Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Pa trazite da vam racuni stizu na mail i cao, nema vise extra ogromnih 100 din :)
 
Ako hoće da zaštite životnu sredinu neka pređu na pasivnu optičku infrastrukturu jer ovi aktivni pojačavači za koaksijaknu kablovsku mrežu na svakom ćošku plus milion fiber nodova i gomila raznih modulatora (još ako ima analogije 😆) troše mnooogo struje a u Srbiji je struja maksimalno štetna po okruženje i planetu. Uticaj papira za račun mogu da smanje korišćenjem recikliranog papira i papira iz obnovljivih izvora (odgovorna eksploatacija drveća po principu "zasadi dva iseci jedno", veštačke "šume" komercijalne namene čije sečenje je utiče na ekosisteme, itd.) kao što radi Erste banka da se iskupi za finansiranje mini hidroelektrana. Ovo je čista pohlepa jeftino obmotana eko-frendli nalepnicom od toksične plastike.
 
Mogu li se nekako gledati sport klubovi preko eona na mts mreži? neki vpn ili nekako? Može i na private da mi neko pošalje ako ne sme ovde..

Na selu imam sbb i eon, ali u stanu mts. Gledam kako da se pripremim za euro da najlakse gledam..
 
Da li je neko podneo zahtev za raskid ugovorne obaveze/ugovora zbog jednostranog povećanja cene od 100 dinara?
 
Da li je neko podneo zahtev za raskid ugovorne obaveze/ugovora zbog jednostranog povećanja cene od 100 dinara?
"Član 107. Zakona o elektronskim komunikacijama („Sl. glasnik RS”, br. 44/2010, 60/2013 - odluka US, 62/2014 i 95/2018 - dr. zakon): Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist pretplatnika,"


"Raskid je moguće realizovati najkasnije do 30.04.2021. godine, odnosno do trenutka stupanja na snagu nove cene."
 
Poslednja izmena:
Treba da naplate slanje racuna 500 dinara i svi da predju na email.
 
Ako nisi naišao na poteškoće u radu, i vrši ti posao za sve što koristiš, zašto bi uopšte proveravao?
 
SBB internet na Konjarniku potpuni raspad u poslednjih sat vremena. Ima li još neko problema ili je do mene?
 
Treba da naplate slanje racuna 500 dinara i svi da predju na email.
Ako poznaješ IT i znaš da barataš nije problem, a što bi neko morao da ima mejl i komp ili telefon da bi oni slali staru cenu, tobože zaštita životne sredine. Samo se vade iza toga. Šta da rade starija lica koja sama žive? Njihova je dužnost da pretplatniku pošalju račun, a ko hoće neka mu šalju na mejl.
 
Ako poznaješ IT i znaš da barataš nije problem, a što bi neko morao da ima mejl i komp ili telefon da bi oni slali staru cenu, tobože zaštita životne sredine. Samo se vade iza toga. Šta da rade starija lica koja sama žive? Njihova je dužnost da pretplatniku pošalju račun, a ko hoće neka mu šalju na mejl.
Moj cale nije IT, ima 80 godina i sve racune dobija preko email-a i placa preko Ebanka. Ko ne ume neka plati 100 dinara, il 500, pa nek nauci.
 
Moj cale nije IT, ima 80 godina i sve racune dobija preko email-a i placa preko Ebanka. Ko ne ume neka plati 100 dinara, il 500, pa nek nauci.
Nisu svi ko vaš otac... Svaka čast gospodinu. Ali dosta ljudi neume ni na tv-u da promeni kanal a kamoli da barata mejlovima.
Prvi primer bacim komp u đubre, ne treba mi više, telefon uzmem najobičniji. Po vašem mišljenju ja treba da plaćam zato što mi šalju račun.
Pa po mom mišljenju treba iz principa onda sa takvima raskidati ugovore bez obzira ko je u pitanju. Njihovo je da šalju račun ne da ucenjuju. Ovo je klasična ucena stara cena ali pod uslovom. Korisnik može da se izjasni da li na adresu da šalju ili na mejl.
 
Problem je sto vecina jedva krpi kraj sa krejem, pa se racuni placaju od onoga sto preostane. U civilizovanom svetu se sve resava trajnim nalogom sa bankom, pa nema potrebe ni da se pogleda racun, banka sve zavrsi. Ali kod nas je i dalje ona socijalna poluga bitnija, da se ode u postu da se plati, da ja imam papir!

Nekada treba malo evoluirati, ali je to izgleda jako tesko danas.
 
Problem je sto vecina jedva krpi kraj sa krejem, pa se racuni placaju od onoga sto preostane. U civilizovanom svetu se sve resava trajnim nalogom sa bankom, pa nema potrebe ni da se pogleda racun, banka sve zavrsi. Ali kod nas je i dalje ona socijalna poluga bitnija, da se ode u postu da se plati, da ja imam papir!

Nekada treba malo evoluirati, ali je to izgleda jako tesko danas.
To bi moglo i kod nas da su plate redovne i da nisu male i ne misliš onda o računima, milina, pomisliš čak i da je besplatno.
 
Jedna od opcija je da im neko otvori SBB nalog i prijavi neki email za slanje elektronskog računa, a da oni i dalje idu i plaćaju u poslovnici. Jeste da nema smisla ali će uštedeti tih 100 dinara. SBB da zaista naplaćuje realnu cenu to bi bilo oko 30 dinara koliko košta jedno pismo.
 
Mts jeftiniji 50%.
Kod njih slanje računa preko pošte 50 din.
A pošta im naplaćuje 30 din (možda u manje).
 
Ako nije navedeno to kao stavka u računu onda to može biti problem, da im je stalo do životne sredine onda bi to jasno i naglasili, doduše ne znam da li to i rade ali sumnjam.
Kao za struju račun recimo, jasno piše da je pretplata za rts 299 rsd
Razlika je jedino u tome što ta pretplata za rts nije opciona, dok je ovo oko slanja računa kod sbb-a opciono ali nisam siguran da li svi znaju da je opciono, jer se nigde ni ne navodi to u računu.
 
Cena je ista u obe varijante (ako pričamo o Light, Full i Premium paketima), sam sadržaj kanala je isti s jedinim izuzetkom da "SK 4K" kanal nije dostupan za "van mreže" korisnike:

Van mreže

U mreži

Razlika je što jedno troši tvoj net koji si platio nekom drugom provajderu, a drugo radi i da nemaš net, i kad ti pukne net... Plus se razlikuje set restricija kad hoćeš TV sadržaj da gledaš na kompu, mobilnom, browseru, kineskom android boxu...


S tim da za "van mreže" varijantu na raspolaganju imaš i ove prepaid "mini pakete" (EON Sport, EON Porodični, EON CineStar, EON Sport + Porodični) koji su osmišljeni više kao dopuna za ponudu drugih TV provajdera nego da ti to bude jedina TV usluga. Tipa ko hoće da ima i Arena Sport i Superstar i šta već sve ima MTS a nema SBB, a hoće i Sportklub, N1, Nova S... pa uzme tipa Box4 u MTS + neki mini paket od SBB-a plaća po potrebi.

Sad svako ima svoju računicu šta mu je bolja vrednost za svoj novac pa samim tim i da li je bolje MTS IPTV + Eon mini paket ili je bolje da uzme sve da radi preko Eon a da ne uzme IPTV uslugu u MTS.

Ti "mini paketi" nisu dostupni da se uzmu u "u mreži" varijanti.

Kad ideš na "van mreže" Eon pakete nisi u obavezi da uzmeš/kupiš Eon box... Može da koristiš Eon aplikacije. Mada za "van mreže" paketi kad se uzimaju na ugovor od 24 meseca dobiješ Eon box za dž na korišćenje tako da ne vidim što ga ne bi uzeo. Dakle, Eon van mreže paketi postoje u prepaid (nema UO, plaćaš mesec po mesec kad platiš radi kad ne platiš ne radi) i postpaid varijanti (UO 24 meseca , stižu računi i platiš).
Za u mreži varijanti kontam da ti neki uređaj daju svakako, sad da li je CAM modul, D3 mini, D3 ili Eon box zavisi od toga šta tražiš i šta sleduje u paketu koji izabereš.
Poštovanje, čitao sam Vaše postove na sbb diskusija temi pa sam zeleo da Vas pitam nesto u nadi da mozda znate.
Zelim da uzmem eon box prepaid koji sada nude po 50% cene uz neki paket porodicni npr. Planirao sam box da resetujem odmah i aktiviram preko ott koda za smart eon slot sa prijateljevog sbb naloga. Da li je to moguce uraditi?
Hvala Vam unapred!
 
@Compadre91 pozovi direktno i pitaj sve sto te interesuje pa ukoliko oni ne znaju tek onda trazi druga misljenja, najbrze i naj jednostavnije https://sbb.rs/podrska/kontakt/kontaktirajte-nas/
Postavio sam pitanje u nadi da je mozda neko vec uradio pa ima informacije iz prve ruke. A svakako i njih planiram da kontaktiram ali se bojim da mozda nisu tako zamislili upotrebu boxa, da se kosi sa njihovim internim pravilima pa mi nece ni dati pravi odgovor
 
Od pre par dana mi ne radi Epic launcher, ne može da se konektuje, takođe epicgames.com izbacuje 403 Forbidden grešku, očigledno je IP banovana, ko zna zbog čeka ili koga jer sam natovan...
Dakle, problem je do SBB-a, koje su moje varijante, kako se žaliti?
Da li vredi ugasiti modem na par sati da možda promeni ip adresu, ali moguće da će opet ostati na istoj spoljnoj, ili tražiti od podrške da me dhcp nekako nakaci na drugu brojku...
Uskraćena mi je usluga a pojma nemam šta da radim...
 
Žalbe ti ne vrede, probao sam ja bio sve živo, kažu ti kao neki zaključak da imaš opciju da kupiš statičku ip adresu, nekih 600 rsd ako se dobro sećam košta ta doplata svaki mesec.
Forsiranje promene IP adrese možeš na više načina da izvedeš ali svaka nova će ti i dalje biti cgnatovana
Jedino iz mog iskustva što može to da promeni je prelazak na neki drugi paket / nova UO koja podrazumeva novi ruter (ali i to je pod znakom pitanja)
E sad, možda ima neka fora koju ja ne znam, ali slabe su šanse za to, oni sami kažu da je to nemoguće (jednom kad si natovan) i ja zaista nisam uspeo to da uradim, a stvarno sam probao sve što sam mogao da nadjem.
 
Ај' да и ја питам у вези ЦГ нат - Како знати да си иза ЦГ ната?
Од пре три дана сам поново код СББ-а, ЕОН премијум пакет, али због радова у стану нисам стигао да било шта погледам како ради.
Чак сам и ЕОН бокс и Д3 мини одмах раскачио да не би каблови сметали.
 
Idi na stranicu rutera (najčešće je 192.168.0.1) i proveri IP adresu. Kod Ubee rutera, to je opcija Gateway -> WAN -> Status. Kod ostalih rutera, verovatno neka slična opcija. NAT-ovane adrese su obično u opsegu 100.64.0.0 - 100.127.255.255. Takođe, možeš proveriti neki sajt za proveru IP adrese, kao što je https://whatismyipaddress.com . Ako se poklapa ta prikazana IP adresa sa adresom u podešavanjima rutera, onda nisi NAT-ovan. Ako su adrese različite, jesi.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno