Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Našao sam jednu staru ponudu, izgleda da su današnje akcije sve lošije i lošije:
AKCIJSKI CENOVNIK RE/01 06/2019
POSEBNE PONUDE U PROMOTIVNIM AKCIJAMA VAŽI OD 31.05.2019. DO 30.06.2019.
Obnova ugovorne obaveze
HD Maximum, Pink i Cinestar Premiere HD
Pretplatnici kablovske televizije ukoliko se opredele za novu ugovornu obavezu od 24 meseca, dobijaju D3 mini uređaj i dodatni TV sadržaj:
  • HD Maximum tri meseca
  • Pink i Cinestar Premiere HD promotivno tokom ugovorne obaveze
Pretplatnici D3 Start, D3 Hit i D3 Plus paketa, ukoliko se opredele za novu ugovornu obavezu od 24 meseca, dobijaju dodatni TV sadržaj:
  • HD Maximum tri meseca
  • Pink i Cinestar Premiere HD promotivno tokom ugovorne obaveze
HD Maximum, Pink i Cinestar Premiere HD
Pretplatnici Duo TEL Silver, Duo NET Silver i Trio Silver paketa, ukoliko se opredele za novu ugovornu obavezu od 24 meseca, dobijaju dodatan promotivan TV sadržaj:
  • HD Maximum tri meseca
  • Pink i Cinestar Premiere HD paket promotivno tokom ugovorne obaveze
HD Maximum, Pink, CP i Plus
Pretplatnici Duo TEL Gold, Duo NET Gold i Trio Gold paketa, ukoliko se opredele za novu ugovornu obavezu od 24 meseca, dobijaju dodatan promotivan TV sadržaj:
  • HD Maximum tri meseca
  • Pink, Cinestar Premiere HD i Plus paket promotivno tokom ugovorne obaveze
HD Maximum, Pink i HBO
Pretplatnici Duo TEL Gold Extra, Duo NET Gold Extra i Trio Gold Extra paketa, ukoliko se opredele za novu ugovornu obavezu od 24 meseca, dobijaju dodatan promotivan TV sadržaj:
  • HD Maximum tri meseca
  • Pink i HBO paket promotivno tokom ugovorne obaveze
15% popusta na mesečnu pretplatu
Pretplatnici Duo TEL Gold Premium, Duo NET Gold Premium i Trio Gold Premium paketa, ukoliko se opredele za novu ugovornu obavezu od 24 meseca, dobijaju 15% popusta na mesečnu pretplatu tokom ugovorne obaveze.
 
Ne može biti problem, jer nisi skoro ništa od tog ugovora iskoristio, penali za pogodnosti koje si možda dobio za mesec dana sigurno nisu ozbiljan trošak zbog kog bi odustao.

Da li je ko skoro razduživao D3 opremu, traže li šta od kablova, ne znam šta je stiglo uz opremu, davno je bilo?
Све уређаје које ми је мењао иком, као и све које су враћали, мењали други у СББ је тражено само да се да уређај. Дакле ни кутија ни кабл ни упутство ништа.
Ја сам иначе јако уредан и увек чувам све и кад користим њихово и кад користим своје, нису хтели ни да узму ни код икома ни код СББа кад су их купили па мењали модем за рутер, само уређај.
Да ли се нешто променило не знам, али искрено сумњам.
 
Daljinski i napajanje se podrazumeva valjda, ali za kablove i kutiju nisu ni pitali.
 
Samo kažem, u svakom slučaju sve te informacije se dobiju od SBB-a kada se udje u postupak.
Meni je lepo objasnio lik neki koji je zvao telefonom, rekao mi kad tačno da odem u poslovnicu i zatražim raskid ugovora, šta sve da odnesem od opreme kad istekene tih zadnjih 30 dana itd. Isto to su rekli i u poslovnici kada sam ušao u postupak, čak sam ih i pitao da li trebaju kutije jer jedino to nije pomenuto u razgovoru telefonom pre toga a meni iz nekog razloga palo na pamet, rečeno mi je "ne ne , nikako molim vas, samo to ne" :D
 
123
Ne može biti problem, jer nisi skoro ništa od tog ugovora iskoristio, penali za pogodnosti koje si možda dobio za mesec dana sigurno nisu ozbiljan trošak zbog kog bi odustao.

Da li je ko skoro razduživao D3 opremu, traže li šta od kablova, ne znam šta je stiglo uz opremu, davno je bilo?
Nista nisu trazili, cak su se zacudili sto sam vratio ispravljace i daljinske upravljace, Bulevar kralja Aleksandra.
 
Pošto vidim da još uvek niko ništa nije okačio, dobio sam od njih ponudu uređaja na rate, pod uslovom da potpišem novi ugovor pošto mi stari uskoro ističe.

Mislim da moze jedino uz Full ili Premium paket, ako sam dobro shvatio.
Prikazana ponuda uređaja je dostupna postojećim SBB korisnicima koji koriste SBB usluge najmanje 12 meseci i redovno izmiruju svoje mesečne račune i to uz obnovu ugovorne obaveze kao i prelaskom na veći paket, uz ugovor na 24 meseca.
Dakle oni ladno traže da potpišeš novi, skuplji ugovor da bi mogao da kupiš neki od ovih uređaja na rate.. Sjajna ponuda.
 
Takodje kad sam vracao sve u kutijama zacudili su se sa konstatacijom da ni oni ne bi tako cuvali.

Traze samo uredjaje, sa napajanjem i daljinske, pec kablove i ostalo tretiraju kao potrosnu robu.
 
I fiksni telefon koji daju isto tretiraju kao potrošnu robu, uredjaj ne mora da se vraća, kažu da je to poklon.
 
Što se mene tiče, moja je odgovornost da onako kako sam dobio od njih tako i vratim. Nije mi bilo teško da sve kako sam dobio tako i vratim, sa sve kutijom. A oni neka rade šta hoće sa tim. Doduše iznenadilo me kada sam menjao EON boks (KAON verziju) za drugi EON boks (SDMC Tech) verziju, samo su tražili da pošaljem boks sa napajanjem i daljinski, za kutiju nisu hteli ni da čuju. Zašto, ne znam? Moguće da kao što Vas dvojica kažete, tretiraju to kao "potrošnu robu". Uglavnom, meni je mirna savest. :)
 
Kutije im smetaju zbog transporta pretpostavljam, ovako sve samo natrpaju u jednu kesu ili kako god već organizuju to, pa ide iz poslovnice u centralu.
Manje je kabasto.
 
Zapravo, svako ko se bavi bilo kakvim transportom će uvek pre prihvatiti kartonsku kutiju većih dimenzija i mase, nego paket nepravilnog oblika.

Tim uređajima brzo ističe resurs i kada ih vratimo operateru, oni ih prvo čuvaju, imaju trošak magacina i posle nekog vremena ih šalju na reciklažu ili uništavanje. Zaista mali procenat uredjaja se vraća u upotrebu.
 
I kad dolaze po kućama/stanovima kod zamene uredjaja jedva ponesu prethodno malte ne..Kablovi,daljinci,kutije ih ne interesuje.
A i to vrv bacaju,ko je video da su mu ugradili neki polovnjak za korišćenje?
Jedared sam svratio do njih za hdmi kablic(za nov tv/d3 uredjaj)mislio da mi nisu ostavili kad dodje taj nov tv,donese čuvar bez neke evidencije..samo pozdrav..
Naravno bio je po kutijama u podrumu 😀,tako da sam bzv tražio.
 
I fiksni telefon koji daju isto tretiraju kao potrošnu robu, uredjaj ne mora da se vraća, kažu da je to poklon.
Не третирају као потрошну робу него јесте "поклоњен", пише негде у уговорима/понудама.
-----
Него да се допуним, када сам рекао уређаје и мислио сам на целокупан(дакле и даљински и напајање) али добро што си ме допунио пошто можда није било јасно.
Иначе чуо сам да некима не траже ни то(и горе неко написа) али боље да се не размишља(ризикује). Ја у сваком случају кад им будем носио носим све укључујући везице за каблове :sneaky:
Što se mene tiče, moja je odgovornost da onako kako sam dobio od njih tako i vratim. Nije mi bilo teško da sve kako sam dobio tako i vratim, sa sve kutijom. A oni neka rade šta hoće sa tim. Doduše iznenadilo me kada sam menjao EON boks (KAON verziju) za drugi EON boks (SDMC Tech) verziju, samo su tražili da pošaljem boks sa napajanjem i daljinski, za kutiju nisu hteli ni da čuju. Zašto, ne znam? Moguće da kao što Vas dvojica kažete, tretiraju to kao "potrošnu robu". Uglavnom, meni je mirna savest. :)
Слажем се, али мислим да што се кутија тиче то је због неког закона, који су донели јер су продавци технике "паметовали" у вези кутија за неке огромне уређаје које 99% људи нема где да чува. Наравно можда и грешим је код њих због тога, али ајде да поменем.
Оно што мени смета је што морам ја да вратим, мислим да треба да покупи онај ко је и донео.
 
Не третирају као потрошну робу него јесте "поклоњен", пише негде у уговорима/понудама.
-----
Него да се допуним, када сам рекао уређаје и мислио сам на целокупан(дакле и даљински и напајање) али добро што си ме допунио пошто можда није било јасно.
Иначе чуо сам да некима не траже ни то(и горе неко написа) али боље да се не размишља(ризикује). Ја у сваком случају кад им будем носио носим све укључујући везице за каблове :sneaky:

Zato sam i dopunio, da bude jasno.
Moj postupak raskida sa njima je bio takav da sam im ja poslao email i pitao ih šta da radim tj. koji je tačno postupak raskida ugovora koji bih želeo da pokrenem.
Odgovorili su da ostavim broj telefona (iako sam ostavio u prvom emailu podatke i broj ugovora, ali dobro nema veze) i da će me neko pozvati iz tog sektora.
Ostavio telefon, za par dana je zvao neko i tačno je znao koju opremu imam i kad tačno ističe ugovor i kad da odem u poslovnicu i zvanično to i uradim tj. podnesem zahtev.
Rekao je i šta treba od opreme da razdužim kao i da je telefon poklon.
Tog datuma kojeg sam dobio od njega sam otišao u poslovnicu i nakon potpisivanja zahteva su mi rekli šta da donesem od opreme, kao što rekoh ranije, iz nekog razloga sam pitao za original ambalažu, devojka je stvarno sva usplahirena rekla da nikako to ne donosim, bukvalno me molila, mislim iznenadilo me da im je to toliko bitno da ne uradim, toliko je bila uplašena tih ambalaža :D
SBB poslovnica u novom Merkatoru, opremu sam vratio u drugoj poslovnici u Nehruovoj ulici.
Eto, ako nekog zanima ceo postupak to bi bilo to.
 
Pozdrav svima, zanima me jel neko uspeo da dobije dodatni slot za eon smart tv aplikaciju uz produženje ugovora? Imam Eon premium paket.
 
Ако би неко одрекао еон бокса, да ли би дозволили две еон тв апликације?
 
Imao sam kvar sa internetom,došao tehničar poneo D3 mini sa sobom nešto da proveri i kada je odlazio nije ga poneo( svesno ga je ostavio). Kaže evo vam besplatno je i ode( nije zadužio uređaj, izdao papir}. Sada sam prešao u novi stan treba da vratim ruter pa ne znam šta da radim, da li da im vratim D3 mini ili da se pravim blesav i zadržim? Nešto je dirao SIM karticu, odvojena je od one plastike.


Uzeo sam EON FULL DUO paket u novom stanu. Čini mi se da su titlovi i logo od televizije preko Eona sitniji nego preko D3 mini, zašto je to tako?Da li se mogu povećati titlovi? Kada gledam Formulu 1 i tenis sitna mi grafika na ekranu, a na miniju je veće, da ne oćoravim još.Rezolucija ekrana piše 720p. Imam Vox televizor kupljen 2014.( ne znam model tačno).Da li se nekako može uvećati da bude krupnija grafika kada gledam trku i tenis? Da li bi radio D3 mini( iz prošlog stana), kada bih ga povezao umesto Eona?Kažu da neće da radi D3 mini ako nije aktivna SIM kartica.Hvala unapred na odgovoru.
 
Imao sam kvar sa internetom,došao tehničar poneo D3 mini sa sobom nešto da proveri i kada je odlazio nije ga poneo( svesno ga je ostavio). Kaže evo vam besplatno je i ode( nije zadužio uređaj, izdao papir}. Sada sam prešao u novi stan treba da vratim ruter pa ne znam šta da radim, da li da im vratim D3 mini ili da se pravim blesav i zadržim? Nešto je dirao SIM karticu, odvojena je od one plastike.
Ako ti treba cuvaj, kad budes raskidao ugovor sa njima odstampace ti sta od opreme treba da vratis ako ga nema na spisku onda je "tvoj"
 
SK HD od danas ubačen u EON Light paket.
 
Синоћ културно проћасках са оператерком на сајту СББ-а око програмске шеме СК, кад оно данас СК ХД доступан 😁.
 
Ових дана иде женски тенис, за сада ми је довољан видео
 
Je l jos nekome ne radi SK 4K, pisalo mi Nema Signala #1000, nakon toga samo crn ekran, ostali kanali rade odlicno ?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno