Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
mozda moze da dovede do toga da mu 'banuju' nalog. negde je pisalo u ugovoru ako se 70% vremena koristi van kuce ili tako nesto.
 
Zar je dotle doslo :)

Svasta covek moze da cuje ovde :)
u stvari je 50%:


"Uredjaje SBB postpaid Pretplatnik autorizuje na svom nalogu isključivo za jedno domaćinstvo
(koje uključuje i članove porodice koji žive na istoj lokaciji). Pretplatnik je odgovoran za svoj nalog
i bezbednost i adekvatno korišćenje svojih aktiviranih uređaja. Ukoliko SBB proverom utvrdi da
Pretplatnik (izuzev Pretplatnika koji je ugovorio korišćenje servisa van mreže SBB-a, odnosno Total
TV pretplatnika) u toku meseca, od ukupnog vremena korišćenja servisa, registrovanim uređajem
uslugu preko EON aplikacije koristi više od 50% vremena van SBB mreže, SBB može takav uredjaj
da blokira, sa čime je Pretplatnik upoznat i saglasan. SBB će u svim navedenim slučajevima
obavestiti Pretplatnika, kao i o razlozima onemogućavanja pristupa servisu. Pretplatnik nakon
registracije uređaja na svom nalogu, ima mogućnost da jednom u 30 dana, kroz sistem promeni
dva uređaja."
 
Ja koristim sbb mrezu tako da ovo za mene ne vazi cak i da je primenjivo u sta 100% verujem da nije.
 
To ces imati kao posebnu stavku na racunu samo ako uzimas te neke specijalne tidal pakete... ako si na onom klasicnom defaultnom koji ti i pripada u eon premium paketu
tu ti je nula dinara cena tidala i mislim da se i ne pojavljuje na racunima . :)
A ne, ja sam u startu trazio Tidal HiFI, to je kostalo valjda 499 din. ali taj dodatak mi nijednom nije prikazan na racunu niti naplacen.
 
Nisi blesav, ima razlike, samo treba imati dobru opremu…
Ja sam vec čestitao jednom kolegi na forumu koji čuje tu razliku. Možemo na tidal temi da nastavimo da nam objasnite na čemu je čujete. Ja je ne čujem, ali ne tvrdim da nema, samo moja oprema, prvenstveno uši, nisu dovoljne:) to je cca razlika između 320kbps mp3 i cd audio kvaliteta. Posebno mi je zanimljivo kad neko na BT slušalicama čuje tu razliku.
Isto kao što neko sa 3m na 50 inča vidi razliku između 4k i 1080p. Ja sa 2.5m na 65 inča ne vidim razliku između 720p i 1080p.
 
Iz licnog iskustva mogu da prijavim drasticnu razliku u pristupu korisniku kad udje MTS optika u zgradu.

Bez UO sam od proslog decembra jos (150/15 duo paket koji placam 3600) i kad god su me agenti cimali nudili su samo Pink paket kanala za obnovu ugovora, bez obzira sto sam naglasavao da mi to ne radi posao jer TV ni ne gledam. Medjutim, usao Telekom pre mesec dana i krecu sada pozivi iz SBB. Sada nude 15 meseci 250/25 po istoj ceni, pa da se nakon toga placa 400 kinti vise redovan racun.

Ja ih odjavio na finjaka u fazonu da cu da razmislim o svim opcijama koje sada imam, pa da cu se javim ako mi se ostaje kod njih.
Nije da mi je bas zalupila slusalicu, ali je bio solidan rage quit. ☠️
 
n00b pitanje:
odjedared je noćas, qbitt prestao da funkcioniše - sa nekoliko torrenta koje sam probao, prikazuje kako ima 0 s/p, iako je sigurno da ih ima mnogo

isključim u programu UPnP/NAT, štikliram da svaki put koristi drugi port pri startapu>restartujem, i proradi

vratio danas testa radi na staro podešavanje, i isti slučaj - nema uopšte seeders i peers...

postavljam ovde nedoumicu, jer ne znam da li je ovo opisano, nešto do SBB-a, jer napominjem da nit sam čačkao ruter (EPC3928S), niti menjao bilo šta u settings qbittorrent-a
 
Pozdrav
Od sinoc mi je net 50/50Mb/s umesto 500/50 Mb/s. Resetovao sam modem par puta i nista se ne menja. Imam Technicolor CGA2121 i sve radi samo sto je DL 10x sporiji.
Nisam nista cackao posto se ne razumem a od SBB podrske nema vajde.
Sta da proverim?
 
@jogi
Nisi baš detaljno opisao ali verovatno znam u čemu je problem.
Ruter ti je prebacio na 2.4 GHz i tu je max brzina koju imaš.
Odvoji 5 GHz i 2.4 Ghz.
 

pejova

Probacu. Samo ovo je lan, wifi nisam ni proveravao, ima par telefona koji se kace.
 
Torrent mi se sporo skidao pa sam tako ukapirao da nesto nije u redu.
 
Ističe mi ugovor "digitalni eon light" šta god im to značilo, mislim da je preimenovani bivši trio silver, tv, net i fiksni. Račun je 3357 din
Šta mogu da očekujem od popusta, šta da tražim? Šta je najbolje izboksovano i kako da ih kontaktiram? U poslovnici valjda zaposleni nemaju opciju pregovaranja.
 
Bio sam u poslovnici da podnesem zahtev za raskid ugovora, na kraju me devojka pitala zašto hoću da raskinem, iskreno sam joj rekao da mi je vise mnogo da plaćam 4000 din za usluge koje ni ne koristim (gledam fazon samo Netflix i ponešto sporta), ona mi kao iz topa reče da mogu da dobijem 6 meseci za 1 din, tako da ako nekome znači, ne mora da čeka da ga zove neko preko telefona od agenata.

Inače me je nedelju dana pre toga zvao lik za produženje ugovora, gde su mi nudili da ostanem na FULL, da sve otkljucanim kanalima, plus brzi net i HBO, plaćam 15 meseci isto, a posle toga 5000 din, što sam rekao da mi je skupo.
Evo meni je devojka kada sam podneo zahtev za raskid ponudila iz topa 6 meseci po 1 din da plaćam, tako da imaju i oni moć da to urade.
 
Ja sam podneo zahtev za raskid ugovora, nakon više od 17 godina korišćenja SBB-a. UO za EON Premium mi je istekla pre par meseci. Tada su me jednom zvali da mi ponude novu UO, uz popust od 10%, a kad sam im spomenuo ponudu za nove korisnike, povećali su popust na svih 15%. To sam odbio, jer novi dobijaju oko 30%.
U poslovnici su isto pokušali sa tih 10%, bez uspeha. Valjda više vole da u narednom periodu dobiju od mene 0 dinara, a da mi onda opet daju 30%, nego da mi sada odmah daju tih 30% (pristao bih i na 25).
U narednom periodu koristiću Telenor Hipernet, a o SBB-u ću razmišljati kad mi dojadi Hipernet TV, koji je još uvek dva koplja ispod EON-a.
Pozdrav
 
Ističe mi ugovor "digitalni eon light" šta god im to značilo, mislim da je preimenovani bivši trio silver, tv, net i fiksni. Račun je 3357 din
Šta mogu da očekujem od popusta, šta da tražim? Šta je najbolje izboksovano i kako da ih kontaktiram? U poslovnici valjda zaposleni nemaju opciju pregovaranja.
Ako ti je istekao ugovor mozes ocekivati da ce te nazvati, a ako ne zovu najbolje da posaljes poruku na twitteru na SBB support i kazes da ti je istkao ugovor, a da te nije niko nazvao sa ponudom kao starom korisniku. Ekvivalent tvom starom paketu je sad eon light za 3499 din. Sa twittera ce proslediti sluzbi za prodaju i nazvace te neko ubrzo. E sad je sve pitanje bukvalno cenkanja. Ono sto po defaultu nude je veci paket npr EON full za upola cene 15 meseci, a posle 3999 din. Ako ti to ne odgovara a uz to jos imas nogucnost uvodjenja konkurentske mts optike onda imas adut za cenkanje. Kazes da za te pare dobijas tamo mnogo vise i onda trazis neku pogodnost koja tebi treba, ili npr kanale iz full paketa a da placas light, ili brzi net ili Eon full paket sa popustom 10-15 posto tokom celog ugovora od 24 meseca, a citao sam ovde da su neki dobili i 20 posto kao stari korisnici. Ako ti nista od navedenog ne ponude sto smatras da ti odgovara a i da je realno, trazi da hoces da se odavis jer bi presao na mts. Kada to prenesu tamo nekoj sluzbi ocekuj da ce te vrv opet zvati da ponude nesto i da se dogovorite.
 
Ja sam podneo zahtev za raskid ugovora, nakon više od 17 godina korišćenja SBB-a. UO za EON Premium mi je istekla pre par meseci. Tada su me jednom zvali da mi ponude novu UO, uz popust od 10%, a kad sam im spomenuo ponudu za nove korisnike, povećali su popust na svih 15%. To sam odbio, jer novi dobijaju oko 30%.
U poslovnici su isto pokušali sa tih 10%, bez uspeha. Valjda više vole da u narednom periodu dobiju od mene 0 dinara, a da mi onda opet daju 30%, nego da mi sada odmah daju tih 30% (pristao bih i na 25).
U narednom periodu koristiću Telenor Hipernet, a o SBB-u ću razmišljati kad mi dojadi Hipernet TV, koji je još uvek dva koplja ispod EON-a.
Pozdrav
Apsolutno identicna situacija :)
 
Ja sam podneo zahtev za raskid ugovora, nakon više od 17 godina korišćenja SBB-a. UO za EON Premium mi je istekla pre par meseci. Tada su me jednom zvali da mi ponude novu UO, uz popust od 10%, a kad sam im spomenuo ponudu za nove korisnike, povećali su popust na svih 15%. To sam odbio, jer novi dobijaju oko 30%.
U poslovnici su isto pokušali sa tih 10%, bez uspeha. Valjda više vole da u narednom periodu dobiju od mene 0 dinara, a da mi onda opet daju 30%, nego da mi sada odmah daju tih 30% (pristao bih i na 25).
U narednom periodu koristiću Telenor Hipernet, a o SBB-u ću razmišljati kad mi dojadi Hipernet TV, koji je još uvek dva koplja ispod EON-a.
Pozdrav
Istu dilemu imam i nemam odgovor na pitanje: zašto na lokacijama gde postoji konkurencija ne daju povoljnosti korisnicima? Pink paket nije pogodnost, da se razumemo... to je obična sramota. Takođe, kada se pogleda cena optike kod drugih provajdera i uzme npr. EON van mreže, uz popust za nove korisnike, ukupna cifra je neverovatno manja od postojeće SBB pretplate. Kako je moguće da teraju korisnike da izlaze i mreže? Po kom to finansijskom interesu se guraju korisnici izvan mreže? Počinjem da verujm u to da SBB ne gleda šta nudi konkurencija, izneverovao sam! I još nešto: ako korisnik odabere da kupi EON box van mreže, konačno i bez UO, zašto bi ikad više bio korisnik SBBa? Njemu kupljeni box postane mrtav kapital ako bi se vratio u mrežu.
 
Takodje sam u fazonu da u potpunosti predjem na Hipernet cim mi proradi signal (pre mesec dana uveden kabl u zgradu, pa me samo MTS trenutno vidi 👹).

Ukoliko bih dokupio samo onaj SBB tv app, on radi na svim internet provajderima sa sve premotavanjima kanala, nadam se?
 
EON van mreže usluga bi trebala da radi preko bilo kog interneta.
EON smart TV aplikacija (ona što se aktivira kodom na SBB portalu/Moj SBB aplikaciji) radi na Hipernet box-u. Pošto je moj nalog još uvek "iz mreže" moguće je da ne rade svi kanali - nisam testirao te detalje.
Što se tiče komentara na politiku SBB-a prema starim korisnicima, sami je kroje i sprovode. Ako im je bolje da umesto 24x3500 RSD, od mene dobiju 0 - ja se sigurno neću ljutiti, niti se boriti da im dam koji dinar.
Da budem iskren, EON je još uvek bolji od Hipernet TV-a po svim parametrima. Uz Premium paket sam imao i Tidal (računaj oko 4€ mesečno po list price), HBO Premium, itd...
Hipernet internet je možda bolji - download je 250 (upola manji nego SBB) ali je upload zato 2.4 puta veći (120 vs 50), a to mi možda i više znači.
Fiksni telefon otkazujem skroz, ionako ga ne koristim osim 3 puta tokom poslednje godine da pozovem 0800 broj.
Pozdrav
 
@rafiki

Javi sta si uradio na kraju..
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno