Šta je novo?

SBB EON Box i 5.1 zvuk

rale_ts

Slavan
Učlanjen(a)
07.08.2008
Poruke
72
Poena
309
Već sam pisao o mom problemu sa EON box-u i 5.1 zvukom ovde na forumu u temi: "EON Smart Box (SBB)".
Evo šta sam tada napisao:

Kod mene je EON box zakacen na Onkyo 7.2 AV reciver, 5.1 zvuk je radio sve do juce kada sam se igrao sa setovanjima u EON aplikaciji, prebacio sam zvuk na stereo i posle toga nisam ispeo da ga vratim da pusta 5.1 odabirom orginalni izvor zvuka (sto bi trebalo da tera koliko kanala ima video materijal). Resetovao sam dva puta box ali odbija da izadje iz stereo moda ma sta da odaberem u posesavanjima za zvuk. Na Kodi aplikaciji ako je DD ili DDP zvuk na video reciver sam prepozna i prebaci se u taj mod kada se pusti video kada je ukljucen audio passtrough ako ga isklju is onda nemas pravi 5.1 zvuk vec pojacalo pravi takav zvuk od stereo zvuka. Kada proverim input na reciveru uvek pise 2.0 a pre mi je pisalo multichannel. Bas sam pobesneo, zvao sam tehnicku podrsku i rekli su mi da se strpim da izadje update, nisam uopste zadovoljan box-om. Ako je neko resio ovaj problem voleo bih da znam kako posto tehnicka podrska sbb-a nema resenje naravno, jel za njih je stero cak pojam igleda.

Evo posle 10 meseci problem je i dalje prisutan.
Izgubio sam sve živce sa njihovim nestručnim tehničkim osobljem koje čak i nezna razliku između stereo i 5.1 zvuka.
Kontaktirao sam ih telefonskim putem bezbroj puta, mail-om ali samo su se trudili da pokažu svoju opštu nekulturu i neznanje.
Pošto meni bitna funkcija ne radi evo dobrih 10 meseci tražio sam povraćaj novca za mesečno održavanje od gospode za prethodni period.
Prvo su pristali a posle su pokušali da izvrdaju sa sveke strane...

Interesuje me da li je neko uspeo da dobije 5.1 zvuk?
Pri tome mislim pravi 5.1 npr. kada se uživo gleda nešto na HBO i ima 5.1 zvuk, a ne oni modovi sa resivera što stereo zvuk prave u "virtualni" 5.1, znači čist 5.1.
To je pre radilo na starom D3 uređaju i na samo početku kada sam dobio EON Box.

Zadnje šta su izmislili njihovi polu-pismeni tehničari je da moja oprema nije kompatibilna sa njihovim EON BOX-om, što je skandalozno i ne bih dalje objašnjavao.
Razmišljam da ih tužim, pa bih vole da znam radli ikome 5.1 zvuk na ovom đubretu od uređaja.
Možda ne bi bilo loše ako bi se skupili svi ljudi kojima ovo ne radi pa da se podnese možda neka zajednička tužba.
Danas ću kontaktirati nacionalnu organizaciju za zaštitu potrošača Srbije i pokušati napravim slučaj, videćemo koliko uspešno.

Rešio sam da izađem na kraj sa njima, videćemo koliko uspešno :)
Izvestiću kako je prošao razgovor sa organizacijom za zaštitu potrošača.
 
Sve te razumem ali 5.1 ima samo hbo. Ja se zato nisam ni cimao da probavam da namestim.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
 
Ako je moglo pre a nisu ga oni nekim ažuriranjem zajbali onda odradi resetovanje na fabrička podešavanja za većinu stvari kod android boksova samo ono pomaže.
 
Da li ste testirali ima li razlike između SPDIF passthrough i HDMI passthrough?
 
Radio sam vraćanje na fabrička podešavanja skoro svaki put kada sam primetio da se Box update-ovao.
Inače to je prva stvar koju sam probao.
Inače zamenili su 3 puta EON Box i problem je i dalje prsutan, kao što rekoh nešto su slomili u samo softweru uređaja.
O stručnosti njihovog tehničkog osoblja, ne želim ni da pričam.... ne znaju razliku između "virtuelnog 5.1" koji svaki resiver može da pravi od stereo signala i pravog Dolby Digital višekanalnog zvuka za koji je eon BOX sertifikovan jer ima njihov logo kada se uređaj startuje kao i logo na samoj kutiji uređaja. Zadnj put su ljudi konstatovali da moja oprema nije adekvatna, a obrazloženja nema od stručnjaka, ma strašno..

Otvorio sam ovu temu iz razloga da vidim ima li nekoga da mu radi 5.1 na EON Box-u ili da vidim kolikoi je broj ljudima koji ne radi.
Spremam dokumentaciju da predam organizaciji za zaštitu potrošača.
Već sam stupio u kontakt sa njima i uputili su me šta bi trebalo sve da prikupim, tako da bilo bi lepo da se jave ljudi koji bi imali koristi da se ovaj problem sa prevaratima reši.
 
Da li ste testirali ima li razlike između SPDIF passthrough i HDMI passthrough?

Prbao sam i to nema nikakve razlike kako teram zvuk ka resiveru, ikada ga puštam preko optike (SPDIF) tera ga u stereo modu, ne dozvoljava nikakav passtrough.
Box je zakovan u stereo modu. Normalno resiver funkcioniše sa bilo kojeg drugog ulaza besprekorno.
 
Ok, ali malo i ti preteruješ sa celom ovom pričom zaštita potrošača, tužba, raskid ugovora bla bla. Druga stvar je ako ti tražiš da ti zamene Eon box sa matorim D3 uređajem jer ti je 5.1 zvuk tooooliko bitan a oni ne žele to da ti odobre. A nigde ne piše da mora da radi 5.1 zvuk na Eon boxu.

To se džabe mlatiš sa SBB support. Jedina nada ti je da pišeš mail United Cloud timu pa ako se udostoje da ti odgovore na mail moooožda će i da pogledaju šta se desilo sa software update.

[email protected]
[email protected]

Meni nisu odgovorili ništa za ono što je po meni ozbiljniji nedostatak i propust za media player uredaj (prosto jer je "slika" tj video komponenta daleko bitniji element celog iskustva) od toga da li je zvuk 5.1 ili nije: to što na Eon boxu ne radi "auto framerate matching" (da menja HDMI out režim uzmeđu 24, 50 i 60 Hz u zavisnosti od fps videa koji trenutno gledaš) ili ti "hdmi self-adaption" opcija koja na boxu postoji a ne radi.
A ja sam im pri tom i tačno naveo šta je razlog zašto ne radi (jer je Mi Box imao isti problem pa je posle rešen update-om) jer sam uspeo da nađem informacije na netu. Iako je to objektivno stvar koju Amlogic treba da rešava SjBB/UC/UG support team je trebalo makar da odgovori na email...

Tako da posle nisam uopšte hteo da trošim tastaturu kad sam saznao da opcije za automatski odlazak u standby / sleep režim koje postoje na KAON modelu Eon boxa su sakrili na SDMC Tech modelu. Pa kao da se raspitam o razlogu za takav potez... jer upitna je logika da model koji daju u zamenu za D3i Albis risiver (koji je nudio upravo tu funkcinalnost da kad 2 ili 4 sata ne promeniš kanal ode u standby režim i ne trošim net za bzvz) uzmu namerno sakriju i onemoguće ekvivalentnu funkcionalnost.


Da li ti je taj tvoj KAON već dobio firmware update sa Android 8.0 na Android 9.0? To zadnjih par dana su krenuli da puštaju update grupama korisnika... Mooooožda će u okviru tog Android OS update-a da se reši i audio problem. Ako ti nije stigao update ne košta te ništa da probaš da ih zoveš i "insistiraš" da na tvoj box pošalju firmware update.
 
Poslednja izmena:
Bogami, zvuk je jednako bitan kao i slika. Zamisli da reklamiraju tolike hd kanale a da ih emituju u sd rezoluciji. To je taj ekvivalent. Jeste da samo HBO i Cinemax imaju 5.1 zvuk ali je ozbiljan nedostatak to što su ga onemogućili. Ja zbog toga i dalje gledam ove kanale preko Cam modula na tv-u a ne na Eon boxu.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
 
Kako kome :D Lično ne znam ni jednu osobu koja ima AVR :p
Ali slažem se oko toga da je Eon box (oba modela) u trenutnom stanju solidno osakaćen media player, i po pitanju videa i po pitanju audia. Počevši od toga da kad se gleda CUTV stream nema biranja audio track i da titl lepe na sliku pa preko toga da im je zvuk 2.0 sa jadnim bitrate-om.
 
Po informaciji iz "komšiluka" upgrade Kaon-a na Android 9 nije rešio problem 5.1 zvuka.
 
;) Kažu da je odziv bolji, da brže radi i da je napokon "vidljiv" na play store-u za app tipa HBO-Go.
 
Kod mene su sva tri HBO samo PCM!
Dok su samo Animal Planet HD, Discovery Science HD, Discovery Showcase HD, ID Xtra HD i Cinestar TV 2 HD sa Dolby D zvukom.
U TV-u modul i kartica i iz njega ide optički kabl u ONKYO AV-R.

Jeste da nemam EON ali kod Supernove kao što rekoh već u drugoj temi svi oni kanali su 5.1 sa Dolby D zvukom!
 

Prilozi

  • 20200709_163959.jpg
    20200709_163959.jpg
    1,020.7 KB · Pregleda: 114
Poslednja izmena:
Ok, ali malo i ti preteruješ sa celom ovom pričom zaštita potrošača, tužba, raskid ugovora bla bla. Druga stvar je ako ti tražiš da ti zamene Eon box sa matorim D3 uređajem jer ti je 5.1 zvuk tooooliko bitan a oni ne žele to da ti odobre. A nigde ne piše da mora da radi 5.1 zvuk na Eon boxu.

To se džabe mlatiš sa SBB support. Jedina nada ti je da pišeš mail United Cloud timu pa ako se udostoje da ti odgovore na mail moooožda će i da pogledaju šta se desilo sa software update.

[email protected]
[email protected]

Meni nisu odgovorili ništa za ono što je po meni ozbiljniji nedostatak i propust za media player uredaj (prosto jer je "slika" tj video komponenta daleko bitniji element celog iskustva) od toga da li je zvuk 5.1 ili nije: to što na Eon boxu ne radi "auto framerate matching" (da menja HDMI out režim uzmeđu 24, 50 i 60 Hz u zavisnosti od fps videa koji trenutno gledaš) ili ti "hdmi self-adaption" opcija koja na boxu postoji a ne radi.
A ja sam im pri tom i tačno naveo šta je razlog zašto ne radi (jer je Mi Box imao isti problem pa je posle rešen update-om) jer sam uspeo da nađem informacije na netu. Iako je to objektivno stvar koju Amlogic treba da rešava SjBB/UC/UG support team je trebalo makar da odgovori na email...

Tako da posle nisam uopšte hteo da trošim tastaturu kad sam saznao da opcije za automatski odlazak u standby / sleep režim koje postoje na KAON modelu Eon boxa su sakrili na SDMC Tech modelu. Pa kao da se raspitam o razlogu za takav potez... jer upitna je logika da model koji daju u zamenu za D3i Albis risiver (koji je nudio upravo tu funkcinalnost da kad 2 ili 4 sata ne promeniš kanal ode u standby režim i ne trošim net za bzvz) uzmu namerno sakriju i onemoguće ekvivalentnu funkcionalnost.


Da li ti je taj tvoj KAON već dobio firmware update sa Android 8.0 na Android 9.0? To zadnjih par dana su krenuli da puštaju update grupama korisnika... Mooooožda će u okviru tog Android OS update-a da se reši i audio problem. Ako ti nije stigao update ne košta te ništa da probaš da ih zoveš i "insistiraš" da na tvoj box pošalju firmware update.

Rzličite stvari su bitne različitim ljudima i to je normalno....
Evo pojasniću malo stvar.
Pred isticanje ugovora zvali su me iz SBB-a i ponudili da pređem na veći paket i da dobijem besplatno njihov revolucionarni EON box.
Naseo sam na njihov marketing i prihvatio ponudu.
Sve je uredu radilo prva dva mesec nisam imao nikakvih problema sve do jednog dana kada sam menjao mod zvuka u setvoanjima i više nisam uspeo da ga izbacim iz stereo moda.

Naravno razumem i probleme softverske prirode i uredno sam im prijavio kvar preko call centra.
Takođe posle mesec dana postojanja problema ljubazno sam kontaktirao ljude sa prvog emaila koji si naveo. Odgovor nikada nije stigao sa te adrese.
Naravno imao sam strpljenja prvih par meseci misleći da su ozbiljno shvatili problem i da su ga prosledili njihovim programerima.
Strpljivo sam čekao punih 4 meseca do sledećeg kontakta, da bih video ima li kavog napretka.
Tada počinju pravi problemi sa njihovim tehničkim osobljem koje počinje da priča razne gluposti i pokušava da me vrti u krug itd.
Onda sam zahtevao raskid ugovora da bi mi rekli da će mi se neko javiti u sledeća dva dana.
Pozvao me je neko do njovih izvinjavajući se za situaciju i moleći me da im pružim još jednu šansu da isprave grešku.
Pristao sam i čovek mi je rekao da će me uskoro kontaktirati neko iz "više tehničke podrške" kako bi razrešili situaciju.
Opet sam strpljivo čekao skoro 2 meseca i naravno niko me nije kontaktirao.
Besan ponovo zovem call centar zahtevajući raskid ugovora da bi mi tada rekli da moram lično da odem u njihovu poslovnicu i to uradim.
Odlazim u njihovu poslovnicu da to zahtevam da bi mi tamo rekli da moram pisanim putem da to zahtevam.

Odlučujem se da ima napišem iscrpan mail o problemu na [email protected] sa mojim zahtevima.
U trenutku pisanja emaila 8 meseci zvuk ne radi kako treba.
U emailu sam detaljno opisao problem po kozna koji put i šta je sve rađeno i pokošano sa moje i sa njihove strane.
Tada sam zahtevao da mi refundiraju novac za pretodni 8 meseci za mesečno održavanje jer realno ništa nisu održavali a problem je postojao, takođe tražio sam da mi umanje račune za to mesečno održavanje sve dok se ne reši problem ili momentalni raskid ugovora.
Pristaju na moje uslove i daju mi neki broj pod kojim je moj slučaj zaveden i kažu da su zahtev ponovo prosledili nadležnoj službi radi provere i da im je u interesu da korisnik bude zadovoljan.
Takođe rekli su da će finansiska služba mi isplatiti traženu refndaciju po zaključenju slučaja.

Ok pružam još jednu šansu i čekam mesec i po i nikakva kontak od gospode iz SBB-a.

Tada mi je pukao film jer su me vodali kao majmuna.
Šaljem im opomenu pred tužbu da bi mi odgovorili da se usvaja moj zahtev za refundaciju polovine računa od TV pretplate koju nisam ni tražio samo za mesec avgust.
Tražio sam im punu refundaciju za mesečno održavanje za sve mesece za koje mi njihova usluga ne radi usled njihove ne ozbiljnosti, kao i dobrenje za umanjenje računa sve dok ne srede problem ili raskid ugovora.
Za sve to vreme dolazi su više puta njihovi "stručnjaci" i svaki put bi im napisali na onom njihovom tabletu da problem stvarno postoji osim zadnjeg puta kada su poslali nekog kao većeg stračnjaka.
Tada nisu zapisivali na tabletu ali su se i tada uverili u prblem i jasno se složili da je softverski problem.
Dan posle toga mi stiže email od SBB-a kao je problem u mojoj opremi i savetuju mi da sačekam update ili da pokušam drugačije povezivanje a da mi samo odobravju refundaciju polovine avgustovskog računa.
Kada sam pročitao mail nisam mogo da verujem šta ljudi meni pišu i predlažu posle svega.

Ako nije do tebe zašto bi mi uopšte refundirao račun za avgust u visini polovine tv pretplate za taj mesec (oko 670 din), zašto ne i za ostale mesece za koje me oprema ne radi?
U ostalom ja to nisam ni tražio od njih tražio sam stvari koje sam napsao gore ili raskid ugovora.

Što se tiče toga da nigde u ugovoru ne piše da moraju isporučivati 5.1 zvuk na EON-u upravu si, ali kada iznajmiš auto u tom ugovoru koji potpisješ nigde izrečito ne piše da kočnice moraju radti, to se podrazumeva.
Kada bi pozvao njihov call centar i prestavio se kao potencijalni nov korisnik i upitao ih da li isporučuju 5.1 zvuk npr. na HBO rekli bi ko iz topa DA, NARAVNO.
Višekanalni zvuk i nije neko čudo čak ni u Srbiji odavno.

Valjda je normalna stvar da ako plaćaš za nešto to ti bude isporučeno kako treba?
Treba li da smo srećni kako god da nam SBB ispruči bilo sliku ili zvuk i ništa konkretno ne uradimo povodom toga, već samo da se međusobno žalimo i nastavimo da im plaćamo bez pogovora?
Rešio sam da ovo isteram do kraja, videću da li ću uspeti.... ali mislim da kada bi više korisnika se udružilo koji malo bolje poznaju tehniku (zato sam i postavio temu ovde) i pritislo ih to bi bilo odlično za sve korisnike, možda bi ih nateralo da promene odnos prema korisnicima.

U svakom slučaju ako uspem možda će nekog u budućnosti kada prijavi problem ozbiljno shvatiati bilo šta da je u pitanju a ne da mu vređaju inteligenciju.
 
Звук је битан колико и слика, ако не и битнији. Наравно да ко није доживео не схвата али већи је доживљај филма 1080р + суроунд него 4К + стерео.
 
Sve je to meni poznato kako funkcioniše "podrška" za bilo koje iole tehničko pitanje. Zato ti i napisah da gubiš vreme ako ti je sva komunikacija sa SBB zaposlenima i ako u to nisi uključio i pretnje raznim službama.

Svakako treba da ti bude jasno da u praksi imaš izbor između 3 opcije:

1) raskid ugovora (ali bez tih "hoću umanjenje računa retroaktivno)

2) da odnesu Eon box i daju ti D3 i eto sad imaš 5.1 zvuk a nemaš CUTV na svim kanalima na risiveru.

3) da pustiš da te zavlače u nedogled sa "kolege rade na tome biće sledeći update" i nazad se moooožda nekad slučajno neko to reši.

Oni u BG prosto nemaju stručan kadar koji poseduje znanje da prikupi informacije za istinsku dijagnostiku tog problema. A krajnji cilj im nije zadovoljstvo tebe kao korisnika već samo to da odlože momenta kad ćeš prestati da im daješ pare.

Ja sam u novembru prijavio neispravnim USB port na Eon boxu i nikad me niko nije pozvao. Ali ok, neću da kidam živce za nebitnu stvar (naročito kad box ima 2 USB porta i drugi port radi). U novembru sam takođe prijavio i bug u vezi sa "hdmi self adaption" i to prošlo bez odgovora.

Juče i danas "rešavaju" zanimljiv bug koji se javio na mom MojSBB nalogu : Eon box se pojavio u "multiscreen" tabeli (gde idu ne-Smart Eon aplikacije) i po brisanju i reaktivaciji ponovo završi tamo.
Juče su zvali da pitaju jel box povezan na ruter preko WiFi :D :D I ništa više, "proveriće napredna podrška". Napredna podrška 3 puta u toku dana obriše box sa naloga bez ikakvog obaveštavanja korisnika. Problem / bug nije rešen i dalje naravno.

Danas me zovu u 19:50 i propustim poziv jer nije bio mobilni kod mene. Odmah posle toga mi je stigao SMS sa likom za anketu o tome kako sam zadovoljan brzinom i načinom rešavanja problema?
Pola sata kasnije me zove lik sa konstatacijom "prijavili ste smetnje u radu TV usluge?" a razgovor završavamo sa čuvenim "kolege rade na tome (bitno je da vam usluga radi)" & "ako bude smetnji zovite nas slobodno ponovo". Znači, zahtev zatvoren problem rešen :D :D
 
@shamanNS ali u prvom postu pise da mu je radio 5.1 zvuk na eon boxu sve dok se nije igrao u podesavanjima i prebacio na stereo.
 
Što se tiče eon-a i 5.1 odmah da kažem bez veze je potpuno da uređaj koji pri paljenju prikazuje između ostalih opcija da ima i mogućnost reprodukcije 5.1 to i ne radi na kanalima koji tu opciju imaju.
Podešavanje tu ništa ne pomaže kao ni reset.

Bila je opcija izbora engleskog kao primarnog jezika ali je to jednostavano prestalo da radi.

Moja predpostavka ako šalju 5.1 količina podataka je veća i to dodatno opterećuje mrežu pa su braća to isključila.

Imam eon generalno dosta cimova sa njim dobiješ pametan uređaj ali stari d3 si video dok premotavaš i radio je stabilno. Eon često na trenutke gubi sliku i tu pomaže samo reset.
Znači slika trepne i ponovo se pojavi.

Još jedan dodatni a meni bitan bug je ni jedan player ne može bez obzira i ako podesiš pass trough da pošalje signal u 5.1 a imam komp koji radi kao nas i recimo sa vlc playerom mogu da pristupim ali kad pustim film dobijam samo stereo
Toliko od mene i pozdrav

Послато са MI PLAY помоћу Тапатока
 
Poslednja izmena:
Moja predpostavka ako šalju 5.1 količina podataka je veća i to dodatno opterećuje mrežu pa su braća to isključila.

5.1 се шаље само као битстрим серија података. Заузима мање простора од 2.0 пцм а поседује ифно за 6 канала. То је најчешће мп3 квалитета (обичан долби дигитал) до дд+ који је бољи и може садржати и атмос.
 
Meni Kodi na EON box-u pušta višekanalani zvuk sa NAS-a. To je radilo valjda i pre prelaska na Android 9.
Pozdrav
 
Juče mi se EON Box update-ovao na Android 9 sa Android 8.
Problem sa zvukom je konačno rešen.
Sada konačno opcija za zvuk na android strani podešavanja radi kada se odabere passthrough.
AV resiver sada radi kao i na početku bez problema, AV resiver se stavlja sam u odgovarajući mod zvuka kada ga prepozna bilo da je pušten preko Kodi -ja ili na HBO (live stream).

U svakom slučaju "samo" posle 10 mesci su rešili problem.
Da je problem postojao recimo ajde i 3-4 meseca ne bi bio problem, ali njihovo ne priznavanje postojanje problema i zavlačenje od strane njihovog "veoma stručnog" tehničkog osoblja, jednostavno vređa inteligenciju.
Zahtevao sam od SBB da mi refundira deo mesečne pretplate za svih 10 mesec koliko je problem postojao jer mi nisu isporučivali ispravnu uslugu a bez problema su pretplatu naplaćivali u punom iznosu.
Naravno obavestio sam i organizaciju za zaštitu potrošača i u saradnji sa njima nadam se da ću provratit iz inata deo novca koji sam ima dao za pretplatu u tom periodu.
Trenutno čekam da se izjasne po tom pitanju.

Preporučio bi svakome ko je imao ovaj problem da im traži refundiranje dela pretplate za period u kome je postojao problem jer za to postoji zakonska osnova.
Jedino ih tako možemo naterati da ubudućnosti bolje tretiraju svoje korisnike jer kako stvari stoje u mom slučaju su se poneli daleko od profesionalnog.
 
Poslednja izmena:
Iskreno po meni može da refundira samo onaj ko je podigao tiket da ima problem ali verujem da je relativno mali broj onih koji su prijavili da imaju problem. Mene recimo mrzelo da se cimam.

Послато са MI PLAY помоћу Тапатока
 
Da li SBB još uvek emituje filmske kanale sa 5.1 zvukom?
MTS je, izgleda, prestao. Kako sam čuo, slično je i kod Supernove.
 
Ukinuli su i na EON Box-u?
Zna li se zašto?

Звук је битан колико и слика, ако не и битнији. Наравно да ко није доживео не схвата али већи је доживљај филма 1080р + суроунд него 4К + стерео.
Slažem se.
 
Nisu ukinuli. Ali i na Eon boxu 5.1 zvuk imaš samo na HBO, Cinemax... kanali samo kad gledaš live/uživo jer tad pušta DVB-C mux verziju tih kanala... čim kreneš sa premotavanjem u nazad doviđenja 5.1 zvuk i izboru audio jezika i subtitle jezika.
Što dalje znači da "Eon van mreže" korisnici na Eon box modelu namenjenom za iste nikad nemaju 5.1 zvuk jer im nije dostupan kablovski signal / DVB-C mux.
 
Д3 рисивери вуку "испочетка" са посебних сервера где се снима двб-ц те они и испочетка дају 5.1 звук са канала који то емитују.

Већина људи данас слуша на телефонима и телевизорима, тако да је њима непознаница како шта може и треба да звучи.
Сам стрим и слике и звука преко платформи је видно лошији него са физичких носача. Не кажем да је аудио цд бољи него нпр нетфликс, хбо и сл или блу реј филм, са њега ремукс мкв и сл.
 
Stvarno ne kapiram zašto za EON streamove ne mogu da muxuju AC3 zvuk ako ga za taj kanal ima u DVB-C signalu. Zašto toliko insistiraju na transkodovanju u AAC stereo?
 
verovatno zbog bitrejta ili mozda trebaju neke licence za dolby
 
Питање и ти који су "смислили" еон платформу колико се разумеју у технологију. Ишли на фору дај шарено и јефтиније, глуп народ неће да примети. Махом су испали у праву. Више од 90% корисника ни не зна о чему се овде прича.
 
Nazad
Vrh Dno