Šta je novo?

Say It Loud (I'm CUSTOMER and I'm Proud)

@Postar: ne, sve se zavrsavalo manje vise OK. Necu da radim ni reklamu, ni anti-reklamu. Zaista je sve s obzirom na zemlju u kojoj zivimo bilo OK. No, samo u jednoj firmi u Srbiji mogu da budem 100% siguran da cu imati pravu garanciju i pravi tretman koji kupac zasluzuje. Steta sto nemaju dobre graficke u ponudi.
 
A koja je poenta jos jedne ovakve teme?

Nije dosta vec nekoliko slicnih tema za tonu ogorcenih postova kako je u Srbiji sve s**nje, i kako su Srpski uvoznici/prodavci/proizvodjaci najgori na svetu, a kupci jadni mali i nezasticeni, pa nam treba jos jedna?
 
Poslednja izmena:
Da bih promasio temu morao bih da se krecem u okvirima iste, ja sam se zapitao za poentu postojanja same teme, s obzirom u kom ce smeru da krene.

Mislim, citali smo vec svi ovde tonu pljuvacina po nacinu funkcionisanja prodaje u Srbiji, mora li opet?
 
Pa nije ovo pluvacina, samo sam hteo ljudima da dam Zakon o zastiti potrosaca. Nikoga ovde ne prozivamo.
 
Ma nema pljuvačine, poenta je u tome što nije nigde navedeno koji je vremenski rok za izvršenje garancije - tačnije, navedeno je ali nedostupno široj javnosti. Da se neko bavio time ili iscimao, ne sumnjam da bi se takve stvari već pojavile na sajtu MTU
 
Mozemo da pocnemo da se ponasamo svi odgovornije i zrelije - tu ubrajam i sebe; i ne samo po pitanju kupovine HW-a vec bilo cega. Da jednostavno ne pristajemo na svakojake bedastoce trgovaca. Ponavljam, novac drzimo mi - kupci, ne samo u toj jednoj kupovini vec uopste kod nas su pare.

Evo jedan banalan primer, koliko je vas primetilo robu sa isteklim rokom trajanja u nekom supermarketu? A koliko puta ste trazili odgovorno lice da mu skrenete paznju na to ?

Bilo bi nekorektno reci da se nista ne menja, menja se jos kako, pojavljuju se firme koje rade jako jako korektno.

No, poenta ove teme je da se da barem neki konkretni uvid u neki zakon. Znaci uvid u neki konkretan akt kojim se regulisu odnosi prodavac-kupac. Bilo bi odlicno kad bi imali nekog pravnika ovde na forumu koji bi mogao da da neko objasnjenje.
 
Dark Side je u par navrata kacio te izvode iz zakona, dopune i izmene zakona, al da me ubijes ne mogu da se setim koji je rok za vracanje robe. Znam da je 45 dana rok za resavanje garancije na ovaj ili onaj nacin, ali za vracanje robe prodavcu - pojma nemam :S:
 
svi pominju 7 dana. A tih 7 i 45 su pravi magicni brojevi.
 
Aman :) nisu magični već specifični za tip proizvoda.

Ljudi, zvao sam 5 brojeva onaj dan i dobio informaciju oko tih "naredbi" u kojima piše tačno za koji proizvod koji je definisan termin. Te naredbe niko nije objavio na sajtu zato što niko nije to tražio ili što nije bilo potrebe. Nije mi ovde spisak tih naredbi, ali može da se pošalje neka molba na neki od mejlova pomoćnika ili ministra TiU da se nađu na sajtu. To je sve.
Ako mislite da vas prodavac zavlači, zato postoje raznorazne inspekcije. Taj ko je donosio odluku o svemu tome verovatno je išao logikom da građani ne treba da se bave tim specifičnostima već da je to obaveza inspekcije.
 
^Verujem ti ;)

Ali je stupidno sto nisu javno objavili te brojeve.
 
Nazad
Vrh Dno