Šta je novo?

Saveti i iskustva - reklamacija laptopa kupljenog u Emmi

ne.na123

Poznat
Učlanjen(a)
02.10.2021
Poruke
13
Poena
25
Prvenstveno bih se izvinila zbog isticanja imena prodavnice; navedeno je isključivo zbog specifičnosti situacije - oštećenje je neuobicajeno i ne znam da li bi moj uređaj mogao biti predmet reklamacije.

Pre dve godine se zbog potrebe za prenosnim računarom odlučujem za kupovinu laptopa.
Generalno sam zadovoljna njegovim radom, ali nakon 7-8 meseci primećujem sitne naprsline na gornjem delu kućišta (na mestu gde se gornji i donji deo sastavljaju)
Naravno, ubeđujem sebe da to nije nikakav problem - bukvalno dve linije koje se jedva mogu razaznati golim okom.
U narednih godinu dana, situacija se ipak drastično menja. Napukline su primetno veće, dublje, prostiru se u više pravaca i rastežu ka ekranu i uglovima laptopa.
Laptop je znatno teže otvoriti/zatvoriti, nešto "preskače" i ispada iz ležišta, pri najmanjem pomaku gornjeg dela čuje pucketanje.
Ovo me čudi zato što ne važim za agresivnog korisnika, a laptop koristim samo po porebi.
Uputila sam se ka radnji pre par meseci, ali je ona zatvorena u mom gradu.

Iako je laptop jako malo korišćen (gotovo nov) i jako dobro očuvan; ovo oštećenje jeste fizičke prirode, pa bih želela da znam vaše mišljenje - da li garancija pokriva ovakve stvari, da li je da li je praktično tražiti reklamaciju u ovoj situaciji? (U smislu da li će problem zaista biti rešen ili samo ''zamazan'' nečim?)

Unapred hvala
 
U skladu sa opstim stanjem na trzistu kada su reklamacije u pitanju licno mislim da ce te ,,oduvati'' za reklamiranje toga uz izgovor nestrucno-nepravilno koriscenje laptopa ili nesto slicno. Ja nisam procitao u skorije vreme da je neko uspeo da reklamira fizicki ostecen uredjaj.
Ali u svakom slucaju treba probati.
Verovatno ce se javiti neko iskusniji i mozda ponuditi savet kako da izvrsis reklamaciju.
 
Pucaju šarke, verovatno najveća mana jeftinih plastičnih laptopa, u odnosu na biznis/pro serije. Ne treba da se desi normalnim korišćenjem u prvih par godina. Slaba šansa za reklamaciju, ali ne košta da se proba. Ja bih samo brinuo da ga u servisu dodatno ne razbucaju, a pri tome odbiju reklamaciju.
 
Nazad
Vrh Dno