Da li rentom onaj ko iznajmljuje moze da napravi neki dodatni trosak za vlasnika? Da iznajmi film u video klubu i sl?Jel ima neko da renta EON TV app?
Da li rentom onaj ko iznajmljuje moze da napravi neki dodatni trosak za vlasnika? Da iznajmi film u video klubu i sl?Jel ima neko da renta EON TV app?
Zar je dotle dosloDa li rentom onaj ko iznajmljuje moze da napravi neki dodatni trosak za vlasnika? Da iznajmi film u video klubu i sl?
Svasta covek moze da cuje ovdemozda moze da dovede do toga da mu 'banuju' nalog. negde je pisalo u ugovoru ako se 70% vremena koristi van kuce ili tako nesto.
Šta znam, slučajno mi aktivira klinac nesto.😀Zar je dotle doslo
u stvari je 50%:Zar je dotle doslo
Svasta covek moze da cuje ovde
da si covek, izvinio bi seJa koristim sbb mrezu tako da ovo za mene ne vazi cak i da je primenjivo u sta 100% verujem da nije.
Nisi blesav, ima razlike, samo treba imati dobru opremu…Ja sam bas aktivirao.. Ne znam dal sam blesav, ali ja vidim razliku Master i HiFi...
Ne.Da li rentom onaj ko iznajmljuje moze da napravi neki dodatni trosak za vlasnika? Da iznajmi film u video klubu i sl?
A ne, ja sam u startu trazio Tidal HiFI, to je kostalo valjda 499 din. ali taj dodatak mi nijednom nije prikazan na racunu niti naplacen.To ces imati kao posebnu stavku na racunu samo ako uzimas te neke specijalne tidal pakete... ako si na onom klasicnom defaultnom koji ti i pripada u eon premium paketu
tu ti je nula dinara cena tidala i mislim da se i ne pojavljuje na racunima .
Ja sam vec čestitao jednom kolegi na forumu koji čuje tu razliku. Možemo na tidal temi da nastavimo da nam objasnite na čemu je čujete. Ja je ne čujem, ali ne tvrdim da nema, samo moja oprema, prvenstveno uši, nisu dovoljne to je cca razlika između 320kbps mp3 i cd audio kvaliteta. Posebno mi je zanimljivo kad neko na BT slušalicama čuje tu razliku.Nisi blesav, ima razlike, samo treba imati dobru opremu…
Evo meni je devojka kada sam podneo zahtev za raskid ponudila iz topa 6 meseci po 1 din da plaćam, tako da imaju i oni moć da to urade.Bio sam u poslovnici da podnesem zahtev za raskid ugovora, na kraju me devojka pitala zašto hoću da raskinem, iskreno sam joj rekao da mi je vise mnogo da plaćam 4000 din za usluge koje ni ne koristim (gledam fazon samo Netflix i ponešto sporta), ona mi kao iz topa reče da mogu da dobijem 6 meseci za 1 din, tako da ako nekome znači, ne mora da čeka da ga zove neko preko telefona od agenata.
Inače me je nedelju dana pre toga zvao lik za produženje ugovora, gde su mi nudili da ostanem na FULL, da sve otkljucanim kanalima, plus brzi net i HBO, plaćam 15 meseci isto, a posle toga 5000 din, što sam rekao da mi je skupo.
Ako ti je istekao ugovor mozes ocekivati da ce te nazvati, a ako ne zovu najbolje da posaljes poruku na twitteru na SBB support i kazes da ti je istkao ugovor, a da te nije niko nazvao sa ponudom kao starom korisniku. Ekvivalent tvom starom paketu je sad eon light za 3499 din. Sa twittera ce proslediti sluzbi za prodaju i nazvace te neko ubrzo. E sad je sve pitanje bukvalno cenkanja. Ono sto po defaultu nude je veci paket npr EON full za upola cene 15 meseci, a posle 3999 din. Ako ti to ne odgovara a uz to jos imas nogucnost uvodjenja konkurentske mts optike onda imas adut za cenkanje. Kazes da za te pare dobijas tamo mnogo vise i onda trazis neku pogodnost koja tebi treba, ili npr kanale iz full paketa a da placas light, ili brzi net ili Eon full paket sa popustom 10-15 posto tokom celog ugovora od 24 meseca, a citao sam ovde da su neki dobili i 20 posto kao stari korisnici. Ako ti nista od navedenog ne ponude sto smatras da ti odgovara a i da je realno, trazi da hoces da se odavis jer bi presao na mts. Kada to prenesu tamo nekoj sluzbi ocekuj da ce te vrv opet zvati da ponude nesto i da se dogovorite.Ističe mi ugovor "digitalni eon light" šta god im to značilo, mislim da je preimenovani bivši trio silver, tv, net i fiksni. Račun je 3357 din
Šta mogu da očekujem od popusta, šta da tražim? Šta je najbolje izboksovano i kako da ih kontaktiram? U poslovnici valjda zaposleni nemaju opciju pregovaranja.
Apsolutno identicna situacijaJa sam podneo zahtev za raskid ugovora, nakon više od 17 godina korišćenja SBB-a. UO za EON Premium mi je istekla pre par meseci. Tada su me jednom zvali da mi ponude novu UO, uz popust od 10%, a kad sam im spomenuo ponudu za nove korisnike, povećali su popust na svih 15%. To sam odbio, jer novi dobijaju oko 30%.
U poslovnici su isto pokušali sa tih 10%, bez uspeha. Valjda više vole da u narednom periodu dobiju od mene 0 dinara, a da mi onda opet daju 30%, nego da mi sada odmah daju tih 30% (pristao bih i na 25).
U narednom periodu koristiću Telenor Hipernet, a o SBB-u ću razmišljati kad mi dojadi Hipernet TV, koji je još uvek dva koplja ispod EON-a.
Pozdrav
Vi ste stari korisnici , a niste novi. Jedino da otkažete i da na drugo ime imate nalog (suprug,supruga,brat ,sestra) Ko živi sa vama.Apsolutno identicna situacija
Istu dilemu imam i nemam odgovor na pitanje: zašto na lokacijama gde postoji konkurencija ne daju povoljnosti korisnicima? Pink paket nije pogodnost, da se razumemo... to je obična sramota. Takođe, kada se pogleda cena optike kod drugih provajdera i uzme npr. EON van mreže, uz popust za nove korisnike, ukupna cifra je neverovatno manja od postojeće SBB pretplate. Kako je moguće da teraju korisnike da izlaze i mreže? Po kom to finansijskom interesu se guraju korisnici izvan mreže? Počinjem da verujm u to da SBB ne gleda šta nudi konkurencija, izneverovao sam! I još nešto: ako korisnik odabere da kupi EON box van mreže, konačno i bez UO, zašto bi ikad više bio korisnik SBBa? Njemu kupljeni box postane mrtav kapital ako bi se vratio u mrežu.Ja sam podneo zahtev za raskid ugovora, nakon više od 17 godina korišćenja SBB-a. UO za EON Premium mi je istekla pre par meseci. Tada su me jednom zvali da mi ponude novu UO, uz popust od 10%, a kad sam im spomenuo ponudu za nove korisnike, povećali su popust na svih 15%. To sam odbio, jer novi dobijaju oko 30%.
U poslovnici su isto pokušali sa tih 10%, bez uspeha. Valjda više vole da u narednom periodu dobiju od mene 0 dinara, a da mi onda opet daju 30%, nego da mi sada odmah daju tih 30% (pristao bih i na 25).
U narednom periodu koristiću Telenor Hipernet, a o SBB-u ću razmišljati kad mi dojadi Hipernet TV, koji je još uvek dva koplja ispod EON-a.
Pozdrav
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari