Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ljudi bi ovde 24m za dinar. Tj ceo zivot za dinar. Probajte tu foru u Idei, kazi ali ja svaki dan dolazim moze sada 15 dana za dinar😊
kako smo....... kad jednom sbb nestane zbog drzavne konkurencije. Svi drugi koriste mts opricku mrezu i kad oni postave sulude cene zakupa svim drugim operaterima placacemo internet zlatom.
 
Ljudi bi ovde 24m za dinar. Tj ceo zivot za dinar. Probajte tu foru u Idei, kazi ali ja svaki dan dolazim moze sada 15 dana za dinar😊
kako smo....... kad jednom sbb nestane zbog drzavne konkurencije. Svi drugi koriste mts opricku mrezu i kad oni postave sulude cene zakupa svim drugim operaterima placacemo internet zlatom.
Pa naravno da bi sto duze za dinar. Do kraja ugovora ako moze...A sto tebi licno to smeta? Brines za SBB?! Pa ti im placaj duplo ako ti je tol'ko zao. Svasta...

Evo, ja gledam, kada mi za mesec dana istekne obaveza prema MTSu, kod koga cu da predjem. Yetel mi nudi, za sada toliko, videcemo sta mi nudi SBB za koriscenje prastare Ikomove linije. Ukoliko imam povoljniju racunicu, preci cu na SBB. Mozda ponude 24. meseca za dinar. :D Je l' da odbijem?!
 
Čovek je pokušao da ti objasni nešto, a ti guraš priču na svoju vodenicu.
Ovo što se trenutno kod nas dešava sa ponudama 12 meseci za dinar i slično je nenormalan model poslovanja, koji forsira MTS (i za to uzima kredite u naše ime, jer mu je garant država Srbija), a ostali pokušavaju da im pariraju. U svakoj iole normalnoj državi ovo bi bilo zabranjeno, s obzirom da otvara prostor za razne manipulacije, ali mi smo tu gde smo, ovde i predsednik radi besplatan marketing za MTS preko kanala sa nacionalnom frekvencom, što je tek suludo.
Da postoji prava tržišna utakmica mi bi ovde imali najpre normalnu ponudu usluga (a ne vezane ponude), sve opcije i kombinacije bez bilo kakvog uslovljavanja (SBB - mora TV, MTS - mora telefon), cene koje bi bile tržišne i bez ovih finti 1 dinar 12 meseci i sl., unapređenje infrastrukture, izbor TV kanala, veći upload,...da ne nabrajam dalje.
Ovako, imamo to što imamo, tebe zanima samo kako sutra da imaš neku uslugu za dinar (ako može u beskonačno, što da ne), a da li će to da traje i koliko dugo može takav sistem da opstane + šta će da bude za godinu dana, savršeno te ne zanima, živiš od danas do sutra, šta uhvatiš, uhvatiš, pa kako bude.
 
vratimo se na temu
 
18 godina koristimo usluge SBB-a i kad sam ih upitao da li postoji mogućnost da dobijemo neki benefit kao dugogodišnji korisnici njihovih usluga, ''oduvali'' su me samo tako.
Tako da proverim sa vama koje su neke (bolje/jeftinije) alternative kod konkurencije?
Vidite ovaj odgovor, da kažem da sam nezadovoljan je blagi eufemizam :/
Pa ko sam dobro razumeo, nagovešteno ti je da ćeš moći da računaš na beneficije kada dođe vreme za potpisivanje novog ugovora. Ne znam ko daje dodatne popuste na ugovor za vreme trajanja istog.
 
Mnogi ali uz novi ugovor. Tipa jaci paket po ceni ovog ali opet na 24meseca ili uz produzenje ugovora za dodatnih 24 (sto je ostalo od starog ugovora +24m) ali covek bi 1 dinar dok mu traje ugovorna obaveza sto mi nekako deluje fascinantno. Jako me interesuje cime se on bavi da odem po nesto sto sam kupio kod njega posle jedno 18 meseci da mi ipak vrati deo para.
 
Mnogi ali uz novi ugovor. Tipa jaci paket po ceni ovog ali opet na 24meseca ili uz produzenje ugovora za dodatnih 24 (sto je ostalo od starog ugovora +24m) ali covek bi 1 dinar dok mu traje ugovorna obaveza sto mi nekako deluje fascinantno. Jako me interesuje cime se on bavi da odem po nesto sto sam kupio kod njega posle jedno 18 meseci da mi ipak vrati deo para.
Ne znam gde sam spominjao ugovor za dinar, jer plaćam punu cenu 17+ god. (ako se dobro sećam imali smo u početku neki benefit prva tri meseca tipa 50% popusta (ako se ovaj odgovor uopšte odnosi na mene).
Da su iz principa dali i simboličnih 10% popusta na cenu paketa i to bi bilo dobro, ali apsolutno ništa...
A kao potrošači, da se razumemo, svi gledamo koje su najbolje opcije u smislu cena i kvaliteta usluga. Ako ti neko nudi jeftiniju/kvalitetniju varijantu za povoljniju cenu, zašto ne razmotriti i tu opciju? Ljudi ovde brinu o multi-milijarderskim firmama, dobro bi bilo da i oni brinu toliko o njihovim korisnicima od kojih zavise.
 
Čoveče, shvati da niko neće u toku trajanja ugovorne obaveze da ti odjednom daje dodatne pogodnosti jer si se ti setio da si dugogodišnji korisnik, osim ako ne želiš da pređeš na veći paket i usput se obavežeš na novih 24m. O tome si trebao da razmišljaš kada si prethodni put potpisivao ugovornu obavezu. Logično, valjda.
 
Izvini, samo da proverim da li sam dobro razumeo ( još Jednom ). Ti bi hteo da u sred trajanja ugovora dobiješ neki popust ( nije bitno koliki ) ? Samo tako, bez da recimo potpišeš neki novi ugovor, na neki drugi paket... Ili da recimo, ne dobijaš ono što si potpisao, odnosno da se ne ispunjavaju uslovi iz ugovora u smislu kvaliteta i sl...
 
Ne znam gde sam spominjao ugovor za dinar, jer plaćam punu cenu 17+ god. (ako se dobro sećam imali smo u početku neki benefit prva tri meseca tipa 50% popusta (ako se ovaj odgovor uopšte odnosi na mene).
Da su iz principa dali i simboličnih 10% popusta na cenu paketa i to bi bilo dobro, ali apsolutno ništa...
A kao potrošači, da se razumemo, svi gledamo koje su najbolje opcije u smislu cena i kvaliteta usluga. Ako ti neko nudi jeftiniju/kvalitetniju varijantu za povoljniju cenu, zašto ne razmotriti i tu opciju? Ljudi ovde brinu o multi-milijarderskim firmama, dobro bi bilo da i oni brinu toliko o njihovim korisnicima od kojih zavise.
"Obaveštavamo Vas obnovom trenutnog ugovora i pretplatom na EON FULL paket ostvarujete akciju od 12 meseci plaćanja 3.829,00 dinara, tačnije stare cene prethodnog TRIO GOLD paketa, zatim 12 meseci plaćanja pune cene paketa EON FULL paketa u iznosu od 3.999,00 dinara.

D3 CISCO 4682 V2 uređaj se menja za EON BOX besplatno, bez plaćanja priključne takse i mesečne rente, modem za internet ostaje isti, kao telefonski broj."

Ovo je odgovor kada sam ih isto pitao ima li nekih akcija da se zadrze stari korisnici da ne predju npr na Orion na optiku za po 1dinar i duplo jeftinije pakete prve 2 god.
Ima akcija, 4% popust 12 meseci, tacnije da placamo isto koliko svakako i placamo sve ovo vreme, a ugovorna obaveza nam odavno istekla. :)


Ovo je post vise za ove sto se bune sto si pitao za benefite u toku trajanja ugovora, kao da SBB daje neke bog zna kakve pogodnosti posle isteka ugovora. Eto daje, mozes da potpises nov ugovor da ti posle godinu dana podignu trenutnu cenu za ~4%. :D
 
Poslednja izmena:
pisao sam da sam ih u avgustu, ja kontaktirao, i tražio 6 meseci za dinar EON Full, i izboksovao tako; to je popust od 25%

pride, nemam opciju za drugog provajdera

neko je potom napisao da je dobio 8 meseci za dinar...

da ne dužim - jeste izvodljivo, no treba imati i sreće, ali i biti uporan;)
 
pisao sam da sam ih u avgustu, ja kontaktirao, i tražio 6 meseci za dinar EON Full, i izboksovao tako; to je popust od 25%

pride, nemam opciju za drugog provajdera

neko je potom napisao da je dobio 8 meseci za dinar...

da ne dužim - jeste izvodljivo, no treba imati i sreće, ali i biti uporan;)
Pa moj sledeci mejl im ide direktno za raskid ugovora zbog prelaska na Orion pa nek se oni boksuju, ako sami ponude 6 meseci za dinar rado cemo ostati;)
 
Ja sam potpisao aneks ugovora za novu ugovornu obavezu, ostao na istom paketu (EON FULL duo), ali prešao s Beogrid/SBB eternet infrastrukture na SBB optiku. Nisu me zvali iz službe prodaje nakon upita pa sam otišao u poslovnicu. Rekao sam da kao korisnik Ye(b)ttela imam ponudu 14 meseci dinar za duo paket, uz brži net nego kod njih. (Fingirao sam oduševljenje i kvazi-smor što se uopšte raspitujem kod njih za novu UO, ali ne treba da znaju da EON ili njih ne bih odjavio u životu :ROFLMAO:. Odbijao sam i bolje ponude). Nisam bio opširan, samo sam ozbiljnim flahom upitao: "Koja je vaša najbolja ponuda i koliko meseci za dinar?" Nakon konsultacija sa šeficom filijale, dobio sam 6 meseci dinar (za nove korisnike bilo 4) i prihvatio. Moraju da vas shvate ozbiljno, podnosite i zahtev za raskid, u 30 dana ga povucite ako se predomislite ili vidite da ne reaguju.
 
Имао си могућност за 14 месеци за динар, али си ти после озбиљних преговора избоксовао 6. :D
 
Имао си могућност за 14 месеци за динар, али си ти после озбиљних преговора избоксовао 6. :D
14 meseci dinar čega? Ceo život čeznem da gledam 4:3 SD Kopernikus sliku, da imam Tanjug, Kurir, Blic tv i druge "projekte". Postoje proizvodi koji mi nisu potrebni, nema veze koliko koštaju. Ono što ja gledam nalazi se isključivo u SBB ponudi + HBO Max aplikaciji. Takođe, korisničko iskustvo na EONu i na Ye(b)ttelovom boxu je neuporedivo u korist SBBa.
 
Eto, kako su iskustva različita... moja drugarica je prošlog petka prijavila prekid neta. Pošto su joj uradili instalaciju kroz strim, bez koaksa u EON boxu, nije radila automatski ni televizija. Činilo se da do ponedeljka nema nade da će bilo šta uraditi. Ipak, u subotu su pokušali daljinski da restartuju modem, a u nedelju (NEDELJU!) je došao dečko iz terenske službe i zamenio modem. Drugarica se zbunila, nije u nedelju u 11h očekivala nikog... :LOL:
 
SBB napredna tehnicka podrska za biznis korisnike radi do 17 casova i ako su se ugovorima obavezali 24/7 365 dana u godini. subotom i nedeljom niko od njih ne radi , tako da bezite od njih propali su nacisto. samo ce vam sve obecavati i niko nista nece uraditi svaku poteskocu u radu ce svaliti na vas u vase uredjaje uticnice rutere sijalice smederevac ...... lazi lazi lazi
Imas biznis paket sa SLA? Jer jedino tako oni se obavezuju 24/7/365? Imam na dve razlicite lokacije biz pakete, jedan silver SLA drugi GOLD, naravno kada zovemo sbb ne zovemo na broj 19966 vec na broj koji nam je nas prodavac dao, za slucaj da se on ne javi broj je preusmeren na njihov NOC koji radi 24/7 jer sam ih jednom silom prilika zvao oko pola 3 nocu, tako da ili ne znas koga treba da kontaktiras, ili imas obican sbb biz paket gde imas iste "privilegije" kao i obicni korisnici, reci da je sbb biznis sektor los je nebulozno iskreno, imao sam i Mts(njihov sla paket na optici i Supernovu i jednostavno to nije moglo da se meri sa SBB.
Sto se ticne dela za fizicka lica tu ne bih zalazio, ne zna se ko je gori
 
Kao fizičko lice samo reči hvale imam za podršku. Kada je kod mene lično bio problem sa opremom u roku od par sati su dolazili, šum na mreži su rešavali duže ali ga nisu ignorisali i prebacivali da je problem kod mene. Naravno, komunikacija samo preko FB-a, ništa call centar.
 
A mom prijatelju resetovali BIOS na PC-u i rekli mu da kupi network karticu mada to nije imalo nikakve veze, trebalo je samop upisati pravi IP.
 
Ja sam dobio 12m za dinar (zvali su me sami i ponudili), prekosutra stizu monteri sa opremom. Koji modem traziti?
 
Ljudi, potrebna mi je Eon APLIKACIJA za još jedan TV.
Šta mi je najpovoljnija opcija? Vidim, pominje se nešto Eon van mreže, pripejd, ali ne mogu na sajtu pronaći uslove...
Ili ima neka bolja opcija, zna li neko? Hvala.
 
EON van mreže (prepaid, postpaid) je ovde: https://sr.eon.tv/paketi/

cenim da je najbolja opcija, za korisnike SBB-a, da se uzme EON TV aplikacija od nekoga ko je ima u svom paketu a ne koristi je

što se prepaid SBB paketa tiče, nisam siguran da ide EON TV aplikacija
 
Ljudi, potrebna mi je Eon APLIKACIJA za još jedan TV.
Šta mi je najpovoljnija opcija? Vidim, pominje se nešto Eon van mreže, pripejd, ali ne mogu na sajtu pronaći uslove...
Ili ima neka bolja opcija, zna li neko? Hvala.

Ide Smart aplikacija i za prepaid opciju. Mislim da je oko 800din ali imaš 10tak kanala samo. Iz nekog razloga na ovom linku nema cene.
 
Ide Smart aplikacija i za prepaid opciju.
da, kao što sam naveo za EON van mreže (dao sam već link za cene). za SBB prepaid pakete (prepaid u mreži SBB-a) nigde nisam našao da li ide i EON TV aplikacija.
 
Jel kad se potpisuje ugovor na daljinu, odnosno kod kurira prilikom predaje opreme, ako nema medju papirima dokument o odustanku, automatski znači da može se tera šest meseci i da se otkaže ugovor bez problema?
 
Bilo je nekih promena pozicije programa na TOTAL TV, kada li su to menjali?
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno