Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nisam jos ni prvu godinu celu izgurao... Jedino da raskinem po pitanju povecanja cena, ali nece mi dati odmah da potpisem drugu sigurno...

Huawei P10

Veruj mi da hoce, mada ja bih pre trazio raskid zbog povecanja i onda se raspravljao sa njima oko boljeg paketa, ako mi nedaju bolji onda bih raskinuo i potpisao novi.
 
Imaju li običaj da povećaju i brzine pri poskupljenju? Ako mi na Duo Gold Extra ostane 100/6 mora selidba...
 
6 meseci po 1 din. za Eon light, Eon full i Eon premium u ponudi za nove korisnike preko promotera.

4 meseca po 1 din. za Eon full duo (ne znam da li je isto za Eon light duo i Eon premium duo).


Bili su jutros i sve povezali. Za sada funkcioniše bez problema.

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Odakle ti da je 6 meseci po 1 dinar?
https://sbb.rs/eon-paketi/eon-paketi
Ja sam uzeo EON FULL 12 meseci 1999 din, 12 meseci 3999 din.
 
Gledam sad mts spustio cenu u box 3 net od 150 na 3999 sad u potpunosti pariraju eon full paketu a još daju 6 meseci po 1 din za taj paket bio ti stari ili novi korisnik,sad im stvarno vreme da počnu da cene i nas stare korisnike ma koko god im bila bolja tv ponuda u svetu brzog interneta to im nije više razlog da zadrže korisnike.
 
Gledam sad mts spustio cenu u box 3 net od 150 na 3999 sad u potpunosti pariraju eon full paketu a još daju 6 meseci po 1 din za taj paket bio ti stari ili novi korisnik,sad im stvarno vreme da počnu da cene i nas stare korisnike ma koko god im bila bolja tv ponuda u svetu brzog interneta to im nije više razlog da zadrže korisnike.
A koji tv paketi idu uz taj box 3, koji kanali, koliko hd kanala, vraćanje unazad, za koliko televizora?

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Znaci ako sad predjem sa Trio gold na EON ful celih 6 (i slovima sest) meseci cu placati 3800 din, a kasnije 4000 din.
:laugh::laugh::laugh:

Kakva akcija SBB-a...prosto neverovatno...:d:d:d

Pa da li su oni normalni. :lupko:
 
Znaci ako sad predjem sa Trio gold na EON ful celih 6 (i slovima sest) meseci cu placati 3800 din, a kasnije 4000 din.
:laugh::laugh::laugh:

Kakva akcija SBB-a...prosto neverovatno...:d:d:d

Pa da li su oni normalni. :lupko:

Placas trenutnu cenu za Trio Gold, 3600din valjda ili 3650din. Kolko je vec tacno. Pitao 2 puta lepo, povecanje ne utice na tu "promociju".

Ja imam pitanje za one koji su pitpisali EON pakete.

Da li se dobija daljinski za svaki dodatni d3 mini ? Pitam jer mi je stan podeljen, ali jos ne zvanicno, pa bi bilo smesno da daju jedan u mom slucaju :)

Da li se menja modem EPC3928S ?

Da li ostaje "resiver" tj STB uredjaj iz Trio Gold paketa a samo dodaju EON Smart Box i dodatne D3 Mini uredjaje po zelji korisnika ? I ako je tako, da li ja biram gde ce ici EON Smart box ili ga oni uvale na najkraci ethernet kabl ? Imam problem jer je kvadratura malo veca, ne znam kako ce sve to ispasti.
 
^^Dobro, nije sija nego vrat...
Pretrgli su se sa "akcijom".
A zbog cega uopste poskupljuju..malo :hump: stare korisnike, po obicaju.
Potpisao sam novu UO pre nekoliko meseci i sad ajd ispocetka.
Na stranu sto me je njihov promoter ganjao (bukvalno) svakog dana pre isteka UO i nudio kule..
Sto ga sad nema da mi javi za poskupljenje i ponudi nesto drugo, povoljnije od zvanicne ponude.
Ma posusnjari obicni.:smash:

Sad nesto gledam po njihovom forumu...nije mi nesto jasno.
Ako predjem na ove EON pakete, da li moram da imam i mrezni kabal od modema do TV-a (EON box-a) ili ostaje kao i do sad samo koax??
 
Poslednja izmena:
Dok se ovde prica o popustima, veci je problem to sto im treba i do dve nedelje za instalaciju. U totalnom su haosu. Citam na njihovom forumu... Popusti su smesni koliko i cela firma...

Huawei P10
 
Kakva su iskustva u ovoj situaciji kada dižu cene paketa pa ih korisnici obaveste da zbog toga žele da raskinu ugovor s obzirom na član ugovora u kome piše da korisnici to mogu da učine bez plaćanja troškova pod uslovom da se jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen? Da li prihvataju raskid, ili priča ide u pravcu da povećanje od, na primer, 140 dinara oni ne smatraju bitnom promenom uslova pod kojima je ugovor raskinut?
 
Zar je stvarno teško pročitati nešto na njihovom sajtu lepo piše uz pakete koji koko poskupljuju da od trenutka objave ima 30 dana da se raskine bez penala.
 
Da rezimiramo ovo oko raskida ugovora. :)

Nov ugovor sa popustom od 6m po 1 DIN sam potpisao u aprilu. Od prošlog meseca sam počeo da plaćam račune u punom iznosu. Sada moj paket poskupljuje za 150 DIN i piše tamo da mogu da ga raskinem bAez plaćanja penala.

Šta to konkretno znači? Da li ću morati da platim ovo što su mi promotivno dali, 6m po 1 DIN, ukoliko zatražim raskid ugovora?

Mora tu da postoji nekakva "kvaka". Nemoguće je da bi mi "oprostili" približno 25k din.
 
Zar je stvarno teško pročitati nešto na njihovom sajtu lepo piše uz pakete koji koko poskupljuju da od trenutka objave ima 30 dana da se raskine bez penala.

To što piše na sajtu malo drugačije piše u ugovoru koji smo sa njima potpisali. U članu 5 ugovora koji sam ja sa njima potpisao (a verujem da je tako kod svih korisnika) piše:

"SBB će pretplatnika, najmanje mesec dana unapred, obavestiti na pogodan način o nameri jednostrane izmene uslova ugovora, kao i pravu
pretplatnika na raskid ugovora pre isteka perioda na koji je zaključen.
Pretplatnik ima pravo da, po prijemu obaveštenja iz stava 1. ovog člana, raskine ugovor bez obaveze plaćanja troškova u vezi sa raskidom, ako
se najavljenim jednostranim izmenama bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen, na način koji nije na korist Pretplatnika, a naročito u
pogledu specifikacije usluga (sadržaj paketa) i uslova za korišćenje usluga u vezi sa ponuđenim promotivnim pogodnostima."

Dakle, po ugovoru oni nama priznaju pravo da raskinemo ugovor u roku od 30 dana od dana prijema obaveštenja o izmenama ugovora sa njihove strane samo ako se jednostranim izmenama (u ovom slučaju se radi o poskupljenju) bitno menjaju uslovi pod kojima je ugovor zaključen. Zato sam i pitao kakva su konkretna iskustva u ovakvim situacijama - da li prihvataju raskid bez nekih problema, ili ne prihvataju raskid smatrajući da ovakva poskupljenja od stotinjak dinara nisu bitna promena uslova ugovora pa bi, u tom slučaju, tražili od nas da platimo troškove raskida, a onda se postavlja i pitanje o kakvim se troškovima radi.
 
Da rezimiramo ovo oko raskida ugovora. :)

Šta to konkretno znači? Da li ću morati da platim ovo što su mi promotivno dali, 6m po 1 DIN, ukoliko zatražim raskid ugovora?

Mora tu da postoji nekakva "kvaka". Nemoguće je da bi mi "oprostili" približno 25k din.

Tvoje pitanje se nadovezuje na moje pitanje. Moje pitanje je da li oni prihvataju raskid zbog poskupljenja od stotinjak dinara kao što piše na sajtu, ili prihvataju raskid samo kada izmena sa njihove strane bitno menja uslove pod kojima je ugovor zaključen, a oni, na primer, smatraju da poskupljenje od stotinjak dinara nije bitna promena uslova ugovora. Onako kako piše na sajtu, izgleda kao da će prihvatiti raskid ugovora bez problema, onako kako piše u ugovoru, ostavili su mogućnost da ne prihvate raskid i u tom slučaju mogu tražiti da im se plate troškovi raskida. E sad, tvoje pitanje se tiče samih troškova. U stara dobra vremena bi tražili da im se plate preostale mesečne rate, danas bi mogli da traže da im se plati ili razlika između promotivne cene i pune cene usluge ili preostale mesečne rate, a po izboru korisnika. Na kraju, zašto bi im plaćali bilo šta, ako želimo da raskinemo jer su jednostrano izmenili ugovor? Možda za njih stotinjak dinara nije bitna promena uslova ugovora, za nas jeste. U takvom slučaju imamo pravo na raskid i da ne platimo ništa, pa ni razliku između promotivne cene, odnosno cene sa popustom za određeni broj meseci i pune cene paketa. Naravno da ja mislim da imamo pravo na raskid zbog izmene ugovora sa njihove strane koja se sastoji u poskupljenju, ali, ipak, ostaje pitanje da li ima nekih konkretnih iskustava kako se oni ponašaju u takvoj situaciji?
 
Pitanje, posto je jeli guzva u poslovnicama a oni mogu tek tako obese na sajt da dizu cene. Zasto ja ne bi poslao mail da raskidam ugovor u mailu navedem da dodju po opremu kada god hoce samo da se najave dan ranije i moj broj telefona. Ja ne moram da znam da skinem opremu, nisam je ja ni postavljao. Kod mene smo i potpisali ugovor zashto tu ne bi i raskid potpisali :) Koliko je ovo odrzhivo? Mislim mogu i call centar da nazovem sa istim zahtevom :)
 
Poslednja izmena:
To se pominje u Opštim uslovima koje nije lako naći na njihovom sajtu. Preko pretraživača sam našao neke Opšte uslove od 01.09.2015. ali ne znam da li su oni i trenutno važeći. U članovima 6 i 10 se pominje obaveza korisnika da vrati digitalni prijemnik i modem, ali ništa preciznije o načinu vraćanja. U tom smislu, pošto ni u Opštim uslovima, ni u ugovoru nije izričito navedena obaveza korisnika da opremu vrati donošenjem u poslovnicu ne vidim zašto ne bi moglo da bude tako kako ti kažeš. Verovatno samo treba biti uporan. :)
 
Jel ima negde pdf sa ovim novim cenama za stare pakete? Skinuli su sa sajta..

Послато са SM-G935F уз помоћ Тапатока
 
Moje iskustvo je drugačije, napisao sam im mail pre 7-8 dana i najavio raskid ugovorne obaveze, dodao da sam nezadovoljan kako tretiraju dugogodišnje korisnike i da ću u roku od 30 dana vratiti opremu u poslovnicu i da me kontaktiraju isključivo putem mail poruka ukoliko postoji bilo kakva nekasnoća.

U odgovoru koji je stigao tek nakon par dana obaveštavaju me da se ugovorna obaveza ne može raskinuti na ovaj način i da moraju telefonski da me kontaktiraju.

Ja im mail porukom šaljem broj na koji mogu da me obaveste kako se raskida ugovorna obaveza, a oni tek nakon par dana odgovaraju i zahvaljuju se što sam im poslao broj i obaveštavaju me da će me uskoro pozvati.

Naravno, još uvek me niko nije pozvao, u međuvremenu su promenili cene za stare korisnike koji ne žele da pređu na Eon pakete.

Ugovor mi je istakao pre par dana, nije glasio na moje ime, imam rezervnu varijantu za net, TV mi nije bitan,, možda bih išao na optiku i neki Box paket.

Ukratko, ja nisam uspeo mail porukom da raskinem ugovornu obavezu.


Послато са A0001 уз помоћ Тапатока
 
Može da se raskine lično. Ne prave problem. Nisam pokušao preko e-maila.
 
Može da se raskine lično. Ne prave problem. Nisam pokušao preko e-maila.
Znam, naravno, hteo sam da poštedim osobu koja je potpisala ugovor odlaska u poslovnicu, ako ne mora...

A sad kad je situacija ispala ovako, da vidim kako će ova moja komunikacija sa SBB-o dalje da ide.

U najgorem slučaju mogu na svoje ime da potpišem ugovor kao novi korisnik, povoljnije je nego da nastavim kao stari...

Послато са A0001 уз помоћ Тапатока
 
To je mozda neka stara akcija ili samo za odabrane :) , ja sam potpisao ugovor pre nekih 20tak dana i tu akciju nisam imao, samo ova koja im je na sajtu.

Ovo je preko SBB predstavnika prodaje, brošure su podeljene svima u zgradi. Za Eon full duo dobio sam ponudu 4 meseca po 1 dinar, inače za sve Eon pakete sa telefonom je 6 meseci. U četvrtak uveče sam poslao potrebne podatke a juče ujutro su došli i sve montirali tako da nije bila stara akcija. Na brošuri piše da ova akcija važi do 30.11.2018. uz ugovor na 24 meseca.

IMG_6198.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Kad se sve sabere i oduzme razlika 12 dinara u tvoju korist, ne znam sto sam ocekivao da to bude neki veci popust ipak je to sbb :)
 
Pitanje, posto je jeli guzva u poslovnicama a oni mogu tek tako obese na sajt da dizu cene. Zasto ja ne bi poslao mail da raskidam ugovor u mailu navedem da dodju po opremu kada god hoce samo da se najave dan ranije i moj broj telefona. Ja ne moram da znam da skinem opremu, nisam je ja ni postavljao. Kod mene smo i potpisali ugovor zashto tu ne bi i raskid potpisali :) Koliko je ovo odrzhivo? Mislim mogu i call centar da nazovem sa istim zahtevom :)
Kakve su funjare i tu bi ti naplatili dolazak i deinstalaciju kao što naplaćuju "instalaciju" dodatnog uređaja...
 
Sad nesto gledam po njihovom forumu...nije mi nesto jasno.
Ako predjem na ove EON pakete, da li moram da imam i mrezni kabal od modema do TV-a (EON box-a) ili ostaje kao i do sad samo koax??

Nažalost mora mrežni kabal ako želiš da koristiš "napredne" funkcije tipa vraćanje 7 dana i slično i to je jedan od većih razloga što meni ne odgovara prelazak na EON pakete (uz ignorisanje nas starih korisnika, gubitak superseta etc.).
 
Evo jutros update za Telenor aplikaciju i više nema stavke SuperSet.
Ja očekujem da će mo ostati bez njega od NG.
Ako to ne bude ono iznenađenje za 2 nedelje.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno