Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
pa jasno. to i mogu da te razumem, ali ne ulazim u politicni deo svega.

ALI ne zabori i da SBB tj njihovi vlasnici nisu siromasna deca kojima treba sms da se uplati za lecenje - nego su stranci puni para. Isto vazi i za MTS on je pun drzavnih para.

Suma sumarum davati pare SBB ili MTS kada se ne mora, nema smisla. Pa i kad ukljucis to sto kazem sa politikom. Da je to eto neka ekipa koja nema para , pa ti zelis da ih podrzis i da placas i na svoju stetu - to bi vec i imalo smisla. Ja drzavne pa i sve domace kanale gledam sad samo kad je olimpijada ili kad je neki sport. samo tada :)
 
Jel su ovo neki novi momenti sa ruterima? Danas su me prebacili sa Beogrida na SBB optiku i dobio sam Huawei ruter. Sve ovo vreme sam citao o Ubee i Technicolor kad ono danas dodje Huawei HG8247W5. Na oko deluje ozbiljno, 4 antene, fin domet po kuci. Prvi utisci dobri. Videcemo kako ce se pokazati u buducnosti.
 
Sve ovo vreme sam citao o Ubee i Technicolor kad ono danas dodje Huawei HG8247W5.
Da - samo o njima se piše zato što su Ubee i Technocolor kablovski modemi, a SBB skoro svuda drži kablovsku mrežu, jako jako jako mali broj ljudi ovde na forumu ima SBB optiku (najpoznatiji je @lega99, on ima onaj stari Calix 854G ako se ne varam).

Dobro je da su i oni prešli kod kineza za CPE.
 
Jel su ovo neki novi momenti sa ruterima? Danas su me prebacili sa Beogrida na SBB optiku i dobio sam Huawei ruter. Sve ovo vreme sam citao o Ubee i Technicolor kad ono danas dodje Huawei HG8247W5. Na oko deluje ozbiljno, 4 antene, fin domet po kuci. Prvi utisci dobri. Videcemo kako ce se pokazati u buducnosti.
To bi trebalo i ja da uradim... Kakvi su utisci? Neke razlike u kvalitetu usluge? Neka pogodnost za prelazak? Ti si bio pod UO kod Beogrida ako se ne varam?
 
Колико сам чуо сви на сбб оптици су натовани. Надам се да није тачно.
 
To bi trebalo i ja da uradim... Kakvi su utisci? Neke razlike u kvalitetu usluge? Neka pogodnost za prelazak? Ti si bio pod UO kod Beogrida ako se ne varam?
Ja nisam hteo da produzavam ugovor zbog svih okolnosti koje su se dogodile u poslednje vreme, gubitak premijer lige, primere... ali i dolaska mts optike. Ali sobzirom da sam pod ugovorom sa Beogridom jos godinu dana dogovorio sam samo zamenu infrastrukture i tako ostavio sebi vremena da razmislim sta cu dalje ali i da vidim kako ce funkcionisati u ulazu i jedni i drugi. Zato nisam dobio ali ni trazio neke pogodnosti. Utiske ne mogu da dam jos uvek jer su mi tek danas uveli. Cak nisu jos ni aktivirali paket, to ce uraditi sutra. Jedino sto cu da uradim to je da cu vratiti jedan eon koji mi nije nephodan a morao sam da placam rentu za njega i uzeti d3 koji mi sleduje besplatno.
 
Колико сам чуо сви на сбб оптици су натовани. Надам се да није тачно.
Bio i ostao natovan. Nazalost to je nesto sto ce tesko da se menja skoro kod nas dok ne krene mozda jednog dana IPv6 da se koristi. Ovako lepo moze da se zaradi i na fiksnim ip adresama kome treba.
 
Prava brzina i realnosna je kad pustis test npr prema zapadnoj obali USA i prema Japanu, tu tek vidim da 600 postaje 400 ili cak manje, prema Japanu
Pa nije to realni test. Zavisi od mnogo stvari nad kojima lokalni operater nema nikakvog uticaja.
 
@TosaNS propustio si da je @Kesa naveo da su ga forsirali na ugovornu obavezu tj. da citiram:

Mi komentarišemo na taj deo konkretno, a ti si se uhvatio skroz neke treće teme.

I evo kao potpora našoj (@mitar1982 i ja) "interpretaciji" imamo odgovor od @Kesa:


Gde se jasno vidi da je uspeo da se "izbori" samo za kraću ugovornu obavezu a nikako da promeni paket bez nove ugovorne obaveze.

Tako da priče o naručivanju preko telefona i slično nemaju primenu ako je čovek uzeo UO12 jer nisu hteli da mu promene paket bez UO.

A veruj mi vrlo je nezgodno kad te SBB svakih par meseci ponovo zaključa na UO24.
Poštovani Milane
Ovo što si napisao je totalna nebuloza , bez obzira na sve tvoje postove i znanje koje si pokazao na ovom forumu i šire. Niko , ama baš niko , od bilo kojih prodavca magle na ovim prostorima ne daje bilo kakvu promenu paketa bez nove ugovorene obaveze ( što znači novo vezivanje na 12,24,36 meseci). Sbb odobrava bilo kakvu promenu paketa ili promene na 12 ili 24 meseca od kad postoji! Problem je što to mnogi ne znaju , pa ovi to koriste kad-god mogu! Kesa nije ništa posebno dobio, jer to je odvajkada u ponudi, ja sam koristio tu opciju da bi posle godinu dana dobio popust na veći paket po ceni starog, pošto za Premijum ne daju ništa,nikad. Do sad , sad daju 15% popustana 24 ili 12 meseci uz novu ugovorenu obavezu.I to sam potpisao, čekajući optiku koja se postavlja uveliko u mom kraju. Promena Ugovorene obaveze ne postoji ni posle isteka iste nigde , bez potpisivanja nove, na bilo koji period! Ni kod jednog operatera bilo čega! Može se nastaviti samo korišćenje iste usluge, za iste pare(dok ne podignu cenu za taj paket, ili ga ukinu, pa te nateraju da ga promeniš jer je totalno neisplativ) bez ikakve promene bilo čega.
Mislim da unosite zabunu kod korisnika ovakvim izjavama.
Ništa, lično.
(y)
 
@spaad Nije tačno. Postani postpaid bez UO korisnik kod Telenora i uđi u aplikaciju i menjaj tarife svaki mesec kako želiš. Možeš i kod A1 Srbija na veću tarifu i dok si pod UO a bez UO možeš i veću i manju, samo se promena zakazuje na početku novog obračunskog ciklusa. Preko call centra. Neograničen broj puta.

Pre nego što prozoveš nebuloze prvo proveri validnost istih.

Pročitaj opet šta sam napisao:
Može kod Telenora, a moglo je i kod Telekoma pre.

Potpisuje se novi ugovor ali bez ugovorne obaveze, i plaćaš veću naknadu. (u Telenoru, tako je bilo i u Telekomu tipa 2010-2012. godine)

Međutim, i ako plaćaš veću naknadu, ne bivaš zaključan na 24 meseca za čiji raskid će ti tražiti da otplatiš priključne takse koje si već "odležao" kroz prvu UO (pričam za Telekom, SBB i druge provajdere fiksnog širokopojasnog pristupa - u Telenoru je svejedno jer plaćaš razliku u ceni samo za mesece korišćenja).

Sad to nema i za raskid ugovora ti uvek naplaćuju 500 nekih gluposti koje neosnovano i naplaćuju ali ne možeš brzo i jeftino da to osporiš.
 
Od kablovskih operatera PTT nudi pakete bez ugovorne obaveze, kao i pogodnosti, popust ~10-20% ako se korisnik veže ugovorom na 12 ili 24 meseca. Ali to nije ni bitno jer je tema SBB i njihov kvalitet usluge i odnos prema korisnicima.
 
@spaad. Postani postpaid bez UO korisnik kod Telenora i uđi u aplikaciju i menjaj tarife svaki mesec kako želiš. Možeš i kod A1 Srbija na veću tarifu i dok si pod UO a bez UO možeš i veću i manju, samo se promena zakazuje na početku novog obračunskog ciklusa. Preko call centra. Neograničen broj puta.

Pre nego što prozoveš nebuloze prvo proveri validnost istih.

Pročitaj opet šta sam napisao:
Aj, molim te daj linkove za ove tarife. Ja očigledno ne umem ovo da nađem? Intarifa kod A1? Šta se tu može menjati osim potpisivanja UO? Koje tarife? Navedi? Uostalom, kakve veze ima mobilni operater sa kablovskim i kako se mogu porediti uslovi za različite branše? Jedini stvaran konkurent SBB-u je Telekom. Ima li kod njih neka mogučnost promene bez nove UO? Kod njih si ponovo pod UO, čim ti istekne UO! Ili gubiš sve povlastice. O ovim ostalim, lokalnim, sitnim i nebitnim neću ni pisati. Plaćanje veće naknade nikako nije isti uslov u istom paketu. To je nov, skuplji paket, odnosno stari neisplativ.
 
Poslednja izmena:
Aj, molim te daj linkove za ove tarife.
Ne mogu. U pitanju su SVE tarife kod A1 izuzev Sigurica i Sigurica Plus. Osim toga proveri i kod Telenora jer sam i njih spomenuo.
Ja očigledno ne umem ovo da nađem?
Pozovi call centar na 0601234 i odaberi da pričaš sa agentom pa ih pitaj, ili im piši na društvenim mrežama. Ja ne mogu da stvaram dokumentaciju za tvoje potrebe, ispoštuj moj argument minimalno tako što ćeš dodatne informacije pribaviš sam.
Intarifa kod A1?
Ne samo Intarifa, ali intarifa može da se migrira na NEO/NEO NEO/NEO NEO MAX i bez i sa UO, plaća se odgovarajuća mesečna naknada u zavisnosi od uslova ugovora (da li ima ili nema UO). Prelazak preko call centra.
Šta se tu može menjati osim potpisivanja UO?
Prelazak na cenovno veću tarifu u okviru iste UO preko call centra i besplatan povratak na originalnu tarifu ili cenovno manju nakon 3 meseca od poslednje promene, a promena na nižu tarifu bez uslova ako se plati određena nakanda.
Jedini stvaran konkurent SBB-u je Telekom.
To ti tvrdiš a ja nemam šta tu da komentarišem jer nije relevantno za moj argument.
Ima li kod njih neka mogučnost promene bez nove UO?
Lepo sam napisao ali ti ne čitaš pa sam ti opet citirao i opet ne čitaš - kod Telekoma je tako bilo do 2010-2012. godine. A kao što znaš Telekom nije nikao juče posle kiše pa je bilo bitno napomenuti i tu informaciju.
Kod njih si ponovo pod UO, čim ti istekne UO! Ili gubiš sve povlastice.
Ne nisi ponovo pod UO osim ako ne potpišeš novu. Ako želiš povlastice onda potpisuješ.
O ovim ostalim, lokalnim, sitnim i nebitnim neću ni pisati.
Neosnovano si stvorio uslove u otvorenom argumentu kako bi zaključke preusmerio ka svom cilju. Odbijam tvoju tvrdnju.
Plaćanje veće naknade nikako nije isti uslov u istom paketu. To je nov, skuplji paket, odnosno stari neisplativ.
Ovo što si napisao nema nikakvog smisla, greška u konitunuitetu.



Nemam šta više da dodam na ovu temu, kako je ovo postala cirkularna diskusija. Stojim iza svojih tvrdnji do daljeg.
 
^
Isto može i kod Telekoma da se promeni tarifa bez produženja UO, nije samo A1 i Telenor. Tako da ako treba da se kaže ko je informisaniji i razume se više u materiju, onda je to definitivno @MilanKragujevic.
 

Prilozi

  • mts.png
    mts.png
    79.6 KB · Pregleda: 154



1627737807556.png

Nakon što smo sredinom maja meseca, protiv SBB-a podneli prijavu zbog naplate izdavanja računa, tj povećanja računa za 100 din, Tržišna inspekcija je donela rešenje kojim je naloženo SBB-u da obustavi ovu praksu!

Dakle, još tokom aprila, SBB je svoje korisnike obavestio da će povećati mesečne račune onim potrošačima koji ne pređu na elektronsku dostavu računa. To je faktički značilo da SBB počinje da naplaćuje štampanje i izdavanje računa u papirnom obliku, što je izričito zabranjeno članom 12. stav 4. Zakona o zaštiti potrošača.
 
Ne znam šta treba SBB-u da se tako blamira... a Efektiva su carevi, pravi servis građana. Bravo!
SBB je mogao lepo kampanju da napravi na vreme, da obavesti korisnike, objasni da je lepo da se pređe na e-račun, da se da popust kao kod drugih (nekih 50 din), a ne ovako đonom da ide. Inače ne znam čemu ostavljanje mejla i otvaranje mojsbb naloga ako nema komunikacije sa korisnicima. Jedino račun dobijam, a mogu i obaveštenja tako da idu. Nisam znao da cirkularni mejlovi toliko bole... neka marketing služba, nešto, neko... pitam samo...:LOL:
 
Poslednja izmena:
Juče sam nabavio tv Philips UHD 4K PUS437805 na koji sam povezao uređaj D3 PDS2100 i imam sledeću situaciju. Kada u opcijama tv-a postavim HDMI input standard, slika ne bude baš najbolja, pogotovo nijansa crne bude loša. Nakon što promenim u HDMI input na opciju optimal, slika bude pa mogu reći za klasu bolja, pogotovo nijansa crne i tamne scene budu dosta čistije ali problem je što tada nemam uopšte zvuka. Da li je neko imao slične probleme ? Da li je problem do HDMI kabla (koristim onaj koji je stigao uz D3), da li je možda do samog D3 uređaja ?
 
Svakako moraš probati bolji kabl da bi bio siguran. Nisam siguran da taj no-name kabl može da progura 4k, nisi dobio neki uz TV?
 
Nisam dobio hdmi kabl uz tv. Al bilo bi dobro ako je to problem :)
 
D3 ne pušta 4K signal a nije ni pitao za to :) meni liči da je do TV-a problem. da ne gušimo temu, probaj drugi HDMI kabl i drugi izvor (PC ili laptop sa HDMI, npr). a vidi i kako je podešen taj D3, tj kakav izlaz daje
 
U pravu si, skroz sam prevideo da je max 1080, i to ne p već i.
 
Da li možete da skinete račune na stranici https://mojsbb.rs/bills/overview ?
Na kraju linije stoji strelica na dole, piše PDF, ali ne skida račun.

Ranije je to žena plaćala i pratila, a sada stiže meni na mail, brate mili koja konfuzija, šta je za koji mesec, kada je koji račun izdat, do kada je rok za plaćanje....

Po mojoj evidenciji, sada bi trebalo da platim onaj sa pozivom na broj koji se završava sa 2107, ali mi portal generiše uplatnicu sa pozivom koji završava sa 2108, pa isapdne da sam paltio jedan račun više, nego što ja mislim da jesam.
 
Stanje je minus 1395 dinara, toliko mi je mesečna pretplata.

Ne rade linkovi za skidanje računa.
LOL
Ne rade linkovi, jer račune šalju svaka 3 meseca, pa rade samo linkovi na kojima ima nešto. Prvi isečak pominje maj i jun I pretplatu, pa ukupno za uplatu,

A AKONTACIJU za SEDMI mesec, bi trebalo da platim do 25.OSMOG.
 
Račun na mail stiže obično oko 7. u mesecu. Nemaš preplatu ako si u minusu.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno