127 KB · Pregleda: 152
  • 13.jpg
    13.jpg
    112.3 KB · Pregleda: 132
  • 16.jpg
    16.jpg
    103.2 KB · Pregleda: 164
Poslednja izmena:
Meni nista nije jasno..na STEAM-u ima da se kupi ova igra (cini mi se 4GB teska...)

The game is set to launch on the PlayStation 3 and Xbox 360 consoles, with a downloadable version being made for the Microsoft Windows platform. It is an adaption of the Saw film series, and has a tentative release date of October 2009.[1] The game is set to release around the same time as Saw VI, although they have entirely separate story lines.[2]

са википедије

SAW

Znam da postoji tema, ali search mi nista ne izbacuje, pa ako je neko pronadje neka je linkuje. :)
Btw, igra se pojavila. :)

saw2.jpg

SAW is a third-person perspective, survival horror game based on the SAW film franchise, which has grossed more than $665M worldwide and sold more than 28 million DVDs. The game features many of the deadly mechanical traps seen in the film, as well as terrifying new ones. Players will pit their wits against Jigsaw as they navigate his world in an attempt to evade and escape his gruesome traps, while also struggling against his minions in brutal combat by using weapons found within the environment.
SAW, the video game, is based on a treatment from Zombie Studios and the creators of the SAW franchise, Leigh Whannell and James Wan. The timeline for the game takes place between the movies: SAW and SAW II, giving the game its own story, yet fitting within the narratives of the movies.

Features:
  • Traps of Lethal Cunning – Jigsaw has laid out a gauntlet of torturous traps for a handful of innocents. Only you stand between them and the most brutal death imaginable. Think quickly and act! The clock is ticking.
  • Choices of Conscience – The player is forced to make difficult moral choices. Who lives and who dies in the game is determined by the player’s choices.
  • Mysteries Revealed – Unanswered questions from the films are finally laid to rest. Gamers will discover the origin of Jigsaw and why he devoted his life to games, while also finding out what happened to the characters from the first SAW movie.
  • An Ecology of Terror – The asylum in which Jigsaw has trapped you is abandoned, but it is far from empty. It is a living world of horror populated by Jigsaw’s minions and the insane souls they torture… and they have no intention of letting you leave.

Minimum System Req:
  • Core 2 Duo E4700 2.6GHz
  • Athlon 64 X2 Dual Core 4200+
  • Geforce 7600 GT 256MB
  • Radeon X1900 Series
  • 2 GB RAM
  • 12 GB HDD

[YOUTUBE]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/vpcORzvt2z0&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/vpcORzvt2z0&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE] [YOUTUBE]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/K9WJXCz_npw&hl=en&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/K9WJXCz_npw&hl=en&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE]

E da znao sam i ja da postoji tema ali nema je nigde.Igra je izasla teska je 3gb i ima lekove;)

odlican komentar:

"this looks kinda lame....I mean how do you like loose like the whole point of the movie is to see some people get chained up and die or have to do something very painful to survive, in this game it's like " Oh ya I'll just hit "a" and shove my face into these knives and then I'll be outta here" lol the saw game won't have the same effect as the movie, in my opinion"

:D bas sam jutros ponovo pogledao 2 deo na fastforward...

Ako neko provali kako idu kontrole neka javi, igra ne registruje pokrete misa niti gamepada.

Ako neko provali kako idu kontrole neka javi, igra ne registruje pokrete misa niti gamepada.

to je prvi zadatak u igri :D :D - provaliti komande.

ajde kad neko proba igru malo više neka da ocenu:
a) vredi igrati
b) complete waste of time

meni je film super (I deo) a i davno nisam igrao nista pa ako ovo vredi... :)

Ljudi mogu da vam kazem da je igra teshki prosek. Zadaci uopshte nisu teshki, grafika je onako i ovako a i komande su bezveze. Fora je u tome da morate u odredjenom momentu da pritisnete pravo dugme i to je u principu to. Pozz...

Ljudi mogu da vam kazem da je igra teshki prosek. Zadaci uopshte nisu teshki, grafika je onako i ovako a i komande su bezveze. Fora je u tome da morate u odredjenom momentu da pritisnete pravo dugme i to je u principu to. Pozz...

Samo mi kazi kako u prvoj zamci da rotiram tj. sa cime, misem, analognim.. posto nista ne uspeva?

Samo mi kazi kako u prvoj zamci da rotiram tj. sa cime, misem, analognim.. posto nista ne uspeva?

Pa rotiraj mishem, pa klikni prvo levim klikom, pa posle desnim i to je to, jer videcesh da sija neka zelena lampica na onom sh..u shto je onoj chamugi na glavi.

Probaj pa javi...Pozz

znaci kao Dragon Lair ;)

dragons_lair_dirk_the_daring.jpg

:D :D

Kažu da je prosek od igre, gde god sam gledao komentare igrača.

Za sada samo ovaj review od kritike
"Solid puzzles that repeat a bit too often. The combat isn't horrible but it could use refinement "
http://xbox360.ign.com/articles/103/1033434p2.html

System Requirements:
Intel CPU - Core 2 Duo E4700 2.6GHz
AMD CPU - Athlon 64 X2 Dual Core 4200+
Nvidia Graphics Card - Geforce 7600 GT 256MB
ATI & Intel Graphics Card - Radeon X1900 Series
RAM - 2 GB
Hard Disk Space - 12 GB

Poslednja izmena:
Probao sam igru, i nije lose. Moze da se igra, taman za jedno poslepodne. :)

Da li neko zna sta treba ovde da se odradi? Pokusavam nesto ali mi bas i ne ide. :)

Prilozi

• SawGame 2009-10-25 00-39-29-52.jpg
    SawGame 2009-10-25 00-39-29-52.jpg
    348.3 KB · Pregleda: 94
Da li neko zna sta treba ovde da se odradi? Pokusavam nesto ali mi bas i ne ide. :)

Nisam ni probao igru, ali mislim da trebas da rotiras te znake tako da identicni sacinjavaju jedan veliki sestougao. :)

Igra je odlicna, nema pucanja iz oruzija, jer se vise bazira na nekim logickim problemima. Grafici nista ne fali, zvuk je odlican, igrivost ok. Postoji mapa sa zadacima, cisto ako se zagubis itd.

Nista, lakse nego napraviti da dodirni elementi budu istog znaka.St aces tek posle da radis kada zadaci budu mnogo slozeniji ?

Zavrsio igru. Za ljubitelje logickih igara sa primesama arkade i avantura, prava stvar.

Može jedno pitanje:

Koja je šfira na katancu u 3 nivou u onom podrumu (Utility) punom vode i brojeva?
Nemam ton pa neznam gde treba da tražim.

Thanks in advance.

Aha, sifra je ona ciji je broj sam na nekom od zidova. Siguran sam da su dva broja 4 i 5.Treba da ides do pozicije gde je crvena slagalica na podu. Dodjes, stanes, okrenes se oko sebe i vidis sam broj na zidu.
Nemoj da odustajes, imas samo jos 4 nivoa.
Poslednji autosave save je 7-15 .

Poslednja izmena:
Vrh Dno