Šta je novo?

SBB - Generalna diskusija (nije tema o EON-u)

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Meni u poslednjih 10 dana nikad losije nije radio net. Prvo su mi updateovali softver na ovom Ubee pa su priznali da nesto ne valja posle 15 poziva i da moraju da vracaju na stari softver. Svaki dan bar 5 opstina oko mene ima neki kvar koji naravno zakaci i mene... Da li ima veze sa integracijom Ikoma ne znam ali ovo je potpuni raspad....
 
Koliko su česta poskupljenja obzirom da sam od skora ponovni korisnik sbb trio gold paketa? Za sada sam zadovoljan uslugom....

Poslato uz pomoć Tapatoka
 
Nisu cesta, svake godine od prvog Januara poskupi po 100 dinara :) Inace, sad sam ih zvao da se zalim kako nisam bio obavesten o poskupljenjui i posteno ih ispljuvao zbog racuna.. Gledajuci tako, mogli su racun da podignu i za 10000 i da se vade na isti nacin, kao "Objavljeno je na sajtu".. Rekli su da ce me zvati sluzba za raskidanje ugovora, ma sta to bilo... Jedva cekam poziv pa da i njih po kratkom postupku :smash: Ne mogu oni menjati ugovor, tj stavke ugovora kako oni hoce i kad hoce bez moje saglasnosti, tj nekog aneksa ugovora gde moraju da navedu izmene... a na meni je onda da li cu prihvatiti ili ne :d
 
@Simke1984: Zaboravio si na poskupljenju 01.07. A za promene usluge naravno da mogu bez aneksa, to nije sporno, sporno je što ne obaveštavaju korisnike na adekvatan način. Da ti stigne uz račun papirče sa obaveštenjem (dakle ne na poleđini računa i to delu koji se koristi kao uplatnica) pa da ti ne pročitaš onda si sam kriv, nego tako ćušnu obaveštenje u neki ćošak sajta (nije čak ni na "homepage"). Mada svakako bi trebalo da je otkazni rok 2 meseca od najave ili ti mesec dana "fore" nakon što stigne prvi uvećani račun..
Bitno da su nama D3i korisnicima u decembru poslali (ne sećam se jel stiglo uz račun za novembar ili kao posebna koverta) poslali papir sa "darujemo vam poklon veličanstveni HBO do 16. januara" a o povećanju pretplate ni reči.
 
Pa da, i 100 pinkovih kanala isto [emoji23]
Kako god, da su mi poslali obavestenje nebi rekao ni rec, bas me briga za poskupljenje.. Ovako sam odlepio bio... Jedva sam i nasao na sajtu to obavestenje posle pola sata tek..
Sad cekam poziv sutra pa cu da im pripretim njihovom najbolnijom tackom, novinama [emoji1] pa cemo da vidimo onda dalji raslept situacije [emoji16]

Najvise sam odlepio na to sto tako mogu za mesec dana da poskupe za 1000-2000 i sta onda... Ocekuju da svi korisnici svakodnevno posecuju njihov sajt..
Politika im se odlicna, poskupe 100 dinara puta X korisnika, od kojih ce se 0,00001% zaliti i izvuci neke koristi ( neko dodatni paket i slicno ) i onda nastaviti da placaju redovno dalje pretplatu po skupljoj ceni [emoji848]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Треба бити искрен. Сви смо потписали уговор са СББ-ом а у уговору пише да имамо право да раскинемо уговор у року од 30 дана од најаве поскупљења. Ако нам то не одговара, нико нас није терао да склапамо уговор. Што се тиче начина објављивања, мени је једноставније да једном месечно притиснем дугме (0) на даљинском управљачу и тако се информишем о новим услугама и промени цене него да силазим у приземље, отварам поштанско сандуче и међу обиљем флајера проверавам да ли ми је нешто стигло из СББ-а. Инфо канал за тако нешто и служи и оваквим информацијама на њему је место. Па нису поступљење објавили на Хепи телвизији ни на Мађарским каналима него на свом информативном каналу а приступ њему имају сви корисници. Још мањи проблем ми је да то проверим на њиховом сајту када кликнем на линк "вести". За то ми је непоходно 3-5 секунди. Онај коме је то компликовано, тај вероватно не користи интернет.
 
Poslednja izmena:
Iskreno na njihovom sajtu mi ne padne napamet da proverim isto info kanal ali opet uvek sve saznam o svim promenama dal ovde ili negde drugde pogotovo kad je reč o promeni cene.
 
Poenta priče je dal nešto smeju ili ne dal je nešto po zakonu ili nije dal nas mažu i lažu ili ne
dal će neko da se cima za 100 dinara poskupljenja ili ne to je već odluka na svakom od nas .Kao što ste mogli da pročitate u poučnom članku čiji sam link okačio to nije po zakonu da daju obaveštenje na sajtu i to je suština.Sve dok se ćutke prelazi preko sitnih manje sitnih i krupnih i manje krupnih postupaka od strane nilo kojeg provajdera dotle ćemo trpeti svojevrstan teror i radiće šta oće sledeće godine će dići cenu za 500 dinara one tamo za onoliko neki će postatii apsolutni monopolisti nećet imati izbora .Zato je važno da znate i odbranite svoja prava.Uvek se raspitajte i potražite pravnu pomoć dal su loše patike ili provajder nema veze
 
Negde sam pročitao da sad može da se raskine ugovor a da se ne plaćaju ostale rate do kraja ugovora. To je valjda ministarstvo doneli takvu odluku na koje operateri nemaju pravo žalbe.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Znači SBB mora da počne da primenjuje ovu uredbu u roku od 60 dana.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Mimo ove price, sta ljude natera da udju na sajt informera, a tek sta ih natera da poveruju u to. Ne bih verovao da mi kazu da je sad februar.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Ali pazi napljuvan SBB zato sto naplacuje penale kod raskida ugovora ako si potpisao na 24 meseca a koristio jedan mesec, a mozete mi reci koji operater to ne radi? Jednom recju INFORMER [emoji23]


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Realno je to velika glupost ugovor na 24 meseca. Kod mts-a je npr net skuplji bez ugovorne obaveze čitavih 200 dinara mesečno, što je smešno. Ovo treba da se primeni i na mobilne operatere bez uzimanja mobilnog uređaja.
 
Ne treba apriori odbaciti njihove vesti ili bilo koje druge. Ja ne volim ni informer ni kurir ali procenim od vesti do vesti. Ovde se ne radi o nekom traču već o uredbi, čak se tu vide i neki papiri.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk
 
Ovo: "Neću da idem na sajt SBB-a, i pročitam ako me nešto interesuje o ceni i ostalim novostima u ponudi SBB-a pročitaću u Informeru ..." - nikada mi neće biti jasno ali to nije moj problem. Postoji dosta toga što mi se ne dopada kod ovog operatera ali ovde ne mogu ništa da im zamerim. Ko je imao posla sa mojim bivsim operaterom, čak i ovakav SBB mu nikada neće teško pasti.
 
Ne treba apriori odbaciti njihove vesti ili bilo koje druge. Ja ne volim ni informer ni kurir ali procenim od vesti do vesti. Ovde se ne radi o nekom traču već o uredbi, čak se tu vide i neki papiri.

Sent from my HUAWEI VNS-L21 using Tapatalk

A zasto se ova uredba ne odnosi na sve operatere, kazi mi jednog koji ne naplacuje sve preostale pretplate kod raskida ugovora? A da oni nemaju N1 i ne bodu oci trenutnoj garnituri. Ne kazem ni da je uredba dobra ili losa, ali ona se odnosi na jednog, a svi rade isto.

Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Poslednja izmena:
Ne radi link [emoji1]
37fec49a4bdd7cb45f0b7552019ee344.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
To je ono iz onih novina, nasao sam pa da vide ljudi o cemu se radi posto u tim nazovi novinama nema ceo sadrzaj resenja.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno