Šta je novo?

SBB EON aktiviran bez mog znanja i logovanja na MojSBB, kako je to moguće?

radulle

Čuven
Učlanjen(a)
24.02.2002
Poruke
527
Poena
620
Primetio sam da mi je da mi je u poslednja tri meseca račun skočio, mislio sam da je to uobičajeni SBB-ov skok cene oko nove godine, kad pogledam račun, a ono aktivna mi je EON pretplata. Znam da nisam aktivirao, štaviše nisam se logovao na MojSBB više od godinu dana. Tražio sam smanjenje računa, zvao ih telefonom, išao u poslovnicu, ali uporno tvrde da sam ja na sistemu ta usluga aktivirana i da ne mogu ništa da urade po tom pitanju. Ovo sa SBB-om traje već dve nedelje i ne ide nikud. Da li je neko imao sličan slučaj i da li ima ideju kako rešiti?
 
Ima, promeni provajdera... u Srbiji pravda ne postoji :'(

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
 
Necu da mi ostanu duzni 1.2kRSD. Takođe, najradije ne bih da se bakćem sa novim ugovorom, a i jedina mi je alternativa Telekom. Ipak, na kraju verujem da ću morati da pređem kod drugog provajdera. Nema druge.
 
Poslednja izmena:
EON je +200 din dodatak za SBB ugovore uz koje nije već uključen (tipa Duo Silver).
 
Primetio sam da mi je da mi je u poslednja tri meseca račun skočio
Necu da mi ostanu duzni 1.2kRSD.

To baš nema mnogo smisla, po važećem cenovniku (link, isto je i po svim ranijim otkad je Eon uveden od 1.1, 1.11, 1.10. i 1.9) Eon košta 210 dinara mesečno za korisnike D3, 110 za Duo Silver i 0 za Duo Gold i svih Trio paketa. Kako ti je naplaćeno 1200 u 3 računa?

Uz to, možeš da se uloguješ na MojSBB i u odeljku Uređaji pogledaš imaš li registrovanih uređaja za Eon i, ako ih imaš, kad je Eon poslednji put korišćen na njima.
 
Poslednja izmena:
Isti se podaci za logovanje koriste i na eonu i na majsbb + i za unifi i unifon da ti neko ako ih koristiš na mobilnom nije video pa ti sad zluupotrebio za eon. Koko ti je se povećo račun koji paket koristiš da nisi bio na nekoj promotivnoj ceni za telefon je 12 meseci bilo besplatno pa možda sad plaćaš 390 din telefon to mi dođe tih 1.2kRSD za tri meseca.
 
@ewfd154 & @shamanNS Upravu ste, racun je skocio za 100RSD na konto godišnjeg skoka plus 210RSD za EON. Znači uzeli su novembar, decembar i januar, a posto sam u februaru deaktivirao onda ce to biti 4 x 210 = 810RSD šisto za EON. Manje, ali opet me nervira, plus njihov odnos prema korisnicima.

@jok Imam samo TV+HIT. Znaci nemam UniFi, UniFon, a na MojSBB sam se sad nakacio nakon vise od godinu dana da bih proveio da li su mi kako sam zamolio u poslovnici deaktivirali (nikad se ne zna).

PROBLEM: Njihov sistem kaže da sam ja u novembru aktivirao EON preko MojSBB portala, ja sam 100% siguran da nisam. Išao sam u poslovnicu gde sam pisao žalbu, zatim su me odbili, zvao sam telefonom žalio se ponovo i ponovo me odbili pod izgovorom da je na sistemu ta usluga aktivirana u novembru. Kontaktirao tehničku podršku koja je videla da nikad nisam sa nijednog uređaja koristio EON, kontaktirao prodaju i ne vredi, uvek ista priča kako sam aktivirao uslugu preko MojSBB portala i kako sistem ne može da pogreši. Sve ovo me pomalo zabrinjava kuda idemo.
 
Poslednja izmena:
uvek ista priča kako sam aktivirao uslugu preko MojSBB portala i kako sistem ne može da pogreši.

Naravno da sistem moze da pogresi, cak i mnogo ozbiljnijim sistemima se javlja greska.
Prodaja moze ladno da ti izadje u susret i na osnovu toga sto tehnicka podrska ima evidenciju da nikada nisi koristio EON samo izbrisu dugovanje i imaju zadovoljnog korisnika.
E sad sto su oni spremni da za 810 dinara zezaju korisnika (a mozda i izgube jedan ugovor) i dobiju negativnu reklamu zbog nefleksibilnosti stvarno mi nije jasno.
Jos uvek mi je neverovatno kako kompanije ne shvataju da je u doba interneta i milion foruma i drustvenih mreza dobar odnos prema korisnicima mnogo bolja reklama nego neki baner na XY sajtu.....
 
Naravno da sistem moze da pogresi, cak i mnogo ozbiljnijim sistemima se javlja greska.
Prodaja moze ladno da ti izadje u susret i na osnovu toga sto tehnicka podrska ima evidenciju da nikada nisi koristio EON samo izbrisu dugovanje i imaju zadovoljnog korisnika.
E sad sto su oni spremni da za 810 dinara zezaju korisnika (a mozda i izgube jedan ugovor) i dobiju negativnu reklamu zbog nefleksibilnosti stvarno mi nije jasno.
Jos uvek mi je neverovatno kako kompanije ne shvataju da je u doba interneta i milion foruma i drustvenih mreza dobar odnos prema korisnicima mnogo bolja reklama nego neki baner na XY sajtu.....
Kad trziste nije uredjeno, ima svega

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
 
Normalna firma (znam, znam, pogresio sam i zemlju i poluostrvo..) bi ovakvu naplatu stornirala samo na osnovu toga sto usluga uopste nije koriscena.

Ne bi verovali kakve usluge ljudima otpisu u Americi. U Koreji se to smatra "obaveznom uslugom" (to = otpis nekoriscenih usluga na prvo pitanje/zahtev).
 
E sad sto su oni spremni da za 810 dinara zezaju korisnika (a mozda i izgube jedan ugovor) i dobiju negativnu reklamu zbog nefleksibilnosti stvarno mi nije jasno.

Ovo ni meni nije jasno, ostavim im oko 1.7kRSD mesecno, sto izadje godisnje 20kRSD, a izgubice korisnika za 840RSD. Sto je najgore, totalno su me izignorisali u poslovnici i bili nezainteresovani bilo sta da urade da pomognu.
 
Normalna firma (znam, znam, pogresio sam i zemlju i poluostrvo..) bi ovakvu naplatu stornirala samo na osnovu toga sto usluga uopste nije koriscena. Ne bi verovali kakve usluge ljudima otpisu u Americi. U Koreji se to smatra "obaveznom uslugom" (to = otpis nekoriscenih usluga na prvo pitanje/zahtev).

Što je najgore nemam načina da dokažem da nisam aktivirao uslugu, a odbijaju da mi izlistaju logove mojih aktivnosti kako bi utvrdio šta se zapravo dogodilo. Plašim se da je ovo u pitanju akcija. Izfiltriraju ko je napravio MojSBB nalog i koristi samo TV uslugu i ako koristi online plaćanje, pogotovo ako ima trajni nalog za naplatu samo u nekom trenutku roknu EON, pa ako prođe, prođe.
 
Poslednja izmena:
Problem je sto ti tek nakon 3 meseca konstatujes gresku - ne kazem da je tvoja greska, ali je otezavajuca okolnost. Ne verujem da su ti namerno napakovali, jer bi onda takvih slucajeva bilo na hiljade (bar bismo ovde na forumu culi za jos koji), da nisi ostao ulogovan na telefonu? Neka ti tehnicka podrska da MAC adrese sa kojih si pristupao portalu, da utvrdis da li je neki od tvojih uredjaja.
Svakako teraj do kraja, jer mogu da ti umanje iznos na nekom od sledecih racuna umesto standardnog storniranja, koje je sada nemoguce isterati.
 
Poslednja izmena:
Sbb je pocetkom novembra imao problema na sistemu (menjali su nesto), pisano je ovde o tome, pa su se pojavljivali datumi aktivacije paketa iz 2006-2007 godine (iako je paket aktiviran npr. 3 meseca pre toga).

edit: pisano na sbb temi
 
Poslednja izmena:
Problem je sto ti tek nakon 3 meseca konstatujes gresku - ne kazem da je tvoja greska, ali je otezavajuca okolnost. Ne verujem da su ti namerno napakovali, jer bi onda takvih slucajeva bilo na hiljade (bar bismo ovde na forumu culi za jos koji), da nisi ostao ulogovan na telefonu? Neka ti tehnicka podrska da MAC adrese sa kojih si pristupao portalu, da utvrdis da li je neki od tvojih uredjaja.
Svakako teraj do kraja, jer mogu da ti umanje iznos na nekom od sledecih racuna umesto standardnog storniranja, koje je sada nemoguce isterati.

Moram priznati da ne citam bas svaki racun. I ovo sam slucajno primetio, ni ja ni zena nismo pristupali ni preko aplikacije ni preko portala vec dugo vremena. Teracu, ne zbog sume nego sto me nervira sto me prave ludim, a kad to zavrsim najverovatnije cu potraziti drugog provajdera.
 
Ako su iole ozbiljna kompanija moraju da imaju log kada je i sa kojeg naloga/uredjaja aktivirana usluga i na tvoj zahtev tu informaciju podele sa tobom... Moguce je da im se potkrao neki bug kada su otvarali/prebacivali staru bazu D3go na novu EON korisnika i da je tebi aktivirana bez tvog znanja (u tom slucaju log ne postoji).
Ako zelis da teras do kraja idi preko ratela (nisam siguran da su oni 100 posto nadlezni za ovo ali probaj, a i oni su jedini koji mogu da izadju na kraj sa provajderima, od udruzenja potrosaca nikakve vajde), evo ga link https://portal.ratel.rs/sr/complaint

E sad drugarski savet, ako ti ovo sa ratelom ne uspe, a zadovoljan si sa TV uslugom koju dobijas preko SBB, nastavi da ih koristis, koliko sam video sto se tice ponude TV programa mnogo su bolji od Telekoma sto si rekao da ti je jedina alternativa...
 
E sad drugarski savet, ako ti ovo sa ratelom ne uspe, a zadovoljan si sa TV uslugom koju dobijas preko SBB, nastavi da ih koristis, koliko sam video sto se tice ponude TV programa mnogo su bolji od Telekoma sto si rekao da ti je jedina alternativa...

Hvala na savetu, poslao sam im email juče, sad čekam odgovor da vidim šta će biti. Što se tiče kanala, slabo ja gledam TV, bitno mi je da ima BabyTV i Nick.Jr :D

Kod Telekoma mi je problem sto bi morao da imam fixni telefon što mi ni za šta ne treba.
 
Ako je samo baby tv i nick jr problem..... sa manje od 100e mozes da gledas free na satelitskoj.... da ne idem off pusti pm ili nadji onu temu o sat tv tamo cu ti sve objasniti, imas ta dva kanala free na astri. Pozdrav.

Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Uopste nisam razmisljao o toj varijanti. Definitivno cu istraziti tu mogucnost.
 
Isti problem sam imao sa SBB. Tražili su mi da platim račun pa će mi umanjiti naredni ukoliko utvrde da nisam ja aktivirao EON. Naravno da im nisam platio, tj. uvek sam plaćao kao i prethodne račune, a dug se prenosio u naredne mesece i posle ~3 meseca su mi skinuli iznos (tek posle 4. ili 5. moje intervencije na Twitter-u).

Tražio sam logove i dokaze da sam koristio EON na tom nalogu i naravno nisam ih dobio.
 
Dakle ipak nije u pitanju izolovani incident.
 
Kako bi bilo da neko ode dalje od svoje licne potrebe i tuzi providere sto je gubio vreme na takve stvari?
Pogotovu freelancer ITevci, koji mogu da pokazu da njihov sat vredi preko 100e.
 
Kako bi bilo da neko ode dalje od svoje licne potrebe i tuzi providere sto je gubio vreme na takve stvari?
Pogotovu freelancer ITevci, koji mogu da pokazu da njihov sat vredi preko 100e.
We're talking about Srbija i to bi bila borba sa vetrenjacama....
Tesko da bi dobio posto svi imaju vise para od single it plaintiffa, da se uradi classaction to bi vec bilo mozda nesto..

Vuk Karadzic se prevrce u grobu kad vidi ovaj moj srpski post :-(

Послато са GT-I9300 уз помоћ Тапатока
 
Da, i ne bi pobedio, ali bi zapoceo nesto... manje bi im prolazile ove fore.
 
@nightshift Nije mi jasno, kako su i zašto na kraju poklekli?
 
Zato što sam tražio da mi daju dokaz da sam aktivirao i koristio EON na tom nalogu, da mi inače ne pada na pamet da plaćam taj deo računa . Naravno da mi nisu poslali dokaze i posle nekoliko podsećanja na Twitter-u mi je umanjen račun za januar za taj iznos.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Zato što sam tražio da mi daju dokaz da sam aktivirao i koristio EON na tom nalogu, da mi inače ne pada na pamet da plaćam taj deo računa . Naravno da mi nisu poslali dokaze i posle nekoliko podsećanja na Twitter-u mi je umanjen račun za januar za taj iznos.

Oduvali su me u fazonu da jedino mogu takve podatke da predaju policiji te da njih kontaktiram :D
 
Pa jel mogu na zahtev da ti isključe eon?
Malo nema logike da neće da ti daju podatke šta se dešava na tvom nalogu koji ti lično placas...

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
I meni je apsurdno, ovako mogu da ti napakuju sta god hoce, a ti ukoliko se osecas ostecenim zali se MUP-u u kojem ako bi se pojavio sa ovakvim iznosom ima samo da mi se smeju. Secam se samo kad sam otisao da prijavim kradju bicikla pre 10 godina :D
 
Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno