Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
@DonVlad Pajesi li sada barem na nekom paketu na SBB optici ili nisi ni prešao, pa čekaš da se prebaciš na drugog provajdera?
 
Da li je neko mozda probao ili zna da li je moguce da se D3 uredjaj prikljuci na ruter mreznim kablom umesto na modem direktno, i da vracanje programa radi?
 
@DonVlad Pajesi li sada barem na nekom paketu na SBB optici ili nisi ni prešao, pa čekaš da se prebaciš na drugog provajdera?
Ponuda proletos je bila "samo da dođu kolege da izbace Beogrid kabal a ubace SBB", a može da ostane postojeća ugovorna obaveza kod Beogrida. Našalio sam se komentarišući da se u moje vreme, kada se želi da se nešto "ubaci" prvo pita za zdravlje, odvede se na večeru, u bioskop, upoznaju se porodice... :ROFLMAO: Dakle, da sam prihvatio tu besplatnu zamenu kabla u nastavku (kad mi uskoro istekne UO) pojavljujem se samo kao postojeći korisnik SBBa, i primenjuju se isključivo odredbe o novoj UO postojećih korisnika, tj. sam brišem sebi mogućnost da me ikad tretiraju kao novog korisnika. Mogu s pravom da pitaju: izvinte kakav novi korisnik kad imate SBB instalaciju u kući? Uskoro ulazim u pregovore, videćemo. Izvesno je da na Beogridu ostati neću jer je to besmisleno kad u ulazu imam Orion optiku, MTS optiku, Supernova kabal i SBB optiku. Moje srce je veliko, otvoren sam za dogovor: prelazim na viši paket na SBB optici uz uslove za novog korisnika (što je obećano) ili prelazim na veći paket po ceni postojećeg 24 meseca. Finansijski mi je isto (40 din razlike). Ako ne može onda razlaz i kombinacija Orion optika + EON van mreže, ali najmanji paket, što mi u zbiru daje daleko manju cifru od 3599 din.
 
Uzeo sam skoro novi smart TV koji ima slot za karticu a moguće je instalirati i EON aplikaciju.

Da li ima neke razlike u praksi između te dve opcije?

Svakako bih da prestanem da koristim Eon box kako ne bih morao da žongliram sa dva daljinska.
 
Sa karticom nema premotavanja
 
Ima razlike, meni npr. preko kartice mnogo sporije menja kanale (nekada čak ni ne otvori novi kanal). Takođe, preko kartice nema gledanja tva unazad. Sa druge strane, slika na EON aplikaciji ume da kasni par sekuni u odnosu na karticu (što može biti bitno kad je neka utakmica pa komšiluk krene da vrišti/jauče pre tebe :) )
 
Nemam internet vec 9 dana, danas je bio tehnicar i rekao da ne salje povratni signal i da mora da se busi zid i provlaci kabal direktno do kutije, sto je nebulozno.. Hteo bih da raskinem ugovor sa ovom bagrom, kakva su vasa iskustva sa raskidom? Secam se da su doneli zakon da se ne naplacuje iznos do kraja ugovorne obaveze,je l' to zazivelo u ovoj drzavi?
 
Doneto je rešenje da biraš od dva zla koje je povoljnije finansijski po tebe, a ne da može raskid bez ikakvih "penala" / da te finansijski baš baš ništa ne košta ako za raskid bez "nadohnade štete" nema objektivnih razloga. Plus su onda naši snalažljivi provajderi našli način i taj izbor da "uštroje" tako što su naduvali cene uvođenja usluga.

Znači ili plaćaš preostale mesece do isteka UO ili plaćaš popuste koje si uživao od početka ugovorne obaveze.
 
Doneto je rešenje da biraš od dva zla koje je povoljnije finansijski po tebe, a ne da može raskid bez ikakvih "penala" / da te finansijski baš baš ništa ne košta ako za raskid bez "nadohnade štete" nema objektivnih razloga. Plus su onda naši snalažljivi provajderi našli način i taj izbor da "uštroje" tako što su naduvali cene uvođenja usluga.

Znači ili plaćaš preostale mesece do isteka UO ili plaćaš popuste koje si uživao od početka ugovorne obaveze.
Znaci ili busenje zida i provlacenja ko zna kojekakvih kablova ili placanje penala.. Hvala na odgovoru, bar znam na cemu sam, dabogda im niko ne uzeo nijedan paket ikad!
 
@nostradamus.
Ili da čekaš sledeće poskupljenje paketa, sledeće izbacivanje nekih bitnijih kanala kad imaš mesec dana fore od najave na njihovom sajtu da bez "penala" raskineš ugovor. Ali to potrazumeva da pratiš obaveštenja na sajtu redovno :D I naravno ti sad imaš problem sa zidom koji neće čekati X meseci da se reši...

@Predrag_ Uvek si nešto dobio "besplatno": STB bez rente, uvođenje usluge ... TV paket ili neku uslugu koja nije deo paketa koji koristiš/plaćaš.
 
Uzeo sam skoro novi smart TV koji ima slot za karticu a moguće je instalirati i EON aplikaciju.

Da li ima neke razlike u praksi između te dve opcije?

Svakako bih da prestanem da koristim Eon box kako ne bih morao da žongliram sa dva daljinska.
Zasto ne isprogramiras EON daljinski za TV da ne moras da zongliras?

Ima razlike, meni npr. preko kartice mnogo sporije menja kanale (nekada čak ni ne otvori novi kanal). Takođe, preko kartice nema gledanja tva unazad. Sa druge strane, slika na EON aplikaciji ume da kasni par sekuni u odnosu na karticu (što može biti bitno kad je neka utakmica pa komšiluk krene da vrišti/jauče pre tebe :) )
Zavisi od kanala ali kasnjenje je mnogo vece od tih par sekundi i ide oko 23 sekunde za live tv-om tj dvb-c muxom.
 
Danas sam se prvi put susreo sa jednim problemom. Uzeo sam da namestim prijatelju jedan tablet (Android 9) koji poseduje Wi-Fi 5 (802.11ac), ja imam SBB-ov Cisco epc3925 koji je samo Wi-Fi 4 (802.11n). Koliko ja znam svi standardi su unazad kompatibilni. Šta se dešava: u mom stanu koristim razne telefone i jedan stariji tablet i razne laptopove i ni sa jednim nisam imao problem da se gubi wifi non stop. Znači ovaj tablet se nakači i onda proizvoljno otkači sa wifi mreže. Probao sam sve moguće opcije, resetovao ruter, tablet proveravao sve opcije u podešavanjima, menjao poziciju soba, jednostavno tablet ima svoju volju. Odem kod prijatelja, on je na MTS ruteru, tablet kod njega sve radi normalno, nijednom se nije "otkačio". O čemu se ovde radi? Sad razmišljam i o budućim upgrade-ima telefona i mog tableta da li će biti sličan problem?
Da li SBB nudi nešto bolje od ovog Cisco rutera? Ističe mi ugovor ovog meseca pa da vidim ima li smisla menjati ovaj ruter, pre par godina je bio navodno hvaljen kao najbolji što SBB nudi, da li je i dalje tako?
 
Pozdrav ljudi.

Nije me bilo par dana (pekao rakiju u vukojebini a tamo, pogađate, nema neta 😄 verovatno jer nismo je*eni ultra-mega-giga grad, pa nas ni Telenor ne poštuje previše) pa da odgovorim okvirno na neke od komentara u kojima me pominju. 👍

Dakle, nisam krenuo u ovu priču sa namerom da praznim svoj džep te sa advokatom (kako sam i pomenuo) imam dogovor da ne plaćam ništa u slučaju da izgubimo. To je na papiru tako da maksimalno mogu da dam deset hiljada koje sam u startu dao advokatu na ime zastupanja i tih stvari.

Dalje, često se navodi termin "pozitivna diskriminacija". Diskriminacija, po definiciji, ne može da ima pozitivan već isključivo negativan kontekst. Taj nakaradni termin (pozitivna diskriminacija) su "smislili" upravo oni koji njegovom nakaradnom primenom pokušavaju da odbrane svoje smešne i, dokazivo, odluke koje diskriminišu. Ma koliko se to uvilo u mirišljavi papirić sa prefiksom "pozitivno", i dalje je diskriminacija prema nekome. Što prema zakonu a i Ustavu Republike Srbije nije dozvoljeno. Kao da neko napiše "divan pe*er" ili *pametna crnč*ga". To je, manje-više, ista priča, samo u ovom primeru banalizovana do atoma jer, očigledno, neki ili ne shvataju ili su plaćeni da glume nešto.

Kako god da se okrene, ne može se ista usluga naplaćivati različito ljudima iz različitih gradova. Šta više, ne može se reklamirati da će neko iz "giga" grada dobiti više od onoga iz "mikro" grada jer time se šalje poruka da svi treba da odemo u "giga" gradove da bi dobili ono što plaćamo! Kako je ta poruka normalna? Po toj analogiji, može li se očekivati i da operater kaže da nama, u malim gradovima, ne treba HD signal već samo onima u velikim gradovima? Pa mogu da kažu i da nama "dole" ne treba ni onih par 4K kanala jer taj jak signal treba da se "gura" kod "velikih"? Ako se ovako nešto opravdava, čak i od strane neutralnih korisnika usluge, gde je granica?

Na kraju: ne, ja ne ulazim u ovu priču jer ću se obogatiti ako ih dobijem na sudu ili ću "poleteti" ako mi podignu brzinu interneta i daju ono što (za isti novac) dobijaju ljudi iz većih gradova. U pitanju je to što ne dozvoljavam da me neko pravi budalom za moje rođene pare! I dok god ćutimo i budemo u fazonu "to je njegov problem, mene to ne dotiče", nemojte se čuditi da usluga bude sve gora a cena sve veća.
Racunaj da,ako izgubis spor,placas taksu na tuzbu,taksu na presudu kao i troskove koje je sbb imao za angazovanje odbrane.
 
Imam SBB net godinama, imao neki Cisco ruter radilo manje više sve ok.
Stigao Ubee, pakao, prvo dal spominjati da su mi poslali dete 99to koji ne zna šta je IP i DHCP uopšte...
Uglavnom uz mnogo konsulatacija sa drugarima iz IT, administratori, nemam drugo objašnjenje nego da je ovaj Ubee đubre od rutera i ne snalazi se sa mnogo uređaja, nekad zaglupi ne ume DHCP da da IP telefonu npr.
Imam u kući još 3 rutera sve podešeno kako treba (DHCP ugašen svuda) Ubee je DHCP jer indijanci ne daju da se ugasi, tj ugasim on ga vrati.
Sutra cu ih zvati jer imam stalno prekide zbog nečega, planiram ih nagaziti ozbiljno da donesu Tehnicolor ruter ili modem i pošalju nekog koga u kuću neću pustiti dok mi ne objasni šta je DHCP.
Ako nece da pošalju Tehnicolor nude opet Ubee tačno zovem jednog od direktora iz SBB kom sam nesto privatno radio da mi završi modem.
 
Sto noviji to bagovitiji...
 
Danas sam se prvi put susreo sa jednim problemom. Uzeo sam da namestim prijatelju jedan tablet (Android 9) koji poseduje Wi-Fi 5 (802.11ac), ja imam SBB-ov Cisco epc3925 koji je samo Wi-Fi 4 (802.11n). Koliko ja znam svi standardi su unazad kompatibilni. Šta se dešava: u mom stanu koristim razne telefone i jedan stariji tablet i razne laptopove i ni sa jednim nisam imao problem da se gubi wifi non stop. Znači ovaj tablet se nakači i onda proizvoljno otkači sa wifi mreže. Probao sam sve moguće opcije, resetovao ruter, tablet proveravao sve opcije u podešavanjima, menjao poziciju soba, jednostavno tablet ima svoju volju. Odem kod prijatelja, on je na MTS ruteru, tablet kod njega sve radi normalno, nijednom se nije "otkačio". O čemu se ovde radi? Sad razmišljam i o budućim upgrade-ima telefona i mog tableta da li će biti sličan problem?
Da li SBB nudi nešto bolje od ovog Cisco rutera? Ističe mi ugovor ovog meseca pa da vidim ima li smisla menjati ovaj ruter, pre par godina je bio navodno hvaljen kao najbolji što SBB nudi, da li je i dalje tako?
Nisam na SBB mreži imao sam sličan problem sa ruterom Wi-fi 6 i laptopom Wi-fi 5. Isto se tako ponašao i taj moj laptop dok ga nisam zamenio za model sa Wi-fi 6 čipom. To u mom slučaju nije bilo do rutera već samog uređaja i njegovog wi-fi čipa, prosto tako je radio i tu nije bilo pomoći.
 
pokusaj staticku da stavis na tom uredjaju. neki iphone uredjaji su imali problem sa 'lease time'.
 
Korisnik sam SBB-a vise od 15 god i stvarno sam uvek bio zadovoljan uslugom, nikada nisam imao problema ili smetnji u radu servisa. Imam premium duo paket koji placam 4599 din i nisam pod ugovorom sigurno vise od godinu dana, zato sto mi uvek nude neke gluposti. Dobih tako i poziv u subotu uvece gde me je neka fina teta pitala da li sam zadovoljan uslugama i da li bi obnovio ugovor na 24 meseca uz 10% popusta. Objasnim joj da mi 10% ne znaci apsolutno pogotovo sto znam da postoje korisnici koji dobijaju vise benefita za obnovu. I kao na pijaci - a jel bi ste obnovili za 15%? Znaci zoves me znajuci da mozes da ponudis 15% i nudis prvo 10% pa ako sam glup ako prodje prodje. Dogovor je bio da se cujemo danas da razmislim i posto sam u medjuvremenu video da je dosta korisnika dobilo 20% za obnovu ugovora tako sam se i izjasnio, gde se gospodja nasla u cudu, kao to je nemoguce mi smo vama dali sam vrh ponude sto se popusta tice itd. Lepo sam se zahvalio i odbio ponudu. Iako sam zadovoljan korisnik, smeta mi ovo pijacarenje i takav nastup, tako da cu vrlo verovatno da pogledam sta se jos nudi pored SBB u kraju.
 
ne znam dal ste primetili zadnjih par dana postoje problemi sa eonom, pise no information tako ponekad na kanalima kada se prebacuju kanali,
videh i na drugom forumu da se zale ljudi na to, ja taman mislio da je do mog eon boxa, sad mi lakse
 
Desava se i meni.. Primetio sam a gledam 20min max dnevno tv..
 
Већ неколико дана као да му треба мало времена да учита епг.
 
Jeste, malo se vuče EON od petka, subote... Većina kanala koje šaltam: N1, Nova S, NG, Cintestar XYZ... Pojavi se info posle nekog vremena, ili se ne pojavi...
 
Korisnik sam SBB-a vise od 15 god i stvarno sam uvek bio zadovoljan uslugom, nikada nisam imao problema ili smetnji u radu servisa. Imam premium duo paket koji placam 4599 din i nisam pod ugovorom sigurno vise od godinu dana, zato sto mi uvek nude neke gluposti. Dobih tako i poziv u subotu uvece gde me je neka fina teta pitala da li sam zadovoljan uslugama i da li bi obnovio ugovor na 24 meseca uz 10% popusta. Objasnim joj da mi 10% ne znaci apsolutno pogotovo sto znam da postoje korisnici koji dobijaju vise benefita za obnovu. I kao na pijaci - a jel bi ste obnovili za 15%? Znaci zoves me znajuci da mozes da ponudis 15% i nudis prvo 10% pa ako sam glup ako prodje prodje. Dogovor je bio da se cujemo danas da razmislim i posto sam u medjuvremenu video da je dosta korisnika dobilo 20% za obnovu ugovora tako sam se i izjasnio, gde se gospodja nasla u cudu, kao to je nemoguce mi smo vama dali sam vrh ponude sto se popusta tice itd. Lepo sam se zahvalio i odbio ponudu. Iako sam zadovoljan korisnik, smeta mi ovo pijacarenje i takav nastup, tako da cu vrlo verovatno da pogledam sta se jos nudi pored SBB u kraju.
Hmmm, 20% će pre biti za EON Premium TRIO paket, znaš kako se tretira DUO paket (nikako!), zbog njihove patološke ljubavi prema fiksnom. Ja bih pristao da mi to ponude, to je 3909 din mesečno, pristojno u odnosu na punu cenu koju već dugo plaćaš.
 
Korisnik sam SBB-a vise od 15 god i stvarno sam uvek bio zadovoljan uslugom, nikada nisam imao problema ili smetnji u radu servisa. Imam premium duo paket koji placam 4599 din i nisam pod ugovorom sigurno vise od godinu dana, zato sto mi uvek nude neke gluposti. Dobih tako i poziv u subotu uvece gde me je neka fina teta pitala da li sam zadovoljan uslugama i da li bi obnovio ugovor na 24 meseca uz 10% popusta. Objasnim joj da mi 10% ne znaci apsolutno pogotovo sto znam da postoje korisnici koji dobijaju vise benefita za obnovu. I kao na pijaci - a jel bi ste obnovili za 15%? Znaci zoves me znajuci da mozes da ponudis 15% i nudis prvo 10% pa ako sam glup ako prodje prodje. Dogovor je bio da se cujemo danas da razmislim i posto sam u medjuvremenu video da je dosta korisnika dobilo 20% za obnovu ugovora tako sam se i izjasnio, gde se gospodja nasla u cudu, kao to je nemoguce mi smo vama dali sam vrh ponude sto se popusta tice itd. Lepo sam se zahvalio i odbio ponudu. Iako sam zadovoljan korisnik, smeta mi ovo pijacarenje i takav nastup, tako da cu vrlo verovatno da pogledam sta se jos nudi pored SBB u kraju.
ja bih video druge provajdere koje imas i ikalkulisao sve to
novi korisnik na bilo kojoj mrezi a ako ne mozes bez sbb kanala - onda sbb van mreze
optika + sbb van mreze mislim da ti je mnogo bolja opcija - samo ako imas uslova za to
 
Hmmm, 20% će pre biti za EON Premium TRIO paket, znaš kako se tretira DUO paket (nikako!), zbog njihove patološke ljubavi prema fiksnom. Ja bih pristao da mi to ponude, to je 3909 din mesečno, pristojno u odnosu na punu cenu koju već dugo plaćaš.
Ne znaci mi nista 700 din u zivotu, a da budem deo te pijace uz obavezu na 24 meseca.
ja bih video druge provajdere koje imas i ikalkulisao sve to
novi korisnik na bilo kojoj mrezi a ako ne mozes bez sbb kanala - onda sbb van mreze
optika + sbb van mreze mislim da ti je mnogo bolja opcija - samo ako imas uslova za to
Ma imam raznih uslova i kombinacija, nego nikada nisam razmisljao o tome, zato sto sam stvarno bio bas zadovoljan sa SBB.
 
Zato sam i ja otiso iz SBB-a, i posle dva meseca kako mi je istekla UO niko me nije pozvao da pita hocu li da produzim, bas ih briga sto odoh kod njihovog "neprijatelja br 1".
Mada je EON mnogo bolji od Iris Go, barem sto se tice gledanja preko browser-a. Iris Go je skoro pa neupotrebljiv, losa slika, koci, sporo ucitava, nikakva podesavanja...
EON je u tom pogledu daleko bolji.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno