Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
SBB je bezobrazan prema svojim korisnicima, ništa manje nego MTS koji je dugo bio šampion bezobrazluka. Sad su primer za SBB.

Deset godina sam bio njihov korisnik, šest meseci sam se ubeđivao sa njima da je Ubee neispravan, pa onda još malo da ni TehniColor ne radi kako treba, još šest meseci čekao da se smiluju i daju pristojnu ponudu za obnovu ugovora...
I na kraju, oni meni kažu MORATE da najavite raskid ugovora 30 dana pre nego razdužite opremu :) :) :) Radnici u poslovnici isfrustrirani, neupućeni u svoj posao, u odredbe zakona, prećutkuju informacije korisnicima kojima je istekla ugovorna obaveza... I oni pljuju MTS? Pa MTS je pojam profesionalizma za njih.
Piše lepo u uslovima poslovanja koje si dobio kao prilog ugovoru kad si ga potpisivao...
Ista klauzula o otkaznom roku piše i u MTS ugovoru.
 
A za sve one koji vidim imaju misljenje da treba da se sve plati po punoj ceni i onda ne bi kukao niko.
Naravno da ocekujem da ce mi daju popust na pretplatu bar koliko i novim korisnicima jer lojalnost mora i da se zasluzi - ako ces ti da dajes nekim novim klilncima popust da dodju kod tebe da se igraju a mene da ignorises ja odoh negde drugde gde cu ja da budem neki novi klinac. Isto tako svi znamo da uvek mozemo da pozovemo nekog drugara/kuma i slicno i da se dogovorimo sa njim da na svake dve godine produzavamo jedan drugome ugovore kao novi korisnici na adresama (dve godine ja na mojoj adresi - dve godine na njegovoj i obratno i tako u krug i uvek cemo imati znacajnu ustedu novca).
Po standardnoj akciji za nove korisnike koji se odluce za EON Full usteda je 30000 dinara (sto je na primer 490 Zajecaraca velikih ili na primer polovna 6600xt grafika ili vec nesto drugo ili oko 250 evra u kesu ko voli solarno :LOL:) po ugovoru. Za premijum je jos vice usteda. Ova usteda kosta cirka 2 dana bez TV i neta ako i toliko bude, dok vratis opremu i oni donesu novu. Sad vidim imaju akciju u decembru opet samo za nove korisnike 14 meseci po umanjenoj ceni. Kod drugih provajdera je trenutno jos veca usteda za isti vremenski okvir trajanja ugovora. Potpuno je sasavo ne iskoristiti promocije drugih.
Pored toga vidim da se ljudi zale na izbor kanala TV i kvaliteta internet signala. Kod svih provajdera ce biti manje vise slicna prica, povremeni prekidi signala, nedovoljno kvalifikovani radnici na terenu i slicno - to su neke stvari koje su ne premostive kod svih. Ali svi vecinom vremena isporucuju korektan signal i na kraju rese problem mozda ne iz prvog puta ali ga rese. Ovo vazi kako za SBB tako i za ostale. TV kanali o tome bi moglo da se prica 100 godina jer svi mi imamo razlicite ukuse ali po nekom mom iskustvu vecina gradjana prati maximalno 10-15 kanala tako da to da li provajder isporucuje 200 ili 250 kanala potpuno je nebitno jer niko nema vremena da ih pogleda sve.
Ja sam korisnik SBB-u vec 20 godina (malte ne od samog pocetka njihovog rada) i ne trazim nikakvu nagradu ili bilo sta tog tipa, ali trazim da me ne prave ovcom i da mi daju bar iste uslove kao i novim korisnicima da bi obnovio ugovor. Evo pokusavam vec par puta da produzim ugovor kako bih ostao kod njih ali kako ne zele da daju iole konkretniju ponudu izgleda da cu ipak morati da predjem negde drugde jer ipak sve u svemu cca 500 piva vise za Sport Klub nije vredno...
 
Pitanje za korisnike EON platforme. Trenutno sam na D3 i sad planiram nešto da menjam, a pre svega jer je D3 STB počeo da otkazuje... Kako ste rešili pitanje drugog i trećeg TVa u kući? Kako sam shvatio, jedan TV ide na box, drugi može na aplikaciju, a treći? Mada je pitanje da li će kod mene i jedan moći na aplikaciju jer postoje 2 AB zida između TVa i mesta gde mi se nalazi ruter.

Da li mogu zadržati postojeći CAM u jednom TVu?
 
Pitanje za korisnike EON platforme. Trenutno sam na D3 i sad planiram nešto da menjam, a pre svega jer je D3 STB počeo da otkazuje... Kako ste rešili pitanje drugog i trećeg TVa u kući? Kako sam shvatio, jedan TV ide na box, drugi može na aplikaciju, a treći? Mada je pitanje da li će kod mene i jedan moći na aplikaciju jer postoje 2 AB zida između TVa i mesta gde mi se nalazi ruter.

Da li mogu zadržati postojeći CAM u jednom TVu?
Za CAM ne znam, ali ako ti treba za treći TV možeš iznajmiti dodatni EON box za 290din mesečno...
A ovde je bilo priča da su korisnici nadobijali besplatno i dodatnih aplikacija i boksova, a nisu Šolakov rod rođeni...
 
A za sve one koji vidim imaju misljenje da treba da se sve plati po punoj ceni i onda ne bi kukao niko.
Naravno da ocekujem da ce mi daju popust na pretplatu bar koliko i novim korisnicima jer lojalnost mora i da se zasluzi - ako ces ti da dajes nekim novim klilncima popust da dodju kod tebe da se igraju a mene da ignorises ja odoh negde drugde gde cu ja da budem neki novi klinac. Isto tako svi znamo da uvek mozemo da pozovemo nekog drugara/kuma i slicno i da se dogovorimo sa njim da na svake dve godine produzavamo jedan drugome ugovore kao novi korisnici na adresama (dve godine ja na mojoj adresi - dve godine na njegovoj i obratno i tako u krug i uvek cemo imati znacajnu ustedu novca).
Po standardnoj akciji za nove korisnike koji se odluce za EON Full usteda je 30000 dinara (sto je na primer 490 Zajecaraca velikih ili na primer polovna 6600xt grafika ili vec nesto drugo ili oko 250 evra u kesu ko voli solarno :LOL:) po ugovoru. Za premijum je jos vice usteda. Ova usteda kosta cirka 2 dana bez TV i neta ako i toliko bude, dok vratis opremu i oni donesu novu. Sad vidim imaju akciju u decembru opet samo za nove korisnike 14 meseci po umanjenoj ceni. Kod drugih provajdera je trenutno jos veca usteda za isti vremenski okvir trajanja ugovora. Potpuno je sasavo ne iskoristiti promocije drugih.
Pored toga vidim da se ljudi zale na izbor kanala TV i kvaliteta internet signala. Kod svih provajdera ce biti manje vise slicna prica, povremeni prekidi signala, nedovoljno kvalifikovani radnici na terenu i slicno - to su neke stvari koje su ne premostive kod svih. Ali svi vecinom vremena isporucuju korektan signal i na kraju rese problem mozda ne iz prvog puta ali ga rese. Ovo vazi kako za SBB tako i za ostale. TV kanali o tome bi moglo da se prica 100 godina jer svi mi imamo razlicite ukuse ali po nekom mom iskustvu vecina gradjana prati maximalno 10-15 kanala tako da to da li provajder isporucuje 200 ili 250 kanala potpuno je nebitno jer niko nema vremena da ih pogleda sve.
Ja sam korisnik SBB-u vec 20 godina (malte ne od samog pocetka njihovog rada) i ne trazim nikakvu nagradu ili bilo sta tog tipa, ali trazim da me ne prave ovcom i da mi daju bar iste uslove kao i novim korisnicima da bi obnovio ugovor. Evo pokusavam vec par puta da produzim ugovor kako bih ostao kod njih ali kako ne zele da daju iole konkretniju ponudu izgleda da cu ipak morati da predjem negde drugde jer ipak sve u svemu cca 500 piva vise za Sport Klub nije vredno...
Naravno da svi treba da se bore za bolje uslove. Ja sam uvek na strani nas korisnika. Međutim, glavno pitanje je koliko si raspoložen da se cimaš. Ja sam iz petog pokušaja i tri kuliranja upita tek uspeo da ostvarim popust kao stari korisnik. I vrlo važna stvar: imaš li na adresi alternativu? Ako je SBB jedini provajder, kuda ćeš? Zakoni tržišta prosto... Primećujem da se ljudi žale ali ništa ne preduzimaju, a trebalo bi podnositi zahtev za raskid ugovora, pa u tih 30 dana čekati poziv i pregovarati. Postoji rizik da te niko ne pozove, ali zahtev može da se povuče i nastavi korišćenje usluge.
 
Pitanje za korisnike EON platforme. Trenutno sam na D3 i sad planiram nešto da menjam, a pre svega jer je D3 STB počeo da otkazuje... Kako ste rešili pitanje drugog i trećeg TVa u kući? Kako sam shvatio, jedan TV ide na box, drugi može na aplikaciju, a treći? Mada je pitanje da li će kod mene i jedan moći na aplikaciju jer postoje 2 AB zida između TVa i mesta gde mi se nalazi ruter.

Da li mogu zadržati postojeći CAM u jednom TVu?
Mislim da možeš CAM. Nema razloga da ti uzimaju, D3 mini ili CAM se koriste kao dodatni uređaji koji su besplatni.
 
Sad ih zvao i daju mi 12 meseci po staroj ceni (cca 3500 dinara). Konkurent trenutno daje 15 meseci po 1 dinar, a posle toga 3000. Ne očekujem da SBB daje toliko, ali neki ustupak bi trebali da naprave.
A da li ima vraćanja na CAM?
Na D3 mini sam prilično siguran da nema.
Nema vraćanja.
 
Аха, "враћања" у смислу враћања програма (мислио сам враћања опреме провајдеру :ROFLMAO:). Нема враћања програма на КАМ, само клот директ. Д3 мини такође ништа. Само ЕОН бокс и стари Д3. Што се понуде тиче, не могу да ти дам савет, морао бих да имам све информације (доступност, врста услуге, присуство других провајдера...) и твоје црвене линије у преговорима па да знам.
Ја сам нпр. избоксовао 6 месеци динар за ЕОН фул дуо. Само ми је то било важно јер друге њихове понуде ми не значе. Премијум ми не треба јер ХБО МАКС имам код Јетела, а 200/20 ми је довољно брз нет. Такође, нећу да имам у понуди Пинк пакет, ништа Пинк. И онда дођемо до одговора "Фул пакет за господина!" али за мање пара. :LOL:
 
Pa sta je ovo, ja ocekivao ovde raspravu od 3km, a ono NI JEDAN JEDINI post.
Sta se zbiva sa N1 i Nova S, tj sta ce se zbivati na dalje ?
 
Saznacemo verovatno tek sutra. EPG za N1 i Nova S pokazuje ovaj prekid u emitovanju do veceras https://epg.sbb.rs/
 
pa mogli bi da umanje cenu pretplate, obzirom koliko smatraju da vrede ti kanali kad su pregovarali sa telekomom.
interesuje me i kako funkcionise ono sa reklamiranjem (drugih kompanija/proizvoda) na tim kanalima, zar nisu sekunde vec prodali?

a racunaju na to da mnogi biraju sbb zbog 'eksluzivnog' 'kontenta', sto je sigurno bar donekle tacno, te to bas i jeste za ovu temu...
 
Poslednja izmena:
@maxy
Гледање програма уназад на Д3 је могуће пријемником В2, директно на коаксијалном каблу, а пријемником 2100 ако развучеш УТП кабл и повежеш у порт 3 или 4 на њиховом рутеру.
Мени су у склопу дигитализације дали 2 Д3 мини, па нисам имао враћање, али су релативно брзо поцркали и добио сам у замену 2100 па сам за један провукао кабл и повезао на рутер. За други нисам хтео да провлачим ништа додатно.
Иначе, код мене је подршка неколико пута фантастично добро и брзо реаговала, паметни, вредни и коректни, за сваку похвалу.
 
Na d3 mi radi, ali na TV sa cam ne može.
 
Не може гледање уназад без интернета. КАМ је само декодер.
 
Imaš pravo na tri uređaja i dve EON (Android TV) aplikacije.
Na primer:
EON box + CAM + D3mini + EONApk = 4 televizora max
EON box + 2xCAM + EONApk = 4 televizora max
D3 + CAM + D3mini + 2xEONApk = 5 televizora max
D3 + 2xCAM + 2xEONApk = 5 televizora max

Kvalitet slike i lakoća rada:
Najbolju sliku daje CAM, tu nema konverzija, ne koristi se često loš HDMI ulaz. Mana je što nema premotavanja programa.
Zatim po kvalitetu slike ide stari, veliki, D3. Premotavanje je moguće ali je sporo
Među rešenje je EON box, koji ima dobru sliku kada je u live modu odnosno radi preko kabla.
Na kraju je EON aplikacija (bilo na EON boxu ili na smart TV-u) koja ima vidno lošiju sliku. Prednost je što je pretraga i premotavanje brzo
Plus D3 mini, najnepouzdaniji član porodice, za stare televizore bez CI slota za CAM. Nema premotavanje

U TV-u imam CAM karticu i instaliranu EON Android TV aplikaciju.
Aktuelni fudbal gledam live preko kabla (digital input, CAM decoder), najbolja slika.
Ostali program gledam preko EON aplikacije, slika je zadovoljavajuća uz jednostavnu manipulaciju.
 
Deset godina sam bio njihov korisnik, šest meseci sam se ubeđivao sa njima da je Ubee neispravan, pa onda još malo da ni TehniColor ne radi kako treba, još šest meseci čekao da se smiluju i daju pristojnu ponudu za obnovu ugovora...
I na kraju, oni meni kažu MORATE da najavite raskid ugovora 30 dana pre nego razdužite opremu :) :) :) Radnici u poslovnici isfrustrirani, neupućeni u svoj posao, u odredbe zakona, prećutkuju informacije korisnicima kojima je istekla ugovorna obaveza... I oni pljuju MTS? Pa MTS je pojam profesionalizma za njih.

Meni je najjače, ako hoćeš da raskineš ugovor pre isteka 24 meseca moraš da platiš i priključne takse:

3.900 din. uvođenje kablovske - ništa nisu uveli, iskoristili koaksialni kabal koji je već postojao od zajedničke antene
6.900 din. instalacija TehniColor koji ne radi kako treba
6.900 din. instalacija EONA
1.900 din po CAM kartici


plus full pretplata koliko si bio korisnik pre isteka ugovorne obaveze.


Kao da si sklopio ugovor sa crnim đavolom. Naravno, potrebno je da se najaviš i 30 dana ranije.
 
Poslednja izmena:
Pitanje za korisnike EON platforme. Trenutno sam na D3 i sad planiram nešto da menjam, a pre svega jer je D3 STB počeo da otkazuje... Kako ste rešili pitanje drugog i trećeg TVa u kući? Kako sam shvatio, jedan TV ide na box, drugi može na aplikaciju, a treći? Mada je pitanje da li će kod mene i jedan moći na aplikaciju jer postoje 2 AB zida između TVa i mesta gde mi se nalazi ruter.

Da li mogu zadržati postojeći CAM u jednom TVu?
Ja imam 3 TV u kuci i koristim jedan EON box i 2 CAM modula, sve uracunato u cenu paketa (trenutno EON Full - srednji paket). Pored toga mogu jos na 5 uredjaja da instaliram EON aplikaciju i sve radi bez problema.
Meni licno je najelegantnija CAM varijanta jer izbegavas dodatni daljinac za box a menjanje kanala na svakom pametnom TV je vrlo lagana i jos ako ti je TV vezan na net imas i programsku semu. Mana CAM modula je sto nema premotavanja u nazad ali iskreno to ne znam ni kad sam poslednji put koristio uopste.
 
Među rešenje je EON box, koji ima dobru sliku kada je u live modu odnosno radi preko kabla.
Dodao bih i OTT Eon box koji nema DVB-C, vec radi samo IP. Nisam prezadovoljan kvalitetom slike..mali bitrate, cini mi se.
Meni licno je najelegantnija CAM varijanta jer izbegavas dodatni daljinac za box a menjanje kanala
OTT box ima odlicno implementiran HDMI-CEC. Ne znam sto se to vise ne reklamira. Meni bi to bio ogroman poen plus pri izboru provajdera, mozda cak i odlucujuci. Daljinski od TV-a radi potpuno normalno (navigacioni tasteri, menjanje kanala, brojevi) plus se automatski pali i gasi sa televizorom. Naravno, mora i TV da podrzava sve komande. Na Sony radi lepo.
 
Hdmi cec ne ok opcija ali zna cesto da pobrljavi.Eon daljinac ima i ir to svi znate. Ukucate kod od vaseg televizora i sve radite Eon daljincem.Jednim tasterom se prebacujete sa ir na bt mode.
 
Meni je najjače, ako hoćeš da raskineš ugovor pre isteka 24 meseca moraš da platiš i priključne takse:

3.900 din. uvođenje kablovske - ništa nisu uveli, iskoristili koaksialni kabal koji je već postojao od zajedničke antene
6.900 din. instalacija TehniColor koji ne radi kako treba
6.900 din. instalacija EONA
1.900 din po CAM kartici
Cini mi se da je bilo price o ovome na forumu, da li imaju prava da naplacuju ili ne, ali ne mogu da nadjem diskusiju preko searcha. Ako neko nadje, zamolio bih da linkuje. Uglavnom i mene to zanima, jer bi moji mozda raskinuli nakon koriscenja usluge oko 4 meseca (sa otkaznim rokom verovatno 5), platili bi punu cenu paketa za te mesece, ali ne i ove instalacije, jer je kablovska takodje vec postojala.
 
Jutros me zovu u vezi obnove UO (Eon Premium), pošto ista ističe. Kaže, da li vam odgovara 500rsd umanjenje računa? Rekoh ne, sa vašom ponudom mi u džepu ostaje 12k dok u MTS-u 91k.
 
Da li neko moze da mi objasni sta je : umeravanje signala na cvoru?
Po prvi put za 20 godina imam prekid neta duze od 10 minuta, traje vec 18h a najavili su mi da ce trajati danima jer vrse gore navedene radove. 🙄
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno