Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Šta se najviše može dobiti od pogodnosti prilikom isteka ugovora i eventualne obnove na nove 2 god? Konkretno ja sam na EON FULL paketu.
 
Postavih ovo pitanje na EON temi, ali nema odgovora, pa se nadam da ne krsim pravila da postavim ovde isto pitanje.
Da li znate da je neki uredjaj blokiran jer je koriscen vise od 50% van SBB mreze (bez ugovora o koriscenju van SBB mreze), ili su za sad samo najave?
Prvi put čujem za ovo. Gde si video/čuo te najave?
 
Šta se najviše može dobiti od pogodnosti prilikom isteka ugovora i eventualne obnove na nove 2 god? Konkretno ja sam na EON FULL paketu.
3 meseca za dz.ako ides na obnovu ugovora, ako imas nekog od ukucana sa drugim prezimenom, raskines stari i na drugo prezime dobijes 6 meseci za 1 dinar.


Sent from my SM-A530F using Tapatalk
 
@TsarOfZanzibar: Slabo si informisan ;) "Najava" je čuveni član 3A u Uslovima korišćenja Eon koji je dodat ako se dobro sećam u martu, aprilu 2019. godine. Kad su prestali da blokiraju "ekspluzivne" kanale za TotalTV i D3i korisnike u opšte uslove dodali taj paragraf da ukoliko detektuju da se "u mreži' nalog više od 50% vremena koristi sa drugih mreža imaju pravo da blokiraju (nalog? uređaj?) korišćenje usluge.
Mada od tad prođe evo fino vremena i još se makar na Benchmark-u nikad niko nije javio da se žali da su blokirali.
 
Poslednja izmena:
@TsarOfZanzibar: Slabo si informisan ;) "Najava" je čuveni član 3A u Uslovima korišćenja Eon koji je dodat ako se dobro sećam u martu, aprilu 2019. godine. Kad su prestali da blokiraju "ekspluzivne" kanale za TotalTV i D3i korisnike u opšte uslove dodali taj paragraf da ukoliko detektuju da se "u mreži' nalog više od 50% vremena koristi sa drugih mreža imaju pravo da blokiraju (nalog? uređaj?) korišćenje usluge.
Mada od tad prođe evo fino vremena i još se makar na Benchmark-u nikad niko nije javio da se žali da su blokirali.
Mrzi me sada da tražim, ali znam da je meni bilo blokirana usluga (odnosno drugarev nalog), jer sam na mts vdslu na nekoj lokaciji koristio EON app 3/4 dana. Bilo negde pre dve godine tako. Ali sem toga, ništa više da se sećam.

Sent from my SM-N985F using Tapatalk
 
Ceo nalog ili samo taj uredjaj? Po ugovoru bi trebalo samo taj uredjaj. Sta ste uradili, kako ga odblokirali?
 
Ako imaš TV na kome nemaš njihovu d3cam karticu niti njihov box, taj tv neće moći da prikaže njihov signal kada završe digitalizaciju. Pitaju tu koliko ih imaš da bi ti doneli dodatne kartice/d3 mini na koje imaš pravo besplatno - do 3 komada u zbiru na jednom ugovoru.
Edit: da li može da se uzme eon premium TV + telefon? Po cenovniku, toga nema u ponudi, a uzeti standardnu ponudu i doplaćivati pakete je cenovno suludo.

Objasnjenje pri pozivu bi bilo lepo, kao recimo ovo koje si ti dao. Sve u svemu, imaju evidenciju svih uredjaja koje koristim, mogli su da postave takvo pitanje puno lepse - da li vam treba dodatna kartica za televizore koje mozda imate, a nisu registrovani. Smatram da je izuzetno glupo to ogranicavanje broja uredjaja i da ne postoji mogucnost dodavanja uredjaja na postojeci paket. Pretpostavljam da imaju problem sa pracenjem gde se sve koriste aplikacije i uredjaji, ali to je njihov interni tehnicki problem koji treba da rese, a ne da namecu korisnicima uzasna resenja tipa kupite jos jedan paket da bi ste imali jos jedan televizor u kuci. Nadam se da ce D3 mini biti iskorenjen digitalizacijom, usput...
 
Poslednja izmena:
Da, svakako je trebalo da objasne zašto im to treba. Inače, nemaju načina da znaju koliko si glupih televizora nakačio (samo bocnuo antenski kabl, bez mrežne konekcije bilo koje vrste).
Ima ljudi koji za kuću u kojoj živi više familija uzmu jedan priključak i povežu pet, šest ili više televizora.
Nakon digitalizacije to neće biti moguće jer za jedan ugovor SBB daje max tri d3cam/d3 mini/eon. Uz jednu Smart eon aplikaciju, to znači do 4 TV-a po jednom ugovoru.
 
Verovatno ti je na 60hz, idi u podešavanja i vrati na 50hz

Proverio i d3 mini odnosno tv samsung je na 1920x1080i na 50hz.Nije do toga.
Pink i nova s i dalje seckaju i to bas dobro.
Probao u d3 mini uredjaju da smanjim rezoluciju slike i manje secka i koci ali nije sto posto eliminisano.
Moracu da ih zovem ponovo mada su upoznati sa problemom na ta dva kanala.
Na eon boxu se to ne desava,ali na d3 mini pravi problem.
 
3 meseca za dz.ako ides na obnovu ugovora, ako imas nekog od ukucana sa drugim prezimenom, raskines stari i na drugo prezime dobijes 6 meseci za 1 dinar.


Sent from my SM-A530F using Tapatalk

SBB koliko znam veže ugovor za adresu i bilo koji drugi član porodice pa makar imao i drugo prezime, ne računa se kao nov korisnik. Ja sam tako hteo doduše isto prezime, rekli mi da ista adresa nije nov korisnik. MTS i Supernova može na drugog člana
 
I ja sam sklopio ugovor na moje ime ("EON PREMIUM van SBB mreže")iako mi je mama imala ugovor sa Total TV-om a živimo na istoj adresi. Dobio sam 6x 1dinar ali sam morao da platim to što mi je kurir doneo eon kutiju (3500din za priključnu taksu, koja je bila obračunata prvim računom). Nisu pravili nikakav problem što neko živi na istoj adresi a znam da je Total TV ćerka firma SBB-u ali izgleda da po pitanju korisnika prave razliku, kao što to rade Telekom i Supernova.
 
Poslednja izmena:
Da, svakako je trebalo da objasne zašto im to treba. Inače, nemaju načina da znaju koliko si glupih televizora nakačio (samo bocnuo antenski kabl, bez mrežne konekcije bilo koje vrste).
Ima ljudi koji za kuću u kojoj živi više familija uzmu jedan priključak i povežu pet, šest ili više televizora.
Nakon digitalizacije to neće biti moguće jer za jedan ugovor SBB daje max tri d3cam/d3 mini/eon. Uz jednu Smart eon aplikaciju, to znači do 4 TV-a po jednom ugovoru.

Pretpostavljam da me vise iziritiralo kad me nazovu i najave mi da ce besplatno da me digitalizuju, pretpostavljajuci da ja nemam pojma sta to znaci i da cu postati ponizan pred digitalnim otkrovenjem. Naravno, podrazumevaju da cu da im odgovaram na pitanja koja su moja privatna stvar - i da imam deset televizora, to nije njihov problem i ne podrazumeva ilegalnu upotrebu s moje strane. Bas nasuprot, vratio sam im D3 mini koji mi nije trebao... Sta ako nemam nista na koaksijalu, kao sto nemam? Zasto mogu da pratim program samo na dva televizora, ne mogu da dobijem EON App na trecem potencijalno, kad bude trebalo? Takvo tretiranje klijenata se naravno nastavlja i kroz mizerne ugovore sa bespravnim otkaznim rokom - ne kazem da je neko drugi od provajdera ovde bolji, da se odmah ogradim - ali nemojte da mi prodajete besplatnu digitalizaciju, sav taj novac je normalno zaradjen od klijenata i ulazete ga u svoju mrezu da bi ste ostali konkurentni. Pozdravljam potez, ali dok god ne dobijem normalan tretman, nece ga dobiti ni oni. Rant off.
 
Poslednja izmena:
I ja sam sklopio ugovor na moje ime ("EON PREMIUM van SBB mreže")iako mi je mama imala ugovor sa Total TV-om a živimo na istoj adresi. Dobio sam 6x 1dinar ali sam morao da platim to što mi je kurir doneo eon kutiju (3500din za priključnu taksu, koja je bila obračunata prvim računom). Nisu pravili nikakav problem što neko živi na istoj adresi a znam da je Total TV ćerka firma SBB-u ali izgleda da po pitanju korisnika prave razliku, kao što to rade Telekom i Supernova.

Prikljucna taksa za sta? Za to sto povezes njihov box na svoj internet koji posebno placas? To je cist lopovluk, ako mene pitas. Mozda je imala smisla kad su oni uvodili instalaciju u kuce, sa razvlacenjem koaksijala itd, ali ovo mi je besmisleno. To mozes odbiti od besplatnih meseci.

@Milisav: Da, ako nije drugo prezime, nije nov korisnik. Moras da prekines ugovor, apstiniras neko nedefinisano vreme koje je njima ok, i onda se ponovo prijavis. Poslovna politika im je ... cudna?
 
Kod mene u stanu ugovor je bio na caleta i najavili smo raskid ugovora jedno 10-15 dana pred istek i onda kada je istekao prijavio sam se ja kao nov korisnik.
Naravno primetili su da je na toj adresi isto prezime i pitali su da li vec postoji instalacija.Rekao sam im da postoji ali da cale nece vise da koristi tu uslugu i da je zato raskinuo,a da ja hocu da nastavim i da sam se zato prijavio.
Reko ako to pravi vama neki problem u zgradi imamo i supernovu pa cu preci kod njih.
Kaze nema problema nikakvih.I posle par dana dodje ekipa sa opremom,staru sam skinuo i posle par dana vratio u sbb poslovnicu.
Cak sam i fiksni broj koji je bio na caletovo ime a koji je bio prebacen u sbb prebacio na svoje ime.
I dobio sam uslove kao nov korisnik,6 meseci po dinar a posle 18 meseci po 4 soma.
Na trio full paketu sam.
 
Kod mene u stanu ugovor je bio na caleta i najavili smo raskid ugovora jedno 10-15 dana pred istek i onda kada je istekao prijavio sam se ja kao nov korisnik.
Naravno primetili su da je na toj adresi isto prezime i pitali su da li vec postoji instalacija.Rekao sam im da postoji ali da cale nece vise da koristi tu uslugu i da je zato raskinuo,a da ja hocu da nastavim i da sam se zato prijavio.
Reko ako to pravi vama neki problem u zgradi imamo i supernovu pa cu preci kod njih.
Kaze nema problema nikakvih.I posle par dana dodje ekipa sa opremom,staru sam skinuo i posle par dana vratio u sbb poslovnicu.
Cak sam i fiksni broj koji je bio na caletovo ime a koji je bio prebacen u sbb prebacio na svoje ime.
I dobio sam uslove kao nov korisnik,6 meseci po dinar a posle 18 meseci po 4 soma.
Na trio full paketu sam.
Takodje i ja isto tako

Послато са M2002J9G помоћу Тапатока
 
Prikljucna taksa za sta? Za to sto povezes njihov box na svoj internet koji posebno placas? To je cist lopovluk, ako mene pitas. Mozda je imala smisla kad su oni uvodili instalaciju u kuce, sa razvlacenjem koaksijala itd, ali ovo mi je besmisleno. To mozes odbiti od besplatnih meseci.

@Milisav: Da, ako nije drugo prezime, nije nov korisnik. Moras da prekines ugovor, apstiniras neko nedefinisano vreme koje je njima ok, i onda se ponovo prijavis. Poslovna politika im je ... cudna?

To je ta taksa za EON Smart Box 3400 din tj 50% jeftinije nego full cena... koju cu sutra MOZDA platiti kada mi dodje tehnicar...ako mi ostavi trenutni d3 v2.
Prelazim, kao sto pisah ranije, sa Trio Gold na EON Full.
 
^
Ironično je to rekao i sve ga razumem. To što sam otvorio kutiju, povezao tv sa HDMI kablom, uključio boks adapterom u struju i dao mu internet protok oni zovu "priključna taksa" jer su kao "aktivirali taj uređaj iz firme" tj. aktivan je i ima pristup signalu i tu kutiju opet ne zadržavam, jer piše da je to vlasništvo SBB-a i na njihov zahtev se mora vratiti, znači iznajmljena je na korišćenje. Ali sam zaista bio zainteresovan tim boksom, rekoh to mi je jedna mesečna pretplata i otpisah jedan mesec računa za taj boks tako da sam u stvari imao 5meseci po dinar. Ali ja sam "van mreže" pa je i razumljivo da platim. Ti gde već imaš infrastrukturu te sile da platiš kutiju umesto da je samo zadužiš i kad prestane saradnja vratiš. Pa nije da će da ti kopaju išta, samo isključe jedan d3 uređaj i na njegovo mesto stave taj KAON uređaj. :d
 
Poslednja izmena:
Pri tom nece ni staviti taj KAON uredjaj posto cu koristiti samo LG WebOS EON app direktno na tv-u.
 
Jel moguce da na Eurosportu nema nasih komentatora preko Sbb usluge? Dok na drugim provajderima radi kako treba
 
Treba da imaš i srpskog i engleskog komentatora, da možeš da biraš
 
:D Dok svi izbegavaju Banjca i družinu ti ih aktivno tražiš? :D Podesi primarni i sekundarni audio jezik u podešavanjima D3 ili Eon STB (koji od ta 2 već imaš) pa onda proveri kojeg komentatora dobiješ na Eurosport kanalima.
Takođe, kad gledaš iz početka na Eon boxu i Eon aplikacijama uvek će da ti uvale sprske komentatore hteo ne hteo, ona podešavanja za primarni i sekundarni na KAON modelu Eon boxa (SDMC Tech model boxa kao i ostale pod-verzije Eon SmartTV aplikacije koje sve rade u OTT režimu ni nemaju vidjivu tu sekciju podešavanja) važe / imaju efekat samo za live režim kad se gleda DVB-C mux.
 
SBB koliko znam veže ugovor za adresu i bilo koji drugi član porodice pa makar imao i drugo prezime, ne računa se kao nov korisnik. Ja sam tako hteo doduše isto prezime, rekli mi da ista adresa nije nov korisnik. MTS i Supernova može na drugog člana
Jedan dan sam pauzirao izmedju dva ugovora na istoj adresi

Sent from my SM-A530F using Tapatalk
 
Hvala ljudi, promenjeno na srpske komentstore, sad je zanimljivo za pracenje
 
I ja sam sklopio ugovor na moje ime ("EON PREMIUM van SBB mreže")iako mi je mama imala ugovor sa Total TV-om a živimo na istoj adresi. Dobio sam 6x 1dinar ali sam morao da platim to što mi je kurir doneo eon kutiju (3500din za priključnu taksu, koja je bila obračunata prvim računom). Nisu pravili nikakav problem što neko živi na istoj adresi a znam da je Total TV ćerka firma SBB-u ali izgleda da po pitanju korisnika prave razliku, kao što to rade Telekom i Supernova.

3500 za priključnu taksu !!?? Pa naravno da im u ovakvim slučajevima odgovara da odobre i 10 ugovora na istoj adresi kada prvo oderu čoveka sa 3500 dinara nizašta. Ovo je zaista bruka SBB-a i bilo koga ko ovo radi. Ovo je čista prevara i po meni vređanje inteligencije. U 2021 naplaćivati priključnu taksu, sramota.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Nije da ih branim, ali ta oprema nije besplatna. I / ili dolazak coveka da to poveze.

Mozda bi vam bilo lakse da je to uracunato u pretplatu (145 din vise) pa bi bilo ovako:

4f2e42df59359b641d4e568ce5c80c96.jpg
 
Pozdrav, ovaj screen je iz ponude za digitalizovana podrucja. Interesuje me da li za ovih 1395 din moze da se gleda Start paket, ili je jos potrebno rentirati neki od uredjaja za gledanje digitalne tv, za 290 din mesecno po uredjaju?

.
 

Prilozi

  • Screenshot_4.jpg
    Screenshot_4.jpg
    130.4 KB · Pregleda: 182
Upravo sam pročitao vest da će se telenor udružiti sa telekomom. Tako što će telekom svoju optiku ustupiti telenoru? Šta to znači za sbb osim što znam da će na taj način telekom povećati broj korisnika? Da li će se kvalitet sbb srozati ili šta već.

Послато са Mi 9 Lite помоћу Тапатока
 
telenor je odavno prodat onom čehu ne znam dokle ce ae zvati telenor, njegova mreza se zove valjda o2
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno