Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
A pored Supernove postoji i SBB optika u Sapcu, ne svugde ali polako provode.
da, po zvanicnim informacijama i iz Beograda, Sapca, ljudi koji su na sbb optinici, majstora na terenu- u sledecih godinu dana pokrivenost Sapca ce biti 90%.
no, ja nisam pricala o tome vec pitala oko pojacavanju wi-fi signala dual band (sbb-ov) modema, da li treba nesto o spec. vazno da znam i da li neko ima mozda preporuku..
 
Preporuka je da kupiš svoj ruter, ne može se njihov nekvalitetan podesiti da bude dobar.
 
Imas posebno mesto za pitati u vezi mrezne opreme.
 
Imam EON Light TV (OTT).
Zelim da podnesem zahtev za raskid ugovora.

Zvali su me 02.11.2019.(subota) da pitaju za prelazak sa D3i na EON Light po istim uslovima, pristao sam.
Po sajtu, aktivirali su u ponedeljak 04.11.2019.
Uredjaj je stigao kurirskom sluzbom u utorak 06.11.2019.

Pitanja:
1. Da li je ovo odgovarajuci obrazac koji treba da posaljem? link
2. Da li mogu da ga popunim rucno, potpisem, skeniram i posaljem na [email protected]?
3. Da li to treba da uradim prekosutra (ponedeljak 04.10.)?
4. Da li u prva dva reda (iznad podaci o potrosacu) u prvom pisem njihovu adresu i broj telefona a drugi red ostavljam prazan obzirom da ne vracam licno ili?
5. Obzirom na ono sto sam gore napisao, koji datum treba da navedem kao datum zakljucenja ugovora?
6. Obzirom na ono sto sam gore napisao, koji datum treba da navedem kao datum prijema robe?

Molim iskusnije za pomoc, hvala!
 
Preporuka je da kupiš svoj ruter, ne može se njihov nekvalitetan podesiti da bude dobar.
na srecu pa sam jedina u okolini koja koristi 5g mrezu, a na 2.4gHz ih imam 11 lol


zapravo u svim sobama (4, velika povrsina stana) oko njihovog modema/rutera mi se brzine krecu od 100 do skoro punih 150 sa uploadom preko 9, ping nikad ne prelazi 10 (paket mi je od 150/10 tako da to nije lose), a uskoro def. sprovode i optiku pa ce mi biti 250 protok.
koliko lose slusam o sbbobom ruteru, ovo je prilicno super.
inace, kod mene u zgradi su pre godinu dana promenili sve kablove na nove, tako da mi je infrastruktura ok.

i da, oko rutera cu otici na pravo mesto, ne ovde, u svakom slucaju hvala.


p.s. govoreci o Sapcu i sbb optici, bukvalno sam(opet, danas mi je opet bio majstor na terenu) pitala da li je na Cavicu Suprnova ili sbb, kao i sto svi ostali (i SBB zvanicno) kazu, oni su prosli tuda, ima je negde i u centru (znam ljude koji je koriste) i nece biti dugo a da pokriju ceo grad,
kazem ovo jer sam iz 6 izvora cula istu stvar (zvanicni sbb, njihovi radnici ana teretu, korisnici SBB optike u Sapcu, kao i majstori na terenu koji nisu bukvalno SBB vec podugovor), i ako svi kazu identicnu stvar, pre verujem da je istina nego teorija zavere, pa cisto da podelim ako nekome znaci info.
toliko od mene sto se Sabac i sbb optika teme tice, pozdrav ! :)
 
Poslednja izmena:
Imam EON Light TV (OTT).
Zelim da podnesem zahtev za raskid ugovora.

Zvali su me 02.11.2019.(subota) da pitaju za prelazak sa D3i na EON Light po istim uslovima, pristao sam.
Po sajtu, aktivirali su u ponedeljak 04.11.2019.
Uredjaj je stigao kurirskom sluzbom u utorak 06.11.2019.

Pitanja:
1. Da li je ovo odgovarajuci obrazac koji treba da posaljem? link
2. Da li mogu da ga popunim rucno, potpisem, skeniram i posaljem na [email protected]?
3. Da li to treba da uradim prekosutra (ponedeljak 04.10.)?
4. Da li u prva dva reda (iznad podaci o potrosacu) u prvom pisem njihovu adresu i broj telefona a drugi red ostavljam prazan obzirom da ne vracam licno ili?
5. Obzirom na ono sto sam gore napisao, koji datum treba da navedem kao datum zakljucenja ugovora?
6. Obzirom na ono sto sam gore napisao, koji datum treba da navedem kao datum prijema robe?

Molim iskusnije za pomoc, hvala!
I ti se sada toga setio ? To je bilo pre dve godine!!
 
To nije zahtev za raskid nego za odustajanje od ugovora na daljinu. Na to imaš pravo 14 dana od aktivacije usluge da bez ikakvog penala vratiš opremu i poništiš ugovor. Sad ti to ne važi. Ovako moraš da odeš u poslovnicu i pokreneš zahtev za raskid ugovora (koji od datuma najave počinje da teče i traje 30 dana tokom kojeg ti i dalje koristiš usluge i plaćaš i taj mesec). A zahtev tek možeš da najaviš u ponedeljak pošto ti je tad tačno 30 dana do isteka UO, tada će te pustiti.
 
To nije zahtev za raskid nego za odustajanje od ugovora na daljinu. Na to imaš pravo 14 dana od aktivacije usluge da bez ikakvog penala vratiš opremu i poništiš ugovor. Sad ti to ne važi. Ovako moraš da odeš u poslovnicu i pokreneš zahtev za raskid ugovora (koji od datuma najave počinje da teče i traje 30 dana tokom kojeg ti i dalje koristiš usluge i plaćaš i taj mesec). A zahtev tek možeš da najaviš u ponedeljak pošto ti je tad tačno 30 dana do isteka UO, tada će te pustiti.
Jasno, hvala!
Jos jedno pitanje.
Posto u mom gradu sbb nema poslovnicu, da li zahtev za raskid ugovora mogu da pokrenem na neki drugi nacin?
 
^
Ja sam otišao i lično potpisao jer su tražili ličnu kartu na uvid. Ne znam da ih okreneš na 19900 pa da vidiš šta će ti reći, to nisam probao. Ali svako koga poznajem je morao lično da ode u poslovnicu i najavi zahtev za raskid.
 

Prilozi

  • 20210713_101414.jpg
    20210713_101414.jpg
    132.5 KB · Pregleda: 58
Danas mi po prvi put montiran SBB premium paket do sada bio na KDS.7 meseci po 1 din..zadovoljan signalom 5g..brzina optika uvedena pre par meseci u zgradu 450/50 na speee test..eon daljijac simpa..Vidimo u buducnsti kako ce biti
 
Moj kum je poslao pismo sbb-u postom posto ni u mom mestu nema sbb-a. Tako su mu rekli kad ih je zvao. Doduse on je koristio Eon van mreze dve godine.(nije bio korisnik d3i usluge).
@bikolor da li su ti nudili nesto? @shamanNS i ja smo takodje stari korisnici d3i usluge pa i nama isticu ugovori ubrzo. Ako te budu zvali i nudili nesto napisi ovde cisto da znamo.
 
^
Ja sam otišao i lično potpisao jer su tražili ličnu kartu na uvid. Ne znam da ih okreneš na 19900 pa da vidiš šta će ti reći, to nisam probao. Ali svako koga poznajem je morao lično da ode u poslovnicu i najavi zahtev za raskid.
Pitacu ih na tviteru ili cu na kraju krajeva pozvati.
Najbliza poslovnica mi je 40 km. ne znam da li cu stici u ponedeljak.
Citao sam ovde da su ljudi koji su zakljucili ugovor na daljinu, i kad u njihovom gradu nema sbb poslovnice, mogli da posalju pismenim putem ili cak i da popunjen papir skeniraju i posalju mail-om, ali sam mislio da postoji neki standardni obrazac kao ovaj sa sajta koji sam postavio...
Ovako, jedino da popunim svoje podatke kao sa tvog zahteva i da im to potpisem. skeniram i posaljem mailom.
Pretpostavljam da ima dosta ljudi koji su zakljucili ugovor na daljinu a nemaju poslovnicu u svom gradu i da su sigurno neki od njih najavili zahtev za raskid pismeno...
Videcu sta ce mi odgovoriti.
Hvala Mare u svakom slucaju!
 
^
Ja sam otišao i lično potpisao jer su tražili ličnu kartu na uvid. Ne znam da ih okreneš na 19900 pa da vidiš šta će ti reći, to nisam probao. Ali svako koga poznajem je morao lično da ode u poslovnicu i najavi zahtev za raskid.
Pitacu ih na tviteru ili cu na kraju krajeva pozvati.
Najbliza poslovnica mi je 40 km. ne znam da li cu stici u ponedeljak.
Citao sam ovde da su ljudi koji su zakljucili ugovor na daljinu, i kad u njihovom gradu nema sbb poslovnice, mogli da posalju pismenim putem ili cak i da popunjen papir skeniraju i posalju mail-om, ali sam mislio da postoji neki standardni obrazac kao ovaj sa sajta koji sam postavio...
Ovako, jedino da popunim svoje podatke kao sa tvog zahteva i da im to potpisem. skeniram i posaljem mailom.
Pretpostavljam da ima dosta ljudi koji su zakljucili ugovor na daljinu a nemaju poslovnicu u svom gradu i da su sigurno neki od njih najavili zahtev za raskid pismeno...
Videcu sta ce mi odgovoriti.
Hvala Mare u svakom slucaju!
Moj kum je poslao pismo sbb-u postom posto ni u mom mestu nema sbb-a. Tako su mu rekli kad ih je zvao. Doduse on je koristio Eon van mreze dve godine.(nije bio korisnik d3i usluge).
@bikolor da li su ti nudili nesto? @shamanNS i ja smo takodje stari korisnici d3i usluge pa i nama isticu ugovori ubrzo. Ako te budu zvali i nudili nesto napisi ovde cisto da znamo.
Aha znaci moze pismo ali iskljucivo postom.
Pozvacu bas da vidim sta ce mi reci, mail bi bio idealan ali ako ne moze, poslacu i pismo postom u 2021-oj sto da ne :)
Da i ja sam koristio 3 godine D3i a onda su mi ponudili Eon light van mreze po istoj ceni pa sam prihvatio i nemam zamerke zapravo.
Ali ono sto je meni bitno, EPL imaju jos do kraja ove sezone, ovo ostalo sve manje gledam, da ne kazem da ne gledam, niti mi je bitno, pa je to jedini razlog zasto idem.
Mislim (po onim dugim okruglim brojevima) da su me zvali dva puta, nazalost oba puta sam bio na poslu i u trenutku kad su zvali telefon nije bio kod mene.
Javicu ako pozovu ponovo i ponude nesto. Poznati ste mi i ti i Saman, dosta citam, ali nisam bas aktivan, godine...
 
Ne znam za fiksni, imam EON duo full. Meni odlično radi sve, net mi je 70/50. Prve večeri vanrednog stanja je bio smanjen protok, oboren na 10 Mb/s, tad je i EON štucao, ali nikad za dve godine nisam imao prekid. Ruter je kao igračka, mislim da je ograničen na 100 Mb/s jer su to njihove max brzine, ti ćeš imati 90/50, ali lepo radi, domet solidan, kroz dva zida može da ide. Da znaš, Beogrid se gasi pa će prebacivati korisnike kako se prave paralelne optičke SBB instalacije po ulazima.
Koji to ruter imas pa je ogranicen na 100mb/s?
 
Neki Innbox model, skromno deluje, takoreći ko dečja igračka.
 
Visnjicka banja (BG) - kompletan prekid.
Procenjeno vreme uspostavljanja servisa je do 13 h.

Da li je neko trazio umanjenje racuna po osnovu prekida isporuke usluga?
 
Zasto mi na moj sbb portalu stoji dokupljene opcije d3 kuca 1 i d3 kuca 2 aktivno iako to nisam trazio bez opcije za deaktivaciju blokirana je ??? inace sam tek obnovio novi ugovor presao sa eon full na eon premium po ceni 1 godne od full-a ???
 
Pre dve godine sam kupio LG televizor koji sam povezao sa d3 uređajem i sve je super radilo nekoliko dana dok se nije pojavila poruka da nema signala. Dolazili su tehničari sbb menjali d3 uređaj, kablove, sve ali nije bilo pomoći. Morao sam da uzmem onu d3 cam karticu da bih gledao program. Pokušao sam i sa eonom, isto je bilo. Jednostavno nijedan sbb uređaj koji se povezuje preko HDMI kabla neće da radi. Misleći da je do tv kačio sam ga na telekom kablovski uređaj, sve radi normalno, računar isto. Svi hdmi uređaji rade osim sbb.
Ima li pomoći i da li ima veze što je problem nastao nekoliko sati posle povezivanja računara i tv isto preko HDMI
 
Ja redovno "šaltam" hdmi kabal sa d3 na laptop i obrnuto i nije bilo problema.
 
mozda je problem hdcp 'zastita', postoje neki hdmi spliteri koji je 'skidaju'
 
Vidim svi danas izbacili te ponude, nema više dinar, sad je 50% popusta za veći broj meseci. Digitron u ruke da se vidi nova cena...:ROFLMAO:
 
Evo kolega @shamanNS je preveo ovu zamenu kod SBB-a, ovo što nude je jednako 7 meseci po 1 dinar, tako da nije nešto WOW ponuda, samo tako izgleda. A da, i ostali operateri su prebacili na 50% popusta umesto besplatnih meseci, pitam se da li su se to oni međusobno dogovorili ili je puka slučajnost? 🤔
 
Схватили да остају без дела новца. Првих год дана 1 дин па промене цену и део раскине. Овако остане колико вреди услуга.
 
Visnjicka banja (BG) - kompletan prekid.
Procenjeno vreme uspostavljanja servisa je do 13 h.

Da li je neko trazio umanjenje racuna po osnovu prekida isporuke usluga?

Kako sam ja razumeo valjda je kod svih isto. Ako ne radi preko 48 sati odjednom imas pravo na nadoknadu... Tamo meni Orion nije radio 3-4 pa su mi dali neko simbolicno umanjenje 200+ dinara iako nisam imao nista od usluga par dana :) Kod Oriona istina. Ali mislim da je to 48 neka zakonska obaveza, dal od Ratela ili tako nesto...
Ko je zainteresovan i misli da mu je ovo isplativo, a pošto vidim da se odnosi samo na nove korisnike možda je pravo vreme da razmisli o ponudi:

Sad ih najvise **** to sto SK pocinje da bude slabiij od Arene. Ne znaci svima sport naravno ali je za barem 50% porodica jako bitan sportski deo kablovske :) Kome ne treba sport ovo je odlicno za SBB koji retko kad daje nesto povoljno tako
 
Da li bi ih ubilo mnogo da barem onda malo prilagode cene, ipak su ostali bez premijum sadržaja (Premijer liga, Španska liga)?! Ako im je za utehu ova godina i proći će nekako, ali od narednog leta biće im baš teško. Pazi, ja sam bio OTT Premium korisnik, za 2 godine dobih samo čokoladice i jednom umanjenje za 200 din računa jer sam platio Visa karticom, inače račune preko kartice plaćam. Kad podnesoh zahtev za raskid, niko me u tih 30 dana nije zvao da me pita koji mi je đavo i što ih napuštam, zbog čega sam nezadovoljan...
Ako su se sad tek opametili možda ima nade za njih. Mada su danas svi prebacili pakete na 50% popusta u narednih X meseci. Samo ZLOrion tera istu kampanju.
Naredni period će nam definitivno više reći kakva je situacija kod njih. Mada se meni čini da ih nije baš uhvatila panika čim su i dalje cene astronomske a sadržaja sve manje.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno