Muki.Beograd
Slavan
- Učlanjen(a)
- 10.11.2019
- Poruke
- 2,169
- Poena
- 225
"SUPERNOVA"^Ne kažem da niko nije počeo, nego pitam ko je počeo? Ako znate ko je počeo, napišite, nije valjda sad i to državna tajna?
Pozdrav
"SUPERNOVA"^Ne kažem da niko nije počeo, nego pitam ko je počeo? Ako znate ko je počeo, napišite, nije valjda sad i to državna tajna?
Pozdrav
Meni su isto nedavno ponudili telefonom 10% za obnovu ugovora (EON Premium), pitao jel može 15%, odmah odgovorili da može, pristao, do kraja prethodnog ugovora mi je bilo ostalo još cca 6 meseci.Max koji sam dobio kao decenijski korisnik je popust od 10% na premium paket koji koristim i to je to. Alternative nemam i nisam mogao da idem sa tom pricom da je imam a pritom sam i podstanar,tako da je to,to ali opet mislim premalo za stare korisnike i one koje koriste najskuplje pakete...
Isto....Mene su zvali pre neki dan...Eon premium.
Prva ponuda 10%, ja tražio još....posla konsultacija ponudila 15%.
Ja rekao razmisliću, pozovite sutra.
Pozvala me, kažem ako date 20%, potpisujem.
Opet dva minuta konsultacija i pristali.
Ja potpisao...
50% popusta dobijaju novi korisnici. Vecina ljudi i ne znaju za popuste ili ih ne interesuje. Predpostavljam da starijim komsijama koji imaju SBB kazes da u Telekomu daju besplatnu godinu za paket, da bi odmah trazili da predju kod njih.25% popusta je cena koju dobijaju novi korisnici i to je ok, ne bih tražio ništa više, mada je glupost da se nov korisnik plaća bolje od starog bar meni, jer stari vrlo lako može da postane bivši, ali verovatmo većinu ljudi mrzi da podnosi zahtev za raskid, vraća opremu, tako da im sve na koncu prođe
Isti problem i kod mene. Mislim da mora da se ceka da prilagode, ja sam im pisao pre par dana ali jos uvek nista nisam dobio kao odgovor.Zna li neko da li se može nekako spojiti na UniFi mrežu sa Android 12 telefonom, jer sad traži da se unese domen, nema više da se sertifikat ne validuje?
Slažem se. Unifi lepo zvuci ali je u praksi lošZa šta koristite Unifi? Ja sam primetio mi je jurenje upotrebljivog Unifi signala potpuno gubljenje vremena, uz današnje mobilne pakete ne razmišljam maltene o potrošnji interneta, a pokrivenost i brzina je takođe na strani mobilne mreže.
Kada korisnik njima treba oni šalju poštom, a kada oni trebaju korisniku onda mora u poslovnicu.Kakva glupost sa ovim Eonom,moram licno u poslovnicu da raskinem ugovor . Da imam u svom gradu SBB ne bih koristio d3i već njihov internet i TV. Potpisivanje ugovora je moglo preko pošte a sada kad raskidam da idem u drugi grad ,slepci .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari