Šta je novo?

SBB - generalna diskusija (2025) [nije tema za EON box i aplikacije]

Stigao decembarski račun, obaveštenje o poskupljenu, odoh da vratim opremu
Gde ti je stigao?
Imam na platformi racun ali ga nema u mailu, ovo je prvi racun od kada sam uveo imao 10 meseci po 1.

Ako ima neko ideju kako iskoristiti vupe u zakonu na prizemnu kucu neka pise, ne mogu na suprugu da uzmem paket promenila licnu pre mesec dana iako se kuca vodi jos uvek na devojacko prezime, moze i privatnu poruku.
 
Poslednja izmena:
Gde ti je stigao?
Imam na platformi racun ali ga nema u mailu, ovo je prvi racun od kada sam uveo imao 10 meseci po 1.

Ako ima neko ideju kako iskoristiti vupe u zakonu na prizemnu kucu neka pise, ne mogu na suprugu da uzmem paket promenila licnu pre mesec dana iako se kuca vodi jos uvek na devojacko prezime, moze i privatnu poruku.
Stigao racun na mejl kao i do sada
 
Jos nije svima dostavljen racun za decembar, a ko planira da raskida ne mora da ceka racun, jer je SBB cenovnik sa novim cenama vec objavljen na sajtu, za Eon light TV, Eon Light, Eon light duo.
 
Poslednja izmena:
Narode nije tesko ispratiti, ovo poskupljenje (i pravo na raskid ugovora) se odnosi na Eon light i Eon light duo. Promena cena Full i Premium paketa se vec dogodila sredinom i krajem prosle godine.
Hoces reci da mene koji sam uzeo EON FULL pocetkom decembra ne kaci nikakvo poskupljenje?
 
U decembru je vec bila objavljena nova cena za Eon full koja vazi od 1.1.2025. jer je taj paket menjao cenu pre nego Eon light, za koji vazi novi cenovnik od 1.2.2025, pa je do tada i rok za raskid.
 
Koja je procedura za raskid Eon Light zbog uvecanja cena?
 
Da ne koristi mozda i sbb mts optiku, kao yettel, ili ima svoju?
Uskoro mi istice ugovor, pocetkom marta, eon full duo, jedino sto su ponudili je povecanje brzine 100/10, nisam nesto odusevljen time, ubee je cisto sr.anje, 5Ghz konstantno diskonektuje, presao bih na svoju opremu, ali to je jedino moguce kod yettela.
 
EON Full TV je paket od 200/20 Mbps. Ne vidim na sajtu u bilo kom cenovniku paket od 100/10 - postoje 100/8 (samo u solo internet varijanti), 150/15, 200/20, 400/400 (eon duo). Čak ni ponuda za bivši beogrid nije 100/10 nego 70/30Mbps.
 
Permutovao sam, ali sam mislio, Premium duo je 400/40, nude dodatnih 100/10, znaci 500/50 po istoj ceni, tj 4999, koliko je trenutno paket.
 
Pitanje za ove koju si već raskidali ugovor.Ja hoću da raskinem EON light pa me zanima ako npr raskinem ovih dana posle Božića kad počnu da rade i kad im vratim opremu dolazi li mi da platim cio račun za januar ili samo onoliko dana koliko sam koristio?Drugo pitanje glasi ako se plaća cio račun mogu li da raskinem zadnjeg dana odnosno 31.01. jer sam mislio da uvedem Yettel sve već imam dogovoreno 22 mjeseca u pola cijene L paket po cijeni M.Hvala i pozdrav.

P.S. Koliko traje od podnošenja zahtjeva za raskid do raskida ugovora odnosno vraćanja opreme?
 
Dolazi ti srazmeran racun,koliko dana,toliko para. Mozes do 31.to je poslednji dan za raskid. Sad to ide odma,znaci poneses opremu i kraj ,nema onih mesec dana.
 
Super hvala ti nijesam znao prvi put ovo radim u Crnoj Gori je to malo drugačije mada sam bio mlađi pa sam prepuštao roditeljima da se time bave.
 
Zvali iz SBB-a zbog raskida EON FULL, prvo ponudili 6 meseci za din, nakon malo ubedjivanja dali 9 meseci za din.
Trazio sam i dodatni (cetvrti) receiver (ne mora EON, moze i obicni), ali ne daju, samo uz uvodjenje novog prikljucka, sto se ne isplati za jedan TV.

Nakon podnosenja zahteva za raskid, zovu samo jednom, tako da ako propustite poziv, ili vidite da vas ne zovu (iako oni tvrde da zovu svakog), cimajte ih na chatu MojSBB da vas kontaktira sluzba za brigu o korisnicima.
 
Ja sam poslao mail korisnickoj sluzbi u vezi neslaganja sa novom cenom eon llight paketa. Zvali me jutros, oni nemaju mogucnost da mi ostave staru cenu, rekli mi da mogu da odem do poslovnice i odnesem opremu i samim tim raskinem ugovor. Sobzirom da sam tek potpisao ugovor pre mesec dana to mi se nije radilo a i ne bih imao nekih benefita posto vec imam besplatne mesece. Na kraju sam se dogovorio da mi otlkjucaju dodatne kanale tako da eto bar nesto sam izvukao.
 
Ja sam poslao mail korisnickoj sluzbi u vezi neslaganja sa novom cenom eon llight paketa. Zvali me jutros, oni nemaju mogucnost da mi ostave staru cenu, rekli mi da mogu da odem do poslovnice i odnesem opremu i samim tim raskinem ugovor. Sobzirom da sam tek potpisao ugovor pre mesec dana to mi se nije radilo a i ne bih imao nekih benefita posto vec imam besplatne mesece. Na kraju sam se dogovorio da mi otlkjucaju dodatne kanale tako da eto bar nesto sam izvukao.
Isao si u poslovnicu i tamo se dogovorio, jesi li zatrazio raskid pa ti ostavili otkljucane kanale do kraja ugovorene obaveze?
Meni je isteklo 10 meseci za 1 i decembarski je prvi racun koji sam platio, pa razmatram opcije
 
Isao si u poslovnicu i tamo se dogovorio, jesi li zatrazio raskid pa ti ostavili otkljucane kanale do kraja ugovorene obaveze?
Meni je isteklo 10 meseci za 1 i decembarski je prvi racun koji sam platio, pa razmatram opcije
Napisao sam da sam posalo mail da se ne slazem sa promenom cene i zvali me danas. Nisam nigde isao.
 
Nemam signal na SBB i otvorim aplikaciju, da remote resetujem modem, kad sve nešto drugačije izgleda i naidjemna ovaj ekran. Zapravo deluje veoma korisno, nema potrebe da ih zovem, znaju da problem postoji, ali koliko je ovo vreme pouzdano tj kakva su iskustva, problem reše pre ili posle toga?

Screenshot_20250108-163852_SBB.jpg
 
Kod mene je pisalo 20h, a kada sam oko 19h probao da se povežem, sve je već radilo ok.
 
Kako se resava raskid ugovora u slucaju da sam jos na 1 din mesecno?

Na primer 5 meseci gledam po dinar i oni promene nesto i imam pravo na raskid. Da li mi traze onmih 5 meseci da platim po punoj ceni tada?
 
Imate li broj nekog akvizitera?

I da li josu uvek vazi ono ako je na istoj adresi, a drugo prezime da je nov korisnik? Raskinuo bi ugovor i uzeo na nekog drugog opet akciju
 
Poslednja izmena:
Sad su me zvali iz SBBa za produžetak saradnje pošto sam podneo zahtev za raskid na kraju prošle godine i niko me nije zvao. Danas pisao agentu preko aplikacije i prozvaše me za par minuta. Dobio sam 8 meseci gratis i 100mbit povećanje. Htela je i gratis pink paket da da ali sam odbio :) tako da to je ono što možete da očekujete bez da se natežete.
 
Sad su me zvali iz SBBa za produžetak saradnje pošto sam podneo zahtev za raskid na kraju prošle godine i niko me nije zvao. Danas pisao agentu preko aplikacije i prozvaše me za par minuta. Dobio sam 8 meseci gratis i 100mbit povećanje. Htela je i gratis pink paket da da ali sam odbio :) tako da to je ono što možete da očekujete bez da se natežete.
Koji si paket do sada koristio i jesi li ostao na istom?
 
Eon Full Duo, sve isto.
 
Da ali samo ako imas optiku,bar tako kaze njihov agent.
 
Nazad
Vrh Dno