Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
OK, sada je jasnije :) hvala!
 
Баш ме занима да ли ће се стварно дрзнути да наплате тих пола месеца откако им вратиш опрему.
Имају они пуно право да обрачунају и нпр. 15/31 пута месечни износ.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Ne znam otkuda ta informacija da će naplatiti ceo poslednji mesec? Meni su lepo naplatili broj dana koliko sam koristio (napr. 15/31).
Pozdrav
 
Isto. Mislim da sam podneo zahtev sredinom nekog septembra i morao sam da platim 30 dana od toga datuma, dakle negde do sredine oktobra. Isti slučaj mi je bio kod drugog operatora prošle godine, iako sam tu imao još ekstremniji slučaj, istog dana mi je prestao ugovor jer je razlog raskida bilo povećanje cene mesečne usluge a i vratio sam opremu odmah (već uveo SBB dan ranije). Tad jedino nema otkaznog roka. Takođe, novi sam korisnik SBBa postao opet sredinom meseca i tako su i obračunavali besplatne mesece, počev od dana zaključenja ugovora, pa mi je neki 4. mesec bio 14 dana po dinar+ 16 dana mesečna pretplata u nastavku. Siguran sam da se ne obračunava ceo mesec nikad, to je njihova glupost, nema logike.
 
Баш ме занима да ли ће се стварно дрзнути да наплате тих пола месеца откако им вратиш опрему.
Имају они пуно право да обрачунају и нпр. 15/31 пута месечни износ.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
Tako mi rekoše, videću u januaru da li je istina ili samo muljaju da bih se predomislio i ostao kod njih. Mada i da naplate za ceo januar platiću im i prelazim na optiku, već nekoliko meseci imam problem sa signalom i stabilnošću neta. Zvuk na Eon boxu kasni za slikom oko 1 sekunde nekada i više, dolazili nekoliko puta, merili signal, rekli da je ispod minimuma, menjali kablove, spojeve... I opet isto. Tako da posle skoro 20 godina doviđenja SBB.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Ако, срећно ти било.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Ističe mj krajem meseca Trio gold extra, jel daju neke pogodnosti za postojeće korisnike?

Sent from my OnePlus 8 using Tapatalk
 
Sinoc oko 21h ulazim u zgradu i momak i devojka lepe poster i reklamu za mts optiku po 1din. Jutros u 7h je vec nije bilo. Sumnjam da je neko od stanara, verovatno konkurencija ima pratioce :)

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk
 
Za te plakate bi trebalo da ih sve prijavljujemo nekoj inspekciji ili komunalnoj policiji. Pretpostavljam da osnov za to postoji. Nama je ulaz zgrade u jednom trenutku bio izlepljen plakatima Oriona, Supernove, Telekoma, SBB-a, Novobeogradskih opštinskih akcija, kao i raznih ponuda za popravke koje je upravnik skupljao a prošle su kroz glasanje. Imamo oglasnu tablu, ali sve to se lepi po zidovima, prozorima i vratima. Jednog dana sam uzeo i sve poskidao. Tragovi lepka su ostali da krase sve te površine i za čišćenje toga je potreban veliki trud. Nakon te moje akcije i druge komšije su izgleda odlučile da to više ne tolerišu, tako da se svaki novi plakat veoma brzo ukloni. Sa oglasne table niko ništa ne dira.
 
Ističe mj krajem meseca Trio gold extra, jel daju neke pogodnosti za postojeće korisnike?

Sent from my OnePlus 8 using Tapatalk
Meni su nudili 6 meseci stara cena ako pređem sa Eon Full na Eon Premium. Ako ostanem na Eon full prvo su nudili ništa, onda su mi ponudili Pink paket 24 meseca pa kada sam i to odbio onda su ponudili Pink 24 i HBO 12 meseci.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Za te plakate bi trebalo da ih sve prijavljujemo nekoj inspekciji ili komunalnoj policiji. Pretpostavljam da osnov za to postoji. Nama je ulaz zgrade u jednom trenutku bio izlepljen plakatima Oriona, Supernove, Telekoma, SBB-a, Novobeogradskih opštinskih akcija, kao i raznih ponuda za popravke koje je upravnik skupljao a prošle su kroz glasanje. Imamo oglasnu tablu, ali sve to se lepi po zidovima, prozorima i vratima. Jednog dana sam uzeo i sve poskidao. Tragovi lepka su ostali da krase sve te površine i za čišćenje toga je potreban veliki trud. Nakon te moje akcije i druge komšije su izgleda odlučile da to više ne tolerišu, tako da se svaki novi plakat veoma brzo ukloni. Sa oglasne table niko ništa ne dira.

Kad smo vec kod tih pravnih stvari, nama je MTS usao sa optikom u zgradu a niko nista nije potpisao koliko ja znam. Upravnik lazirao potpise ili za tako nesto nije potrebna saglasnost (sto mi je malo cudno)?
 
Neoohodan je potpis vlasnika više od pola površine zgrade. Možda ih je upravnik "samoinicijativno" pustio, bez vašeg odobrenja, što opet nije po zakonu. Upravnik nije neki nadčovek sa bog zna kakvim moćima. Ima odredjena prava i obaveze, ali odluke donose stanari, odnosno vlasnici. Upravnik ih samo sprovodi.
Pozdrav
 
Баш ме занима да ли ће се стварно дрзнути да наплате тих пола месеца откако им вратиш опрему.
Имају они пуно право да обрачунају и нпр. 15/31 пута месечни износ.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока

Meni hoce da naplate i mesec posle (vratio uredjaje 29.8, i platio taj mesec) jer im je to navodno otkazni rok ( koji ne postoji nigde upisan) tako da sad su dodali jos jedan mesec, dakle dva meseca posle vracanja uredjaja :banana::laugh:
 
Kad smo vec kod tih pravnih stvari, nama je MTS usao sa optikom u zgradu a niko nista nije potpisao koliko ja znam. Upravnik lazirao potpise ili za tako nesto nije potrebna saglasnost (sto mi je malo cudno)?
Сваки од власника посебног дела, тј. стана, има право да пријави управника зграде за неовлашћено управљање. Управник би требало одмах да дапостане бивши упавник.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Kod mene je Telekom optika po vertikali razvučena septembra 2017. ako se dobro sećam. Niko nas nikad nije pitao niti je skupljao potpise stanara. Proletos je SBB uveo optičku vertikalu odmah pored, ali su krvavo morali da skupljaju preko 50% potpisa stanara jer im je tako rekao upravnik da jedino mogu da buše instalaciju. Bilo je kritično pa sam pomogao koliko sam mogao, kasnije i razgovarao s upravnikom. Ko zna kakav je dogovor imao s Telekomom, a nije krio da ne podnosi SBB. Ipak, sve se srećno završilo, važno je da korisnici imaju izbor pa neka svako bira šta mu više odgovara.
 
U mom ulazu ko god hoće da uvede optiku ili bilo kakav dodatni servis, dobrodošao je.
 
Ne mora zahtev za raskid. Pišite im na mejl, bar sam ja tako izbegao odlazak do poslovnice.
Meni tek u poslovnici danas, pri inicijativi za pokretanje raskida u "otkaznom roku", 4 meseca dadoše. Telefonom me ranije zvali i nudili 10% na račune naredne 2 godine.

Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
^ I meni su nudili telefonom kao pogodnost da plaćam 12 meseci staru cenu. Tražio sam da predjem na eon, pošto imam ugovor sa d3, silver light duo čini mi se. Gospodja operaterka rekla da ću morati i instalaciju boxa da platim 50% tj 4000 din. Popizdim, i rešim da otkažem. Kad sam se ohladio rekoh da prvo probam sa mejlom, jer ako odem u poslovnicu ne vredi da mi nude bilo šta -otkazujem...

Sročim mejl, rekao šta su mi nudili telefonom i da je to ponižavajuće za stare korisnike, zatim tražio bolju ponudu ili odoh u mrski MTS. Rekli da će se javiti neko iz podrške sa ponudom. Tako je i bilo... Ponudili 4 meseca po dinar i ja prihvatio. Nakon ta 4 meseca plaćaću 50 dinara više nego sad + net duplo brži sa 50 na 100 mbit/s + android tv app. Meni to OK, i prihvatio.
 
Meni tek u poslovnici danas, pri inicijativi za pokretanje raskida u "otkaznom roku", 4 meseca dadoše. Telefonom me ranije zvali i nudili 10% na račune naredne 2 godine.

Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk

Opako su se otvorili, umesto 10%, daju 16.6% :D
 
СББ и њихове погодности... Утрапе ти пар месеци да плаћаш по динар а онда ти звекну пакет који је скупљи за 500 и ко зна колико стотина динара више. Од свих ових канала које имам гледам можда 5 активно, мада ми је ТВ углавном укључен и да га не гледам, чисто да ми нешто шушти у стану[emoji1]

Узгред, стигао ми анекс од СББ - Eon light Duo је пакет који смо и договорили преко телефона. Још само да унесу у њихов "поуздани" систем и коначно сам решио и тај део.


Sent from my iPhone 8 using Tapatalk
 
Дају тако пар месеци по динар само да нахватају људе на уговорну обавезу, па у децембру звекну поскупљење.
Живи били па видели.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Ukoliko se cena usluga promeni tokom trajanja UO, korisnik ima pravo da u roku od 30 dana od objave/obaveštenja podnese zahtev za raskid ugovora, bez posledica i potraživanja od strane operatora. Dakle, plaća samo uslugu koja mu je pružena do dana raskida. Poskupljenje ne treba da brine one koji imaju novu UO, pod uslovom da imaju gde da odu...
 
Дају тако пар месеци по динар само да нахватају људе на уговорну обавезу, па у децембру звекну поскупљење.
Живи били па видели.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
I ti raskineš tad ugovor, kao što su ljudi radili kad god beše promena cene.

Sent from my POCO F2 Pro using Tapatalk
 
Да, тиме се обесмишљавају све претходне радње, али мали број корисника ће да раскида уговор и то је у ствари циљ свега тога.

Послато са SM-N9005 помоћу Тапатока
 
Ништа ту ни МТС није бољи, то је олигополско тржиште где свако тежи да стекне монопол и да може да ради шта хоће. Међутим када сви нуде исте услуге онда боље пролази онај који има конкурентнију цену. Али није искључено да се некад и договоре око цена, то је јавна тајна али било је присутно код мобилних оператера нпр.


Sent from my iPhone 8 using Tapatalk
 
Danas me zvali a ugovor mi istice u februaru, nude premium paket godinu dana po ceni full paketa, godinu dana puna cena.
 
Mozda sam ja nehotice obrisao sopstvenu poruku, elem posto mi uskoro istice ugovorna obaveza, eon premium korisnik, da li je za potpisivanje nove UO moguce izboksovati neke benifite?
Uz pretnju raskida ugovora, pre 22 mes sam dobio benifit 12 mes x 1999 din i 12 mes x 4999 din. Da li je moguce ovako nesto ponoviti ili je bolje da se preorjentisem da neko drugi ko ne nosi moje prezime potpise UO kao novi korisnik?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno