Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ne tera te. E-račun uredno stiže na mejl, odatle možeš da skeniraš QR kod i da plaćaš kao i do sada.

Ali osoba koja im radi komunikaciju i marketing...
Jel to sigurno 100% da je tako, pazi najjednostavnije je QR kodom i plus imma sve racune na jednom mestu i uvek mogu da se pozovem na Banku i trazim razvijeni promet u slucaju neke sporne uplate.
 
Koristim e-račun otkako su ponudili tu opciju - možeš da platiš karticom direkt kroz aplikaciju, a račun ti svakako stiže na mejl.
 
Srećom imam dva telefona :) na jednom postavim QR kod a drugim skeniram i platim račun i tako već neko vreme sigruno nekoliko zadnjih računa. A ima godinu dana kako ne deobijam račun na papiru, samo mi mejlom stigne račun koje mi je zaduženje. Ovo sa QR kodom je pesma i radi odlično posao.
 
Koristim e-račun otkako su ponudili tu opciju - možeš da platiš karticom direkt kroz aplikaciju, a račun ti svakako stiže na mejl.
Zasto to da radim kad ima QR i sve mi je na jednom mestu kod moje banke, zasto da delim broj svoje platne kartice? Evo prijavio sam se, aktivirao i nisam dobio nista sem reklame za njihovu TV prodaju sopster.
 
Možeš znači da imaš opciju, ali ne moraš je iskoristiti.
Svakako sam napisao u drugom delu rečenice da ti račun stiže na mejl, a na tom računu onda imaš i QR kod koji možeš da skeniraš.

I normalno da ti neće stići ništa sada, nego će ti stići kada se izrade računi.
 
Nema nista od raskida,oni kazu da nije bilo promene cene
Zanima nas dali zbog ovog poskupljenja a prema zakonu imamo pravo na raskid ugovora bez penala.
Zdravo Jovana je .
Nije bilo poskupljenja usluge .
Evo njihovog odgovora....

Odlično, znači ako imaš ugovor gde piše da mesečno plaćaš recimo 3000 din, nastaviš sa tim i nema problema, a ako ti dođe račun 3.100 din, svaki iole ozbiljniji advokat ovo rešava bez problema.

To šta su oni poskupeli ili ne, to tebe ne treba da zanima. U ugovoru ti piše da ti je mesečna obaveza 3.000 din i ćao zdravo.
 
Možeš znači da imaš opciju, ali ne moraš je iskoristiti.
Svakako sam napisao u drugom delu rečenice da ti račun stiže na mejl, a na tom računu onda imaš i QR kod koji možeš da skeniraš.

I normalno da ti neće stići ništa sada, nego će ti stići kada se izrade računi.
Do sad je bilo uvek prvog u mesecu pojavi se tvoj iznos koji treba da platis i opcija da skines uplatnicu i platis, tek kasnije pojavi se pravi racun i onda korz par dana stigne postom. Uvek cim se pojavi racun na mom nalogu na mojsbb skeniram QR i platim. E sad imam posao da jurim prosli racun jer je placen i to pise ali u delu gde je knjizenje uplata nije zavedena. I sad sledi pitanje zasto i zvanje podrske i objasnjavanje da si platio pa listanje uplata i slanje kopije uplate i ako je i dalje sporno onda banka pa razvijeni promet u kome se potvrdjuje verodostojnost uplate; to sve traje; za 100 din komplikuju mi zivot; 100 din su 2kg hleba a ja ne spadam u one bogate kojima ni 1000€ nista ne znace.
 
Nije hleb svuda kao u Bg😜
 
Pozdrav ljudi. Imam EON FULL paket i poslednjih 5-6 dana mi je internet očajan. Speedtest ka domaćim serverima je ok, ping je dobar i brzina je punih 250Mbps, međutim Google, Youtube i drugi strani sajtovi rade očajno. Google pretraga traje 15-20 sekundi. Youtube se muči da mi pusti video na 360p. Kada pingujem youtube.com iz command prompta dobijam pingove koji budu i preko 1000ms odnosno čitava jedna sekunda. Pisao sam supportu, poslao im skrinšotove ping-ovanja youtube.com, google.com i facebook.com sajtova na šta su mi oni odgovorili da je "sa njihove strane sve ok". Pošto sam do pre 2 meseca imao klasičan trio paket i onaj cisco modem zanima me jel neko imao slično iskustvo sa ovim novim UBEE modemom i šta mi je činiti. Hoće se problem rešiti sam od sebe ili da krenem da smaram likove iz supporta malo jače.
 
Za pocetak probaj dns na racunaru da setujes na Google DNS ili onaj 1.1.1.1
 
Probao sam, i na računaru i na samom modemu, nije pomoglo. Kontam da nije do DNS-a jer ja pronalazim sve stranice, samo se sporo učitavaju odnosno lag je velik.
 
Probao sam, i na računaru i na samom modemu, nije pomoglo. Kontam da nije do DNS-a jer ja pronalazim sve stranice, samo se sporo učitavaju odnosno lag je velik.
Probaj da resetuješ ruter tj. idi linijom manjeg otpora, isključi ga sa struje, sačekaj par minuta, utakni u struju i pusti ga da se podigne i sve. Ako posle par minuta i dalje trokira, probaj hard reset.
 
Probaj da resetuješ ruter tj. idi linijom manjeg otpora, isključi ga sa struje, sačekaj par minuta, utakni u struju i pusti ga da se podigne i sve. Ako posle par minuta i dalje trokira, probaj hard reset.
Probao i to, izvukao mu napajanje i odvrnuo koaksijalni kabel, ostavio ga tako pola sata. Kad sam ga upalio isti problem. Polako se mirim sa činjenicom da ću morati da se posvađam sa nekim pre nego što se ovo reši.
 
Probao i to, izvukao mu napajanje i odvrnuo koaksijalni kabel, ostavio ga tako pola sata. Kad sam ga upalio isti problem. Polako se mirim sa činjenicom da ću morati da se posvađam sa nekim pre nego što se ovo reši.
Traži da ti zamene modem.
 
Poslednja izmena:
Ниси ти хлеба куповао одавно! 😃
Kupujem ga stalno u privatnoj prodavnici kod mene, 45 i 50 din je hleb u toj privatnoj prodavnici. Ne znam odakle ti potreba da nekome indirektno kazes da laze. :oops: Da li si placeni potparol SBB. Placam redovno i ocekujem korektan odnos a ne fore 100 din papirni racun, kao nije nije to poskupljenje
 
Kupujem ga stalno u privatnoj prodavnici kod mene, 45 i 50 din je hleb u toj privatnoj prodavnici. Ne znam odakle ti potreba da nekome indirektno kazes da laze. :oops: Da li si placeni potparol SBB. Placam redovno i ocekujem korektan odnos a ne fore 100 din papirni racun, kao nije nije to poskupljenje
Јууу, мало сам се шалио на оно 100 динара 2 килограма хлеба. То што ти купујеш је 450 грама, две киле нема испод 200 динара 😉
 
@lega99
Samo podnesi zahtev za E račun na SBB portalu i nema tih 100 dinara. Stizaće račun na mail koji je registrovan kod SBB-a. Ostalo radi kako si i do sad.
 
Prvi bot odgovor na chat-u će svakako da bude takav, "nije bilo poskupljenja usluge". Usluga jeste poskupela za 100din. Mogli su isto tako da stave da slanje papirnog računa košta 10.000din, a preko mejla 5000din.
Razmišljam da ih otkačim i pređem na Orion net, ali ne želim da opet bušim zidove i da mi kablovi vise sa plafona i zidova. Taman sam to sredio.
 
Poslednja izmena:
@Gidra85,

Кад сам се ја жалио пре отприлике 2 недеље правили су се као да је све ок и упорно су ми слали линкове како се сетује маил клијент и техничке услове за маил клијента. Једном речју правили су ме далбудом, нисам пипнуо сетовање и кад су тад средили радило је. Иначе тај емаил налог користим искључиво за комуникацију са СББ. Рекламирао сам мојсбб део око рачуна, уплата постоји али на делу где је дугује и уплата не постоји. Послао сам и слике екрана и признаницу (плаћено преко моје банке и QR кода). Имају проблема то је толико очито ал неће да признају поготово сад кад све присиљавају да плаћају електронскии или 100 за парче папира звано рачун. Стално нешто мењају, нпр. име пакета, ја мислим да су ми барем најмање 3 пута променили име пакета на мом налогу...
 
Ja ovo ne razumem, ljudi su napisali da mogu da placam kako hocu ako se opredelim za elektronsko placanje, znaci i preko QR koda.
Na mail stiglo ovo:
Selection_004.jpg
taj link vodi na ovo, na moj sbb nalog:
Selection_005.jpg
a to omogucava samo da se skine priznanica ili placanje karticom:
Selection_006.jpg
 
@lega99: al' ga ti komplikuješ. Otvori PDF fajl sa računom i na njemu imaš QR kod.
Pozdrav
Covece nema pdf fajla, nisu ga napravili, to zadnje urade, to je racun koji posle stampaju. Pa tako i placam, otvorim pdf na ekranu i skeniram QR kod, pisao sam o tome. Ne komplikujem ja nego ljudi daju info koji nije tacan, sam moj nalog nije tacan. Kulturno reklamiram ali ne vredi.
Jel pise ovde da sam platio ?
Selection_002.jpg

Jel ovde pise da nisam platio? Neko brljavi debelo, knjigovodstvo je to, ako se SBB poziva na klauzule ugovora koje su na netu tako i ovo po analogiji je knjigovodstveni dokumet.
Selection_003.jpg
 
Ovo je kazu, Orion? Sta tacno?
 

Prilozi

  • Screen Shot 2021-04-03 at 8.17.19 PM.png
    Screen Shot 2021-04-03 at 8.17.19 PM.png
    2.3 MB · Pregleda: 108
@bane_tec,

Da li ovo da shvatimo kao salu ili si placeni bot. Orion, MTS kod mene provucena optika kroz kanalice u ulazu, napolju podzemni vod. Usput nudili su mi da predjem sa SBB, 1Gb/s konekciju, da sve zavrse oko raskida i ako treba i advokata i LCD TV. Odbio sam....
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno