Odlučim ja da uvedem kevi SBB. Samo TV, ostale usluge joj nisu potrebne, jer 9. decenija. Sve dogovorimo brzo, ja ih pohvalim za brzinu. Jedino malo problem meni zbog posla da ugradnja bude uveče, ali nađosmo neki kompromis da to bude 17h i ja izađem s posla malo ranije. Dan ugradnje, naravno veseli monteri zvali već u 14h da hoće da dođu.
Sve bi to bilo ok da nisu pokušali da podmetnu ugovor sa nekim skupljim paketom sa sve fiksnim, umesto obične televizije. Monteri ne mogu da menjaju ugovor, rekli mi da se ponovo prijavim za uslugu i sve ispočetka. I tako se mi raziđemo na obostrano nezadovoljstvo.
Očekivao sam da će se neko javiti da se izvini zbog "propusta" ili da pita u čemu je problem, u slučaju da se ovo bezobrazno interno evidentira kao da je korisnik odustao. Prošlo je već 3 dana, niko se ne javlja.
Naučio sam da više nikada u razgovoru bespotrebno ne spominjem da je nešto za stariju osobu, jer to očigledno odmah aktivira režim predatora, da ne upotrebim neku težu reč.