, platim i ugasim to. Nisam pravnik ali mislim da nije uredu da mi uzmu svu opremu a naplate mi održavanje. Na stranu to što me nisu obavestili niti poslali račune na vreme.

Ps radi se o vremenu od pre 20-25 godina. Kad je SBB tek krenuo. Ko će ga znati gde je taj ugovor i koje je ime na njemu. Zato sam pitao da li ima tajl adresa i taj broj jos neka dugovanja.
Au covece al ga komplikujes sa objasnjenjima. Prvo ne moze biti 20-25 kad svuda pise da slave 20 godina poslovanja. Odrzavanje se placa ja znam samo za pakete (TV, internet, telefon) ili se ne placa ako si 100% invalid i to moras svake godine da dokazujes. Za SBB samo TV nemam pojma ali mi je pok. tasta imala samo TV, zena kad je tasta umrla zena otisla u poslovnicu odnela umrlicu i odjavila. Meni lici posto su racuni koje su ti poslali glase na ocevo ime da si ti paket uzeo na ocevo a ne na svoje ime. Ako ti otac nije ziv trebao si da odjavis u roku mislim 15 dana. Ti si koristio paket na ocevo ime i tu se nije racunalo odrzavanje najverovatnije na tu stavku 100% invalid. Sto se tice odgovora od SBB dobices ga sigurno ali ne za 1 dan. Odrzavanje se placa na mesecnom nivou uz svaki racun zadnja stavka je odrzavanje.
 
Obratio sam se njima(na mail i u poslovici), ne očekujem da neko od njih čita ovde bilo šta. Ali forum je zgodno mesto da neko u budućnosti naleti na sličan problem s njima i pročita moje iskustvo. Račune koje su poslali je na njegovo ime, ali ja živim tu i ne razumem što prvi mesec nisu naplatili održavanje 1400din pa da odem kod njih, platim i ugasim to. Nisam pravnik ali mislim da nije uredu da mi uzmu svu opremu a naplate mi održavanje. Na stranu to što me nisu obavestili niti poslali račune na vreme.

Ps radi se o vremenu od pre 20-25 godina. Kad je SBB tek krenuo. Ko će ga znati gde je taj ugovor i koje je ime na njemu. Zato sam pitao da li ima tajl adresa i taj broj jos neka dugovanja.
Druže računi za komunalije zastarevaju za godinu dana od momenta kad su dospeli na naplatu. Ne mogu oni to sudski da naplate ako je staro 20god, više idu na APP foru.
 
Kako je uopšte moguće da ugovor sina obustavi pravno dejstvo ugovora oca, pa da se isti ugovor fantomski reaktivira nakon raskida ugovora sina. Pa ja ovako nešto blesavo nisam odavno čuo. SBB je čudo!

Verujem da će odgovoriti i pozitivno rešiti, jer ovo je njihov i samo njihov "propust". APP.
 
Kako je uopšte moguće da ugovor sina obustavi pravno dejstvo ugovora oca, pa da se isti ugovor fantomski reaktivira nakon raskida ugovora sina. Pa ja ovako nešto blesavo nisam odavno čuo. SBB je čudo!

Verujem da će odgovoriti i pozitivno rešiti, jer ovo je njihov i samo njihov "propust". APP.
Ako dobro shvatam i nije obustavljen ugovor koji glasi na oca, zato racuni stizu na ocevo ime. Takodje, nije moguce da neko drugi raskine taj ugovor, pa se tu verovatno radilo o dva razlicita ugovora za razlicite usluge (osnovna kablovka usluga i neke dodatne usluge), pa oni sada salju racun za ono sto jos uvek stoji kao ugovor. To sto je oprema vracena ne znaci da je ugovor nevazeci, pa verovatno pokusavaju da izvacare koliko mogu. A za racune, i meni se cesto desavalo da ne stignu dok nisam presao na elektronski racun, na mail uredno stize svaki mesec.
A kako su placani racuni pre raskida drugog ugovora, objedinjeno ili kao dva racuna, na dva imena?
 
Možda neko ima iskustvo da su nerazumni pa da ne gubim vreme. Po meni je nenormalno da ćute 5 meseci, nikakvi računi i sad odjednom zaračunaju svaki mesec po 1400 din održavanje. A ja niti sam imao uslugu ni račune ni obaveštenje.
Mnogi građani ipak misle da dug ne može da bude naplaćen iako prođe goinu dana ili da će odbijanjem rešenja od izvršitelja izbeći da ga plate. Institut zastare se ne primenjuje automatski, već isključivo kada se dužnik pozove na njega u roku od osam dana, te ako dužnik to ne učini, troškovi će mu na kraju biti višestruko uvećani i dug će biti prinudno naplaćen.
Ja mislim da ste se vi nadovezali na obicnan TV kod SBB i uzeli paket, onda ste koristili to da ne placate odrzavanje. Kad si raskinuo ugovor ili nisi ga produzio nekako si SBB stavio na znanje da nisi od nekog momenta imao pravo da neplacas odrzavanje. Neko je tamo seo pa pregledao papire i video i resio da ti naplati. Ako nije tolika tajna da li ti je otac ziv jer ako nije ziv automatski prestala je pogodnost neplacanja odrzavanja a ti si najverovatnije sacekao da istekne ugovorna obaveza i onda si vratio opremu i raskinuo ugovor. Suvise tu ima nepoznanica, jedan ugovor, drugi ugovor, produzavanje ugovora svih ovih godina itd....
 
Glavna nepoznanica je ta zasto nisu slali te racune 5 meseci.
 
Sta im tacno znaci : U okviru projekta EONizacija – u želji da svi vi doživite EON iskustvo, EON aplikacija će od sada biti dostupna svima,
 
Glavna nepoznanica je ta zasto nisu slali te racune 5 meseci.
To je poenta. Zajebe se radnica, ok, ali što ćute 5 meseci? A ja apsolutno nemam signal jer je digitalizovan grad a ja nemam njihov prijemnik. Valjda su trebali da mi uzmu modem a da mi ostave D3 platformu ako već nastavljam da plaćam nešto.
Mnogi građani ipak misle da dug ne može da bude naplaćen iako prođe goinu dana ili da će odbijanjem rešenja od izvršitelja izbeći da ga plate. Institut zastare se ne primenjuje automatski, već isključivo kada se dužnik pozove na njega u roku od osam dana, te ako dužnik to ne učini, troškovi će mu na kraju biti višestruko uvećani i dug će biti prinudno naplaćen.
Ja mislim da ste se vi nadovezali na obicnan TV kod SBB i uzeli paket, onda ste koristili to da ne placate odrzavanje. Kad si raskinuo ugovor ili nisi ga produzio nekako si SBB stavio na znanje da nisi od nekog momenta imao pravo da neplacas odrzavanje. Neko je tamo seo pa pregledao papire i video i resio da ti naplati. Ako nije tolika tajna da li ti je otac ziv jer ako nije ziv automatski prestala je pogodnost neplacanja odrzavanja a ti si najverovatnije sacekao da istekne ugovorna obaveza i onda si vratio opremu i raskinuo ugovor. Suvise tu ima nepoznanica, jedan ugovor, drugi ugovor, produzavanje ugovora svih ovih godina itd....
Ma živ je i zdrav hvala bogu. Ali on ne živi na toj adresi već 10 godina. Nije poenta ta što je on potpisao "običan kablovski ugovor" pre 25god. Poenta je da su mi sve uzeli, rekli da je izmireno sve na toj adresi i posle 5 meseci ćutanja rešili da naplate neka "dugovanja".

Da su mi odmah poslali račun prvi mesec, platio bih ga, opsovao bi ih i poslao oca da potpiše raskid ugovora. Ovako su mi uzeli 5 meseci na veoma bezobrazan način.
Ako dobro shvatam i nije obustavljen ugovor koji glasi na oca, zato racuni stizu na ocevo ime. Takodje, nije moguce da neko drugi raskine taj ugovor, pa se tu verovatno radilo o dva razlicita ugovora za razlicite usluge (osnovna kablovka usluga i neke dodatne usluge), pa oni sada salju racun za ono sto jos uvek stoji kao ugovor. To sto je oprema vracena ne znaci da je ugovor nevazeci, pa verovatno pokusavaju da izvacare koliko mogu. A za racune, i meni se cesto desavalo da ne stignu dok nisam presao na elektronski racun, na mail uredno stize svaki mesec.
A kako su placani racuni pre raskida drugog ugovora, objedinjeno ili kao dva racuna, na dva imena?
Računi su uvek bili "objedinjeni" na njegovo ime a u mojsbb portalu je pisalo da sam ja vlasnik ugovora a on osoba za plaćanje. Jedan račun 20 godina na 3000-4500 din, sve redovno i izmireno.
 
Poslednja izmena:
Ovo je teško sr... što čitam.Bezobrazluk.Sad se ubacujem u misli...hm,I meni je kablovska pre 100god bila na kevu,pa sam ja to prebacio na sebe kad sam uzimao kablovsku+net+fixni pre 6,7 god...
Sad sam raskinuo isto ugovor,poplacao sve i vrnuo opremu...naravno dobio potvrdu,i dobio odgovor da ne dugujem ništa.
Dal može ista zezancija da ispadne,iako nema ni malo logike?😀
 
Tako sam i ja druže, dobio papir da sam vratio opremu, platio umanjeni poslednji račun (koji je stigao sledeći mesec posle vraćanja opreme) i rekoh to je to. I eto ćute ko miševi 5 meseci pa kao naplaćuju nešto. Evo računi su mi i dalje sastavljeni u jedan kako je izašao iz štampača.

Oće da uzmu 50e a ništa ni ne nude. Nema signala, nema opreme, sve mrtvo. Videću do sutra da li će ispraviti nepravdu. Najviše što mogu da im izađem u susret je da im platim jedan mesec održavanja na ime neobaveštene radnice i da pošaljem oca da raskine ugovor. Ali čoveče, oni ne shvataju da su mi oduzeli pravo na uslugu a žele da je naplate!
 
Ček...mislim da je trebao potpis moje majke tad za prebacivanje na mene,tako da sam ja preuzeo njen ugovor...Neznam dal je i kod tebe to slučaj ili kao što se kaže gore nastavio si tv na oca,a ostalo na sebe?
 
Ne sećam se više jer je prošlo 25 godina od njegovog i 15 godina od mog potpisa. Napravili su neku zavrzlamu, sve je to radilo do momenta kada sam dobio bolju ponudu i raskinuo ugovor. Ne razumem ih ni što su meni dali pre 15 godina da preuzmem paket, niti razumem što to nisu ukazali odmah na problem
 
Ma naravno da je vaćarenje....šta god da je.
Šta je pisalo na računima "Kablovska pera perić 1000 din,internet mika perić 1000 din ukupno 2000 din za miku i peru?Ma ajde..
 
Videću prvo s njima sutra da li imaju imalo srama. Ako ne budu imali i budu tražili naplatu šta preporučujete?
Moj neki plan je podnošenje žalbe ratel-u, slikanje dokumenta da su mi uzeli opremu i da sam izmirio obaveze, slikanje odštampanih računa (jedan za drugim) posle 5 meseci i obrazloženje da mi nisu omogućili korišćenje usluge.

Da li ima neko pametniji pristup? Razmišljam da li da pošaljem ovu priču u par medija. Muka mi je od ovakvih podlih prevara.
 
@Olujche,

Nije mi jasno kako su to izveli racuni na ocevo ime a na portalu ti vlasnik ugovora a otac placa. Nije mi jasno otkud "dugovanja" na koju foru, ako si ti imao paket i ti se vodio u ugovoru, vratio im opermu, raskinuo ugovor na koju foru odrzavanje, vratio si modem, vratio D3. Ja znam kako je kod mene ako bi vracao opremu moram da vratim eon box i modem a pre dok nije bilo digitalizacije modem i d3 uredjaj. Kad sam presao na eon, vratio D3 uredjaj, dobio eon box, modem ostao isti . Sto se tice racuna uvek sam redovno dobijao i sad dobijam na e-mail. Za samu TV nije se valjda naplacivalo odrzavanje, ja sam pre ove optike imao Targo optiku a pre toga PTTKDS i fiksnih 70 kanala, analogan signal, nikakvi uredjaji, dole u ulazu kutijestina i koaksijalac i na svakom spratu kutija iz koje se grana u stanove a u stanu skertnica i na nju sam kacio 2 TV a mogao sam i 5 da okacim toliko je bilo izlaza na skretnici. Bitno je da si se zalio a ne advokat koji bi te odro.
 
Pa realno i po svim mogucim logikama ne vidim šta i kako mogu da naplate...
Što do sad nisu naplacivali odvojeno?
Po njihovoj logici tebe su krali svih ovih godina za kablovsku,umesto od oca da naplate..Ili su te uslovili da vratiš opremu koju i dalje koristiš...Ima nebuloza neopevanih...Verovatno nema ništa od toga,ali ajd neko se setio toga i dobio instrukcije pa pokušava..
Imaš i ove Potrošački savetnik na yt...oni su uvek raspoloženi za ovakve priče...Vidim da su se aktivirali.
A advokat ne mora biti skup ako dobija i naplaćuje od druge strane.
Ali to na kraju...
 
Ni meni ništa tu nije jasno. Trebali su da naplaćuju sve odvojeno, trebali su da šalju račune mesec za mesec ako misle da im nešto dugujem, trebali su svašta. Ali baš ću videti šta će sutra da mi kažu pa idem dalje. Definitivno mi je želja da se razglasi ova nebuloza i nesposobnost u detalje. Ajde, šteta od 50-60e me neće bankrotirati ali ljudi me kradu ko da sam lud.
 
Ni meni ništa tu nije jasno. Trebali su da naplaćuju sve odvojeno, trebali su da šalju račune mesec za mesec ako misle da im nešto dugujem, trebali su svašta. Ali baš ću videti šta će sutra da mi kažu pa idem dalje. Definitivno mi je želja da se razglasi ova nebuloza i nesposobnost u detalje. Ajde, šteta od 50-60e me neće bankrotirati ali ljudi me kradu ko da sam lud.
To odrzavanje je stavka u racunu kod paketa koji si imao.
 
Videću prvo s njima sutra da li imaju imalo srama. Ako ne budu imali i budu tražili naplatu šta preporučujete?
Moj neki plan je podnošenje žalbe ratel-u, slikanje dokumenta da su mi uzeli opremu i da sam izmirio obaveze, slikanje odštampanih računa (jedan za drugim) posle 5 meseci i obrazloženje da mi nisu omogućili korišćenje usluge.

Da li ima neko pametniji pristup? Razmišljam da li da pošaljem ovu priču u par medija. Muka mi je od ovakvih podlih prevara.
obrati se efektivi , sve im ispričaj , oni ce dati savet , a ako platiš članarinu povešće postupak u tvoju korist ako te lopovi tuže
pronađi papirologiju svu i o prestanku usluga o vraćanju opreme , ma svu papirologiju pronađi
nazovi efektivu i konsultuj se sa njima
 

Između ostalog: "Od 1. juna, 3 miliona korisnika u Srbiji imaće za do 50 odsto još brži internet u okviru svojih korisničkih paketa"
 
Pa ja sad upravo slucajno uradio SpeedTest (radi reda :) ) i primetih povecane dl ul brzine. Oko 292Mbps down i 29.2 Mbps Up, sad odem u Moj SBB app i vidim da mi stoji 300/30 za Full EON :)
Jel jos nekome “stigla” ova lepa promena?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno