Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Jel uspeo neko da dobije nesto zbog ovog poskupljenja telefonije za Nemacku od 01.septembra.Ima li sanse za raskid
E brate moj ,da li misliš da će neko da se seti i kada završi posao da napiše kako mu je pošlo za rukom ...Od toga nema ništa .Moj savet je da dobro razmisliš da li ćeš odlaskom iz SBB--a kod nekog drugog provajdera više dobiti ili izgubiti ...Iskeno SBB ( po meni ) tek će raditi na unapređenju sistema i poboljšanje usluga korisnicima. :D Cena za telefoniju nemoj da ti bude isuviše bitna realno gledano jeste osnov ali da li si stvarno sa fiksnog pozivao Nemačku ( i dok je bila jeftinija cena ):D;)
Veliki pozdrav
 
Увек гледаш однос цена/квалитет. Корисник сам премиум пакета и када погледам на папиру шта све улази у пакет то је супер али када погледам шта од тога користим.... На 12 месеци за дин се исплати уговор две године, дође колико вреди. Исто важи за све провајдере.
 
Jel uspeo neko da dobije nesto zbog ovog poskupljenja telefonije za Nemacku od 01.septembra.Ima li sanse za raskid
Ja sam podneo zahtev na osnovu te promene, a odgovor i odbijenicu prosledjujem u celosti:
Primili smo Vaš dopis pod delovodnim brojem 571/NS-ME.
Ovim putem Vas obaveštavamo da nismo u mogućnosti da pozitivno odgovorimo na Vaš zahtev.
Kao što smo obavestili naše korisnike, Nemačka je u julu mesecu povećala cene poziva ka fiksnim brojevima.
Zbog toga pozivi iz SBB mreže ka fiksnim linijama u toj zemlji više neće biti u Zoni 1 već će od 01.09.2022. biti u Zoni 3. Umesto dosadašnjih 6 dinara po minutu, pozivi ka ovoj zemlji tarifiraće se 26 dinara po minutu.
Takođe, Nemačka neće više biti deo Evropskog telefonskog dodatka koji obuhvata 100 minuta za pozive ka Evropskim zemljama.
Ovom izmenom nije obuhvaćena cena paketa koje SBB korisnik ima, tako da cena paketa ostaje ista. Menja se samo cena pojedinačnih poziva koje korisnik nije u obavezi da koristi.
Prema svemu navedenom, nismo u mogućnosti da odobrimo prevremeni raskid ugovora.
Ugovor broj Xxxxxx potpisan je sa ugovornom obavezom do 08.02.2023. godine. Raskid ugovora može se obaviti u skladu sa Opštim uslovima uz plaćanje troškova raskida i otkazni rok od 30 dana, o čemu smo Vas obavestili u prethodnom odgovoru na Vaš dopis.
Budući da je ugovor potpisan na dve godine priključne takse nisu fakturisane. U slučaju prevremenog raskida ugovora iste bi bile naplaćene, za kablovsku televiziju u iznosu od 3900,00 dinara, za digitalnu televiziju u iznosu od 6900,00 dinara i za internet u iznosu od 6900,00 dinara.
Takođe ste ostvarili pogodnost da usluge prvih 6 meseci plaćate po 1,00 dinar. Pri prevremenom raskidu, naplaćuje se puna cena paketa pomnožena sa 6.
U slučaju da se opredelite za plaćanje pretplata do kraja ugovorne obaveze fakturisala bi se cena odabranog paketa, pomnožena brojem meseci do isteka minimalnog ugovorenog perioda korišćenja usluga.

U skladu sa članom 151 Zakona o Zaštiti potrošača SBB ima obavezu da učestvuje
u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, a na osnovu podnetih reklamacija.

Stojimo Vam na raspolaganju za sve dodatne informacije.

S postovanjem,
 
Ja sam podneo zahtev na osnovu te promene, a odgovor i odbijenicu prosledjujem u celosti:
Apsolutno odgovor SBB-a na mestu i sa svim iznetim objašnjenjem . Nažalost ,po nama subjektivno kada sagledavamo naš problem je najveći i mislimo da na mnogo toga imamo pravo ...Zaboravljamo samo jedno da su provajderi tu samo da nam uzmu novac a ne i zato što su željni da eto baš mi koristimo njihovu uslugu .Sve više je reklamacija sve manje je rešenih reklamacija u korisnikovu korist i na to se moramo navići . (y) ;)
 
Nisam bio dugo kod sbba, pa da pitam ovde, svakako se više razumete. Prihvatili smo ovu ponudu godinu dana po 1din, eon full.

Zanima me koliko d3/box uređaja ide besplatno uz full paket? Vidim da ide jedan smart box, ali roditelji imaju 2 stara, ne LED tva, pa ne znam može li uopšte taj da se prikači.

Takođe, da li smart box ima mogućnost reprodukcije sadržaja preko wifi-a tj. bez dovođenja kabla do njega?
 
То је једнострана промена понуде. Назови ове из заштите потрошача и изнеси им цео случај.
 
konsultuj se sa efektivom
mislim da mozes bez penala raskid do kraja meseca ali moras najaviti raskid do kraja meseca
 
Ma pisao sam im za prvi slicaj oko gasenja kanala, pa necu opet da ih cimam izdrzacu do februara sledece godine i onda adios.
 
Zvali me danas da me pitaju kako sam i kod kog operatera sam sada (raskinuo ugovor pre godinu dana sa njma), da li bih se vratio uz ponudu od 12 meseci za 1 rsd.
Kažem, zanimljivo, verovatno bih, ali vezan sam ugovorom još godinu dana, kaže nema problema čujemo se za godinu dana, zapisaću ovde.
Dobro, odgovorih.
Ja sam se dana raspitivao preko twittera da li povratkom na SBB posle MTSa daju dodatne pogodnosti i najvise je 6m po dinar (njihov odgovor) sto i nije nesto. Ponuda za tebe je super :).
Iskreno, meni sad da ponude, posle poslednjih kontakata sa MTS podrskom, 12m po RSD, presao bih istog trenutka i cekao MTS da istekne u pozadini :).
 
^ Probaj da nadjes nekog promotera ovde. Mene su sami zvali, dakle bez promotera i ponudili takodje 12 meseci po 1din, sto sam i prihvatio.

Kad smo kod toga, zaboravih, kako ide pustanje usluge u rad kod sbba? Ako povezu sutra opremu recimo, do 1.9. ide puna cena i onda krecu meseci po 1din?
 
Ja sam se dana raspitivao preko twittera da li povratkom na SBB posle MTSa daju dodatne pogodnosti i najvise je 6m po dinar (njihov odgovor) sto i nije nesto. Ponuda za tebe je super :).
Iskreno, meni sad da ponude, posle poslednjih kontakata sa MTS podrskom, 12m po RSD, presao bih istog trenutka i cekao MTS da istekne u pozadini :).
Toliko je "dobra" MTS podrška?
 
pa ako zoves mozes da cekas nekad i po pola sata sat, a nista ne uspu da odrade ti sto se javljaju na telefon
 
Toliko je "dobra" MTS podrška?
Sat vremena na cekanju - nema infa.
Twitter pitanje - nista.
Na kraju ostaje samo cekanje da proradi usluga.

Support SBBa bar na twitteru odgovara u par min - sve pohvale za to.

@optical - Odlicna ideja zaboravio sam da su na forumu! Nadam se da ce neko da vidi.
 
^ Probaj da nadjes nekog promotera ovde. Mene su sami zvali, dakle bez promotera i ponudili takodje 12 meseci po 1din, sto sam i prihvatio.

Kad smo kod toga, zaboravih, kako ide pustanje usluge u rad kod sbba? Ako povezu sutra opremu recimo, do 1.9. ide puna cena i onda krecu meseci po 1din?
Realno ja razmisljam da li da predjem na mts samo zbog box-a i lakseg menadzerisanja dazbina. Mozda i ne bih mts da nisam uzeo neki ip calcu pa se zarobih na 2god. Ima i yetel ok ponude. Vidim da mts nudi nesto upola cene bla bla al to ako bi sbb ispostovao stare korisnike i ponudio 12m za 1 dinar vrv bih ostao. Msm najgore sto nikad nista i ne ponude ni prosli put nisam nista ocekivao a dobio sam paket po ceni starog (ustedeo sam citavih 200din mesecno). Al su se mogli iscimati makar malo i kreativnije cisto ono kod njih sam od kad je zgrada dobila prikljucak. losa iskustva imam sa tetam iz sbb call centra kao da sa visine gledaju na korisnike… ili ce dobiti bonus ako ne daju nikakvu pogodnost al opet bolje imati 300 korisnika koji placaju manje ali zato koriste usluge, gledaju reklame nego imate 30 koji placaju full price. Zato je i mts isao s agaresivnim popustima dok nisu napravili kriticnu masu.
 
Ma treba ih sve otkačiti, sve su to derikože. Plaćam im dve godine po 5000 din. i onda mora da im se vrati oprema. Pet puta je isplaćena ta oprema. Samo uzeti neki net i android box. Pa gledaš tv za dzabe. Nego kad živiš sa starcima to je nemoguća misija.
 
Ma treba ih sve otkačiti, sve su to derikože. Plaćam im dve godine po 5000 din. i onda mora da im se vrati oprema. Pet puta je isplaćena ta oprema. Samo uzeti neki net i android box. Pa gledaš tv za dzabe. Nego kad živiš sa starcima to je nemoguća misija.
Baš tako android ali neki bolji i ubaciš IPTV i toliko .Nego oni tu opremu nose drugim korisnicima .Istini za volju ja to nisam znao ,kada su dolazili na instalaciju vidim lik vadi iz kutije android ono skida folije levo desno ,da bi kada sam čistio sobu ja brisanjem zagledao plastiku na PDS 2100 i Eon box kad ono ima "linije" od brisanja ( napominjem da pre toga ja to nisam detaljno brisao ) ,a da tehniku previše pazim !
Ali šta ćeš tako je pravilo za povrat opreme koja se ne koristi više i tu odstupanja nema .
 
Ja sam se dana raspitivao preko twittera da li povratkom na SBB posle MTSa daju dodatne pogodnosti i najvise je 6m po dinar (njihov odgovor) sto i nije nesto. Ponuda za tebe je super :).
Iskreno, meni sad da ponude, posle poslednjih kontakata sa MTS podrskom, 12m po RSD, presao bih istog trenutka i cekao MTS da istekne u pozadini :).
Jeste pounda super, ne sporim to nimalo, čak sam odmah u momentu i pristao, ali smo onda došli do toga da mi ugovor sa drugim operaterom ističe za 9 meseci, pa je onda dogovor bio da se čujemo tada, zapisala je to tamo negde. Kod mene je "problem" to što mi zaista ne treba TV, jednostavno nemam vremena da ga gledam, a i da imam, nemam šta da gledam na njemu jer me taj sadržaj koji se na njemu emituje ne zanima, ako i ima nešto što baš moram live da gledam, sport neki recimo, može uz malo napora da se nadje stream na netu. Mada su to stvarno retke situacije.
Ali i opet mi se ne isplati, 12 meseci koje bih plaćao od tih 24 meseca x 4000 rsd = 48000, a ovamo imam 1550 rsd x 24 = 37200
Da, imao bih TV kod SBB, koji mi kao što rekoh uopšte ne treba, ali zato i lošiji internet.
Ne znam zašto ne uvedu samo internet kao uslugu, mada najverovatnije u tom paketu ne bi onda ni imali ovakav popust tj. ponudu.

Inače ta ponuda je samo za nove korisnike, pretpostavljam da se sada ja vodim kao takav, prošlo je godinu dana od raskida ugovora.
 
SBB je prestao da mi radi kad je bila kisa, zvao sam na onaj broj 19900 nekoliko puta i nisam mogao da ih dobijem, cekao sam po 5-6 minuta. Napisao sam im mail i trebalo im je vise od 24h da mi odgovore. Nisu me ni pozvali da pitaju da li radi nego su napisali u mailu da su kolege resile problem. Iako nisu jer i dalje mi nije radio ni net ni tv. Nekako sam uspeo da dobijem operatera posle 8 minuta cekanja i rekla mi je da jos rade u mom kraju i da im treba jos jedno 4-5 sati da poprave mrezu. Znaci potpuno suprotna informacija od one koju su mi dali na mailu. Ukupno 1 i po dan nisam imao ni net ni tv.

Napisao sam im da nisam zadovoljan njihovom podrskom. Takodje da ocekujem da mi smanje racun. Znam da nije neka cifra ali trazim iz principa jer sam nezadovoljan njihovom podrskom. Medjutim oni mi odgovaraju sa nekim copy paste iz koga vidim da nisu ni procitali sta sam im napisao nego nesto u smislu kao da i dalje traju smetnje i da ce biti resene. Zakljucujem da uopste ne citaju poruke.
Eto ako nekoga zanima kako radi njihova korisnicka podrska.
Da li je neko uspeo da umanji racun za vreme koliko mu nije radio net?
 
Uspeo sam ja 2012. kad je bio onaj zaleđeni februar. Net pucao svaki čas, urlao sam na njih da nije moj problem što je zima pa ne mogu da se penju na bandere, jer je ilegalna infrastruktura koja treba da ide podzemno a ne s krova na krov pa na banderu. Taj mesec mi nisu naplatili. I još jednom pre 3 godine, 3 dana mi nisu naplatili zbog nekog zezanja, zaboravio sam šta je bilo. Neka glupost, ali sam zadrt i principijelan, kao što ni njih ne interesuje da li sam dobio platu. Zato udri.
 
Početkom januara 2019. nakon prva tri dana je nastao prekid na krovu, tada je kabl još išao preko krova. Pošto je krov na kosini, nisu smeli da izađu dok sneg ne popusti. Posle preko tri nedelje bez signala sam otišao do njih i pitao hoće li ikako rešiti taj problem. Ekipa lokalnog Beogrida je bila voljna ali ova jedna iz SBB-a reče da nemaju nameru da se zbog mene penju po krovu i da pređem na unutrašnju kablovsku infrastrukturu koju su uveli godinu-dve dana ranije po ceni skupljoj za do 2.000 dinara ili da vratim opremu i raskinem ugovor. S obzirom na takav ton, odmah sam odlučio da raskrstim s njima. Nevoljno sam vratio D3i box, nisu dali da zadržim. Nisu bili sigurni koliko da naplate za tih 3-4 dana pa je šef došao i pogledao spise i rekao da se otpiše sve. Samo sam stavio potpise i to je bilo to. Pošta, s druge strane mi je uredno naplatila pola dana 1. decembra kad sam negde oko podne potpisao za SN. Opet, SN nije umanjila iznos za prekid koji sam imao skoro 3 dana. Baš me zanima hoće li SBB umanjiti za dan i po.
 
SBB je prestao da mi radi kad je bila kisa, zvao sam na onaj broj 19900 nekoliko puta i nisam mogao da ih dobijem, cekao sam po 5-6 minuta. Napisao sam im mail i trebalo im je vise od 24h da mi odgovore. Nisu me ni pozvali da pitaju da li radi nego su napisali u mailu da su kolege resile problem. Iako nisu jer i dalje mi nije radio ni net ni tv. Nekako sam uspeo da dobijem operatera posle 8 minuta cekanja i rekla mi je da jos rade u mom kraju i da im treba jos jedno 4-5 sati da poprave mrezu. Znaci potpuno suprotna informacija od one koju su mi dali na mailu. Ukupno 1 i po dan nisam imao ni net ni tv.

Napisao sam im da nisam zadovoljan njihovom podrskom. Takodje da ocekujem da mi smanje racun. Znam da nije neka cifra ali trazim iz principa jer sam nezadovoljan njihovom podrskom. Medjutim oni mi odgovaraju sa nekim copy paste iz koga vidim da nisu ni procitali sta sam im napisao nego nesto u smislu kao da i dalje traju smetnje i da ce biti resene. Zakljucujem da uopste ne citaju poruke.
Eto ako nekoga zanima kako radi njihova korisnicka podrska.
Da li je neko uspeo da umanji racun za vreme koliko mu nije radio net?
Za kontakt sa Sbb koristi messenger. Lik koji je zaduzen za fb podrsku se uvek javi za minut dva i pomogne.
 
Za brze odgovore prilikom kvarova ni jednom operateru ne vredi pisati mail. Samo socijalne mreze ili kontakt centar, mail je za raskide i cenkanja ("pohvale" al ko to danas pise), na mailove odgovaraju za 7-30 dana.
 
Za brze odgovore prilikom kvarova ni jednom operateru ne vredi pisati mail. Samo socijalne mreze ili kontakt centar, mail je za raskide i cenkanja ("pohvale" al ko to danas pise), na mailove odgovaraju za 7-30 dana.
Meni na svako pitanje , molbu su ljudi odgovorili za manje od 24h ,neka bude i dva dana ako je pitanje ili sugestija postavljena kasnije u toku popodneva ili za dane vikenda....
SBB svoje korisnike ne ispušta tek tako u odnosu kako rade ostali provajderi !
 
SBB je prestao da mi radi kad je bila kisa, zvao sam na onaj broj 19900 nekoliko puta i nisam mogao da ih dobijem, cekao sam po 5-6 minuta. Napisao sam im mail i trebalo im je vise od 24h da mi odgovore. Nisu me ni pozvali da pitaju da li radi nego su napisali u mailu da su kolege resile problem. Iako nisu jer i dalje mi nije radio ni net ni tv. Nekako sam uspeo da dobijem operatera posle 8 minuta cekanja i rekla mi je da jos rade u mom kraju i da im treba jos jedno 4-5 sati da poprave mrezu. Znaci potpuno suprotna informacija od one koju su mi dali na mailu. Ukupno 1 i po dan nisam imao ni net ni tv.

Napisao sam im da nisam zadovoljan njihovom podrskom. Takodje da ocekujem da mi smanje racun. Znam da nije neka cifra ali trazim iz principa jer sam nezadovoljan njihovom podrskom. Medjutim oni mi odgovaraju sa nekim copy paste iz koga vidim da nisu ni procitali sta sam im napisao nego nesto u smislu kao da i dalje traju smetnje i da ce biti resene. Zakljucujem da uopste ne citaju poruke.
Eto ako nekoga zanima kako radi njihova korisnicka podrska.
Da li je neko uspeo da umanji racun za vreme koliko mu nije radio net?
Dobro to realno je neka nepredvidjena okolnost. Msm kad cela drzava bude pred kolapsom kad padnu 2-3 dana jace kise ili iznenadi sneg u januaru odmah ti je jasno da je cela infrastruktura u problemu (da se ne izrazavam). Tako kad vidim kako iz sahti dok pada kisa izlece voda kao iz gejzira ne mogu odmah da krivim operatere sto nema signala 😅 prizori kod nas te u startu nateraju na lower expectations 😂
 
Roditeljima istice UO u decembru, danas sam se cuo sa SBB-om i fina devojka kaze da su ukinuli promociji 12 meseci po 1din., sto iskreno sumnjam. Nude im 6 meseci za 1din. Moze savet? Da li je neko dobio i dalje 12 meseci po 1din?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno