Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
4к динара док сам био под уговором, а сада је преко 5к
A sad si van ugovora :) ?

Nesto tu kod tebe ne stima.
Mozda si imao neku promociju.

Ali cene ostaju iste, ja sam na Eon Full za 4000 din.
 
ne sećam se kad mi je istekao ugovor za trioG, a cena nije išla (značajno) ka gore

samerljivo sa eon full, ~3.9k
 
A sad si van ugovora :) ?
Тако је, истекао скоро уговор и била је промоција, али и без промоције цена пакета није била 5,4к (не могу да се сетим тачне цене, али оволика није била сигурно).
Проблем је што тај пакет више није у понуди и чак ни не могу да се сетим како се звао, мислим да је Дуо Голд Екстра или тако нешто. Сви канали које СББ има у понуди, а нет 250/12 MBit што је, чини ми се, приближно ЕОН Премиум Дуо пакету...
 
Pa sto nisi Eon Full uzeo ?
 
... Tako da nama, korisnicima drugih provajdera najviše znače verni, politički ostrašćeni korisnici SBBa i to je tako već duže vreme. Inače bi dobili šipak. ...
Istina, ali ovo je priča o tuđem K i gloginjama, a nije baš da korisnike drugih mreža (verovatno i sve nas) čeka šipak ako (kada) MTS i staeliti postanu monopolisti, pre će biti da nas čeka veliki K, ili što bi Lane Gutović rekao veliki budža, u svakom pogledu...

Izvinjavam se na OFF, ali odgovaram na OFF post.
 
Na sajtu sbb piše da je internet brzina za EON Light 150.
Zašto sam ja na 100/10 na EON Light, iz Niša sam, dakle GIGA grad?
Potpisao sam ugovor krajem decembra.
 
Zato sto je to pod uslovom da imas optiku, bar je tako kod mene.
 
Zato sto je to pod uslovom da imas optiku, bar je tako kod mene.

Mislim da nema veze sa optikom, ja je nemam, a imam max brzine za EON full.
Na sajtu sbb piše da je internet brzina za EON Light 150.
Zašto sam ja na 100/10 na EON Light, iz Niša sam, dakle GIGA grad?
Potpisao sam ugovor krajem decembra.

Za pocetak prvo restaruj ruter, ako nisi.
A onda, ako ne ide, zovi ih. Budi dosadan sve dok ne rese brzinu.
 
Uskoro mi istice ugovor sa SBB-om i zelim da ga prekinem (kad se to desi), dal postoji mogucnost da ce me nesto zezati i komplikovati tu proceduru, tipa da nece da mi daju da potpisem ukidanje ugovora ili da ce mi i dalje slati racune na adresu?
Koja je uopste procedura, odem kod njih u call centar sa dekoderom i modemom i kazem da hocu da prekinem ugovor i ako je istekao ugovor, dal ce mi onda odmah iskljuciti ili imaju neko pravilo da ce ti pruziti uslugu jos mesec dana... uglavnom ako je neko prekidao ugovor sa njima, ako moze par reci o toj proceduri, vise verujem vama ovde, nego njih da nazovem i pitam...
jos kad me pitaju koji je razlog sto prekidam, jel bolje da izmislim da se selim negde u inostranstvo da me ne smaraju dalje, jer ako kazem tipa da prelazim na mts, onda ce krenuti da izmisljaju kako su oni dobri, ako ne i bolji od mts optike... (a nemaju optiku u mom kraju ni u najavi)...
 
Moja greška, ja sam Light DUO...tu je brzina 100/10.
Koji pacovi, povezuju fiksni telefon i brzinu neta...

Izvinite...
 
Uskoro mi istice ugovor sa SBB-om i zelim da ga prekinem (kad se to desi), dal postoji mogucnost da ce me nesto zezati i komplikovati tu proceduru, tipa da nece da mi daju da potpisem ukidanje ugovora ili da ce mi i dalje slati racune na adresu?
Koja je uopste procedura, odem kod njih u call centar sa dekoderom i modemom i kazem da hocu da prekinem ugovor i ako je istekao ugovor, dal ce mi onda odmah iskljuciti ili imaju neko pravilo da ce ti pruziti uslugu jos mesec dana... uglavnom ako je neko prekidao ugovor sa njima, ako moze par reci o toj proceduri, vise verujem vama ovde, nego njih da nazovem i pitam...
jos kad me pitaju koji je razlog sto prekidam, jel bolje da izmislim da se selim negde u inostranstvo da me ne smaraju dalje, jer ako kazem tipa da prelazim na mts, onda ce krenuti da izmisljaju kako su oni dobri, ako ne i bolji od mts optike... (a nemaju optiku u mom kraju ni u najavi)...
Odeš u poslovnicu, podneseš zahtev za raskid korisničkog ugovora. Imaš otkazni rok od 30 dana tokom kojih imaš uslugu i moraš da ga platiš. Na isteku roka odneseš opremu koju si dobio na korišćenje, potpišeš revers da si vratio opremu, regulišeš preostali dug do tog dana i slobodan si. Što se razloga tiče, ako ne želiš da se nadmudruješ s njima u obrascu za raskid navedi "lični razlozi" ili stavi crtu, a usmeno reci da su lični razlozi. Ako te budu zvali i smarali tokom 30 dana otkaznog roka, uvek reci "Ne, hvala." Ne mogu da ti ne daju raskid ugovora, samo je važno sledeće: 1) da ti je istekla ugovorna obaveza u trenutku vraćanja opreme (kako ne bi imao dodatne troškove, npr. regulisanje pretplate do datuma isteka UO), i 2) da vratiš opremu i izmiriš dug.
 
Poslednja izmena:
Odeš u poslovnicu, podneseš zahtev za raskid korisničkog ugovora. Imaš otkazni rok od 30 dana tokom kojih imaš uslugu i moraš da ga platiš. Na isteku roka odneseš opremu koju si dobio na korišćenje, potpišeš revers da si vratio opremu, regulišeš preostali dug do tog dana i slobodan si.
Ovaj rok od 30 dana vazi samo ako si pod ugovorom, onog dana kada ti istekne ugovor, nisi duzan da im najavljujes raskid ugovora i da pristanes na otkazni period. Naravno oni ce pokusati na sve nacine da ti objasne kako moras i ne znam ni ja sta sve ne, e onda je samo do tebe koliko si sposoban ili ne da se natezes sa njima i da im objasnis da oni time krse zakon i da im objasnis da odredjeni clanovi zakona su na tvojoj strani i da ukoliko ne prihvate opremu odmah na licu mesta tog dana kada ti je istekao ugovor i i ne izdaju ti sva potrebna dokumenta da si vratio opremu i raskidas ugovor istog trenutka da mogu slobodno da te tuze, i da si vrlo spreman stavise drage volje zelis da upoznas i uvedes RATEL i Zastitnika potrosaca u celu tu pricu. (naravno podrazumeva se da moras da izmiris ako si imao prethodna dugovanja prema njima i da budes na nuli). Odmah ide druga pesma. I da pricam iz sopstvenog iskustva koje sam imao, i kako sam ja postupio kada mi je istekao ugovor sa njima, i kada sam presao na MTS

@Arc: Sto se razloga tice nisi duzan nista da im objasnjavas ukoliko ti je ugovor istekao, samo kazes moja stvar i dovidjenja. E sad ako ti hoces da se objasnjavas sa njima, najednostavnije je da kazes dobio sam bolju ponudu (mozda ti i oni ponude odmah na licu mesta neke "specijalne" uslove ne bi li te naterali da ostanes) ili da nisi vise zadovoljan uslugom, ili da ti je preskupo ili da izmislis sta god hoces. Poenta price je da je na tebi i samo tebi da li hoces da im kazes ili ne, nikako nisi duzan da im podnosis racun zasto ne zelis da produzis ugovor koji je istekao
 
Poslednja izmena:
Važi, predlažem da Arc postupi tako kako si napisao pa da nas obavesti kako je prošao.
 
Isto kao i ja...
- Ali istekao mi je Ugovor, ja bi...
Ne gospodine, 30 dana BAI!

Na kraju sam im svu opremu vratio, a oni su uredno naplatili tih 30 dana.
Ja sam rekao da je to do coveka. ja sam uradio kako sam rekao i resio sam. Dal mi verujete ili ne, to je na vama
 
Važi, predlažem da Arc postupi tako kako si napisao pa da nas obavesti kako je prošao.
Nek Arc sam odluci, ako oce da casti SBB jos mesec dana ni za sta, ne mora da me poslusa, ako nece slobodno nek uradi kako sam mu rekao pa nek ti javi kako je prosao
Post automatically merged:

@pejova: Naravno. Sto mislis, da ce da odbiju novi ugovor na 24 meseca i mene kao premium korisnika sa 5k mesecno??? Ja nisam uradio nista sto nije po zakonu i na njihovu stetu, samo nisam dozvolio da mi proture neku njihovu filozofiju i politiku koja je na moju stetu ;)
 
@Duca89
Ja mislim da si ti u pravu, i meni je istekao ugovor kod SBB, zato pitam, samo ne bih voleo da za par godina ako bude potrebe da se vratim u SBB bude problem zbog 30 dana.
 
Nece druze veruj mi, nego ne znaju ljudi... I meni je radnica na salteru prvo krenula sa pricom da moram da najavim otkazni rok, pa 30 dana i jos jedan mesec naplate itd itd, onda sam joj rekao da sam pravnik i da to nije tacno i naveo sam joj i obrazlozio sta i kako, onda me je samo pogledala i rekla :" ja sam morala to da vam kazem". Da nije proslo kod nje, trazio bih joj sefa kod kog bi proslo sigurno , jer zakon je jasan tebi kad nesto istekne to je zavrsena prica, nisi vise pod ugovorom i nema sta da najavljujes otkazni rok za nesto sto je isteklo? Evo glup primer, npr podstanar si kod mene, i 1og juna ti istekne kirija, i ti izadjes iz stana, oces meni platiti jos jednu kiriju za ceo za jul iako neces biti vise u stanu ni dan, jer eto kad resis da odes od mene moras da mi platis jos jedan mesec jer sam ja tako rekao? Budalastina koja im prolazi jer ljudi em ne znaju zakon, em kao i vecina idu linijom manjeg otpora
 
@Duca89, kako da ti kazem... ti ugovori o uslugama su u sivoj zoni.
Te propise tumaci ko kako hoce, i svako je u pravu.

"Načelno, trgovac koji je sa potrošačem zaključio ugovor na neodređeno vreme ima pravo na otkazni rok."
Kada ti istekne ugovorna obaveza, ti si u ugovoru na neodredjeno. To je i laicima za pravo, poput mene, jasno kao dan.

Nije SBB tu jedini operater koji postupa ovako sa odlazecim korisnicima.
Takva je situacija kod svih ostalih, ISP/Mob/sta god. U ostalom, videces kad budes odlucio da se 'odvojis' od MTSa ;)

Niko na ovim prostorima ne radi 'farming' korisnika, to im jednostavno nije bitno.

Pri tom, good luck sa 'sad cu da te tuzim RATEL-u, drustvu za zastitu potrosaca' i slicno.
Od te price jednostavno nema nista.
Mehanizam je tako postavljen, da ako ti nemas dovoljno zivaca+vremena+novca, jednostavnije je platiti tih 30 dana,
nego mlatiti praznu slamu.
 
Poslednja izmena:
Cini mi se da je pitanje vise za ovaj forum nego za TV-e i slicno.

Naime, kada sekenirate kanale na TVu i poslozite ih kako vama odgovara, na LG TVu postoji opcija "programme auto update" - TV sam trazi promene kanala na frekfencijama i ako ih ima slaze kanale na dodeljena mesta od SBB-a ako su slobodna, a ako nisu dodaje ih na kraj liste, iza broja 1000.

Da li neko ko duze ima Samsung (Smart(Tizen)) TV mozda zna da li postoji takva opcija i za Samsung televizore. Ne uspevam da je pronadjem, a kada se ide na manual scan i preskenira frekfencija kanali se smestaju na mesto predefinisano od SBB-a bez obzira da li je to mesto zauzeto, a kanal koji je ranije bio na tom mestu se prosto izbrise (konkretno - npr ja sam na broju 300 imao recimo HBO, SBB je dodao novi kanal M4 Sport, TV nema auto update opciju, ja rucno skeniram frekfenciju na kojoj je M4 i televizor taj kanal smesti na broj 300, i tad HBO-a vise nema. Da bih ga vratio ja moram da skeniram frekfenciju s aHBO-om, ali se onda remete neki drugi kanali i tako u krug dok se ne izbrise cela lista...). Nije bas prakticno...
 
@Duca89 Znaci takve si bajke ovde pisao...Pravo da ti kazem, postalo mi je sumnjivo kada si pisao o isteku ugovora u postu 34392 a sve je postalo jasno kada si se pozvao na tacku 3. od ovih iz efektive.

Al' stvarno, smanji malo. :D
 
Dobro, njegov stav je ispravan i da je ovo normalan svet, tako bi trebalo biti, a verujem i da pustaju kad vide nekog spremnog na svadjanje, ali meni tih mesec dana zaista ne pravi neku razliku, niti je vredno mog zivciranja... ne pravi mi problem, dok mi bude islo tih mesec dana, pregovaracu sa mts-om za sto bolje uslove.
 
Ne, njegov stav nije ispravan jer on sve vreme pise o ugovoru na odredjeno vreme i zato nista nije tacno od onoga sto je pisao.
 
Mislim da je u pravu. Gde to ima da se placa nesto sto nisi koristio a nista tw ne obavezuje. Da okrenem pricu, da me Sbb iskljuci sada kad nemamo nikakvu ugovornu obavezu, ja nemam prava da se zalim sem za onaj deo kad sam im platio. Niti su oni obavezno meni nesto da isporuce sto nisam platio niti ja njima da platim neisporuceno.
Mislim da je to sve ono , aj da se ne natezem, nemam zivaca, neka im bude. Tako i ja razmisljam, da se natezem a 3,4000 sa njima? Ma neka se nose, ako odlucim da odem.
 
Odličan primer sa izdavanjenjem stana... Izdaješ nekom stan, sve definisano ugovorom i onda dođeš kod podstanara i kazeš "danas raskidam ugovor, od sutra ne možeš da budeš u stanu" i podstanar se iseli za 5 minuta... :) Ili podstanar dođe i kaže "evo ti ključevi, od sutra ne koristim stan i ne plaćam više ništa", a ti novog podstanara nemaš ni u planu... Baš zbog toga postoje otkazni rokovi, da obe strane mogu da se pripreme za ono što sledi nakon raskida, npr. da podstanar ima 15 ili 30 dana da se normalno preseli...

Drugo pitanje je da li provajderima zaista treba zaštita u vidu 30 dana otkaznog roka ili to koriste da bi produžili pružanje usluge za još 30 dana, ali obe strane su potpisale ugovor gde je taj rok definisan
 
Na kraju, jel moguće najaviti odlazak mesec dana pre isteka ugovorne obaveze. čime kreće da teče taj otkazni rok a mi dobijamo mogućnost da promenimo provajdera na dan isteka ugovorne obaveze? Ili to oni smatraju povredom ugovora mada ne vidim kako ako ćemo svejedno platiti sve što je ugovorom ugovoreno.
 
Naravno, možeš i da ukineš kablovsku. Šta to njih briga.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno