Prvenstveno bih se izvinila zbog isticanja imena prodavnice; navedeno je isključivo zbog specifičnosti situacije - oštećenje je neuobicajeno i ne znam da li bi moj uređaj mogao biti predmet reklamacije.
Pre dve godine se zbog potrebe za prenosnim računarom odlučujem za kupovinu laptopa.
Generalno sam zadovoljna njegovim radom, ali nakon 7-8 meseci primećujem sitne naprsline na gornjem delu kućišta (na mestu gde se gornji i donji deo sastavljaju)
Naravno, ubeđujem sebe da to nije nikakav problem - bukvalno dve linije koje se jedva mogu razaznati golim okom.
U narednih godinu dana, situacija se ipak drastično menja. Napukline su primetno veće, dublje, prostiru se u više pravaca i rastežu ka ekranu i uglovima laptopa.
Laptop je znatno teže otvoriti/zatvoriti, nešto "preskače" i ispada iz ležišta, pri najmanjem pomaku gornjeg dela čuje pucketanje.
Ovo me čudi zato što ne važim za agresivnog korisnika, a laptop koristim samo po porebi.
Uputila sam se ka radnji pre par meseci, ali je ona zatvorena u mom gradu.
Iako je laptop jako malo korišćen (gotovo nov) i jako dobro očuvan; ovo oštećenje jeste fizičke prirode, pa bih želela da znam vaše mišljenje - da li garancija pokriva ovakve stvari, da li je da li je praktično tražiti reklamaciju u ovoj situaciji? (U smislu da li će problem zaista biti rešen ili samo ''zamazan'' nečim?)
Unapred hvala
Pre dve godine se zbog potrebe za prenosnim računarom odlučujem za kupovinu laptopa.
Generalno sam zadovoljna njegovim radom, ali nakon 7-8 meseci primećujem sitne naprsline na gornjem delu kućišta (na mestu gde se gornji i donji deo sastavljaju)
Naravno, ubeđujem sebe da to nije nikakav problem - bukvalno dve linije koje se jedva mogu razaznati golim okom.
U narednih godinu dana, situacija se ipak drastično menja. Napukline su primetno veće, dublje, prostiru se u više pravaca i rastežu ka ekranu i uglovima laptopa.
Laptop je znatno teže otvoriti/zatvoriti, nešto "preskače" i ispada iz ležišta, pri najmanjem pomaku gornjeg dela čuje pucketanje.
Ovo me čudi zato što ne važim za agresivnog korisnika, a laptop koristim samo po porebi.
Uputila sam se ka radnji pre par meseci, ali je ona zatvorena u mom gradu.
Iako je laptop jako malo korišćen (gotovo nov) i jako dobro očuvan; ovo oštećenje jeste fizičke prirode, pa bih želela da znam vaše mišljenje - da li garancija pokriva ovakve stvari, da li je da li je praktično tražiti reklamaciju u ovoj situaciji? (U smislu da li će problem zaista biti rešen ili samo ''zamazan'' nečim?)
Unapred hvala