Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@bane_tech Pa (Orion) optika, imaš oči valjda? :D ZLOrion jedino tako aljkavo postavlja te kolutove kabla bez nosača...
 
@bane_tec,

Da li ovo da shvatimo kao salu ili si placeni bot. Orion, MTS kod mene provucena optika kroz kanalice u ulazu, napolju podzemni vod. Usput nudili su mi da predjem sa SBB, 1Gb/s konekciju, da sve zavrse oko raskida i ako treba i advokata i LCD TV. Odbio sam....
Ma, zeznuo sam se... 🤭 Hteo sam da okacim na Orion delu foruma. Izvinjavam se...
 
Covece nema pdf fajla, nisu ga napravili, to zadnje urade, to je racun koji posle stampaju. Pa tako i placam, otvorim pdf na ekranu i skeniram QR kod, pisao sam o tome. Ne komplikujem ja nego ljudi daju info koji nije tacan, sam moj nalog nije tacan. Kulturno reklamiram ali ne vredi.
Jel pise ovde da sam platio ?
Pogledajte prilog 302681

Jel ovde pise da nisam platio? Neko brljavi debelo, knjigovodstvo je to, ako se SBB poziva na klauzule ugovora koje su na netu tako i ovo po analogiji je knjigovodstveni dokumet.
Pogledajte prilog 302682
Da se vratimo prvo na tvoj prethodni post sa slikom online placanja, da tu samo karticom i kako ti je receno dok se ne formira PDF sa racunom ne mozes drugacije, odnosno preko QR koda. Znaci sacekaj, nemoj odmah ljuti ti rekli a ti nemas opciju :).

Inace portal im brljavi nekad sa uplatama, pozovi ih i pitaj za finansijsko stanje/otvorene stavke da ti potvrde da li je sve ok i da su sve uplate evidentirane.
 
Covece nema pdf fajla, nisu ga napravili, to zadnje urade, to je racun koji posle stampaju. Pa tako i placam, otvorim pdf na ekranu i skeniram QR kod, pisao sam o tome. Ne komplikujem ja nego ljudi daju info koji nije tacan, sam moj nalog nije tacan. Kulturno reklamiram ali ne vredi.
Jel pise ovde da sam platio ?
Pogledajte prilog 302681

Jel ovde pise da nisam platio? Neko brljavi debelo, knjigovodstvo je to, ako se SBB poziva na klauzule ugovora koje su na netu tako i ovo po analogiji je knjigovodstveni dokumet.
Pogledajte prilog 302682
Не брини се ништа око тога. Битно је да у картици „моје уплате” стоји колико си ког месеца уплатио, док ми се раније дешавало да баш у тој картици која тебе мучи (преглед рачуна) не стоји да је било било уплата.

Оно што је код СББ-а проблем са (назовимо то) укупним књижењем је постојање великог броја текућих рачуна. Имају онај главни који стоји у е-уплатници коју скинеш, а такође су ту и они који припадају локалним пословницама. Плус неки људи који (као ја) плаћају онлајн ставе само број уговора у одељак „позив на број”, без додавања 6 цифара за годину и месец плаћања. А особама у СББ-у које су задужене за тај књижења треба мало више времена из неког разлога.
 
@nekro batica,

Ja ima svaku elektonsku uplatnicu preko moje banke skinutu na PC. Ne znam zasto im se to desava, ja sam morao da vracam usred noci celu relacionu bazu banke zbog neslaganja od 0,5 din. Cudne su to stvari kad se skine uplatnica koja je sad dostupna sve je isto ali poziv na broj se razlikuje. Na ovoj sad uplatnici poziv na broj je broj ugovora + godina + tekuci mesec. Kad se pojavi racun sa uplatnicom razlika je samo u pozivu na broj koji je broj ugovora + godina + mesec za koji placas. Znaci po uplatnici placas po pozivu na broj unapred a nije tako a po racunu i uplatnici koja ide uz racun je pravo placanje tj. knjizenje. Elektronsko placanje preko kartice mozda sam prevideo ali nisam video na koji racun uplacujem. Dok god nema opomena i uskracivanja usluge bice ok, mogu samo da razmisljam da li ce se uopste pojaviti racun u pdf obliku jer koiko sam ja dobio jednom tumacenje to je racun koji ide na stampu za slanje. Da ne davim vise, pozz :)
 
Imas bazu cele banke kod sebe? Zna li banka to? i Koja je banka u pitanju?
:)
Kad sam radio, sad sam penzos.
:):D Banka ti svojim programom generise uplatnicu-potvdu o placanju i imas opciju da skines tu ulatnicu-potvrdu na PC. Imas mogucnost ako nema QR koda da sam pravis sablon za odredjeno placanje i da ga pozivas i popunjavas samo ono sto je promenjiva. Nije to za ovu diskusiju.
 
Poslednja izmena od urednika:
Lega je poznat po tome da od muve napravi slona. Zašto jednostavno kad može da iskomplikuje domaćinski.
 
Lega je poznat po tome da od muve napravi slona. Zašto jednostavno kad može da iskomplikuje domaćinski.
Kako;) komplikujem QR kod samo ga na mobilnom aplikacija od banke snimi i otisak prsta i gotovo placanje za 2 sekunde....
Post automatically merged:

Neverovatno koliko komplikujete.
Dobijes mail, kliknes na link za online placanje i gotovo.
Pa ja sam napisao sta sam dobio, e sad kad stigne da samo klik kako ti pises onda cu da kliknem
Vrni se unazad pa pogledaj nema tu jedan klik : https://forum.benchmark.rs/threads/sbb-generalna-diskusija.277774/post-6355218
 
Poslednja izmena od urednika:
Ja dok sam bio u SBB-u imao sam šablon u Intesa aplikaciji i nikada nisam menjao poziv na broj, uvek samo ukucam iznos i platim, poziv na broj je uvek bio samo moj broj ugovora bez meseca i godine. Nikad problem
 
^ @Милисав ekvivalent ovome što si ti radio je da u prodavnici kupljenu robu plaćaš sve gvozdenjacima, i to tako što ih baciš na pod pa ih prodavačica kupi sa poda da bi prebrojala da li si tačno platio...
Navođenje modela i poziva na broj je osnovna kultura plaćanja.
 
@Čika_Kure Kod SBB-a je oduvek moglo, i još uvek može - čak ovo često agenti preporučuju za korisnike "osnovne kablovske" ili paketa sa fiksnom cenom (npr. bez telefona) - da se plaća tako što se unese broj ugovora kao poziv na broj. SBB-ovi "pozivi na broj" ne koriste validaciju po modulu 97, već su u formatu [brojugovora][godina][mesec], npr. 91167532202104. Usled navedenog ti je poređenje potpuno pogrešno i nepotrebno maliciozno.
 
@MilanKragujevic ajde sad lepo još jednom pročitaj šta je @Милисав napisao, pa prst na čelo..

Da ti pomognem, kaže da je kod poziva na broj pisao samo svoj broj ugovora, bez navođenja meseca i godine, i to je problem jer onda taj SBB mora da traži vezu i klasifikuje uplatu Milisava, veže za mesec godinu i sl. Ukratko sam je sebi problem napravio ako ne plaća redovno, jer oni takve uplate mogu tretirati kao uplate najstarijeg dugovanja, pošto u pozivu na broj nije identifikovano na šta se uplata odnosi.

Ovo što si ti naveo da se kod poziva na broj može napisati format [brojugovora][godina][mesec] je opšte poznato jer je to i osnovni format poziva na broj koji ti je već upisan u rublici poziv na broj svakog SBB računa.
 
Ovo sa 100din za racun je i smesno i zalasno u neku ruku....
Da li je neko uspeo da raskine ugovor na racun toga?
 
Teško da mogu da se distanciram na odgovor od pitanja da li sam se zeznuo gde ti odgovaraš "U principu nisi, nema zasto. Internet na optici funkcionise besprekorno (ima vec godinu dana kako sam presao sa SBBa na MTS). MTS televizija je odlicna - u odnosu na SBB nedostaju samo SBB kanali i par drugih, sve ostalo je isto. " Ovakve izjave me zaista frustriraju, naravno da nije ISTO. Postoji bitna razlika nema šta da upoređujem bio sam na IPTV MTS-a i dobro sam upoznat sa njihovm listom kanala. Nema potrebe da se pravimo blesavi kada oboje dobro znamo o čemu se radi. Kako je čovek rekao da ga TV ne zanima niti programi onda i nije bitno da li će i koje kanale gledati, tako da ne bih dalje da se nastavljam eto neka si ti u pravu, a ja nisam. U odnosu na SBB nedostaju samo SBB kanali i par drugih, sve ostalo je isto.
Imam u SBB paketu EON aplikaciju. Na MTS-ovom internetu blokirani su mi N1,novaS i SK kanali !? Arena Cloud mi na SBB internetu radila sa svim kanalima. Gde jer problem? A mislio da pređem na MTS optiku samo internet i telefon i dodam EON i Arena Cloud. Kako izabrati?
Post automatically merged:

Podrzavam. Stampanje racuna je relikt proslosti i tamo mu je i mesto. Ko nece, 100 dinara.
Trebalo je obrnuto, ko neće štampani račun -100 din.
 
Problem je što nisi uradio pretragu ovog foruma i pitaš stvar koja je odgovorena milijardu puta.

U prevodu ako pređeš na MTS optiku platiš neki od ovih Eon paketa (namenjeni upravo za "van SBB mreže" scenario) i neće biti blokiranja ničega:


Dakle nema pozajmljivanja od rodbine/komšija/... koji su ostali na SBB-u (da imaš za dž Eon uslugu) nego lepo platiš SBB-u samo za tu OTT/IPTV varijantu SBB-ove TV usluge i eto imaš najbolju kombinaciju usluga.
 
Kako obračunavaju novi račun? 100din su uračunali u račun pa kasnije proknjiže uplatu i budeš u pretplati 100din?
 
Mislim da 1.6. obracunavaju racun za maj pa ako se do 31.5.ne prijavi za eRacun onda ide skuplja cena.
 
@MilanKragujevic ajde sad lepo još jednom pročitaj šta je @Милисав napisao, pa prst na čelo..

Da ti pomognem, kaže da je kod poziva na broj pisao samo svoj broj ugovora, bez navođenja meseca i godine, i to je problem jer onda taj SBB mora da traži vezu i klasifikuje uplatu Milisava, veže za mesec godinu i sl. Ukratko sam je sebi problem napravio ako ne plaća redovno, jer oni takve uplate mogu tretirati kao uplate najstarijeg dugovanja, pošto u pozivu na broj nije identifikovano na šta se uplata odnosi.

Ovo što si ti naveo da se kod poziva na broj može napisati format [brojugovora][godina][mesec] je opšte poznato jer je to i osnovni format poziva na broj koji ti je već upisan u rublici poziv na broj svakog SBB računa.
На самом сајту (https://sbb.rs/question/na-koje-nacine-mogu-da-platim-racun/) СББ-а пише следеће:
„U pošti/banci putem naloga za uplatu (popuni sledeće podatke):
Uplatilac: Ime i prezime nosioca ugovora
Primalac: SBB d.o.o.
Iznos: Iznos za uplatu
Žiro račun: 170-300208154-85
Poziv na broj: broj tvog ugovora (podatak na računu ili Moj SBB portalu)”

Ако они тако наводе, то значи да може и тако - само број уговора је валидан позив на број. Уосталом, никада нисам имао проблема због тога јер рачун често платим и пре него што ми стигне на мејл.
 
Raspitao sam se, nije račun uvećan zbog njih ja sam imao nekih troškova. A od maja meseca će biti računi uvećani za one koji ne koriste e banking.
 
Bio sam u poslovnici, baš dosta ljudi vraća opremu i raskida (ne obnavlja) ugovor. Zna li neko o čemu se radi?
 
Izgleda da je to, supernova je došla optikom u moj ulaz i nude isto 12 meseci po 1 dinar.
 
^ @Милисав ekvivalent ovome što si ti radio je da u prodavnici kupljenu robu plaćaš sve gvozdenjacima, i to tako što ih baciš na pod pa ih prodavačica kupi sa poda da bi prebrojala da li si tačno platio...
Navođenje modela i poziva na broj je osnovna kultura plaćanja.
Apsolutno netačno i mešanje babe i žabe. Prvo, ja sam zvao SBB pre 4-5 godina i pitao da li nije problem da ne dodajem svaki put mesec i godinu u pozivu na broj jer mi je onda šablon u aplikaciji bezvredan ako ja svaki put moram da ga ispravljam, operater mi je rekao da je bitan samo broj ugovora a da su mesec i godina u nastavku potpuno nebitni i da to niko ne gleda, te da mogu bez toga opušteno. Dakle - pitao sam ljude.
Drugo - dokaz da ne mesec/godina nebitna je da sam ja uvek dugovao jedan mesec i da nikada nije bilo bitno koliko plaćam, npr stigne mi račun sa predhodnim dugovanjem 7498 dinraa, ja platim 4000, ostane dig 3498. Sledeći put platim 4200, pa sledeći put uplatim 1000 pa za tri dana još 1000 pa za dva dana još 1000...i sve se skida automatski. Dakle zabole onaj pravoslavni njih da li ću ja da platim odjednom ili iz 5 puta, bitno im je da plaćaš. Baš tamo neka teta stoji i čeka da plati svako i kuca u digitron i smanjuje mi dug...da da važi 21.vek je prijatelju, kalkulator i ta neka tetkica koja je tako radila je otišla u penziju negde 1995 godine i od tada su se setili da sve to može neki program u računaru, verovao ili ne. Otišla je tehnika veruj mi, ne radi to više neka teta sa cigarom u ustima i ne čukara više u digitron.
Treće - da oni cene nas oni bi meese/godinu obrisali iz uslova za onlajn plaćanje jer je to budalaština, nama gube vreme. Ja sam i VIP-u pisao jer je njihov poziv na broj uvek različit i rekao sam da je to nepoštovanje klijenata jer nam oduzimaju vreme, pozivni može da bude jmbg. Rekli su da ima osnova moja žalba i da će he razmotriti - naravno da neće ali to je zaista nepoštovanje prema klijentima.
Četvrto i najbitnije - model i poziv na broj sam uvek i navodio ali nisi pratio na času.
Živ bio.
 
Evo dobio mail sa racunom, kliknuo na link za placanje, potvrdio da hocu i platio. Mobi bank mastercard vec ucitana ali moze da se doda i neka druga kartica ko zeli.
 
Evo dobio mail sa racunom, kliknuo na link za placanje, potvrdio da hocu i platio. Mobi bank mastercard vec ucitana ali moze da se doda i neka druga kartica ko zeli.
Evo nisam dobio nista, juce se pojavio racun u pdf na mom nalogu na moj sbb. Scan QR, potvrda otiskom prsta na mobu i gotovo.

@Милисав,

Moze tako kako ti kazes jer im je vazno samo da uplatis i po tom sistemu nema evidencije i desava se ono sto sam pokazao da iako sam sve legale platio nema na mom nalogu proknjizeno kako treba. E to je kvaka ako npr. nesto nije ok, Blade Runer kaze negde gore papirni racun je prevazidjen, nemas racun, nemas ispravan unos na svom nalogu i dodje do greske kao ces da dokazujes da je tamo neko pogresio, komp ne gresi, on radi po instrukcijama koje su isprogramirane od strane coveka.
 
Poslednja izmena od urednika:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno