Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
pa nije android doneo online placanje :D npr pre 10 godina sam placao preko ebanking-a Komercijalne banke, na Windows-u verovao ili ne :eek:

Kod Mobi banke, progresiv paket nema proviziju. Mada od oktobra poskupljuju pa cu ih verovatno promeniti.
 
Erste takodje ima proviziju. Ja placam sbb,supernovu i mts bez provizije. Kad dodje racun na email dodje i link za secure pay,platim bez provizije i odmah proknjizi tj u mts i sbb aplikaciji pokaze da je uplaceno. Naravno stigne i mail sa potvrdom o placanju. Eps placam preko qr koda i tu skida 15dinara,ostale komunalije takodje preko aplikacije gde skida po 15 dinara.
 
Šta ovo znači u praksi, ništa za sad?
Oni i dalje šalju račune uvećane za 100 din, da li ih ova odluka tržišne inspekcije obavezuje na bilo koji način?
Pa ovo radi i mts, telenor i a1, na sajtu imaju opciju uz e-račun niža pretplata 50 dinara, samo što je ovo sbb drugačije formulisao, pa ih napadaju.
 
Ajmo nazad na temu. SBB.

@lega99 lepo što si insistirao na QR kodu, verovatno kao i nekoliko stotina drugih ljudi. I molim te, ili pogledaj one teme ili se ne brukaj dalje deljenjem dezinformacija.
 
Jel moguce da mi SBB traži da platim 2.967 za Jul mesec a raskinuo ugovor jos u Junu i razduzio opremu nakon isteka ugovorne obveze. Nista mi nije jasno?
 
Imaš otkazni rok 30 dana od dana podnošenja zahteva za raskid Ugovora. U tom periodu možeš koristiti njihove usluge, a samim tim ti dolazi i račun za tih 30 dana. Ne znam koji paket si koristio, ali verovatno su ti naplatili za one dane u julu dok je trajao otkazni rok.

Ako si vratio opremu onog dana kad si i podneo zahtev za raskid Ugovora, to te ne oslobađa plaćanja tih 30 dana, jer je usluga bila puštena, odnosno iako si vratio opremu, imao si na raspolaganju EON za smart TV, pc ili telefon/tablet.
 
Stiglo i meni na 1.292 za 19 dana Jula , očekivao sam da bude više iskreno, mislio sam da neće biti ispod 2.500, inače je bilo regularno 3.500 rsd za eon light
Regulisao sam to juče i sad sam konačno raskrstio sa njima.
 
Hvala na objašnjenju ali to mi je totalno nenormalno. Plaćam nešto što nisam koristio !
btw imao sam EON full paket , za dve godine korišćenja sve uredno plaćeno i izmireno. Da li zakonski imaju pravu da naplaćuju " otkazni rok " iako je oprema vraćena i raskinut ugovor posle 2 godine ?
 
Da, imaju pravo, treba da budeš bolje informisan. Ti si podneo zahtev za raskid ugovora, od tog datuma teče otkazni rok od 30 dana, za to vreme koristiš usluge i računi treba da se izmire. Tipa, podneo si zahtev za raskid 12.06.2021. do 12. 07. 2021. ti je otkazni rok, račun ti u celosti stiže za jun mesec u julu i u avgustu plaćaš za tih 12 dana korišćenja usluga u julu koje su ti bile na raspolaganju. Samim vraćanjem opreme na dan podnošenja zahteva za raskid te ne oslobađa plaćanja cene paketa. Moja majka je tako sa Total TV-om uradila, isti dan je odnela resivere i raskinula ugovor. Svakako je morala da izmiri i naredna dva računa bez obzira na to što nije imala kako da gleda više televiziju.
 
Jednostavno treba podneti zahtev za raskid 30 dana pre isteka uo, i rešen problem, tako sam radio i sa vipom, i nikada nije bilo problema.
 
Operateri obično ne žele da pitaju svoje korisnike zašto vraćaju opremu pre vremena, kad mogu da koriste još mesec dana. Ne bi ljudima bilo krivo za taj jedan mesec nego što plate nešto što nisu koristili. Kako je već rečeno, 24 meseca je samo u slučaju da nakon isteka 23. meseca podnesu zahtev za raskid, sve što probije taj rok je duže od očekivanog.
 
Pa ovo radi i mts, telenor i a1, na sajtu imaju opciju uz e-račun niža pretplata 50 dinara, samo što je ovo sbb drugačije formulisao, pa ih napadaju.

Ne znam za mts ali telenor to nudi ali samo uz odredjene pakete, dva paketa su samo u pitanju ja mislim.
Nije svim korisnicima tako.
 
Pa ovo radi i mts, telenor i a1, na sajtu imaju opciju uz e-račun niža pretplata 50 dinara, samo što je ovo sbb drugačije formulisao, pa ih napadaju.
SBB je svim korisnicima poskupeo uslugu za 100 dinara i onda uveo "popust" koji cenu vraća na prethodnu ako se koristi eRačun.
Drugi operatori su ispali vešti (ili manje pohlepni, biraj perspektivu) pa su povećali cene NOVIH paketa uz "popust" od 50 dinara koji doduše cenu ne vraća na staru jer su paketi poskupeli za više od 50 dinara i pritom im je i promenjen sadržaj.

Velika je verovatnoća da i ostali operatori protivpravno naplaćuju 50 dinara skuplje usluge korisnicima koji primaju račun poštom u papirnom obliku ali to tek treba da se utvrdi, za sada je samo u slučaju SBB-a doneto rešenje i podneta prekršajna prijava.
 
Možda je off ali čisto da se zna u MTS je drugačije. Nekih 20 dana ranije najaviš, odneseš opremu i to je. Nisu rigidni kao SBB.
 
Drugacije jejer se u sbb poslovnici moras ubedjivati sa radnicom oko otkaznog roka i tvog zahteva da bude tokom poslednjeg meseca ugovorne obaveze dok kod drugih nema potrebe za tim.

Nije ni fiksno 20 dana nego 15-20 dana kako se dogovorite. Meni je 10-15 dana mnogo ali radeci sa ITjevcimau Srbiji sam shvatio da vreme potrebno da se nesto uradi nije od znacaja tako da te razumem u neku ruku ili se bar trudim da razumem :)
 
Pa ako bas ocemo da budemo precizni, ako resite da odete, zar je problem setiti se 30 dana ranije. Otici tog dana u poslovnicu da se raskine ugovor i posle 30 dana vratite opremu i platite zadnji racun. Pa ne treba doktorat za tako nesto. :)
 
Nije to umanjenje racuna onima koji prelaze na eracun, nego poskupljenje onima koji ne prelaze. Smradovi.
Samo sto su okrenuli to da izgleda kao da je svima paket poskupeo za 100 dinara, ali da oni sa e-racunom dobijaju 100 dinara popusta, i sad im niko nista ni ne moze.
 
Telekom to isto radi, oni daju popust 50 din.

Uoči razliku:

1) provajder A svim korisnicima (bez obzira na paket najstariji, stari, novi) diže cenu za 100 i to umotava u šatro popust za e-račun.

2) provajder B menja cenu samo novim paketima (= važi samo za korisnike koji od tog dana objave "novih" paketa sa starim imenima potpišu ugovore / anekse) i usput maže oči sa popustom 50 din za e-račun.
Svim ostalim korisnicima ništa se ne menja & nemaju pravo na taj e-račun "popust".
 
SBB je svim korisnicima poskupeo uslugu za 100 dinara i onda uveo "popust" koji cenu vraća na prethodnu ako se koristi eRačun.
Drugi operatori su ispali vešti (ili manje pohlepni, biraj perspektivu) pa su povećali cene NOVIH paketa uz "popust" od 50 dinara koji doduše cenu ne vraća na staru jer su paketi poskupeli za više od 50 dinara i pritom im je i promenjen sadržaj.

Velika je verovatnoća da i ostali operatori protivpravno naplaćuju 50 dinara skuplje usluge korisnicima koji primaju račun poštom u papirnom obliku ali to tek treba da se utvrdi, za sada je samo u slučaju SBB-a doneto rešenje i podneta prekršajna prijava.
ali zato sada na N1 kmece kako inspekcija zeli da SBB-u zeli da zabrani popust. cinjenica je da je SBB uradio ono sto si napisao. poskupeo uslugu a onda kao dao popust od 100 dindzi za e-racune.
 
Već smo to apsolvirali, ne mora svako ponoviti.
 
a jel mogu korisnici koji imaju samo CAM module da dobiju popust? jer CAM modul trosi mnogo manje struje od settopbox-a, nema baterije i gomilu plastike koja kad tad zastari? mislim cisto da bi zastitili okolinu...
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno