Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ma ok je da to pise u opsrim uslovima ali ja nisam vezan ni sa cim pa ni tim uslovima. Znam za telenor, to bi isto moglo i s njima tako da neko ima vremena i zivaca da se nateze. Platicu im ja ako odem, nije sporno nego me bas interesovalo na osnovu cega mogu da mi traze pare.
Vezan si Opštim uslovima i činom potpisivanja korisničkog ugovora prihvataš te uslove poslovanja. Otkazni rok je 30 dana i sigurno će primeniti tu odrednicu, koja postoji u nekom opštem odeljku tipa "Raskid korisničkog ugovora". Podneseš zahtev za raskid ugovora i imaš 30 dana da vratiš opremu. Taj rok imaš i dalje uslugu i moraš da je platiš. Ukoliko ne, naplatiće ti dug na drugi način. Otkazni rok se ne primenjuje ukoliko provajder menja uslove potpisanog ugovora (npr. drastična promena kanala, nepružanje neke ugovorene usluge, podizanje ugovorene cene pretplate...).
 
Ako se po isteku ugovora na određeno vreme (od valjda 2 godine) taj ugovor otkaže i istovremeno se vrati oprema SBB-u, onda ne može biti nikakvog plaćanja u "otkaznom roku" od (valjda) mesec dana, iz prostog razloga što onda u tih mesec dana nije ni pružena nikakva usluga.

Čak ni ako se ugovor raskine pre isteka od 2 godine, ne može se naplaćivati nikakav "otkazni rok", opet iz prostog razloga što ugovor nije otkazan, već raskinut (ugovor na određeno vreme se ni ne može nikako "otkazati", a raskidanje ugovora je nešto sasvim drugo).

SBB, igrajući na kartu neznanja, svoje korisnike radi kao volove... A oni onda još šire njihove priče - "mora da se plati otkazni rok", "mora lično u poslovnicu" itd.

Napisano u tim SBB ugovorima može biti validno i pravno obavezujuće po korisnika samo i isključivo ono što je u skladu sa zakonima o obligacionim odnosima, pravima potrošača isl... dobrim običajima... Potpisani ugovor je pravno ništavan ako nije u skladu sa postojećim zakonima. Ne može nikakav SBB-ov ugovor biti stariji od zakona.

Ako je taj potpisani SBB ugovor (da li neko može ostaviti link?) istovremeno i ugovor na određeno vreme (2 godine) i na neodređeno (ono što forumaši tumače kao "ugovor" i "ugovorna obaveza") - onda je već samo samim tim pravno ništavan, prevarantski, jer se svojom prikrivenom suštinom sam od sebe pretvara iz jedne vrste u drugu. To bi na svakom (normalnom i poštenom) sudu palo kao zrela kruška.
 
Sva moja sreća da sam zadovoljan korisnik SBB usluga pa ne moram da se maltretiram sa otkaznim rokovima niti bilo čemu tome slično... Mislim da sam slično prošao kada sam raskidao uslugu sa MTS-om svi su isti kada treba da se raskine ugovor....
 
Нико не нуди уговор на одређено време од оператера/провајдера, већ је то уговорна обавеза у периоду од (углавном) 12 или 24 месеца. Сваки уговор који се потпише са неким од оператера или провајдера је сам по себи на неодређени период, с тим што уговорна обавеза постоји када се добија неки бенефит приликом потписивања новог уговора. Пример: 4000 је ЕОН фул пакет, али нови корисник добија могућност да га првих 6 месеци плаћа 1 динар и то само ако се обавеже да ће СББ услугу користити најмање 24 месеца. Наравно да корисник може после 3, 6 или 15 месеци затражити раскид уговора, али се за превремено раскидање уговорне обавезе плаћају пенали.
 
Нико не нуди уговор на одређено време од оператера/провајдера, већ је то уговорна обавеза у периоду од (углавном) 12 или 24 месеца...

Pobogu, ako si ugovorom obavezan na nešto 12 ili 24 meseca - to znači da je taj ugovor na određeno vreme. Ti u prva 24 meseca ne možeš otkazati SBB-u ugovorenu uslugu, možeš samo raskinuti ugovor. Ugovor na neodređeno vreme bi mogao otkazati kad god hoćeš, pa i pola sata nakon potpisivanja. To, između još koječega ostalog, i jeste prevara - što je ugovor istovremeno i na određeno i na neodređeno vreme. Oni su se samo dosetili da napišu da je ugovor na "neodređeno vreme", ali da istovremeno ima i neko trajanje "ugovorne obaveze". - A to ne samo da nije po zakonu, već nema baš nikakve logike... I u takvim nejasnim situacijama bi se odredbe ugovora, i po pravu i po pravdi, morale tumačiti u korist korisnika.

I naravno da Zakon o obligacionim odnosima dozvoljava otkazni rok...

Zakon o obligacionim odnosima dozvoljava otkazni rok, ali Zakon o pravima potrošača ne dozvoljava naplaćivanje usluge koja nije pružena. Dakle (kao što je već napisano) - ne može se ništa naplatiti za period nakon vraćanja opreme SBB-u, jer nakon toga više ne koristiš njihove usluge. Bez obzira na otkazni rok.
 
То не ради само СББ, то раде сви провајдери и оператери. Ти можеш код мобилних оператера потписати уговор без уговорне обавезе на неодређено време, али је тада цена виша. Та цена је, у ствари, права цена пакета - нижа је само ако корисник прихвати да се обавеже на уговорну обавезу зарад попуста на претплату или додатних опција које се иначе наплаћују.

Уговорна обавеза траје 12 или 24 месеца ако постоје неки бенефити у том периоду: нижа цена пакета, уређај код мобилних оператера и слично. Уговорна обавеза није уговор на одређено. Можеш га ти тако посматрати, али он то није. То је обавезивање корисника да ће зарад одређених бенефита сигурно остати код оператера одређени период. Наравно да је не можеш отказати тек тако јер си се обавезао - то и сам назив говори. Ако оператер или провајдер не испуњавају услуге које су дужни или повећају цену пакета, сваки корисник има права да затражи раскид уговора. То што провајдери и оператери увек гледају да се извуку из такве ситуације, то је друга ствар.

После истека уговорне обавезе се уговор наставља на неодређено. После истека уговорне обавезе оператер или провајдер понуде корисницима погодности ако се обавежу на нову уговорну обавезу, мада је веома често вредност онога што се понуди мизерно у односу на цену.

Види, ако ти одеш 1. у месецу у СББ са опремом и кажеш им да не желиш више да користиш њихове услуге, њих не занима што ти не користиш њихове услуге. Ти си тог дана рекао да раскидаш уговор са њима и за њих од тог тренутка креће отказни период. То су њихова правила, ти си потписао уговор са њима и то је то. Да ли је њихов начин рада фер? Наравно да није. Али, правила су таква каква су - њихова су и чим си ставио потпис обавезао си се на испуњавање истих. То што они (и не само они) веома често не испуњавају своје обавезе према корисницима и траже рупе у закону је бољка која је тешко решива у окружењу где нема воље за тако нечим.

Иначе, то што си ти вратио опрему истог дана када си им предочио своју намеру да престајеш да користиш њихове услуге не значи апсолутно ништа. Океј, немаш њихов модем или ЕОН или Д3 уређај, али преко мобилног нета можеш користити ЕОН услугу или Унифи хотспотове. Твој мејл је у списку њихових активних корисника и даље. Немој да мислиш да се неко од њихових запослених није досетио овога.
 
Pa da,problem je sto svi sve znaju,niko ne cita ugovor,a posle izvrsitelji naplacuju

Moze se i pre 30 dana najaviti raskid

kad u prolazu nije bilo guzve kod mts poslovnice,najavio raskid i cao-5 min. posla

Posle 2-3 dana zvali sa ponudom,stize sms da se moze vratiti oprema i zavrsena prica
 
Pa da,problem je sto svi sve znaju,niko ne cita ugovor,a posle izvrsitelji naplacuju
O kavim to ugovorima stalno pisete na temi od SBB, nema ugovora, svaki puta potpsiem majstoru radni nalog, predam staru opremu, potpisem da sam predao i to je ugovor.
Ugovor je tamo negde kod njih na internet stranici a ti ga nemas u ruci potpisano na papiru a ni elektronski potpisano ali kod nas sve moze... Pogledaj neki ugoovr koji sklapas sa bankom oko kredita ili slicnog pa ces videti sta znaci ugovor.
 
Лего, ја имам уговоре са СББ-ом код куће. Последњи који сам потписао ми је послат курирском слжбом. Испред њега сам потписао, добио свој примерак, а њима је он вратио њихов.
 
Zakon o obligacionim odnosima dozvoljava otkazni rok, ali Zakon o pravima potrošača ne dozvoljava naplaćivanje usluge koja nije pružena. Dakle (kao što je već napisano) - ne može se ništa naplatiti za period nakon vraćanja opreme SBB-u, jer nakon toga više ne koristiš njihove usluge. Bez obzira na otkazni rok.

nekro batica ti je sve objasnio oko ugovora i ugovorne obaveze...

Po tvojoj logici ti možeš da vratiš opremu kad god tebi odgovara i kažeš da ne mogu da ti naplate ništa, jer ti više ne koristiš usluge...

Naravno da se ovde ne radi o usluzi koja nije pružena nego o jednostranom raskidu ugovora o pružanju usluge. Oni bi ti pružili uslugu koja je ugovorom definisana, a ti ne želiš da postuješ ugovor koji predviđa da 30 dana ranije najaviš raskid...

Na Zakon o zaštiti potrošača bi mogao da se pozoveš da si ugovorio uslugu koju oni ne mogu da pruže ili ne pružaju onako kako si dogovorio s njima (nema usluge, prekid, loš kvalitet i slično). Ovo baš naivno zvuči: "vratio sam opremu, vi mi ne pružate uslugu, ne možete da mi naplatite"... Baš zbog toga postoje zakoni i ugovori, da se ovo ne bi dešavalo...
 
Prilikom produženja potpisuje se aneks, bar u mom slučaju.
 

Prilozi

  • 20210421_081937.jpg
    20210421_081937.jpg
    105.4 KB · Pregleda: 55
  • 20210421_081956_1.jpg
    20210421_081956_1.jpg
    122.9 KB · Pregleda: 55
@mrle

Raskid mora da se obavi u poslovnici ili pismenim putem na adresu, to je tako i u skladu sa Zakonom jer su samo ta dva načina navedena u Opštim uslovima.

Na temu otkaznog roka - ako si opremu vratio pre roka, što ne treba da radiš, možeš vrlo jednostavno da storniraš dodatni mesec otkaznog roka ako su ti ugasili EON uslugu. Ja sam tako dobio storno poslednjeg meseca jer su mi ugasili EON nalog na sajtu, a probali da mi naplate mesec dana korišćenja, na šta sam ukazao da su - protivno odredbama Opštih uslova kao i samog obrasca za raskid pretplatničkog odnosa - prekinuli sa pružanjem usluga, bez moje saglasnosti pre isteka roka, i da je u skladu sa tim poslednji račun ništavan, te mogu ili da mi ponovo montiraju uslugu na mesec dana i onda demontiraju, ili da storniraju. Naravno, to je zato što su bili maksimalno bezobrazni prilikom cele procedure pa sam hteo da im dam sopstveni otrov. Ali generalno više ne prave takve greške.

Otkazni rok nije proglašen kao nepoštena poslovna praksa pa se ne može osporiti po ZZP, a svakako je u skladu sa ZOO zato što su obe ugovorne strane obaveštene o istom putem Opštih uslova.

Na temu "ugovora i ugovorne obaveze", grešiš. Ugovor o korišćenju usluga se zaključuje na neodređeno vreme sa minimalnim periodom ugovorne obaveze. Dakle ugovor nije "na određeno vreme" nego ima minimalni period ugovorne obaveze. Što je u skladu sa ZOO.
 
Obavio danas razgovor sa agentom koji mi je za produženje ugovora ponudio u postojećem paketu još i Sinestar filmske kanale i neke dokumentarce (što me je veoma obradovalo) umesto pinkovih kanala. Pitao me da li bih da zadržim Pinkove kanale što sam sa radošću odbio tako do kraja te promotivne kampanje ću ih na žalost imati. Radujem se nastavku saradnje :) sa SBB.
 
SBB više za novu UO ne nudi skoro ništa. Meni su slično nudili kso i @TosaNS , iako je Supernova sa optikom skoro ušla u moj ulaz.
Ne znam šta da radim, ne prelazi mi se kod Supernove.
 
Ma i ja se lomim vec nekiloko dana. Imam i Orion i Mts optiku u zgradi. Mislio sam uzeti Mts onaj 200/80 . To mi je skoro isto koliko sada placam Sbb za 100/10. Bojim se da ne bude leba preko pogace pa sa zazalim. Usteda od oko 40000 je jedini razlog, zadovoljan sam sa Sbb. Nisam pametan sta da radim.
 
Pre par meseci sam uspeo da produžim ugovor za EON Full, malo smo se cimali, ništa poslovnica, odmah društvene mreže i prosleđivanje podataka službi za promociju. Ponudili su Pink i HBO sve vreme. Međutim, malo smo se ubeđivali i postigli smo 12 meseci da tv bude EON Premium. Zadovoljni smo. Pošto na drugoj adresi planiram da uzmem Premium od decembra lepo će se uvezati šifre za EON sa svim kanalima, da se i druga godina prevaziđe. Optika je na oba mesta, radi ko sat.
 
Уговорна обавеза траје 12 или 24 месеца ако постоје неки бенефити у том периоду: нижа цена пакета, уређај код мобилних оператера и слично. Уговорна обавеза није уговор на одређено. Можеш га ти тако посматрати, али он то није.

Ugovorna obaveza (kao i ugovorno pravo) je obaveza koja proističe iz ugovora. Taj ugovor može biti zaključen na određeno ili na neodređeno vreme. Ako ugovor ima neko trajanje (sam si napisao reč "traje"), onda to znači da je to ugovor na određeno vreme (kao što je već više puta napisano).

Ne postoji nikakva "ugovorna obaveza" kao neka posebna vrsta ugovora... ili kako već ti to zamišljaš. Iz svakog ugovora proističu neke obaveze i neka prava. To i jeste suština sklapanja ugovora, u suprotnom ugovori ne bi imali nikakvog smisla.

Види, ако ти одеш 1. у месецу у СББ са опремом и кажеш им да не желиш више да користиш њихове услуге, њих не занима што ти не користиш њихове услуге. Ти си тог дана рекао да раскидаш уговор са њима и за њих од тог тренутка креће отказни период. То су њихова правила, ти си потписао уговор са њима и то је то.

Nije to to, zato što "njihova pravila" moraju biti usklađena sa postojećim zakonima države u kojoj posluju (i ovo je već napisano).

Иначе, то што си ти вратио опрему истог дана када си им предочио своју намеру да престајеш да користиш њихове услуге не значи апсолутно ништа. Океј, немаш њихов модем или ЕОН или Д3 уређај, али преко мобилног нета можеш користити ЕОН услугу или Унифи хотспотове...

Ne mogu ti naplatiti ni EON i UniFi uslugu, ako je nisi koristio (tokom otkaznog roka i ako si vratio opremu, je li). Svakako ti nemaju pravo naplatiti internet, TV i telefon, ako si vratio ruter i sve ostale "kutije" i aparate. Ne mogu ti naplatiti uslugu samo zato što si mogao da je koristiš (a nisi), isto kao što ni ovaj frizer ispod moje zgrade ne može meni naplatiti šišanje samo zato što sam mogao da odem kod njega i da se ošišam.

Po tvojoj logici ti možeš da vratiš opremu kad god tebi odgovara i kažeš da ne mogu da ti naplate ništa, jer ti više ne koristiš usluge...

Ako je na snazi ugovor na neodređeno vreme, onda je generalni odgovor - Da, možeš otkazati taj ugovor kad god hoćeš (i druga strana isto) i nisi dužan ništa da im plaćaš nakon toga... A, naravno, uz ispunjavanje određenih uslova - vraćena oprema je kompletna i neoštećena, nema prethodnih dugovanja... itd... pa onda i ne možeš baš kada hoćeš, već moraš radnim danom i tokom radnog vremena... itd...

I ugovor na određeno vreme možeš raskinuti kada god hoćeš i iz čistog mira... Ali to nije otkazivanje (kao u prethodnom slučaju, jer se ugovor na određeno vreme ne može otkazati... a što je i to već napisano), već raskidanje, pa ćeš shodno tome morati nešto platiti. Osim npr. u slučaju da raskidaš ugovor jer druga strana nije pružala uslugu kakvom se obavezala (ne radi internet, TV kanali, poskupljenje, ovo, ono) isl.

Kada istekne ugovor na određeno vreme, on se više ne može raskinuti - zato što je istekao. Jednostavno se više ne važi, gasi se sam od sebe.

Naravno da se ovde ne radi o usluzi koja nije pružena nego o jednostranom raskidu ugovora o pružanju usluge. Oni bi ti pružili uslugu koja je ugovorom definisana, a ti ne želiš da postuješ ugovor koji predviđa da 30 dana ranije najaviš raskid...

Prvo shvati šta znači raskidanje, a šta znači otkazivanje ugovora? Ako raskidaš ugovor, kakve veze treba da ima otkazivanje i otkazni rok, kada su to dva različita postupka za dve različite vrste ugovora?

Danas (21. aprila) sam najavio otkazivanje ugovora, vratio svu opremu, namirio sva dugovanja itd... Otkazni rok je 30 dana? - Nema nikakvih problema, ugovor se otkazuje za 30 dana (21. maja) ili kad god to vama odgovara tokom tih 30 dana. Može i odmah danas, može i za 4 dana, 11, 17, 26... kad god vi hoćete.

... Ali ne možeš mi za tih 30 dana ništa naplatiti, jer mi nikakvu uslugu nisi ni pružio. Šta ćeš napisati na računu? Usluga Interneta i TV-a za period 21. april - 21. maj? - Pa ne možeš ispostavljati račun za uslugu koju nisi pružio. Ne možeš po zakonu ove države, a oni su stariji od tvojih pravila.

Na temu "ugovora i ugovorne obaveze", grešiš. Ugovor o korišćenju usluga se zaključuje na neodređeno vreme sa minimalnim periodom ugovorne obaveze. Dakle ugovor nije "na određeno vreme" nego ima minimalni period ugovorne obaveze. Što je u skladu sa ZOO.

Ne može nikako ugovor biti na neodređeno vreme, a istovremeno imati "periode", "trajanja" itd... Ni po zakonu, ni po zdravoj logici. To je pravno ništavno. (Obrnuto, eventualno i u određenim situacijama, može - da se ugovor na određeno vreme, nakon isteka tog određenog vremena i saglasnošću obe strane, može produžiti, tj. smatrati zaključenim na neodređeno vreme.)

Uostalom... ako je taj SBB-ov ugovor na neodređeno vreme, zašto ga ti u prve 2 godine ne možeš jednostavno otkazati, već ga možeš samo raskinuti? Zato što on sadrži i "minimalni period ugovorne obaveze"? - Pa šio mi ga Đura!... To samo po sebi znači da je to ugovor na određeno vreme, a ne na neodređeno.

I šta uopšte znači taj pojam "ugovorna obaveza"? - Svaki ugovor ima svoje obaveze (i prava). Ugovori samo za to i služe - za ugovaranje obaveza i prava... Pa šta to onda te sve ugovore čini razlićitim od tog njihovog?... Pa još povrh svega, on može istovremeno biti i ugovor na određeno i na neodređeno vreme?!

Najblaže rečeno - nejasnoće (one su u pravu uvek tumače u korist potrošača), a pošteno i narodski rečeno - prevara i otimačina.

Na temu otkaznog roka - ako si opremu vratio pre roka, što ne treba da radiš, možeš vrlo jednostavno da storniraš dodatni mesec otkaznog roka ako su ti ugasili EON uslugu. Ja sam tako dobio storno poslednjeg meseca jer su mi ugasili EON nalog na sajtu, a probali da mi naplate mesec dana korišćenja, na šta sam ukazao da su ...

Pa o tome, otprilike istom, ovde pišem već danima. - Ne možeš mi nikako naplatiti uslugu koja nije isporučena... Tj. koja nije ni mogla biti isporučena, jer sam ti vratio opremu. Pa taman da tvoj otkazni rok traje i 200 godina. Nije sporan otkazni rok, već nezakonito naplaćivanje neisporučene usluge.
 
Uostalom... ako je taj SBB-ov ugovor na neodređeno vreme, zašto ga ti u prve 2 godine ne možeš jednostavno otkazati, već ga možeš samo raskinuti? Zato što on sadrži i "minimalni period ugovorne obaveze"? - Pa šio mi ga Đura!... To samo po sebi znači da je to ugovor na određeno vreme, a ne na neodređeno.

Ne.

Ugovor na određeno vreme traje neki period, npr 12 meseci, i kada taj period prođe onda sve aktivnosti regulisane ugovorom prestaju ukoliko se isti ne obnovi.

Primeri ovakvih ugovora su: ugovor o privremenim i povremenim poslovima, odnosno radno angažovanje tj. ugovor o radu zaključen na određeno vreme od X meseci počeviši od dana XYZ.; ugovor o distribuciji medijskih sadržaja, zaključen na period od 36 meseci, na primer između Kopernikus Technology doo Novi Beograd - Beograd i United Media Sarl Luksemburg - Veliko Vojvodstvo Luksemburg; itd.

Kada istekne ugovor o radu, radni odnos se terminiše ukoliko se ugovor pre isteka nije obnovio odnosno ako se nije sklopio novi ugovor.

Kada istekne ugovor o distribuciji medijskih sadržaja, prava na prenos kao i sama distribucija odnosno prenos - tj. obaveze i procesi regulisani ugovorom - prestaju, dakle terminišu se svi procesi regulisani istim, osim ukoliko se ugovor pre isteka nije obnovio odnosno ako se nije sklopio novi ugovor.

Ugovor na neodređeno vreme nema vremensko ograničenje trajanja već se prekida na zahtev bilo koje ugovorne strane.

Ugovorna obaveza predstavlja minimalni period pružanja usluga ili korišćenja usluga, i može da se koristi ne samo kod kablovskih operatora već i kod npr. kompanija koje ugrađuju video nadzor i sklapaju ugovor o održavanju i realizaciji tehničko-fizičkog sistema zaštite sa nekom npr. stambenom zajednicom, gde se kompanija obavezuje da pruža usluge npr. 5 godina, a stambena zajedna se obavezuje da iste usluge koristi i plaća tih 5 godina. Prekid tog ugovora za sobom povlači isplatu naknade štete odnosno penala, od strane ugovorne strane koja je izvršila ranu terminaciju ugovora, osim ukoliko se ugovorne strane drugačije ne dogovore. Po isteku tih 5 godina, ugovor nastavlja da teče i usluge se pružaju, osim ukoliko neka od ugovornih strana ne odluči suprotno.

Molim te, istraži osnove ugovornog prava, kao i same odredbe ugovora koji kritikuješ, i uopšte standardnu poslovnu praksu na tržištu, pre nego što izneseš slične nepotpune i/ili netačne informacije ovde, a kako ja ne bih morao da ti ponovo pišem ovakva ili slična objašnjenja.
 
Мрле, неколико нас ти је све детаљно објаснило. То што ти мислиш да си у праву јесте твоје право и ти слободно делај онако како си наумио. Но, нити си у праву, нити познајеш терминологију, нити си свестан како СББ и остали оператери и провајдери функционишу. Све што раде је на овај или онај начин подржано законом јер су то групације које имају средстава да ангажују јаке правнике који ће пречешљати све што могу, пронаћи сваку рупу и тиме ће воду дотерати на воденицу свог послодавца.
 
Pretraga mi ne izbacuje D3 temu, pa da pitam ovde - D3 uređaj od pre neki dan nema mnoge kanale, pa tako kod prebacivanja sa 5 pređe na 7, sa 7 na 12 itd. Kada ručno pritisnem npr. broj 6 ili 8, dobijem poruku "no such a channel", iako sigurno postoje.

O čemu se radi i kako da rešim to? Restart uređaja nije pomogao.
 
Zovi njih da ga oni restartuju.
 
Klikni na FAV pa podesi na ALL ili SVI i radiće kao novo.
 
Pretraga mi ne izbacuje D3 temu, pa da pitam ovde - D3 uređaj od pre neki dan nema mnoge kanale, pa tako kod prebacivanja sa 5 pređe na 7, sa 7 na 12 itd. Kada ručno pritisnem npr. broj 6 ili 8, dobijem poruku "no such a channel", iako sigurno postoje.

O čemu se radi i kako da rešim to? Restart uređaja nije pomogao.
Da nisi slučajno prebacio na drugu listu kanala. Npr sa liste svih kanala da si prebacio na listu dokumentarnih pa ti lista samo njih.
 
Мрле, неколико нас ти је све детаљно објаснило.

Niste vi objasnili ništa. Te priče o njihovim mnogo jakim pravnicima, o Luksemburgu isl, ne prihvatam kao ikakvo objašnjenje.

... Evo ti kako detaljno objašnjenje treba da izgleda - http://efektiva.rs/aktuelnosti-efektiva/potrosaci-aktuelnosti/pravo-operatora-na-otkazni-rok/

Ne moraš čitati sve, dovoljan je zaključak:


ZAKLJUČAK!

Ustanovljavanje otkaznog roka je legalno samo kod ugovora na neodređeno vreme, i tokom trajanja otkaznog roka potrošač je dužan da plati naknadu samo za usluge koje su mu u tom periodu stvarno pružene.


Otkazni rok se nikako ne može ugovarati za slučaj raskida ugovora na određeno vreme, odnosno raskida tzv. „ugovora na neodređeno vreme sa minimalnim trajanjem ugovorne obaveze“, i ne može se nikako ugovarati za slučaj isteka ugovora na određeno vreme.

Ustanovljavanje „otkaznog roka“ za slučaj raskida ili isteka ugovora na određeno vreme vrši se kroz nepravične odredbe u pojedinačnim pretplatničkim ugovorima i opštim uslovima ugovornog odnosa, a cilj mu je da trgovcu pribavi protivpravnu imovinsku korist na ime naknade za dodatnih (tj. nametnutih) 30 dana pružanja usluge.
 
Neće mi eon aplikacija na smart televizoru u kući gde mi je Supernova provajder. Krene malo pa stane
 
Мрле, све је то лепо што си линковао. Али, док год се СББ или било који други оператер или провајдер од стране државе не натера да законске регулативе стопостотно поштује, све је ово мртво слово на папиру. Већ сам написао да сви пружаоци услуга умеју да нађу начин да правила прилагоде тако да иду њима у корист. Дакле, док год надлежни орган не натера СББ да прекине са том праксом и док год се та ставка налази у уговору или анексу и корисник неки од тих докумената потпише, тај уговор и сва правила која носи су једина важећа.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno