Primili smo Vaš dopis pod delovodnim brojem 571/NS-ME.
Ovim putem Vas obaveštavamo da nismo u mogućnosti da pozitivno odgovorimo na Vaš zahtev.
Kao što smo obavestili naše korisnike, Nemačka je u julu mesecu povećala cene poziva ka fiksnim brojevima.
Zbog toga pozivi iz SBB mreže ka fiksnim linijama u toj zemlji više neće biti u Zoni 1 već će od 01.09.2022. biti u Zoni 3. Umesto dosadašnjih 6 dinara po minutu, pozivi ka ovoj zemlji tarifiraće se 26 dinara po minutu.
Takođe, Nemačka neće više biti deo Evropskog telefonskog dodatka koji obuhvata 100 minuta za pozive ka Evropskim zemljama.
Ovom izmenom nije obuhvaćena cena paketa koje SBB korisnik ima, tako da cena paketa ostaje ista. Menja se samo cena pojedinačnih poziva koje korisnik nije u obavezi da koristi.
Prema svemu navedenom, nismo u mogućnosti da odobrimo prevremeni raskid ugovora.
Ugovor broj Xxxxxx potpisan je sa ugovornom obavezom do 08.02.2023. godine. Raskid ugovora može se obaviti u skladu sa Opštim uslovima uz plaćanje troškova raskida i otkazni rok od 30 dana, o čemu smo Vas obavestili u prethodnom odgovoru na Vaš dopis.
Budući da je ugovor potpisan na dve godine priključne takse nisu fakturisane. U slučaju prevremenog raskida ugovora iste bi bile naplaćene, za kablovsku televiziju u iznosu od 3900,00 dinara, za digitalnu televiziju u iznosu od 6900,00 dinara i za internet u iznosu od 6900,00 dinara.
Takođe ste ostvarili pogodnost da usluge prvih 6 meseci plaćate po 1,00 dinar. Pri prevremenom raskidu, naplaćuje se puna cena paketa pomnožena sa 6.
U slučaju da se opredelite za plaćanje pretplata do kraja ugovorne obaveze fakturisala bi se cena odabranog paketa, pomnožena brojem meseci do isteka minimalnog ugovorenog perioda korišćenja usluga.
U skladu sa članom 151 Zakona o Zaštiti potrošača SBB ima obavezu da učestvuje
u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova, a na osnovu podnetih reklamacija.
Stojimo Vam na raspolaganju za sve dodatne informacije.
S postovanjem,